Outback 2.0D ,CVT, 2015
Subaru club Romania

Outback 2.0D ,CVT, 2015

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #40 on: November 22, 2019, 21:58:48 PM »
Ai dreptate...dar cand cauti o parere despre un ulei bun , de exemplu , sau un interval de service recomandat...mai o janta...mai una ..alta...dai de un DPF ...dai de un motor "crapat" ...de un injector ...de un EGR...🤣🤣🤣. ...apoi te rogi sa nu ti se intample si tie...sau iei masuri.
Eu cred ca modul in care o sa fie utilizata masina si intretinuta nu ar trebui sa imi aduca neplaceri . ...daca se strica ceva...cu siguranta se si repara.

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #41 on: November 25, 2019, 23:33:30 PM »
Frumos. Cum e la putere, se simte ceva acum ca nu mai e infundata?  Cat a costat toata operatiunea cu schimbarea dpf-ului?

Am mers cateva sute de km de la vizita la cosar si totul este ok. Se simte o crestere de putere dar totodata si sunetul s-a schimbat...este mai silentios atat la ralanti cat si in sarcina - 3500-4000 ture - . Nici o regenerare pana acum dar este aproape - soot-ul urca si scade , dar valoarea a depasit 60% . La urmatorul drum sigur va incepe regenerarea.

Iar o sa am cateva zile de pauza , am hotarat sa o las la AK  pentru aplicarea de ceara pe sasiu - sper sa ajute - . Nu stiu exact pe unde si cum va fi "pensulata" , sau ce tip se va folosi. Daca cineva a mai executat operatiunea asta , poate lasa un comm. :)

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #42 on: November 27, 2019, 17:16:00 PM »
Am trecut astazi pe la un tip care se ocupa cu detailing - vreau un polish + protectie ceramica , iar la interior , o curatare detaliata si aplicare de protectie pe piele - este crem si este super pretentioasa - . Am discutat in detaliu fiecare pas si tipul m-a convins , pare profi, are multe masini in portofoliu, lucreaza singur, are " scule profi"  ;D , una care m-a atras in special este asta: https://ingrijireauto.ro/accesorii-si-echipamente-pentru-detailing/1068-loew-cornell-fine-line-painting-pen-instrument-corectat-ciobiturizgarieturi-vopsea.html - am de corectat 2-3 ciobituri in vopsea - si m-a incantat ca nu o da cu pensula  ;D -  sper sa iasa bine. Pretul m-a convins si el : aprox 500 de euro - destul de mult daca ma gandesc , dar cred ca ieftin si bun nu exista .
Intre timp va fi imbaiaita la AK cu ceara - demontare elemente de plastic , contra-aripi...izolare , curatare si apoi se va aplica la pistol un strat de ceara pentru protectie .
« Last Edit: November 27, 2019, 17:16:34 PM by Sorin03 »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #43 on: November 27, 2019, 17:54:38 PM »
Te-a luat valu’. Torni cu bani in ea :).
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 4916
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #44 on: November 27, 2019, 18:15:31 PM »
Povestea cu ceara, daca e insotita de demontare plastice, se face vara, pe canicula.
WRX SW 2002

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #45 on: November 27, 2019, 19:30:10 PM »
In garaj la AK era cald  ;D ...la fel ca vara. ..si da m-a cam luat valul dar nu ma mira nimic ...asta se intampla cand imi iau " jucarii noi".
@Muttley - de ce doar vara ?

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #46 on: November 28, 2019, 19:12:46 PM »
E gata si imbalsamarea , foarte multumit de lucratura ;D ...s-au demontat si protectiile pentru praguri..aia a fost o surpriza pentru mine...acum sa viiiina zapadaaaaa!

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #47 on: December 14, 2019, 11:30:06 AM »
Dupa ultimul drum facut , plin de mizerie/sare/umezeala pe asfalt am observat ca toata acea mizerie ajunge foarte usor la intercooler - de jur imprejur era plin de " noroi" in zona unde se intalneste protectia de plastic de la motor cu cea de pe capota - si banuiesc ca ajunge foarte multa mizerie si pe intercooler. Este din seria " asa face toate" sau? Ce e de facut? Si inca ceva , as vrea ca atunci cand incui masina sa clipeasca semnalizatoarele...se poate activa ?

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #48 on: December 14, 2019, 12:08:56 PM »
Cauta prin meniul de set-up al masinii poate gasesti ceva pe acolo.......daca nu, sa fie cineva in masina in permanenta si sa apese butonul de avarie cand incui si descui masina  ;D ;D >:D >:D

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #49 on: December 14, 2019, 12:21:08 PM »
Pff, nu m-am gandit la asta ! Cred ca e specific Subaru! 😋 . Mai bine caut pe cineva care sa nu uite sa o incuie ...altfel mie mi se intampla de f multe ori.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #50 on: December 14, 2019, 17:02:32 PM »
Ai sigur in meniul din consola. Avea spec beu ala din 2007 optiunea asta.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #51 on: December 16, 2019, 16:59:33 PM »
Am gasit in meniu si am activat optiunea, nu a fost nevoie de angajari de philipinezi sa apese pe butonul de avarie. :)
Ca un update, au sosit si ghetutzele noi - pe care le montez vineri, sper sa vina si zapada intre timp...desii slabe sanse :)

DOT 2719, Made in Hungary
Am tot cochetat , ba cu Michelin Alpin, ba cu GoodYear...a fost o optiune si sa pastrez Cross Climate-urile ...dar pana la urma am ales Bridgestone - imi place profilul si sunt sigur ca ofera atat stabilitate laterala cat si tractiune pe zapada.
Vom face cateva drumuri prin Franta /Austria si nu am vrut sa risc cu CC-urile, desi se comporta excelent. O sa le pastrez pentru vara si cred ca pe noroi/coclauri se comporta mai bine fata de o anvelopa de vara cu profil "normal" /clasic.
Chestia obsedanta pentru mine , aka DPF - ul se comporta mult mai bine dupa ce a fost la cosar , in sensul in care regenerarile se fac la aprox 1000km, in conditii normale ,fata de 400-600km . M-am lasat de monitorizari cu ELM si Torque  in timpul mersului deoarece " am luat mare check engine - U0073, de m-a julit" cand eram pe autostrada, culmea il si devansam pe unul si aveam peste 150km/h   ;D .

Ne apropiem cu pasi repezi si de revizia de 10k , by the way, filtrul de motorina la cati km se schimba? Parca nu se schimba la fiecare revizie...
« Last Edit: December 16, 2019, 17:05:20 PM by Sorin03 »

marr

  • 2202
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #52 on: December 16, 2019, 17:12:34 PM »
Nu bag mâna-n foc, dar parca-l schimbam “din doi in doi”  ...
Trebuie sa scrie in cartea de service - arunca un ochi pe tabelul cu operațiunile pentru fiecare interval de revizie.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #53 on: December 16, 2019, 17:23:26 PM »
Nu bag mâna-n foc, dar parca-l schimbam “din doi in doi”  ...

Nu baga, ca te arzi......dar asa e

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #54 on: December 16, 2019, 17:28:56 PM »
Mersi baieiti!
Inteleg , dar din 2 in 2 nu inseamna intodeauna 20k km . :)...la unii inseamna 30k, sau mai rau 60k , cum am vazut eu OBK -uri de Suedia servisate la 30k km.
« Last Edit: December 16, 2019, 17:30:02 PM by Sorin03 »

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #55 on: December 16, 2019, 18:15:38 PM »
esti in Romania, nu in alta parte.....
schimba uleiul din motor la 10k km/1 an(52 saptamani-365 zile.......etc )......atunci o sa fie bine pt motor si pentru matematica ta ;)
« Last Edit: December 16, 2019, 18:17:08 PM by Dragosh10 »

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #56 on: December 16, 2019, 18:52:22 PM »
De ulei , da, 10k, nici nu se pune problema  ...intrebam de filtru de motorina care poate sa insemne 20k sau 30k sau 40k....vreau sa il schimb la timp...si atat, nu vreau sa fac economie .  ;D .

marr

  • 2202
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #57 on: December 16, 2019, 19:52:52 PM »
Sa vedem: intervalul “ oficial” de revizii este de 15.000 km / 1 an - pe cale de consecință, filtrul de motorina se schimba la 30.000 km/ 2 ani .
Dar poți sa-l schimbi si la 20k km ca nu tușește ! Dimpotrivă !

PS: Nici eu nu așteptam 15.000 km ca sa fac reviziile !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #58 on: December 26, 2019, 17:00:43 PM »
Am alergat si noi zapada astazi, dupa masa de pranz :









Cred ca este prima zapada adevarata pentru OBK, tinand cont de tara de provenienta :)

kkennyy

  • 1763
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #59 on: December 26, 2019, 17:48:38 PM »
Frumos :)
Forester XT SJ 2018