Subaru XV, 2016 CVT
Subaru club Romania

Subaru XV, 2016 CVT

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #20 on: September 10, 2020, 16:13:57 PM »
Michelinurile sunt prezentate ca anvelope de vara - https://www.michelin.co.uk/auto/tyres/michelin-latitude-cross

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #21 on: September 10, 2020, 16:18:43 PM »
Michelinurile sunt prezentate ca anvelope de vara - https://www.michelin.co.uk/auto/tyres/michelin-latitude-cross

Ți-am spus ca desenul  și duritatea zonei de contact nu este de asfalt, faci cum crezi.
« Last Edit: September 10, 2020, 16:20:59 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #22 on: September 10, 2020, 16:22:18 PM »
Eu le am deja de un an, doar am corectat informatia cu "all season".  :D

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #23 on: September 10, 2020, 16:30:28 PM »
Eu le am deja de un an, doar am corectat informatia cu "all season".  :D

Scuze, nu am fost atent la user. Și ti se par de vara ?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #24 on: September 10, 2020, 16:40:46 PM »
Sa iti zic drept, ma sperie cum scartie cand e cald, pe serpentine. Dar cred ca e ceva la care sa te astepti, sa aiba si niste puncte slabe pe asfalt...

Daca le voi mai lua inca o data? Nu cred, dar asta fiindca ma astept sa apara modele mai performante in urmatorii ani.

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #25 on: September 10, 2020, 18:30:17 PM »
Sa iti zic drept, ma sperie cum scartie cand e cald, pe serpentine. Dar cred ca e ceva la care sa te astepti, sa aiba si niste puncte slabe pe asfalt...

Daca le voi mai lua inca o data? Nu cred, dar asta fiindca ma astept sa apara modele mai performante in urmatorii ani.

Sa nu faci sportul asta des. Pe spate ai diferențial care nu îți da voie sa le scârțâi in mod normal. Ele ar trebui sa ruleze la viteze diferite dacă transmit corespunzător gradul de aderenta.
Se comporta ca niște cauciucuri fără calități de asfalt și induc in eroare awd-ul.
Daca faci des sport pe viraje mai bine le schimbi, altfel vei schimba uleiul din diff des.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #26 on: September 10, 2020, 21:32:23 PM »
Pe mine m-ati convins, o sa caut ceva premium de asfalt (dunlop, michelin, bridgestone) si vad eu cum ma descurc cand ajung pe drumuri forestiere, 90% din timp merg pe asfalt. O sa va anunt la ce m-am hotarat.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #27 on: September 10, 2020, 21:54:38 PM »
Sa nu faci sportul asta des. Pe spate ai diferențial care nu îți da voie sa le scârțâi in mod normal. Ele ar trebui sa ruleze la viteze diferite dacă transmit corespunzător gradul de aderenta.
Se comporta ca niște cauciucuri fără calități de asfalt și induc in eroare awd-ul.
Daca faci des sport pe viraje mai bine le schimbi, altfel vei schimba uleiul din diff des.

Nu merg sportiv deloc... Pur si simplu cred ca nu se impaca cu un asfalt incins si serpentine foarte stranse.

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #28 on: February 17, 2021, 14:40:06 PM »
Saptamana trecuta am facut revizia de un an de cand am cumparat-o, de la achizitia din Germania am parcurs putin peste 10.000 km, iar de la revizia facuta la Autkino undeva in jur de 8.000 km, am dus-o la AutoKino pentru revizie si verificare, au spus ca totul este ok, o singura eroare cu senzorul de radiatie solara de la climatronic, au sters-o vedem cand mai ajungem prin Brasov pentru o verificare. Distractia a costat putin peste 950 lei.
Masinuta este ok ne place la amandoi foarte mult, este altceva fata de masinile conduse pana acum, probabil si urmatoarea masina va fi tot Subaru.
Daca tot am ajuns la ei am vrut sa fac un test drive cu XV-ul nou dar am facut un test drive cu Foresterul nou, este altceva la aproape toate capitolele fata de XV, mai putin la acceleratii, in unele situatii XV-ul nostru este mai fasnet decat Forester-ul, pe de o parte este de inteles, aceeasi motorizare doar ca Forester-ul este mai mare, mai greu si mai putin aerodinamic fata de XV.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #29 on: January 20, 2022, 19:29:41 PM »
Trebuie sa inlocuiesc acumulatorul la XV, masina nevestei, de cand a dat frigul am vazut ca webasto porneste dar nu merge 15 minute cat este setat se opreste dupa 7-8 minute, doar cand a fost mai cald a mers 15 minute, din toamna nu mai functioneaza nici start/stop, la prima pornire parca nu invarte cum trebuie comparat cu masina din dotare.
Am fost ieri si am facut un test si mai are capacitate 58% si se recomanda inlocuirea, nu stiu ce baterie sa pun in loc si asa optiunile sunt foarte reduse la asiatice.
La Forester am fost nevoit sa schimb acumulatorul in vara la 3 ani, dupa ce masina a stat 6 luni la un dealer din germania inainte sa o cumpar eu. Am pus baner dar curentul de pornire este doar 550 A nu 620 A cat are bateria originala, nu am avut ce sa aleg si nu aveau altceva pe stoc, iar un acumulator alta marca venea in cateva zile, am vazut varta care are 65AH si 650 A si m-ar tenta asta.
Din cauza webasto nu as pune baner nu ma astept sa-i ajunga curentul mai ales ca este mai slaba.
Voi ce acumulatorii ati montat cand a fos nevoie ?
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #30 on: January 20, 2022, 19:57:13 PM »
Nu cred ca Webasto incurca prea tare, la Seat am o Varta AGM de 68 Ah si 380A si in 4 ani nu am avut probleme, desi Webasto e folosit cu orice ocazie cand e rece afara.

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #31 on: January 20, 2022, 20:01:28 PM »
Nici eu nu cred ca incurca webasto, cred ca webasto monitorizeaza tensiunea si cand sesizeaza ca scade sub un anumit prag se opreste ca sa nu consume bateria sa nu mai poti porni. Eu am zis ca asa am dedus ca bateria este destul de slaba.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #32 on: January 20, 2022, 20:12:40 PM »
Eu spusesem de asta ptr ca la sfarsit ziceai "din cauza webasto nu as pune baner nu ma astept sa-i ajunga curentul mai ales ca este mai slaba."
La XV nu ai tot cu sistem Start/ stop si implicit baterie cu AGM, totusi?

LE: Daca faci ca si mine, dezactivand S/S imediat cum pornesti masina, cred ca e ok si una fara AGM, altfel e riscant in aglomeratie, mai multe zile la rand.
« Last Edit: January 20, 2022, 20:13:49 PM by andrei0241 »

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #33 on: January 20, 2022, 20:14:52 PM »
Pe bateria originala scrie doar start/stop, eu cred ca este efb, am vazut ca pe bateriile care sunt AGM scrie pe ele.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #34 on: January 20, 2022, 21:18:34 PM »
Rombat Premier la toate Subaru pe care le-am avut si au mers cu anii fara probleme. Cel putin 4-5 din cate stiu eu. Momentan la Forester inca nu cere schimbata si nu stiu ce este dar cand o fi sa pice, tot Rombat ii pun. Si eu fac putini km cu ele si destule de multe drumuri scurte.
« Last Edit: January 20, 2022, 21:19:50 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #35 on: January 20, 2022, 21:45:32 PM »
Si cate dintre acele Subaruri au avut start-stop?  :P
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #36 on: January 20, 2022, 22:35:12 PM »
Au si pentru start-stop https://www.rombat.ro/ro/catalog/start-stop/agm/

Cand ai garantie 3 ani si tot ce iti cer este sa masori la 6 luni si sa notezi pe foaia de la ei valorile si acorda garantia in continuare, de ce sa iti mai faci griji. Sau poti sa te duci la furnizor pentru verificare gratuita.
« Last Edit: January 20, 2022, 22:36:53 PM by MihaiFlorescu »

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #37 on: January 25, 2022, 15:04:30 PM »
In final am cumparat o baterie Varta EFB cu aceleasi dimensiuni ca si bateria originala, capcitate 65 Ah; curent de pornire 650 A, ma tenta sa cumpar o baterie optima care are curent de pornire mai mare la aceleasi dimensiuni, nu am gasit pe stoc si pretul era simtitor mai mare. Acum vedem cat o sa tina.
Si ca sa fie distractia completa ieri a aparut si mesajul ca trebuie schimbat uleiul si filtrele, le-am schimbat anul trecut la inceputul lui februarie, si am parcurs doar 6000 km cu masina. Deci ne pregatim si de revizie.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #38 on: February 22, 2022, 08:33:31 AM »
Experiența cu uleiul peste nivel maxim o traversez și eu..cum a rămas până la urmă? Indică joja greșit? Procedura de măsurare e de vină?

Re: Subaru XV, 2016 CVT
« Reply #39 on: February 22, 2022, 08:45:39 AM »
@fabian7ro
Procedura de masurare este de vina, nu este ca la alte masini, peste maxim nu este atata timp cat producatorul scrie ca la intra 4.8L, doar ca trebuie verificat la 10-15 minute dupa ce am oprit motorul cald.

Pe site la Valvoline acelas lucru la revizie intra 4.8L
Capacities
Capacity 5,7 litre Dry fill
Capacity 4,8 litre Service fill
Filter capacity 0,2 litre
Interval
Change15000 km/ 12 months
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021