XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
Subaru club Romania

XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)

Laj

  • 126
XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« on: May 28, 2020, 13:32:33 PM »
Deci,am sa incerc un versus XV 2014 2.0 Comfort-Duster 2019 1.3t TechRoad 4x4.
Va fi parerea mea de sofer,este foarte posibil ca altcineva sa aiba alte opinii .
Sa lamurim intai cu soferul,zic :
-Conduc in mod curent diferite tipuri de auto:dubă,camioneta cu remorca sau fara,turism,turism sport deci as cam avea parere ce feeling are fiecare.
Exterior Duster pare masiv raportat la XV.
Interior Duster 2019 peste XV cu mentiunea ca unul este aparut in 2012 celalalt 2019 (un plus la Duster echiparea TechRoad)
Dam cheie sau apasam un buton si apar diferentele: la Dacie se aude un sunet subtire,la XV este sensibil mai gros ..cilindreea isi spune cuvantul .
Vizibilitatea comparabila amandoua au plusuri si minusuri,la Duster capota pare uriasa (retineti,conduc un Hilux)
In oras clar Dusterul este mai comod .. servo foarte asistat,suspensia setata moale,mai inalta (borduri).Portbagaj mare Duster,scobituri de inchis cu mana(nu stiu denumirea) pe ambele parti vs o singura parte la XV.Ca veni vb de XV nu mai am portbagaj deoarece am pus rezerva acolo..stiti patania cu taiatul rotii si linistea sufleteasca 😊


Sa iesim la drum :
-Dacia se lanseaza mai repede se simte turbina, la XV „astepti” sa cresti in turatii(sunet mai bun la XV)
-Odata ce ajungi la viteza de coaziera antifonarile sunt cam similare (atentie,la XV sub Hilux !!)La vant oglinzile de XV zgomotoase dar ce bune sunt in rest.
Daca tot am ajuns pe sosea sa mai crosetam un pic traficul .. aici este jale la Duster,zici ca este un om beat ..suspensiile moi si garda la sol taie orice fel de sportivitate chiar daca motorul „duce”-parerea mea ca peste 110 km/h iti risti pielea. Aduce oarecum cu Hiluxul la viteza asta darrrr .. ala are garda de juma’ de metru in spate !!
La XV este mai decent,in opinia mea pana in jurul valorii de 160 sta decent pe sosea si este mai putin influentat de vantul lateral,este si mai joasa de altfel.
Daca tot ai plecat la drum vrei sa mai bei o cafea,mai pui un telefon la incarcat,mananci un sandwich ..ehe ..aici subaru este *rege* -doua cup holdere generoase chiar fara racire/incalzire,ai loc de telefoane,cabluri,servetele ..cotiera cu USB la indemana.La Duster in schimb,lasi cotiera(fara spatiu de depozitare) si nu mai schimbi vitezele (de’,manuale #saraki ),un spatiu larg sub panoul bordului darrr fara bordura inspre spate,adica orice pui acolo risti sa-ti ajunga sub pedale .
Mai are un spatiu ingust in stg franei de mana,aceeasi problema,spre fata are o bordura de cativa mm,total insuficienta in caz de franare mai hotarata,eu tineam tigara electronica si a luat-o la vale de cateva ori,am renuntat si o tin la piept daca am buzunar exterior daca nu am ma frustrez maxim pentru ca nu pot fuma la drum .Am incercat si am pus un gecko in locul de depozitare principal dar trebuie sa te ridici efectiv din scaun sa ajungi la el ..ahh..am 181 cm /110 Kg -stiu, e mult dar nimeni nu-i perfect 😊
Franele sunt cam similare,ar trebui sa schimb placute/discuri la subaru,s-ar putea sa fie mai bine dupa .Cat v-am scris aici iaca am ajuns la munte si incep drumurile virajate ..ehe oameni buni,s-a terminat cu șmecheria,XV-ul rupe cum stiti,Dusterul se inclina serios,scaunele n-au nici cea mai vaga sustinere laterala si te duci peste pasager sau usa soferului.
Daca tot am ajuns la munte,am iesit pe un drumeag neasfaltat si cand sa intru din nou pe sosea .. am asteptat sa dau prioritate ..prind loc si da-i gaz-veneau masini din stanga ..am inlemnit,rotile fata au raschetat pietrisul si ulterior a prins aderenta si am luat viteza.Mentionez ca selectorul era in pozitia auto.Am zis ca-s idiot si prea m-am obisnuit cu subaru sa tasneasca in fata si am facut a doua incercare ulterior.Clar,vascocuplajul nu reactioneaza instant sau de domeniul milisecunde sa mute cuplul spre roti,deci vorba unui coleg de aici ai patru ori patru uneori .Dupa cate stiu,chiar daca dai lock si teoretic ai blocat diferentialul se dezactiveaza peste 30kmh,daca gresesc sa ma corecteze cineva.
 XV-2014 27 000 euro (SMT dar venit cu numere de Brasov deci tot AKI)
Duster 2019 -18 400 ..parca
Ahh.. la SMT costa (in 2015)un capac de oglinda ext in jur de 1100 lei/sunt 2 bucati,una mare si una mica,nevopsite .
Va stau la dispozitie daca exista intrebari specifice,sigur am omis sa trec in revista una-alta
PS Acum realizez ca n-am spus de sistemul de infotainment dar revin.

« Last Edit: May 28, 2020, 14:19:25 PM by Laj »
2014 XV 2.0

Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #1 on: May 28, 2020, 13:41:18 PM »
La Duster eu as fi ales diesel-ul de 1.6 sau benzinara de 1.6.
Motoare de aspirator puse pe caroserii de 1.4t mi se pare aiurea.alea is motoare de stergator de parbriz

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #2 on: May 28, 2020, 14:05:37 PM »
Eu zic ca la pretul la care au reusit sa scoata Dusterul, este foarte reusit. Si ca sa il scoata la pretul asta a trebuit sa sacrifice ceva producatorul. Acel ceva a fost evident comportamentul pe sosea, pentru ca banii cei mai multi au venit de la flote pentru firmele care au nevoie de ceva capabil in off-road dar fara sa ii intereseze de lux, confort si lucruri inutile care ar creste costul.
Pe lock desi are o intarziere de 0.5s chiar si cu anvelopele standard iese fara probleme din noroaie adanci. Si cam aici se opresc atuurile. E drept ca te mai atrage cu scaune incalzite si alte chestii rar intalnite in segmentul acesta de pret, dar comportamentul in off-road a fost singurul aspect care a contat pentru Dacia. Motoarele mici sunt capabile!

In rest e varza masina in oras si pe sosea. Vizibilitate proasta peste capota fata, ruliu foarte mare, consum care nu exceleaza dar nici nu ar avea cum.

Dar ca sa te duci sa legi 2 fire pe un stalp in mijlocul campului si sa instalezi o antena pe deal, e perfecta.
« Last Edit: May 28, 2020, 15:48:23 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 4916
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #3 on: May 28, 2020, 14:37:47 PM »
XV-2014 27 000 euro
Duster 2019 -18 400 ..parca

Parerea mea este ca daca producatorul ar fi plusat inca 8600e, altfel ar fi stat lucrurile la Duster.
Adica ma gandesc asa... Masina e 18mii, si are deja caroserie, motor, planetare si volan. Mai pui inca o data jumatate din banii astia in dotari, suspensii adaptive (ca sa fie buna si, si), insonorizare, calitate scaune... Iese ceva cam diferit.
Eu unu' NU stiam ca diferenta de pret e atat de mare. Si am o banuiala ca un XV similar, in 2019, era mult mai scump.

Apoi, XV-ul, cat si Dusterul, au McPherson in fata. Suspensiile, acolo unde conteaza, sunt similare. Diferenta, cum a punctat si Mihai, consta in duritatea suspensiei, care e conditionata de destinatia masinii. XV vinde de rupe in America de Nord, Dusterul e pentru lumea a 3-a a Europei de Est.

Revenind totusi la pret, cred ca la Duster primesti ceva mai mult de banii aia decat primesti la XV. Nu stiu cat de valabil e pe parte de siguranta totusi, unde sigur XV-ul e superior.
Adica intervin foarte, foarte multi factori, iar o comparatie de genul se face cand ai preturi similare. Aici, aflu acum, nu e cazul.
« Last Edit: May 28, 2020, 14:38:23 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Laj

  • 126
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #4 on: May 28, 2020, 16:13:24 PM »
@MihaiFlorescu Bine ca ati adus in discutie scaunele incalzite,la Duster are o singura treapta de putere,treapta la care iti frige sezutul la propriu adica esti nevoit sa il pornesti si sa-l opresti daca-l vrei cald pe cand la XV il poti lasa pe treapta inferioara si uiti de el.Problema cu pornitul/opritul este pozitionarea butonului spre exteriorul scaunului si foarte incomod de accesat iar spatiul intre portiera si rama scaunului foarte mic.Despre noroaie si zapada nu ma pot pronunta ca nu am avut parte,cel putin in Bucuresti a fost zapada la cote minime 2-3 zile.Daca nu ma insel in 2019 s-a ofertat XV-l din showroomul AKi la aproape 30 000 eur echipare peste comfort,am uitat denumirea parca style si an de fabricatie precedent adica 2018.Culoarea imi placea mult,alb perlat dar ..n-a fost sa fie din considerente financiare adica fix ce zicea Muttley.As putea sa zic ca poate am o doza de subiectivitate din faptul ca n-am condus niciodata un Duster inainte si citeam pe net doar
-"Maina onesta,raport pret-calitate bun"
-"La Duster II s-a ameliorat tinuta de drum " si atunci probabil am avut asteptari nerealiste .
Mai exista un alt unghi din care privesc eu problema ..eu prefer o suspensie mai tare in detrimentul comfortului,la o adica daca imi iese ceva in cale sa pot ramane pe drum daca eschivez,am vazut cateva accidente de genul ..iesit masina sau animal in fata si cel ce a tras de volan neputand s-o mai redreseze,adica s-a dus in sant fara impact dar cu comfort si stil :)
« Last Edit: May 28, 2020, 16:15:21 PM by Laj »
2014 XV 2.0

dan_b

  • 1233
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #5 on: May 28, 2020, 16:33:26 PM »
Partea cu siguranta zic eu ca este cel mai mare minus la Duster, la Dacia in general. Si un mare afront adus clientilor - e de preferat oricand sa nu aiba navigatie si nu stiu ce camere, dar sa aiba dracului siguranta - alea 3 stele NCAP, probabil si ele fortate, sunt de speriat, mai ales ca se vand si ca masini de familie...
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #6 on: May 28, 2020, 17:18:11 PM »
Atentie mare la comparatiile cu privire la testarea EuroNCAP - in 2016 s-a schimbat semnificativ metodologia de evaluare si notare. Astfel:
- masinile pot avea un maxim de 3 stele daca asigura doar protectia/integritatea pasagerilor (securitatea pasiva), la 4 si 5 stele ajungandu-se doar prin prezenta si a unor sisteme de securitate active de preventie a accidentelor (vezi situatia unor Alfa si Fiat care au avut scoruri mici la o re-evaluare pe noul standard);
- s-a introdus posibilitatea de dual-rating, prin care un model poate fi testat de doua ori - pentru versiunea de baza ca dotari de siguranta si pentru versiunea cu sisteme de siguranta avansate/active (vezi cazul Suzuki-urilor); in cazul Duster 2 (testat in 2017) s-a mers doar pe testarea versiunii de baza din perspectiva dotarilor de siguranta (o testare poate si din prisma dotarilor de pe Prestige cu multiview-camera si senzor de unghi mort poate ar urca nr. de stele).

Oricum ar fi, testele EuroNCAP sunt de luat mai mult cu titlu informativ pentru ca ele garanteaza doar siguranta/integritatea doar in limita vitezelor de impact din teste (max. 60km/h). Daca patesti un impact frontal cu masina din sens opus in care vitezele cumulate ale masinilor reprezinta viteza de impact, nu prea te mai salveaza nici mama stelelor...

dan_b

  • 1233
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #7 on: May 28, 2020, 18:31:58 PM »
Se vede si in daunele provocate, din pacate. Pasagerii din Dacia sunt extrem de expusi la consecinte grave...
Asadar, indiferent de NCAP, se vede si in realitate ca sunt extrem de slabe la protectia pasagerilor. Asta consider eu cea mai mare problema. Restul sunt discutabile si subiective.
Partea cu siguranta insa, nu.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

RLX

  • 140
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #8 on: May 28, 2020, 18:35:16 PM »
Cea mai mare nemultumire o vad legata de suspensie.
Ar fi o idee un upgrade de suspensie, acruri cel putin, insa nu stiu cat de buna  este varinata pentru o masina noua aflata inca in garantie. Si doar ca idee sa iei o masina noua si sa ii schimbi arcurile...

Utilizatorii se mai plang de directia imprecisa, cum ca rotile reactioneaza cu intarziere fata de cand actionezi volanul. Ai un feedback in acest sens?
Farurile sunt halogen?

Cotiera este una prost gandita, nu inteleg de ce nu au mers pe varinta clasica de cotiera centrala. Daca nu ma insel mai exista un spatiu de depozitare gen sertar sub scaunul dreapta pasager.

Legat de roata de rezerva pentru XV...il vad un mare minus pentru masinile produse in ultima perioada de Subaru.

Ai putea incerca, cel putin pentru oras, varinata de roata de rezerva de dimensiuni reduse pusa in locul polistirenului de sub planseul portbagajului.

In cazul noului XV cu baterie in porbagaj cred ca pica varinata, plus ca a aruncat in aer pretul masinii, 38.000 Euro pentru echiparea maxima....

Cu banii pentru un capac de oglinda de XV cred ca iti iei doua oglinzi complete de Duster, dar nu se rabateaza electric  :)

LE: Daca nu se rabateaza electric nu are ce motoras sa se strice :)
« Last Edit: May 28, 2020, 18:38:39 PM by RLX »

Muttley

  • 4916
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #9 on: May 28, 2020, 19:16:17 PM »
Nu stiu cum e cu stelele encap, dar sigur XV-ul are mai multe perne.
Si, dupa mintea mea conservatoare, argumentul principal ar fi ca un motor longitudinal, structura asociata si lungimea mai mare habitaclu-bara fata conteaza enorm, dar poate e doar in mintea mea.
Si mai e folclorul, care promoveaza Subaru ca etalon de siguranta. De Dacia n-am auzit de bine niciodata din nefericire.
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #10 on: May 28, 2020, 19:26:28 PM »
Detinand o flota generoasa de modele Duster II Comfort (doar motorizare dCi, 115 CP, 4x4) pot afirma ca la capitolul carat echipamente in zone cu drumuri neasfaltate, uneori chiar dificile, masina isi indeplineste cu succes rolul.
Tinuta de drum pe autostrada nu confera foarte multe avantaje iar la capitolul antifonare este loc suficient de imbunatatit.
Interiorul l-as denumi mai degraba ergonomic, spartan, auster insa "rustic" poate ar fi mai potrivit. Pozitia la volan si accesul la comenzi, in ceea ce ma priveste, nu este cea mai placuta experienta in schimb vizibilitatea este foarte buna.
Comportamentul 4x4 pe drumuri cu adevarat grele este FOARTE BUN! - aici mentionez faptul ca am dotat flota cu pneuri GOODYEAR Wrangler MT-R.
Avand costuri operationale scazute masina devine FOARTE EFICIENTA, financiar vorbind, pentru orice companie care o exploateaza cu o medie de +400 Km/zi.
La capitolul achizitie (CAPEX) se inscrie iarasi pe un trend superior altor marci - datorita productiei autohtone.

Referitor la XV nu am foarte multa experienta (am condus doar masinile lui Ionut si Dan, ambele 2.0 benzina) insa ceea ce m-a surprins in mod placut a fost TOTUL!

A face o comparatie de preturi intre Duster si XV ar fi nepotrivita intrucat masinii japoneze ii mai adaugam o acciza suplimentara de 10% intrucat este produsa dintr-o tara extracomunitara.
 
Cand aduceti in discutie fineturi legate de suspensie, cotiera, metodologii Euro-NCAP, trepte de incalzire a scaunelor sau ce tip de radio-casetofon  ;D are fiecare consider ca derapam de la filosofia brand-ului (romano-francez vs japonez) sau clientul tinta al modelului. 

PS: Laj, incearca si varianta cu spray reparatie anvelopa renuntand la roata de rezerva (de prin 2012 toate masinile mele au fost dotate cu kit de reparatie, cu exceptia SJ-ului care avea roata temporara).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Laj

  • 126
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #11 on: May 29, 2020, 12:05:58 PM »
Cea mai mare nemultumire o vad legata de suspensie.
Ar fi o idee un upgrade de suspensie, acruri cel putin, insa nu stiu cat de buna  este varinata pentru o masina noua aflata inca in garantie. Si doar ca idee sa iei o masina noua si sa ii schimbi arcurile...

Utilizatorii se mai plang de directia imprecisa, cum ca rotile reactioneaza cu intarziere fata de cand actionezi volanul. Ai un feedback in acest sens?
Farurile sunt halogen?

Precizez ca eu nu merg cu ea zilnic,nu este masina mea,eu o conduc doar cand merg impreuna cu prietena,este a ei.Da,ar fi dezirabila pt.mine cu conditia sa-i modific garda la sol/coborat si arcuri mai tari..cred ca as supravietui.Directia nu are feedback,nu 'citeste' drumul .Nu am simtit ca rotile sa reactioneze cu intarziere,poate asa este perceptia pt.ca este foarte asistata directia,o placere la parcari complicate si o neplacere la viteze mari.Farurile sunt halogen.
2014 XV 2.0

Laj

  • 126
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #12 on: May 29, 2020, 13:18:35 PM »
PS: Laj, incearca si varianta cu spray reparatie anvelopa renuntand la roata de rezerva (de prin 2012 toate masinile mele au fost dotate cu kit de reparatie, cu exceptia SJ-ului care avea roata temporara).
Unii e mai ghinioniști :)
img hosting without registration

si povestea aici:
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,2072.100.html
« Last Edit: May 29, 2020, 13:20:44 PM by Laj »
2014 XV 2.0

puiu

  • 787
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #13 on: May 29, 2020, 13:29:51 PM »
E suficient sa te uiti la filmuletele de la ncap si iti dai seama ce si cum se stramba mai mult decat are voie la dashia
Degeaba ai 10 mii de airbaguri si 200 de sisteme de siguranta daca dai nas in nas cu un sx4 si iti muta motorul pe bancheta. Sau doamne fereste de impact lateral.
Sunt aceleasi 3 stele de 10 ani incoace, umflate doar cu camere, senzori si leduri de avertizare la oglinda
« Last Edit: May 29, 2020, 13:30:55 PM by puiu »

marr

  • 2202
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #14 on: May 29, 2020, 14:21:55 PM »
Iar la Subaru ... acelasi 5 stele !
Mie unul, partea de siguranta (atat activa cat si pasiva) cantareste foarte mult in alegerea unei masini. Foarte mult !
Si cand vorbesc despre siguranta activa nu ma refer doar la sistemele de asistenta ( cu toate bipuitoarele, beculetele si acronimele lor) ci si la modul in care sta masina pe drum, cum se comporta in curbe sau la manevre de schimbare rapida a directiei.
Asta-i si unul dintre motivele pentru care am continuat sa cumpar Subaru desi, nu (mai) are motoare puternice si nici .... bec in torpedou !

Referitor la Duster, experienta mea directa cu aceasta masina este destul de limitata ( un drum forestier de cca. 30-40 km pana la o cariera de piatra.
Si mai sunt Dusterele pe care le calareste fratele meu pe diverse santiere.
Ca atare, cele spuse de @Laj si @Heli mai sus nu fac decat sa-mi confirme opinia ca Dusterul este o excelenta masina de munca - pentru cei care au nevoie de un 4x4 capabil in afara asfaltului, ieftin la achizitie si la intretinere - geologi, topografi, constructori, fermieri, etc.
Nu o vad insa ca pe o prima alegere pentru o masina de zi cu zi sau de familie.
Nici pentru un agent de vanzari care face sute de km / zi.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

BOXER

  • *
  • 2349
  • +
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #15 on: May 29, 2020, 19:08:55 PM »
Daca Laj a avut amabilitatea sa scrie despre XV vs Duster cred ca ar fi interesant sa posteze si o comparatia intre XV si Hilux.
Ar fi interesant de aflat cum se comporta fiecare in soft-offroad.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Laj

  • 126
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #16 on: June 02, 2020, 14:08:53 PM »
( cu toate bipuitoarele, beculetele si acronimele lor) ci si la modul in care sta masina pe drum, cum se comporta in curbe sau la manevre de schimbare rapida a directiei.
Amin !

@BOXER Din păcate am părăsit șoseaua maxim 200 metri,nu am date de comparație,încă .
« Last Edit: June 02, 2020, 14:12:37 PM by Laj »
2014 XV 2.0

Laj

  • 126
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #17 on: February 09, 2022, 13:25:21 PM »
Oarecum offtopic :
Luni sunt programat la schimbat timoneria la Duster .. din nou .
Masina are sub 9 mii km.
XV-ul ruleaza zilnic fara probleme ;D
2014 XV 2.0

dan_b

  • 1233
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #18 on: February 09, 2022, 13:53:10 PM »
deci da :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Laj

  • 126
Re: XV 2.0 MT vs Duster 1.3t 4x4 (zic ei)
« Reply #19 on: October 02, 2023, 14:32:44 PM »
Mă gândisem să nu mai scriu la acest topic dar m-a lovit frustarea. De la ultimul post mașinile au rulat cam aceiași km și s-au tradus fix așa:
-XV zero probleme, doar revizii +schimb discuri/plăcuțe+anvelope (mașina a împlinit 4 ani de la celebra inundație)
-Duster problemă la scaun șofer având urm. simptome : se mișca scaunul cu mine la frânare/demaraj. Mi-am zis că fiind Dacia poate s-au desfăcut șuruburile ce țin șina de podea, m-am uitat cu o lanternă si am tot culisat scaunul, șuruburile fiind strânse ferm, dus mașina la constatare service având rezultat necesar schimbare cadru scaun șofer/comandat/ montat la ei = aprox 2k lei.
Aștept comentariile celor cu “Dusterul este o mașină cinstită si ieftin de întreținut, raport preț-calitate ok, la banii ăștia ce pretentii să ai ..etc"

PS: Nu am avut niciodată vreo mașină la care să se strice mecanic scaunul iar șoferul Dusterului are 55kg
PS2 : revizia anuala la Megane 3/2.0 RS = 879 lei, Duster 1.33 ~ 1000 lei –ambele  din aug 2023 pt.neîncrezători pot pune aici scanuri cu facturile de la același service respectiv AutoMarcusGroup
PS3 (uitasem) la duster nu se mai deschide busonul de benzină decât ajutat, adică o persoană trage tija din habitaclu si alta ajută ușița cu un deget
« Last Edit: October 02, 2023, 14:39:54 PM by Laj »
2014 XV 2.0