Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #100 on: July 17, 2020, 18:02:00 PM »
Eu zic ca ajunge. Din 1 qt am facut schimb si la outback si la impreza neagra si la asta de acum am pus jumatate din bidon. Doar ca la asta mai trebuie sa completez putin :))) Capacitate cica 0.7l (deci la celelalte am diluat cel mult 50% si la asta ma apropii de 100% lichid nou).

Ce-i drept asta e metoda mea. Vezi metoda muttley care scurge si ultima picatura inainte de a baga lichid nou. Aici le amesteci, dar eu zic ca in final procentul de ulei nou este peste 80%. Si atat timp cat exista un efect pozitiv, nici nu mai conteaza cat e nou si cat e vechi. Poti sa repeti procedura daca ti se pare ca nu e culoarea apropiata de cea din bidon.

Posibil tu sa ai in alta parte conducta de retur si sa fii nevoit sa improvizezi ceva. Nu sunt toate identice ca asezare.
« Last Edit: July 17, 2020, 18:09:51 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #101 on: July 17, 2020, 18:16:09 PM »
Acum ma documentez cum e la SG, ptr un '03-'05 am gasit o procedura ce seamana cu ce zici ca a descris Muttley. Capacitatea e aceeasi, 0.7ltr

Vad ca ti'au prins bine barele de plafon, nu le'ai montat degeaba :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #102 on: July 17, 2020, 18:19:25 PM »
La toate zice sa te bagi pe sub ea sa scurgi din nush ce furtun (care la noi probabil este pietrificat) sa vii pe sus, te bagi iar jos, misti volanul o ridici o cobori, faci curse de volan stanga-dreapta... limbrici. Pierzi jumatate de zi.

Ce am facut eu mai sus mi-a luat 2 minute. Am mai luat de volan avand doar contacul pus (in ideea in care se mai plimba uleiul in caseta) si aia a fost. Dar tine minte! Nu pornesti motorul ca scuipa imediat ce are in sistem. Eu l-am tinut o secunda si a ajuns rezervorul din plin ochi pe fund. scoate siguranta de pompa de benzina cel mai bine si dai la cheie linistit asa.
« Last Edit: July 17, 2020, 18:21:36 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #103 on: July 17, 2020, 22:51:12 PM »
Când lași agentul de vânzări să îți facă un calcul exact de materiale necesare în baza proiectului și nu verifici cantitățile și cu instalatorul... Evident, ce se cumpără la colac și se desface nu se poate returna deși ei vând și la metru... Aia e... 200m de țeavă de încălzire în pardoseală in plus, cantitate neglijabilă.

Noroc cu Subaru.



Suplimentează proiectul dacă tot ai țeava.prin bucatarie/bai pe undeva. Rău nu faci.
Apropo Gigel cu proiectul de instalații a călcat prin casa pe la tine?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #104 on: July 17, 2020, 23:25:41 PM »
Nu am cum mai mult. Au primit proiectul casei făcut de arhitect. Gigica, că e o doamna, a încercat să îmi bage pe gat mult mai multe, pe care le-am scos eu din oferta, dar la asta nu aveam cum să mă prind că nu știam ce îmi dă acolo că dimensiuni. Am luat banii pe izolația returnată și țeava se da la schimb cu alte servicii din partea constructorului.
« Last Edit: July 17, 2020, 23:26:29 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #105 on: July 17, 2020, 23:59:26 PM »
O turbina, niste frane sau suspensii n'avea constructorul asta?  ::)

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #106 on: July 18, 2020, 09:17:28 AM »
Nu am cum mai mult. Au primit proiectul casei făcut de arhitect. Gigica, că e o doamna, a încercat să îmi bage pe gat mult mai multe, pe care le-am scos eu din oferta, dar la asta nu aveam cum să mă prind că nu știam ce îmi dă acolo că dimensiuni. Am luat banii pe izolația returnată și țeava se da la schimb cu alte servicii din partea constructorului.
Centrală pe gaz sau pompa de căldură?
Scuze de off topic. Defect profesional.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #107 on: July 18, 2020, 09:43:00 AM »
Dau mesaj privat.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #108 on: July 19, 2020, 00:19:10 AM »
A fost o zi interesanta. Detalii in zilele ce urmează pentru că acum sunt prea obosit.

Mulțumesc malakay, mihaiwrt și Garcia! Mi-a revenit zâmbetul pe buze. Mașina asta este ceea ce mi-a lipsit doi ani. Incepe sa fie exact ce mi-am dorit și fără ajutorul celor de mai sus nu as fi ajuns până aici.




« Last Edit: July 19, 2020, 00:19:57 AM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #109 on: July 19, 2020, 00:21:15 AM »
adevaru-i ca astea sunt pozele clasice subaru ... imi fac si mie pofta :)

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #110 on: July 19, 2020, 00:23:42 AM »
Si te'ai chinuit sa schimbi lichidul de servo cu motorul inghesuit sub capota ...
Chiar's curios de ce te incurca motorul ... scapasei vreo piulita in scut?

Muttley

  • 4922
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #111 on: July 19, 2020, 00:53:31 AM »
Ambreiaj?
WRX SW 2002

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #112 on: July 19, 2020, 08:15:01 AM »
Ce-i drept, asa se curata cel mai bine clapeta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #113 on: July 19, 2020, 10:38:28 AM »
adevaru-i ca astea sunt pozele clasice subaru ... imi fac si mie pofta :)
::) >:D O0
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #114 on: July 19, 2020, 11:42:42 AM »
Incerc sa fiu succint.

Am zis ca nu ma mai iau dupa malakay si iar m-a vrajit. Intai m-a facut sa tund iarba la Adancata, apoi mi-a explicat cum e cu Gaz Gaz Gaz! la Titi Aur si acum mi-a zis ca ma ajuta el cu revizia si am dat jos tot motorul.  >:D Rectific, l-au dat jos pentru ca eu mai mult am incurcat sau m-am uitat sau am ajutat tinand de motor  :-[

Cand am fost sa vad masina si sa merg cu ea mi-a fost clar ca merge prost, insa cunoscand modelul am avut incredere ca motorul este bun. Ce era pe langa nu prea. Victor m-a impins sa o iau si ca rezolvam noi pe parcurs problemele care nu par grave sau scumpe.
M-am pus pe strans piese si la prima jumatate de zi libera am dat fuga la baietii care erau gata sa ma ajute. Multumesc ucosmin (automobilus) pentru ajutor la partea de racire.


Concluzia no. 1 dupa experienta asta este clar ca nu exista service Subaru in Romania si din cauza asta a ajuns o marca pe cale de disparitie. Am gasit nereguli multe in lucrarea facuta de SMT dar si ce s-a facut dupa ei la alte service-uri scumpe.

In primul rand totul pe bloc a fost strans de neam prost pana s-au indoit piese, dat cu loctite, filete stricate, prezoane bagate in bloc unde suruburile nu mai aveau cum sa prinda etc.
In plus, curgea pe la toate garniturile si pe la baie, plecarile de pe loc erau cu vibratii, masina nu tragea sau tragea intrerupt, radiatorul supura si masina se racea greu (ventilatorul statea mult timp pornit si abia abia scadea temperatura cate 1 grad la la 30secunde).

S-au schimbat:
- baie ulei noua
- garnituri capace tacheti inclusiv bujii si suruburi
- bujii
- filtru benzina
- kit ambreiaj
- kit distributie cu pompa apa si termostat
- radiator motor
- ulei Amsoil European Classic 5w40
- Antigel Helpu G12+
- rulment mic de la volant
- filtru ulei Subaru
- garnituri evacuare
- curatat tot ce s-a putut cat s-a putut cu spray-uri de la Wurth (multumesc Simache09)

Sorbul, baia, capacele tachetilor, totul in interior cat am putut vedea arata foarte bine, fara depuneri semnificative sau uzura. Clar o sa ajute un schimb de ulei mai des dar nu s-au gasit metale pretioase pe acolo :)

Motorul este acum ceea ce trebuie. Mult mai silentios, vibratii de la motor zero, trage si el cum trebuie acum (are iar toti caii), plecarile de pe loc sunt fara vibratii, accelereaza bine de jos si fara sa comenteze :) E un deliciu motorul.

Mai sunt mici chestii de urmarit si de facut. O sa le postez cand apuc sa le fac mai pe bucati asa. Pana atunci poze.

















Concluzia no2:  Comunitatea asta este cea mai misto, indiferent ce caraie altii ca nu se mai identifica, ca a ajuns naspa etc. Multumesc si va apreciez pe toti de pe aici.

Ca sa intelegeti, Victor a trebuit sa ia de pe alt bloc o piesa ca sa putem prinde intinzatorul de curea de distributie pentru ca piesa de pe blocul meu avea filetele muci, suruburile nu se strangeau si intinzatorul se misca. Nu stiu unde mai gaseai pe cineva sa faca asta imediat. Totul a tinut jumatate de zi obositoare mai ales pentru sefu' la fiare care mai daduse o transmisie jos in aceeasi zi.


Concluzia no3: Reprezentantele, service-urile nu au nici o scuza dpdv al costului si timpului de lucru. Asa ceva se putea face mai repede si mai usor intr-un service cu elevator si scule de tot felul. Noi ne-am apucat pe la 2-3pm si am terminat la 10pm cu tot cu strans gunoiul si maturat pe jos. Si teoretic nici unul nu este de neserie si am facut totul cu scule de mana "consumer grade" si un pistol cu acumulator de 150 lei de la Lidl.
« Last Edit: July 19, 2020, 14:52:32 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 4922
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #115 on: July 19, 2020, 12:54:24 PM »
Eu am dat 300 de lei pe pistolul ala  >:(
WRX SW 2002

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #116 on: July 19, 2020, 13:07:29 PM »
despre ce pistol e vorba, daca e o etapa spre succes imi iau si eu  :D

interventiile viitoare poate va ganditi sa le faceti cu spectatori... sau inca unii care sa incurce cum a facut povestitorul, dupa spusele proprii
forester 2.0x forester 2.5xt

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #117 on: July 19, 2020, 13:38:06 PM »
Ma bucur ca am reusit sa rezolvam masina, am promis ca o facem doar ca a durat putin ( vreo 6 saptamani ) pana am reusit sa ne facem timp de el. Este foarte frustrant sa lucrezi dupa ''mecanicii'' din Romania dar important e ca am remediat tot si ai putut sa pleci cu masina acasa! Sper sa mai prind un weekend liber sa imi rezolv si eu forestierul ca altfel o sa dorm pe la prieteni :D !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #118 on: July 19, 2020, 14:43:41 PM »
Sper sa mai prind un weekend liber sa imi rezolv si eu forestierul ca altfel o sa dorm pe la prieteni :D !

Te aștept! :D

Dacă ne sincronizam și pot să te încurc și încetinesc și la forester, îmi zici.
« Last Edit: July 19, 2020, 14:44:39 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #119 on: July 19, 2020, 14:54:44 PM »
Eu am dat 300 de lei pe pistolul ala  >:(

Nu mai știu cât a fost că are 2 ani. Dar pe acolo