Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

MNU

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #140 on: July 25, 2020, 20:11:45 PM »
Cu ce vezi consumul prin OBD?

Am folosit si eu o aplicatie pt OBD pana mi-am dat seama ca ala e un consum estimat din configuratie (nr. cilindri, cmc si turatie). Cand am mutat tot setupul pe masina sotiei (Fabia 2 de 1.2l) aveam acelasi consum si comportament la instant... ca uitasem sa particularizez configuratia.

Alta explicatie eu nu am.
« Last Edit: July 25, 2020, 20:13:03 PM by MNU »
Impreza 2.0R 2005

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #141 on: July 25, 2020, 20:58:28 PM »
OBD link. Oferă hardware + software din SUA. Am vrut eu să fie de la același provider. In trecut, pe la toate mașinile a fost foarte aproape de realitate.

Ca idee, pānă să fac marea revizie aveam cam 14, mers mai mult īn oraș liber dar și stat mult cu motorul pornit. Reflectă ceea ce știam și mai ales starea motorului.

După revizie și un drum pe lāngă București a scăzut pe la 12 totalul. Din nou īn grafic și instantul afară e cam pe unde eram cu cea neagră la drum lung calculat la pompă..

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #142 on: July 27, 2020, 16:44:19 PM »
Felicitari..si la masina asta si la cea neagra  a fost o multime de munca.
permite mi o intrebare. de ce ai vandut o pe cea neagra si ai luat acelasi model cand spuneai ca poate ai vrea acceleratie ekectronica , ca pe negru e mai cool subaru, cai mai multi etc.
e microb fara antidot..din cate vad
« Last Edit: July 27, 2020, 16:44:56 PM by orientalmed »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #143 on: July 27, 2020, 17:31:03 PM »
Multumesc!

Pe cea neagra am vandut-o acum doi ani din motive financiare.

Pe asta am luat-o pentru ca imi era dor sa am si un Subaru la care sa mai fac ceva si pentru modul in care se conduce un Subaru. Si mai ales pentru ca a fost o oferta foarte buna, chiar si cu problemele enumerate pana acum.
La un moment dat poate o sa fie si un hawk break, sau altceva mai nou.
« Last Edit: July 27, 2020, 17:31:57 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #144 on: July 27, 2020, 18:54:47 PM »
Un hawk cu melc, sa stii o treaba :)
Eu practic de la un hawk wrx break (al lui Relu) am ajuns sa acord atentie marcii. N'am gasit hawk WRX, asa ca a trebuit sa ma multumesc cu XT'ul
O iei p'asta si ii zici sotiei ca asa arata dupa polish  :D
« Last Edit: August 03, 2020, 22:54:40 PM by andrei0241 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #145 on: August 03, 2020, 21:56:56 PM »
Am fost in concediu cu Hyundai-ul pentru că este doar cu puțin mai mic īn portbagaj, dar īn rest este la toate categoriile peste Impreza... Cel puțin aceasta este realitatea zilei de azi. Pe viitor nu se știe.

Așa că primul lucru făcut pentru că expiră ITP-ul a fost să īnlocuiesc un stop spart. Perfect funcțional, dar totuși spart.
Mulțumesc pfaizzzer pentru ajutor.

Așadar, mai jos, stopul vechi, stopul nou și stopul nou după polish.

Am testat și jantele. Se potrivesc dar am nevoie de alte piulițe. Era de așteptat. Și evident, anvelope. Nu am comandat pānă nu m-am asigurat că se potrivesc.





« Last Edit: August 04, 2020, 11:34:19 AM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #146 on: August 03, 2020, 22:56:14 PM »
Pe vreme rea se schimba ordinea, mai ales ca mai ai timp pana la toamna/iarna

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #147 on: August 04, 2020, 10:52:28 AM »
Probabil. Insa nu am vrut nici sa merg la drum lung fara busonul de la radiator corect (cel actual probabil ridica presiunea destul de tare in radiator si nu are unde sa refuleze), nu am vrut sa merg cu anvelope taurus dot 2010 crapate si in crapatura, nu am vrut sa merg fara geometrie facuta, nu am vrut sa merg prin soare fara folie pe geamuri fiindca masina asta se incinge de o iau dracii fata de i20 si nu am vrut sa merg fara ulei schimbat in transmisie si timoneria in starea actuala care numai placerea de a o conduce nu mi-o ofera incercand sa gasesc a 3-a la downshift.  Unde pui ca mi-a pocnit si un burduf de planetara spre cutie si a mozolit de vaselina tot.

Cu toate acestea, mie tot imi place masina si cu inca un mic efort o sa rezolv si restul de probleme. Ca idee, tot ce am facut pana acum si inca nu am ajuns la 1000 euro cu tot ce am luat si urmeaza sa mai vina. Am inclus si jantele si accesoriile de care nu aveam neaparata nevoie (fara manopera).
Poate apuc sa il vizitez pe WIM sa petrecem ceva timp pe sub ea si sa vad ce mai e de facut.
« Last Edit: August 04, 2020, 11:26:30 AM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #148 on: August 04, 2020, 11:33:40 AM »
Pe vremea asta numai eficienta scazuta a A/C'ului e de ajuns ca justificare. Iar anvelopele alea par de vis

Dar da, la WIM se intampla petreceri misto sub masina  O0

WIM

  • 670
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #149 on: August 04, 2020, 13:27:24 PM »
Dar da, la WIM se intampla petreceri misto sub masina  O0

Veniti, poftiti, localul e deschis  ;D

dmp

  • *
  • 195
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #150 on: August 04, 2020, 15:57:00 PM »
Cand ai cateva minute libere poti sa detaliezi polisharea farurilor?
Merci
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #151 on: August 04, 2020, 16:07:51 PM »
A postat detalii aici, doar ca nu se mai vad pozele

dmp

  • *
  • 195
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #152 on: August 04, 2020, 16:11:08 PM »
Merci!
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #153 on: August 04, 2020, 16:23:20 PM »
Acum se vad majoritatea, dar voi mai reveni asupra subiectului cand le fac si pe acestea. Momentan am facut doar stopul schimbat... la care nu a fost nevoie de matuire, fiind intr-o stare buna si oricum nu am cautat sa iasa perfect. Sunt cateva zgarieturi mai adanci pe care nu le-am inlaturat complet si nici nu am avut rabdare sa o fac.

PS: Mai sus am folosit un alt burete si o alt pasta de polish usor diferita. Surprins de puterea de corectie si de lipsa hologramelor. O sa mai testez si pe alte tipuri de suprafete.
« Last Edit: August 05, 2020, 00:00:51 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #154 on: August 06, 2020, 14:04:25 PM »






Revin cu pareri dupa ce le montez si rodez putin. La prima vedere si din citite: sunt compozitie soft, au santuri adanci si late pentru a preveni acvaplanarea (nu am mai vazut asa late pana acum), lateralele/umerii rigizi in jumatatea dinspre zona de contact si putin moi in partea dintre janta, buza de protectie janta proeminenta si imi place ca au indicator de uzura in mm pe suprafata de contact.
Abia astept sa le incalt. Sunt destul de noi si cu putine review-uri. Le-am ales din rationamente de pret/brand si pentru ca alternativa de la Pirelli (P7 au si lateralele foarte moi si am ciobit doua jante la Hyundai din cauza asta) si Toyo aveau un rating de zgomot mult mai mare (usor mai prost la franarea pe ud) si un mic dezavantaj la pret.

 Nu am vrut ieftinituri, dar nici bani de aruncat pe fereastra nu am pentru marci premium. Data fiind puterea si utilizarea masinii eu zic ca sunt mai mult decat ok. Poate reusesc sa prind si un track day anul acesta si le testez si acolo.
« Last Edit: August 06, 2020, 14:23:41 PM by MihaiFlorescu »

dan_b

  • 1236
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #155 on: August 06, 2020, 15:33:12 PM »
Vezi ca au "darul" de a crapa, de a face fisuri dupa maxim 2 ani.
Si eu eram fan Nokian acum niste ani, dar m-am lamurit. Nu mai vreau dupa cele patite cu setul de vara... Iar cele de iarna si-au pierdut din proprietati dupa 2 ierni...
In fine, poate astea or fi mai bune, dar am zis sa stii ce sa urmaresti.
Spor!
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Relu

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #156 on: August 06, 2020, 16:15:24 PM »
Eu am avut probleme mari de tot cu Nokian pe a mea ( WR-uri de iarna ) cand surorile erau inca la mine si la frate-miu, parca tot in al 2-lea an. Un epoisod a fost cand am ramas ca fraierul in spatele blocului in 10cm de zapada cand de abia am reusit sa o misc d-acolo, si al 2-lea pe strada Luterana cand era intr-adevar cam oglinda pe jos. Eu abia am urcat o panta extrem de lina avand 4x4, si pe langa mine treceau celelate masini non 4x4 evident cu alte gume.... Oricum masina era pe nicaieri cand pe jos era lunecus, gumele fiind proaspete!
Dar asta nu inseamna ca n-au mai evoluat si cei de la Nokian, pentru ca totusi nu am auzit pe multi sa se planga de Nokian in ultima vreme.
« Last Edit: August 06, 2020, 16:16:13 PM by Relu »

kjz

  • 107
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #157 on: August 06, 2020, 16:34:05 PM »
Eu am avut pe doua masini, WR D3 si D4 si mi s-au parut super OK pe zapada / drumuri de iarna. Din cate stiu pe fostul SX4 inca le mai ruleaza actualul proprietar si nu s-a plans.
'14 FXT

Relu

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #158 on: August 06, 2020, 16:37:24 PM »
Probabil multi ani dupa ce le-am luat eu pe ale mele, adica 2005. Atunci m-am jurat ca nu mai iau in viata mea Nokian!

dan_b

  • 1236
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #159 on: August 06, 2020, 16:42:35 PM »
Eu alunecam rau cu wrd4 pe sosea acoperita cu zapada, masina 4x2. Abia o tineam sa nu fuga de toate partile, cu esp activat.
Iar pe zapada in panta ma chinuiam destul de mult, ceva similar cu ce povestea Relu mai sus.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.