Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #240 on: October 07, 2020, 16:43:08 PM »
Azi am fost la service. O mare imbunatatire adusa masinii fata de cum era inainte. O placere sa mergi la Dan, Samy si Marius.




Acum intra in viteza cum trebuie fara sa ghicesc unde este a 3-a. Si s-a redus jocul din maneta spre deloc. Crucea cardanica veche avea si joc, ii lipsea si o bucsa...




M-au rezolvat baietii si cu scurgerile pe la pompa de servo. Nu stiu ce garnitura imi arata mie, dar cea cu probleme era alta. Noroc ca mai aveau una la indemana ramasa.





Si s-a gasit prin curte si intinzator de curea de A/C, ca sa nu mai stau cu grija, plus ca acum se poate intinde corect cureaua.




Cablul de pe alternator era putin slabit. Posibil de acolo sa fi fost problema de zilele trecute. Nu s-a mai manifestat, dar restul pare sa fie ok. Am mai gasit o impamantare in aer de la electromotor pe care probabil am uitat sa o pun cand am dat jos motorul, deci inca o posibila problema despre care nu stiam rezolvata.


Burduful de planetara de la SKF nu s-a potrivit. Ca dimensiune este perfect, dar nu se muleaza pe capul de planetara, nefiind cap rotund. Am comparat cu unul de outback si se pare ca acela ar merge. Am comandat doua direct prin baieti.

ODO 112.700km  Ultimul consum plin-plin a fost de 10.5 avand cateva deplasari pe langa Bucuresti. Deci a mai scazut.
« Last Edit: October 09, 2020, 12:57:12 PM by MihaiFlorescu »

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #241 on: October 07, 2020, 16:46:01 PM »
12.700?

O pui pe OLX?  ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #242 on: October 07, 2020, 16:53:47 PM »
Am mancat un 1 in fata :)

Codul pentru burduf planetara fata spre cutie. Ca idee, este la fel ca la outback generatia BP, 5MT benzia

« Last Edit: October 09, 2020, 12:57:34 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #243 on: October 12, 2020, 23:05:21 PM »
Vrând nevrând am renunțat și la protecțiile de cauciuc de la aripile spate. Am fost la o spălătorie unde aveau jetul mai puternic și mi-a slăbit una din ele de nu știam ce se aude de la roata de parcă am făcut pană. Îmi atârnă peste roata.

Sunt puncte mici de rugină in zonele ascunse de aceste elemente dar nu e rău. Trebuie însă tratate ca să nu se extindă. Cu toate că am spălat mașina super bine, tot țineau mult noroi in ele pe interior. Cred că e mai bine fără până la urmă.


Stânga e cu partea din interior și dreapta e ceea ce se putea vedea de afară. Deci te păcălește că e curată.

« Last Edit: October 12, 2020, 23:08:33 PM by MihaiFlorescu »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #244 on: October 12, 2020, 23:09:12 PM »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #245 on: October 13, 2020, 09:09:06 AM »
La Forester era pe o singura parte (din fabrica, se pare), dar am renuntat la ea din prima luna, in timp cred ca mai mult incurca decat ajuta

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #246 on: October 14, 2020, 09:45:18 AM »
Și eu am observat ca sunt foarte păcătoase. Lor le datorez rugina aripilor din spate. Când am observat ce rol au, le-am dat repede jos. E ok ca rolul lor e de a proteja muchia de la pietrele care sar, dar având in vedere ca țin murdărie și umezeala mereu acolo, mai rău fac!

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #247 on: October 14, 2020, 11:56:36 AM »
Rugineste aripa și fără alea. Eu nu le am.

MNU

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #248 on: October 14, 2020, 12:04:02 PM »
Un prieten, tinichigiu a avut rabdare sa investigheze un alt brand de masini cu probleme cunoscute la aripile spate. Ce mi-a povestit e cam asa. La aripa spate, pe linia arcului, se intalnesc doua foi de tabla care se suprapun si, de regula sunt etansate cu un fel de mastic. Acel mastic impiedica tratamentul final si vopseaua sa ajunga la tabla pe linia aceea. In timp, masticul se intareste si crapa, lasand tabla netratata fara protectie. Umezeala care ajunge acolo face restul.
Impreza 2.0R 2005

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #249 on: October 15, 2020, 13:41:53 PM »
Pot confirma prezenta masticului și la Forester, probabil ca asta e motivul atâtor cazuri de oale mâncate pana in interior.

Arturito

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #250 on: October 15, 2020, 13:51:03 PM »
     La aspirat am facut la un service d-asta mare aripile. Au ruginit iar.
     La Xt am refacut pasajele cu piesa de schimb si mi-au dat cu o ceara pana a curs prin toti porii si abia apoi au chituit , frecat , vopsit. Sa vad daca rezista. Daca rezista , va zic ca am facut la NSX. Daca nu , nu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #251 on: October 23, 2020, 19:11:46 PM »
Ieri am fost la reparat. Din pacate mai sunt si din astea la care nu simti nici un adaos, dar ca sa nu dam de belele, trebuie sa le facem la timp. Am inlocuit ambele burdufuri de planetare spre cutie. Va recomand sa nu va complicati cu piese aftermarket si sa luati direct originale. Acelea se muleaza perfect pe capul de planetara, avand 3 nervuri.

Daca tot era pe acolo, am schimbat si bieletele antiruliu fata, fiind mult mai usor cu masina pe elevator si rotile date jos.
Am mai ars un plin, tot 10.6%, deci cam ala e orice ii fac. E decent, nu imi mai bat capul sa calculez.















Multumesc WIM. Treaba de calitate, facuta fara graba, totul curatat frumos, toate suruburile periate, planetarele curatate, strans la loc totul la cuplu cu dinamometrice. Pe gustul oricarui pasionat sau iubitor de masini.
« Last Edit: October 23, 2020, 19:14:14 PM by MihaiFlorescu »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #252 on: October 23, 2020, 20:42:03 PM »
Tare! 8)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

WIM

  • 670
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #253 on: October 23, 2020, 21:57:20 PM »
Multumesc WIM. Treaba de calitate, facuta fara graba, totul curatat frumos, toate suruburile periate, planetarele curatate, strans la loc totul la cuplu cu dinamometrice. Pe gustul oricarui pasionat sau iubitor de masini.

Multumim si noi, Mihai! Ne motiveaza grija fata de masini a proprietarilor atenti la detalii  ;)

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #254 on: October 24, 2020, 15:06:43 PM »
Un burduf am si eu in asteptare a fi schimbat ( 28423AG010 la Legacy 4AT ). Intrebarea mea ar fi legata de coliere si vaselina. Originalul cumparat de mine nu contine si aceste elemente. Ti-au fost furnizate la fata locului de WIM? sau le-ai procurat tu? Vaselina stiu ca ar fi una dedicata, poti face vreo recomandare?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #255 on: October 24, 2020, 18:46:13 PM »
Separat coliere și vaselina.

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #256 on: October 25, 2020, 01:34:48 AM »
După câte știu e vaselină grafitata, de-obicei de culoare gri închis/negru.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #257 on: October 25, 2020, 08:02:05 AM »
Cand ai timp, treci pe la magazin sa citim softul, poate reusim sa mai punem niste nm :)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Arturito

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #258 on: October 25, 2020, 09:09:17 AM »
Incepi sa suni a stim noi cine dnle Georgescu  ;D

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #259 on: October 25, 2020, 09:58:28 AM »
 :angel:
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae