Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

dmp

  • *
  • 195
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #80 on: July 03, 2020, 09:47:05 AM »
Merci pentru info!
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #81 on: July 03, 2020, 13:31:05 PM »
Eu am facut in august 2018 polish farurilor (smirghel diferite granulatii si apoi polish ptr plastic) si doar imediat dupa aplicasem o ceara sintetica si totusi azi inca se mentin ok.
La cealalta masina am pus folie pe faruri de noua si totusi ajuta, fara a se observa ca e aplicata

Muttley

  • 4913
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #82 on: July 10, 2020, 13:12:50 PM »
Mihai, pentru timonerie, vezi inainte si dupa postarea asta.

Principalii responsabili, sa le zic de rang 1:
- articulatia in cruce cu cele 2 bucse de pe axul cutiei - eu am pus OEM, ca nu trag ca oagarul de maneta niciodata;
- articulatia cilindrica de pe maneta - am pus Turn In Concepts, ca am vrut levierul sa fie ferm.

Rang 2:
- bucsa mare de pe podul timoneriei. Am pus OEM, ca nu mi se pare safe poliuretan acolo;
- tamponul din spate, eu am luat Cobb, rigid, ca nu e amplitudine mare in zona aia.
- tampoanele de pe cadrul cutiei. Am luat SuperPro, poliuretan moale.

Rang 3:
- tampoane motor. Am pus Cusco.
- cutie. Cusco.
- Pitch. Perrin.

Ce e spre spate, diferentialul, nu prea are treaba cu modul in care se simte timoneria.

Intentia mea a fost s-o fac rigida si totusi utilizabila.
Tu, daca vrei doar s-o faci sa se simta ca noua, ia cu incredere repere OEM.

La mine nu era nimic uzat anormal, se simtea schimbatorul ok si la inceput, dar la Pfaizar da, erau uzuri, si a fost mai ok dupa ce a inlocuit piesele bulite.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #83 on: July 10, 2020, 13:40:28 PM »
Multumesc! Trebuie sa ma uit cu atentie in timp ce amesteca cineva in cutie sa vad exact, dar crucea aia cred ca e de vina.

puiu

  • 787
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #84 on: July 11, 2020, 14:02:22 PM »
Serban cu barele e mtfg? Nenea cu sg pe care il vad zilnic intre bucuresti si jilava?
Saluta-l din partea aluia cu hatchul rosu care il claxoneaza, te rog. Mersi.
Am luat de la oracal o folie cu protectie UV pt faruri, mai groasa si mai "siliconata". 5 ani durata de utilizare la exterior. O caut si iti zic cum o cheama, dar e mai greu de pus. In schimb rezista inclusiv la Mafra de spalat motoare concentrata.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #85 on: July 11, 2020, 15:37:27 PM »
El e. Nu te salută pentru că l-ai făcut nenea.  ;D
E bună firma aia de zici tu, dar tot nu pun folie. Nu știu cum, dar orice stricăciune am văzut unde a fost implicată și folia, fie era vina a ceea ce se afla sub folie, fie dădeau vina pe instalator, fie că era folia de generație veche, fie că întreținerea ei nu s-a făcut corect.... Nu merci.

Între timp, roțile de iarnă de pe blobul negru s-au întors la mine. Mulțumesc clauedit! Sunt cum le-am lăsat.

Și am apucat doar sa mai fac putina curățenie.  Cu pași de pitici înainte...








Relu

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #86 on: July 11, 2020, 15:41:25 PM »
Ce-i cu ceasul? Are ceva?

l.e.
Acu am vazut, inainte si dupa. ^-^
« Last Edit: July 11, 2020, 15:42:45 PM by Relu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #87 on: July 11, 2020, 15:44:54 PM »
Avea... Mâncare în el...

Relu

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #88 on: July 11, 2020, 15:46:59 PM »
 >:( :(

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #89 on: July 15, 2020, 14:13:32 PM »
Când filtrul de polen este așa deformat și pus cu lungimea pe lățime și se mișcă în locaș, nu mă mai mir de ce era așa mult praf în gurile de ventilație. Pe langa faptul ca era plin ochi. Deci cei care s-au ocupat de mentenanță nu erau doar scumpi, ci și nepricepuți.

Am băgat și un spray de igienizare AC apoi filtru nou așezat corect. Alt aer! Timpul nu mi-a permis, dar pe viitor as vrea sa demontez ventilatorul și să îl spăl. Momentan am sacrificat o cârpă și am șters tot ce s-a putut.





« Last Edit: July 15, 2020, 15:09:39 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #90 on: July 15, 2020, 18:27:20 PM »
Daca nici un filtru de polen nu sunt in stare sa'l comande/monteze corect, deja e trist nivelul acelui service.
Cat despre cat de imbacsit era, al meu era si mai si, desi masina mai mult a stat decat a mers.
Ventilatorul se demonteaza usor?

Eu am folosit generator de ozon (Cosmin stiu ca avea), igienizeaza intreg interiorul, nu doar instalatia de climatizare ;)

puiu

  • 787
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #91 on: July 15, 2020, 18:49:48 PM »
La gc iese in 5 minute. La hatch in 5.
La asta care e la mijloc bag mana in foc ca e la fel.
La gc am vazut ceva ce mi-a placut - ungerea la axul ventilatorului are un rezervor din fibre in care se pune unsoarea. La hatch nu.

LE: ventilatorul adica

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #92 on: July 15, 2020, 23:43:51 PM »
Nu pare să aibă multe șuruburi. Dar pozitia este incomoda.
Doar că am dat jos torpedoul și mi-am întins puțin mușchii gâtului.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #93 on: July 16, 2020, 21:29:16 PM »
Azi dupa munca am bagat rapid o curatare de clapeta. Filtrul de aer este neasteptat de curat asa ca a ramas acolo.
Am vrut sa schimb si furutnul de comanda ambreiaj, dar ramane pe alta data pentru ca m-am blocat la cum se scoate din conducta fixa. E o clema ceva de care am tras si nu s-a miscat asa ca am renuntat rapid. O las pe alta data si revin atunci cu detalii.

Nu stiu cum fac si nu stiu daca la alte masini este alta scoala, dar cred ca numai eu nimeresc destepti care pun silicon pe garnituri de hartie... Si la aia neagra gasisem pe la pompa de apa. La asta era lipita garnitura de clapeta. O sa curat si o schimb alta data. Suruburile stranse de era sa rup cheia si mana... in conditiile in care am dat tot cu WD40 cu o zi inainte.

Aparent nu foarte murdara, dar era. Avea "buza" de ulei unde sta pe pozitia inchis si se intampla ceea ce pe internet ii spune in traducere libere "clapeta lipicioasa".







Cat am injurat la surubelele alea de mici si din material moale... cu emotii le-am desfacut si am luat din margini putin.





Totul curatat si montat. Iar din categoria "Nu faceti ca mine" va recomand sa cuplati furtunurile de apa si sa le fixati clemele inainte de a monta clapeta pe pozitie. La fel si cablul de acceleratie inainte de a pune cutia cu filtrul la loc, nu dupa.







Si daca tot facem ca la carte, nu puteam sa ignor galeria





Am sacrificat o carpa si...



..Ta-DAM!







Merge mai bine. Adica nu mai are asa ezitari la deschis-inchis-deschis clapeta. Parca trage mai sanatos motorul si nu mai are treptele alea. Inainte parca dadea drumu la putere cand ajungea la anumite praguri de turatie. Acum e mai liniar. Dar sa vedem in timp.

Nu am mai facut poze, dar am schimbat si lichidul de servo. Acum volanul este si el usor si ma bucur mult. Aveam emotii ca nu o sa faca mare lucru un simplu schimb de ulei, dar uite ca si de data aceasta a facut mare lucru. Tot mai are mici ezitari pompa in mers la viteza, dar e pe drum oringul de la pompa si sper ca dupa ce il schimb si pe acela sa fie totul ok.

« Last Edit: July 16, 2020, 22:53:14 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #94 on: July 16, 2020, 22:31:15 PM »
Ce ai bagat la servo?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #95 on: July 16, 2020, 22:46:14 PM »
Fur poza de la fosta. Practic am repetat procedura.  Atenție că volumul/presiunea e mare. Cel mai bine dai la cheie fara să pornească.

Sau umpli vasul și pornești și oprești imediat motorul, apoi completezi. Așa am făcut eu. Rapid, dar riști să rămâi fără lichid în vas și pompa să meargă în gol sau sa tragă aer in caseta.



La fel ca în poza și acum. Am pus roșu aprins și ce a ieșit a fost un roșu spre negru.

Nu fac reclama. Poți încerca și Castrol. Dar parca trebuie sa fie dexron 3 norma.
« Last Edit: July 16, 2020, 22:51:42 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #96 on: July 17, 2020, 13:40:21 PM »
Când lași agentul de vânzări să îți facă un calcul exact de materiale necesare în baza proiectului și nu verifici cantitățile și cu instalatorul... Evident, ce se cumpără la colac și se desface nu se poate returna deși ei vând și la metru... Aia e... 200m de țeavă de încălzire în pardoseală in plus, cantitate neglijabilă.

Noroc cu Subaru.


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #97 on: July 17, 2020, 15:20:12 PM »
Masina cere o inaltare. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #98 on: July 17, 2020, 16:44:14 PM »
Ce? Sa o cobor si mai mult? Bine, dar nu acum :))))))

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #99 on: July 17, 2020, 17:46:14 PM »
La fel ca în poza și acum. Am pus roșu aprins și ce a ieșit a fost un roșu spre negru.

Deci 1 quart nu e chiar de ajuns pentru un flush complet, sa inteleg?

Ca tot venise vorba aici, am verificat si la a mea si oricum cam am nivelul la minim, deci daca tot ma apuc de treaba, s'o fac pana la capat