Se aprinde martorul DPF dupa numai 30 km parcursi ( in oras)
Cei de la AKI ( le multumesc foarte mult pentru profesionalismul in schimbarea short block ului) au facut full test ( diagnoza si teren)
si au decis ca filtrul trebuie curatat. In timpul inlocuirii blocului, am reparat si pompa turbo. Cei de la AKI spun ca alt defect( cod eroare, futune crapate ) nu exista.
A fost facuta operatiunea de curatare la Odorhei si hei , din nou aceeasi problema. Din nou 7 zile de service dupa care am primit verdictul: filtrul DPF si senzorul trebuie inlocuite cu piese noi OEM. Total buget necesar : 1990 EUR, fara manopera. Este un pret bun dar din pacate bugetul meu dupa lockdown e foarte subtire. Cei de la Odorhei spun ca , daca filtrul era de nerecuperat, nu se apucau de curatat si e logic, pentru ca ofera garantie 18 luni.
Vazind ca oferta de la AKI include si senzorul de presiune diferentiala, logica mea este sa schimb prima data acest senzor si sa vad daca problema se rezolva.
Insa logica mea poate fi afectata de caldura, asa ca astept cu maxim interes alte opinii care sa ma ajute sa utilizez in sfirsit , dupa 5 luni de service, acest minunat SUV.