Subaru XV e-BOXER MY 20.5
Subaru club Romania

Subaru XV e-BOXER MY 20.5

marr

  • 2203
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #20 on: September 30, 2020, 16:20:44 PM »
Avand in vedere faptul ca jantele alea sunt de la modelul precedent de XV, chiar daca au senzori TPMS, exista posibilitatea sa nu se ”pupe” cu masina ta.
Modelul 2012-2017 (de pe care-s jantele pe care le-ai cumparat), nu avea posibilitatea de a indica presiunea pentru fiecare roata, separat. Te avertiza doar cand presiunea era prea mica dar nu si la care dintre roti e problema - daca nu era o roata vizibil mai moale, trebuia sa verifici manual presiunea in toate rotile ca sa identifici unde-i problema.
Dar vezi tu ce si cum dupa ce intri in posesia lor.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #21 on: September 30, 2020, 16:47:00 PM »
Multumesc marr pentru precizari,  ma gandeam ca poate mai economisesc 700-800 lei :), dar sunt sanse foarte mari sa nu.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #22 on: October 23, 2020, 08:56:17 AM »
Referitor la senzori eu am patit-o cu un set adus din Japonia, de la reprezentanta Subaru Tokyo, mai exact niciunul dintre senzori nu s-a sincronizat cu XT-ul. Nu s-a reusit imperecherea nici la SMT si nici la Auto Kino motiv pentru care am cumparat un set nou de la dealerul brasovean si a fost montat pe rotile de iarna. Actiunea se desfasura in anul 2015 insa de atunci poate ca interoperabilitatea a evoluat.
Ca referinta, senzorii cumparati in Japonia, la acea vreme, erau inspaimantator de scumpi fata de cei gasiti si montati la Auto Kino asa ca iti recomand sa mergi la un dealer Subaru si sa iti instalezi pe masina ceea ce este certificat pentru Europa si pentru care primesti si garantie locala.
Succes!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Arturito

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #23 on: October 23, 2020, 09:45:05 AM »
Nu s-a reusit imperecherea nici la SMT si nici la Auto Kino ....

E logic sa nu mearga. Acolo au volanul pe dreapta.   ::) >:D

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #24 on: October 26, 2020, 11:57:22 AM »
7000 km
Am facut 2 drumuri Bucuresti-Piatra Neamt. La dus, 3 adulti + 1 copil, portbagaj plin, plecare sambata la pranz, resetat cb-ul la plecarea din fata blocului, fara activarea ACC-ului am avut un consum  7.7 la o viteza medie de 70 Km/h,. La intors, un adult si un copil, portbagaj pe jumatate plin, folosit ACC-ul din plin, facut 2 pauze de 15-20 min pentru copil :), am si prins 2 bariere coborate la care am stat 20 min, consum 7.2 la o viteza medie de 63 Km/h.
Mi se pare ciudat modalitatea de calculare a vitezei medie. La dus, am oprit la Adjud pentru 15-20 minute, am oprit motorul, iar viteza medie afisata a scazut de la 72 la 67 km/h. Dpmdv atat cat motorul a fost oprit, nu cred ca trebuia sa scada viteza medie.
Din indicatiile cb-ului pare ca datorita sistemului hybrid si a start/stop-ului motorul a fost oprit 30 h si am economisit 20L benzina
@ Heliotropus: Am vorbit la SMT pretul pentru a valva > 500 lei, livrare intr-o luna si pare ca trebuie sa ma duc tot timpul dupa ce fac schimbul vara/iarna daca rotesc cauciucurile. Cam mult, tinand cont ce preturile vazute pana acum sunt de aprox 200-250 lei/valva. Ma mai documentez zilele astea.
Din ce in mai incantat de masina :)

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #25 on: November 04, 2020, 20:47:10 PM »
Conform planului, astăzi mașina a primit incaltarile de iarna, după ce am stat 2h la coada.
Before:

After:

Senzori Tpms de la autokino. După 15-20 minute de mers s-au sincronizat cu mașina.

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #26 on: December 23, 2020, 11:19:42 AM »
Salut, a trecut ceva timp de când nu am mai scris aici. Între timp mașina se apropie de 11000 km și a primit o serie de accesorii: scut metalic Al, scut diferențial, apărători noroi, cuva protecție portbagaj și un set de covoarase de mocheta pentru la vară.

Montajul l-am făcut la SMT, a durat ceva că era doar un mecanic disponibil, la un prim contact mi s-au părut ok băieții de la service... vedem la revizie cum se descurcă.
Prima zăpadă am prins-o la Petroșani la sfârșitul lui noiembrie. Am fost în Parâng, Straja, peisaje mirifice și alta viață față de vechiul Lancer :)





« Last Edit: December 23, 2020, 11:23:32 AM by Alin »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #27 on: December 23, 2020, 11:25:02 AM »
Montajul l-am făcut la SMT, a durat ceva că era doar un mecanic disponibil, la un prim contact mi s-au părut ok băieții de la service... vedem la revizie cum se descurcă.

Ii pui sa dea un extemporal la schimbat ulei si filtre ? :)
« Last Edit: December 23, 2020, 11:25:52 AM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #28 on: December 23, 2020, 13:04:49 PM »
Nu, extemporal în scris, iar aia e proba practică :)

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #29 on: March 11, 2021, 13:00:49 PM »
14500 km, prima revizie. Am fost la SMT 1270 lei, include ulei motor Motul 0w-20, filtru ulei, filtru polen, filtru aer.
Din pacate nu au putut sa-mi seteze AVH-ul sa fie by default on, trebuie sa-l pornesc tot timpul, iar presiunea la roti pare ca e setata cam mica, cel putin asa imi indica TPMS-ul. O sa verific si cu un manometru.

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #30 on: March 11, 2021, 13:43:40 PM »
14500 km, prima revizie. Am fost la SMT 1270 lei, include ulei motor Motul 0w-20, filtru ulei, filtru polen, filtru aer.
Din pacate nu au putut sa-mi seteze AVH-ul sa fie by default on, trebuie sa-l pornesc tot timpul, iar presiunea la roti pare ca e setata cam mica, cel putin asa imi indica TPMS-ul. O sa verific si cu un manometru.

Congrats! Eu prefer ca AVH-ul sa fie off. Il activez la vreun semafor/bariera care dureaza mai mult. E mai bine pentru manevre din "ambreiaj" + frana. Start-stop-ul in schimb, ar fi o treaba sa mearga dezactivat dar nu merge fara hack-uri urate.

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #31 on: March 11, 2021, 20:39:55 PM »
N-am pedală de ambreiaj :). E mult mai ok cu el activ, nu mai stau cu piciorul pe frana la stop.
La lancer cam la orice semafor prins pe rosu trăgeam frana de mana
.. chestii de preferințe.

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #32 on: August 11, 2021, 16:01:16 PM »
ODO 25000 KM
Nu am mai scris de ceva timp pe aici.
Vazand ca vine codul rosu peste noi, ne-am gandit ca la inceput de august sa facem o plimbare in Brasov, iar cu ocazia asta i-am facut si a doua revizie, dupa circa 10000 km. Costuri AutoKino 1185 lei: 5l Ulei, filtre ulei, polen, aer, durata o ora si ceva.
Imi place foarte mult sa conduc cu pilotul automat activat. Doar ca si curiozitate, cu el activ, ce impact are asupra consumului. Vad aici colegi cu Forester e-Boxer care au consumuri mult mai mici ca ale mele :)
2000 de km parcursi pana in Grecia si inapoi consum 10%. 80% din drumurile de pe insula au fost drumuri scurte, de 5-10 min.

Andrei93

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #33 on: August 15, 2021, 20:27:00 PM »
 :-X  :blank:

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #34 on: October 22, 2021, 15:29:12 PM »
29000 km și prima problema: o parte din chederul din partea de jos a parbrizului s-a desprins. Am fost la SMT, se rezolva pe garanție. Super ok domnul de la recepție. Intre timp o să-i in pun 2-3 picături de silicon că nu-mi place deloc cum se vede.
Și poze:






« Last Edit: October 22, 2021, 15:37:34 PM by Alin »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #35 on: October 22, 2021, 16:01:46 PM »
Poate sa nu pui siliconul respectiv, sa nu-i incurci ulterior. Sau ma rog, depinde ce solutie au ales pentru rezolvare.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #36 on: October 22, 2021, 19:39:04 PM »
Înțelegerea mea e că se schimba acel cheder. Ei mi-au sugerat sa pun o picătură de superglue, cu condiția să nu pun și pe parbriz.
Studiind puțin problema am văzut și la alții problema asta:
https://www.impreza5.com/threads/front-windshield-cowel-gap-warping.13560/?__cf_chl_captcha_tk__=pmd_3WBR1nGrWNQL3sIDR3S5AUlCb4FWJ2kVyqxUOBP0H1U-1634920219-0-gqNtZGzNA2WjcnBszQ4R
https://www.ascentforums.com/threads/issue-with-weather-stripping-at-windshield-cowl.10708/

Am comandat un silicon Permatex poate rezolv in weekend.

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #37 on: February 05, 2022, 10:23:02 AM »
34500, revizia Nr 3 la SMT. Totul în regulă, au înlocuit pe garanție grila împreună cu cheder-ul din partea de jos a parbrizului.
Cu ocazia asta au reglat puțin și farurile, pare ca nu prea băteau bine .
Mergem mai departe, toată lumea fericita :)

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #38 on: May 06, 2022, 20:27:31 PM »
In seara asta am stat circa 1h cu radio pornit. Am ieșit din mașină, și la revenire nu a mai pornit. Am făcut un filmuleț:
https://youtu.be/0lJBxDylwDA
Pedala de frana pare mai tare, radio funcționează, bordul e brad de Crăciun.
O fi bateria sau ceva mai grav?
« Last Edit: May 06, 2022, 20:29:53 PM by Alin »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #39 on: May 06, 2022, 20:47:18 PM »
Măsoară bateria și afla. Pare bateria totuși.
Dacă nu e bateria, verifica ce e cu reminderul ăla. Siguranța sau senzor de scaun, pentru centura, pe bancheta din spate
Nu știu cum stai cu radio pornit, la mine după 3 minute se stinge singur dacă e motorul oprit.
« Last Edit: May 06, 2022, 20:49:02 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20