Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #380 on: January 18, 2013, 12:11:46 PM »
Nu cunosc pe om deci am zambit de gluma. Din auzite este un subiect inchis  :D
Salutare si bafta lui Mihai sper sa faca masina oricare mecanic este....
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #381 on: January 18, 2013, 19:43:57 PM »
Am luat masina din service. Trage foarte bine.  ;D 8) Nu stiu daca e de la rampe sau bujii sau faptul ca a stat cu bornele de la baterie scoase. Nu curge nimic si totul pare in regula. Parca nu mai sta sa se balbaie pe la 1500 rpm ci urca direct in ture daca duc pedala la podea. Cam asta e senzatia generala, ca urca direct la apasarea acceleratiei fara sa stea pe ganduri si recupereaza imediat la schimbarea vitezelor. Am o saptamana de mers cu ea pana la Sibiu si o sa o tot testez.

Ramane sa adaug antigel (daca are cineva 1l de antigel subaru OEM ca sa nu mai astept pana luni dati un semn), sa spal motorul intr-o dimineata cand e rece pentru ca e foarte murdar si sa identific de unde vine zgomnotul de motor diesel in interiorul masinii. Motorul merge rotund, nu bate nimic, dar in interior se aude din bord un sunet ca de motor diesel. Este si intuneric si ploua, deci nu am putut sta prea mult, dar la prima vedere nu am vazut suruburi sau unelte uitate pe acolo. Stiu ca ieri au mai cazut niste piulite si e posibil sa fie pe undeva prin scut sau prinse intre piese metalice si de acolo sa fie problema. Alta varianta ar fi chiar injectoarele care sunt acum vizibile cu ochiul liber. Inainte erau mascate de niste scuturi metalice. Daca ma apropii de ele se aude cu lucreaza. Nu inteleg de ce afara nu se aude nimic si in interior se aude tare.  ???

Cu service-ul Autotehnica/Service Univers/Paul Andronic lucrurile stau asa: Respect pentru familia Andronic si pentru zecile de cupe pe care le aveau expuse, felicitari pentru business-ul pe care il conduc. In total am scos din portofel 680 lei. Rrecunoscand ca masina a stat o zi in plus la ei din vina lor, mi-a mai trecut din suparare. De masina mea s-a ocupat astazi alt mecanic mult mai priceput, care stia ce face si care nu statea sa se uite, sa se gandeasca asa cum facea celalalt. Au recunoscut ca ei sunt mai priceputi la Mitsubishi decat la Subaru, desi au pregatit cateva STi-uri pentru raliu. Si-au mai spalat pacatele fiind corecti si apreciez mult faptul ca si-au recunoscut vina. Am garantie 3 luni la manopera si mi-au spus sa verific constant furtunele si tot ce a mai fost dat jos de pe masina in timpul operatiunii, sa trec pe la ei daca sunt probleme oricand. Au scos masina la teste si ei de cateva ori si au forjat-o, totul ramanand etans. Daca se ocupa de masina baiatul de astazi de la inceput, probabil ca ieri seara era gata. El a preluat masina la jumatatea zilei si a rezolvat problema pana la 6.
« Last Edit: January 18, 2013, 19:47:12 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #382 on: January 18, 2013, 19:52:22 PM »
Si o poza de sub intercooler unde e montat distribuitorul.



Victor, l-am intrebat pe tipul care s-a ocupat astazi de masina de faza cu tacanitul la rece. A zis ca asa a vazut la mai multe Impreza Turbo si ca e de la ungere la tacheti care sunt destul de sus pozitionati. Pana se face putina presiune si urca uleiul pana acolo, asa fac. Just FYI in cazul in care crezi ca e de incredere sursa :)

Tot ce a facut baiatul asta de azi a fost sa arunce suportul de prindere original, sa vina cu unul mai scurt si sa intoarca invers distribuitorul astfel incat sa nu mai loveasca in intercooler. Apoi a mai fost problema de cat de tare sa stranga fitingurile. De frica sa nu le rupa le strangeau prea putin, pana cand a venit un mecanic mai in varsta pe principiul, da la mine ca am bilute in pantaloni si nu imi e frica daca se sparg si a strans mai tare. Rezultatul a fost ca nu a mai curs nimic :D
« Last Edit: January 18, 2013, 20:09:29 PM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #383 on: January 18, 2013, 19:53:44 PM »
Mă bucur ca e ok!
Nu-i asa ca nu mai vrei sa o vinzi?  ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #384 on: January 18, 2013, 19:57:06 PM »
Lasa ca parca de frica sa nu o vand imi arata consum de 11% sa ma mai imbuneze. Apoi am mers bara la bara toata calea Vacaresti si a revenit la 15. Dar tot e bine la cata gusa i-am dat pe portiunile libere :D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #385 on: January 18, 2013, 20:02:05 PM »
Bravo Mihaitsa Bo$$, ma bucur ca ai masina acasa si ca merge bine. Incearca sa nu mai schimbi nimic pana ne intoarcem de la Sibiu ;)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #386 on: January 18, 2013, 20:15:24 PM »
Nu mai fac nimic tot anul cred :D Doar o sa o spal si reviziile. O geometrie, un bec ca mi s-a ars si e chioara de un ochi, distributia, chestii de genul asta mai merg.
« Last Edit: January 18, 2013, 20:26:16 PM by MihaiFlorescu »

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #387 on: January 18, 2013, 21:11:53 PM »
Las o asa cu becu....iti dai o mie pe ea asa cum e.... ;D

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #388 on: January 19, 2013, 10:02:34 AM »
bravo Mihai!  Ma bucur ca ai revenit la sentimente mai bune  :D

Sa o alergi sanatos tot anul!   :D
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #389 on: January 20, 2013, 17:26:22 PM »
Azi am spalat masina, am spalat si motorul care e acum bec. Am verificat de 2-3 ori conductele de benzina si la rece si la cald si e totul in regula. Masina merge foarte bine.

Si-a revenit si servodirectia. Cred ca prinsese aer intrucat nivelul era peste maxim, dar acum este sub maxim si nu se mai aude caseta, se ia usor de volan, e totul in regula.

Inca nu sunt convins ca sunetul de motor diesel din interiorul masinii la ralanti e normal, dar intrucat afara nu se aude nimic la motor, cred ca va trebui sa ma obisnuiesc. Am verificat toate mufele si suruburile la care am ajuns eu si sunt stranse bine. Poate doar pe sub masina sa ma mai uit dupa ceva desfacut. Am lipit si urechea de motor si chiar nu imi dau seama ce ar putea fi. Motorul din afara se aude normal si e foarte silentios. Fiind distribuitorul prins direct de firewall e posibil sa se transmita sunetele injectoarelor si sa se amplifice chiar asa? De vibrat nu vibreaza nici motorul, nici bordul in interior. S-a uitat si Sebi azi la intalnire si zicea ca e prea silentios motorul.

Cu alte cuvinte, aproape gata de Sibiu ;D Nu mai am rabdare  ::)

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #390 on: January 20, 2013, 18:18:27 PM »
Motorul este intradevar unul care se aude excelent, printre cele mai silentioase pe care le-am auzit eu.
Se auzeau doar injectoarele si alea incet pt ca sunt micute.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #391 on: January 24, 2013, 14:02:05 PM »
Schimbat bec xenon - check
Refacut faza lunga - check
Completat antigel - check
Completat lichid parbriz - check
Incarcat statie - check
Umplut rezervor cu benzina - check
Banner - check
Surprize pentru Sibiu - check

PS: Cam mult m-a costat Sibiul asta cu pregatirile...
« Last Edit: January 24, 2013, 14:04:53 PM by MihaiFlorescu »

Fab

  • 794
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #392 on: January 24, 2013, 14:05:39 PM »
Ce antigel ai folosit? La mine e destul de aproape de LOW, trebuie doar completat, nu schimbat?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #393 on: January 24, 2013, 14:09:10 PM »
Original Subaru la 27 lei 1 litru. 50-50 cu apa distilata.

La mine era gol.. doar am completat. Se schimba odata cu distributia, dar eu l-am schimbat de curand, asa ca doar am completat in rezervorul de supraplin.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #394 on: January 24, 2013, 15:14:48 PM »
aici as vrea si eu un rasp.miam refacut motorul iar in el aveam mai multe antigeluri combinate si am auzit ca cel bun este cel roz la fel 50/50 cu apa distilata.in legatura cu nivelul am ceva dubii deoarece vasul de expansiune nu este ca la masinile obisnuite este pe radiator.
bag pana la max(adik park pana unde scrie cold) sau????ms de sfaturi

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #395 on: January 24, 2013, 15:38:31 PM »
Antigelul original Subaru este verde. Din cate stiu nu se combina mai multe tipuri de antigel si eu nu combin nici macar marcile, chiar daca au aceeasi culoare sau se presupune ca sunt la fel.

Avem motoare diferite si cele turbo au si vas de expansiune, dar au si vas de supraplin. Nu stiu la tine cum este. Vezi in carte ce zice.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #396 on: January 24, 2013, 15:51:16 PM »
ok mersi de sfat o sa verific

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #397 on: January 28, 2013, 09:01:15 AM »
Am revenit de la Sibiu si mi-am dat seama ca totul are sens la masina asta la o exploatare de genul acesta. Motorul a tras ca nebunul, coborarea de la paltinis a fost o nimica toata pentru frane, consum de 10.6 facut la pompa in conditiile in care am stat foarte mult pe loc si am urcat pe drum forestier cu treapta 1. Urcarea la Balea cascada a fost cireasa de pe tort si mi-a dat ocazia sa imi mai invat si eu masina, mai ales la capitolul transmisie cu rapoarte lungi si serpentine, franare pe zapada si iesirea dintr-un viraj folosind toata latimea drumului.

Vorba lui Razvan, mai trebuie umblat putin la handling si aia e. Ah.. si eventual indreptat jante/ echilibrat roti + geometrie ca sa nu mai vibreze la viteza mare. Pun cateva poze cand le adun si eu de la Claudiu, Claudiu, Foreste si Victor... si de la cine a mai facut :)
« Last Edit: January 28, 2013, 09:07:48 AM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #398 on: January 28, 2013, 21:58:42 PM »
Da, handling e ce trebuie la masinile astea, nu modificari la motor si soft-uri. Cel putin la ce le folosim noi.
Mihai, masina ta se adude intr-un MARE FEL!!! Felicitari, si spor in continuare!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #399 on: January 28, 2013, 23:36:07 PM »
Ma bucur ca ai revenit la sentimente mai bune ... ;)
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk