Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

andea79

  • *
  • 4007
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1380 on: April 01, 2018, 20:09:04 PM »
invers, trebuie sa scoti :)

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1381 on: April 01, 2018, 20:14:22 PM »
invers, trebuie sa scoti :)
Orice sugestie e binevenita :) La ce te gandesti?

andea79

  • *
  • 4007
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1382 on: April 01, 2018, 20:25:10 PM »
habar nu am sincer, doar pare prea mare factura :)

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1383 on: April 02, 2018, 00:44:44 AM »
Jantele-s moft. Macar de erau mai late. Dar tu vrei poliuretan, suspensie pietroi, si iei jante cu flex monstru in anvelopa. Vezi ca STI de dupa 2005 are 8 inchi latime. Eu as lua 8.5, ca sa pun 235/40 intinse.
Barele, pentru ca ai suspensie de STI, sunt overkill, dar tu stii.
Bieletele-s fantastic de scumpe, ce natie sunt?
Lockout bolts - obligatoriu. Eu le-am luat de la Nicu, la reducere.
ALK-ul e o tiganie de felul lui, bagi distantiere pe subframe si-ti trage inutil de bucsele mici de brat. Vezi ca bratele de STI deja au caster mai mare. Si se pot modifica super cheap (moka) pentru si mai mult.
Coiloverele, pentru ca ai suspensie de STI, sunt overkill, dar tu stii.

In linii mari, masina ta va deveni absolut inutilizabila date fiindu-ti planurile. Suspensie zero. Tu te-ai uitat ce drumuri avem? Si chiar sa le avem ca-n palma, daca ai scapat-o, s-a dus. Daca ai fi vreun Gilles Panizzi as mai intelege, dar in filmarea de pe Paraul Rece te-ai dus cam haotic, n-o spun cu rautate.
Apoi, daca cele de mai sus nu pun probleme, poliuretanul scartaie. Ai sa iei o groapa, ai sa desfaci sudurile caroseriei, ai sa crapi geamuri, ai sa rupi tot.

Mie mi-ar fi frica sa conduc o masina ca cea din reteta ta, dar poate-s eu fricos. Si mi-ar fi frica singur in masina!
De +2000e as lua transmisie de STI, abia aia ar fi o chestie faina.

E doar parerea mea, zamislita de gandirea mea particulara. Liber la ignorare :)
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1384 on: April 02, 2018, 09:59:38 AM »
Enjoy the car .. stop spending money on shit :)))
Detoate , STI sa fie

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1385 on: April 03, 2018, 14:32:20 PM »
Nu pot sa ma abtin :))



Acum trebuie sa decid intre Tein si BC....

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1386 on: April 10, 2018, 14:33:54 PM »
A venit si Pastele si asa cum a venit a si trecut si a lasat si victime...Cutia mea s-a dus intr-o lume mai buna :)






Povestea e scurta...am plecat de la un prieten, am iesit de pe o alee si mergand cu 30 la ora s-au auzit niste clopotei care m-au determinat sa trag pe dreapta. Am bagat-o la loc in viteza si cand treceam in a doua clopoteii ma atacau. Astazi s-a constatat ca ca trenul si pinionul de a doua s-au sinucis impreuna.

Cam atat momentan, revin cu info proaspete si cu ceva goodies :)

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1387 on: April 10, 2018, 14:57:43 PM »
A venit si Pastele si asa cum a venit a si trecut si a lasat si victime...

Dap... Acu' 2 ani, de Paste, mi-a calcat o masina matza. Deci ai scapat ieftin  :'(
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1388 on: April 10, 2018, 15:10:57 PM »
Anul trecut de Paste eram asa:



O operatie mai tarziu, niste chestii bagate prin picior pot sa strag de ambreiaj pana sparg cutia. Anul asta cred ca am scapat mai light decat in 2017 :)

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1389 on: April 10, 2018, 15:40:49 PM »
Auu...grea tema de facut haz de necaz !
Acum, fara a fi acuzat ca apas cu degetul pe rana, fotografia pinionului afectat evidentiaza minunat cazul clasic al oboselii materialului. Daca incurajeaza cu ceva, ar fi singurul defect al rotilor dintate care se incadreaza la "ghinion".

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1390 on: April 10, 2018, 15:48:29 PM »
Nope.
Putere prea multa. Carcasa de 5MT se deformeaza la cuplu mare, danturile nu angreneaza bine, samd.

Dragos, sterge poza aia cu tine. Abia uitasem povestea, ma ia cu frisoane...
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2351
  • +
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1391 on: April 10, 2018, 17:06:09 PM »
Nope.
Putere prea multa. Carcasa de 5MT se deformeaza la cuplu mare, danturile nu angreneaza bine, samd.
Dragos, sterge poza aia cu tine. Abia uitasem povestea, ma ia cu frisoane...

Pozele sunt bune, arata portretul robot al subaristilor inraiti. Nu moare nimeni de la un pinion rupt sau un genunchi accidentat.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1392 on: April 10, 2018, 17:27:41 PM »
Dap, asa cum nu am crezit ca o sa mai merg si m-am trezit cu un genunchi facut lego si totusi s-a rezolvat asa va fi si cu wagon-ul asta...promit ca va ajunge exact ce trebuie :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1393 on: April 10, 2018, 18:59:52 PM »
Acum trebuie sa decid intre Tein si BC....

6MT

Imi pare rau sa aud/vad. Eu speram sa pui mai multe poze cu noile roti, dar achizitia este umbrita de o noua achizitie ;) Spor!

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1394 on: April 10, 2018, 20:56:00 PM »
Pozele sunt bune, arata portretul robot al subaristilor inraiti.

Heitar...  ;D
Bre, si la Subaru e ca la femei. Unele-s bune de stat de vorba, de gatit impreuna... Altele-s bune de carje. Ncsf...
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2351
  • +
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1395 on: April 10, 2018, 21:21:52 PM »
Ai dreptate, de aia sunt bune doua, Subaru.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1396 on: April 12, 2018, 22:21:07 PM »
Small update :)

Din ratiuni financiare am decis sa aman 6mt pentru moment si sa fac rebuild la cutia existanta. Dat fiind ca nu suport sa nu fie totul perfect am decis sa inlocuiesc totul cu piese noi de origine si astazi am plasat comanda pentru tren nou, pinion de treapta 2, toate simeringurile, toti rulmentii, bucsi, piulite, etc. In felul acesta va fi as good as new si costul a fost decent pentru piese, respectiv 3100lei plus tva la care se mai adauga manopera.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1397 on: April 12, 2018, 22:29:23 PM »
Mi se pare decent pentru o cutie de peste 220.000km si 17 ani in conditiile in care nu s-a mers bătrānește cu ea si a facut și dyno cu roti de seat pe fata și subaru pe spate si a vazut si circuit inainte și puterea marita considerabil etc. etc.

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1398 on: April 13, 2018, 00:12:59 AM »
Aha, deci recunosti ca ai omorat-o  ;D Sa ne vedem la un cico sa imi treaca supararea  8)

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1399 on: April 13, 2018, 08:19:41 AM »
Asa ma gandeam si eu, ca primii 200.000km cu motor stock au fost de vina, nu ultimii 20.000 cu tiuning  ::)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008