Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #80 on: March 25, 2011, 21:19:08 PM »
Pai asta inseamna ca sunt la fel cu ce aveai pe masina...Si ce coloare le faci?Sau mai bine zis de ce nu le lasi aiurii?

type_ra_555

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #81 on: March 25, 2011, 21:58:23 PM »
le-ai luat hahaha v-ati inteles? sa le stapinesti sanatos ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #82 on: March 25, 2011, 22:30:30 PM »
El avea pus un pret pe net, eu am plecat de acasa in minte cu alt pret si cand am ajuns le-a lasat direct la mijloc. :D Andu, trebuie sa vorbim pentru vopsirea electrostatica ;) Multam spilnerSTi

Serban, nu sunt la fel... se aseamna si in acelasi timp sunt mult diferite. In primul rand ale mele sunt 17 7.0J PCD:100-5 ET55 si astea sunt 17 7.5J PCD:100-5 ET53 sau 50 (nu mai stiu sigur). Designul diferea foarte putin, dar ce vreau sa spun cu acele numere, pentru cei care nu stiu, este ca jantele de STi sunt mai late (7.5j) si sunt mai iesite in afara (ET50 sau 53) pentru a face loc franelor brembo de pe STi. Asta nu inseamna ca imi iau frane... nu inca :D Ah si la 7.9kg nu sunt chiar asa grele cum zic multi (majoritatea aftermarketurilor au peste 8.5 si decat cele foarte scumpe sunt la fel de usoare si rezistente in acelasi timp).

Oricum, pentru caruta mea care nu are aripi evazate sunt exact ce trebuie. Cu unele mai late ar arata ciudat.
« Last Edit: March 25, 2011, 22:34:52 PM by MihaiFlorescu »

type_ra_555

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #83 on: March 25, 2011, 22:52:19 PM »
asta cu aripi evazate face referire cumva la mine? ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #84 on: March 26, 2011, 15:06:20 PM »
Am rezolvat si aerul conditionat cu 200 lei. Multumit de cum au lucrat cei de la incarcarifreon.ro pana la sfarsit cand un asa zis mecanic care a desfacut 2 suruburi cu o cheie imprumutata a cerut 30 lei desi ii dadusem 10 din bun simt si cel cu aparatul a vrut sa ii platesc de 2 ori operatiunea (si cica imi face oferta ca trebuia sa imi ia de 3 ori) asta pentru ca pierdeam freon si ulei din compresor pe la doua garnituri (sau o ringuri pe limba mecanicilor) si a trebuit sa completeze dupa fiecare verificare. In fine.. am rezolvat-o si pe asta.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #85 on: March 26, 2011, 22:31:41 PM »
de unde ai luat oringurile.. ca si eu sunt interesat pt un prieten... :)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #86 on: March 26, 2011, 23:13:15 PM »
malakay, ai mp ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #87 on: March 31, 2011, 14:03:39 PM »
Fac si eu un update la consum ca toata lumea ma intreaba. In jur de 12.5l/100 cu ~100km DN1 + ~420-430km Bucuresti. Dintre care multe porniri si stat cred 30-40 min in total cu motorul pornit din diverse motive.. verificare A/C, verificare ulei pentru scurgeri, schimbare antigel care a presupus asteptat sa se incalzeasca motorul sa isi traga cat vrea el lichid, completat.. asteptat etc.

Ca sa nu mai zic ca nu ma pot abtine sa nu ii dau macar o talpitza la fiecare drum :D
« Last Edit: March 31, 2011, 14:46:37 PM by MihaiFlorescu »

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #88 on: March 31, 2011, 14:44:57 PM »
e foarte bine zic io...am eu la aspirat 10-11 urban....si 10fix extra urban.

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #89 on: March 31, 2011, 15:45:32 PM »
Ca sa nu mai zic ca nu ma pot abtine sa nu ii dau macar o talpitza la fiecare drum :D
hhahahahhaaaaa.... ce tare esti ! daca poti sa te abtii si sa-i dai doar o talpa la fiecare drum... mergi la economie? :D
e ok consumul... cred... wrx ul meu de 2 jumate lua 10-11 afara (100-180 km/h) si 16-20 in bucuresti
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #90 on: March 31, 2011, 16:22:32 PM »

hhahahahhaaaaa.... ce tare esti ! daca poti sa te abtii si sa-i dai doar o talpa la fiecare drum... mergi la economie?


Sunt prudent in trafic  ::)

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #91 on: March 31, 2011, 21:21:16 PM »
Eu am consum mers linistit in afara cam 9.5 10 maxim tot asa la maxim 100 la ora.
Din motive obiective merg cu familia.
In oras cam 15 16

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #92 on: April 24, 2011, 15:25:18 PM »
De ce nu am reusit sa montez fender brace-urile... Atentie amatorilor!

La un bug eye, ca sa montezi aceste elemente de rigidizare, trebuie sa dai aripile jos. Ceea ce presupune: asezat masina pe o suprafata plana, ridicat masina pe suporti (macar fata), dat rotile jos (atentie la piulitele blocate), dat protectiile aripilor jos (2 pe fiecare parte) adica 20 de suruburi pe parte (aproape toate de plastic autofiletante, deci pregatiti-va sa rupeti cateva); desfacut putin pragurile, scos 1 kg de pamant, desfacut aripile si scoasa semnalizarea. Pentru cei care cred ca asta e tot, eu aici am renuntat si abia acum vine partea frumoasa.. mai sunt 3 suruburi care tin aripa  si la care nu se poate ajunge cu nici un fel de unealta si pentru asta trebuie sa dai jos bara fata care presupune demontarea proiectoarelor de ceata si a suportului lor, a scutului, dar bara nu iese daca nu dai grila jos si grila nu iese daca nu dai farurile jos si farurile nu ies daca nu dai doua capace jos. In final ar trebui sa ramai cu un sac de suruburi de toate dimensiunile si cu tot botul jos ca sa dai aripa jos. Eu m-am dat batut dupa 3 ore si ma bucur ca am reusit sa pun la loc toate suruburile. In toate tutorialele se spune ca aripa iese daca desfaci 8-10 suruburi dar acum am constatat ca nici unu nu era pentru modelul meu si cica ar trebui sa fie asemanator la toate...

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #93 on: April 24, 2011, 17:56:28 PM »
Pacatosule :))

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #94 on: May 03, 2011, 21:16:03 PM »
Mi-a venit si suportul de cutie RCM. Abia astept sa pun toate piesele achizitionate. Daca nu mai intervine nimic, joi intra masina in service si vineri sper sa fie montat tot :)

Multam Tom pentru suport!

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #95 on: May 03, 2011, 22:41:35 PM »
Mihai, cand este gata? Vreau sa fac o tura cu ea... 8)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #96 on: May 04, 2011, 00:14:25 AM »
np man ma bucur ca a fost ok ;)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #97 on: May 06, 2011, 16:22:19 PM »
De ce nu am reusit sa montez fender brace-urile... Atentie amatorilor!

La un bug eye, ca sa montezi aceste elemente de rigidizare, trebuie sa dai aripile jos. Ceea ce presupune: asezat masina pe o suprafata plana, ridicat masina pe suporti (macar fata), dat rotile jos (atentie la piulitele blocate), dat protectiile aripilor jos (2 pe fiecare parte) adica 20 de suruburi pe parte (aproape toate de plastic autofiletante, deci pregatiti-va sa rupeti cateva); desfacut putin pragurile, scos 1 kg de pamant, desfacut aripile si scoasa semnalizarea. Pentru cei care cred ca asta e tot, eu aici am renuntat si abia acum vine partea frumoasa.. mai sunt 3 suruburi care tin aripa  si la care nu se poate ajunge cu nici un fel de unealta si pentru asta trebuie sa dai jos bara fata care presupune demontarea proiectoarelor de ceata si a suportului lor, a scutului, dar bara nu iese daca nu dai grila jos si grila nu iese daca nu dai farurile jos si farurile nu ies daca nu dai doua capace jos. In final ar trebui sa ramai cu un sac de suruburi de toate dimensiunile si cu tot botul jos ca sa dai aripa jos. Eu m-am dat batut dupa 3 ore si ma bucur ca am reusit sa pun la loc toate suruburile. In toate tutorialele se spune ca aripa iese daca desfaci 8-10 suruburi dar acum am constatat ca nici unu nu era pentru modelul meu si cica ar trebui sa fie asemanator la toate...
NU esti singurul si la GC este la fel  ;D aceasi oridine  :D grila , faruri, bara, aripi ...
pozeee sau iti iei ban   :D :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #98 on: May 24, 2011, 14:17:14 PM »
alte piese adunate care inca nu au ajuns pe masina...




si la multi ani si mai multi km la fel de rapizi :D abia astept 200k si apoi 300 sa pot intra in Subaru High Mileage Club

« Last Edit: May 24, 2011, 14:19:03 PM by MihaiFlorescu »

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #99 on: May 24, 2011, 18:44:47 PM »
Mihai unde te duci pana la urma sa montezi tot ce ai cumparat?
Sper ca nu m-ai uitat