Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #760 on: May 25, 2015, 14:47:59 PM »
Am recuperat acaretul ca abia azi dimineata a ajuns furtunul. Totul bine si parca sta mai rece motorul. Inainte mi se parea ca se incalzea ceva mai repede (pornea mai des ventilatorul), desi nu aveam temperaturile astea afara, deci a fost bine venita aerisirea sistemului.

Total piesa + manopera la Neortic 260 lei cu antigel de la ei si racordul comandat tot prin ei.
« Last Edit: May 25, 2015, 14:50:48 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #761 on: July 09, 2015, 15:04:03 PM »
Mda, ITP expirat si nu pot sa il fac din cauza farurilor de ceata care au xenon (mostenire de la proprietarul anterior).

Am zis ca fac o treaba si ocolesc instalatie, pun becuri normale si aia e. Dar cand am desfacut farul am vazut ca instalatia electrica este modificata cu fire taiate, imbinate, izolate, plastice decupate etc. Lucrare elegant executata, de ce sa ma plang.
Doar ca nu pot sa pun becurile normale.

Si pe principiul tot raul spre bine, mi-am comandat capace de proiectoare STi :D asteptam sa vina din UK saptamana viitoare si apoi le montez asa nevopsite cat sa fac si eu ITP-ul.

Daca e cineva interesat de proiectoarele de ceata cu tot cu instalatie, dati un semn. Ma bate un gand sa renunt de to la ele. Le folosesc de 2-3 ori pe an maxim.
« Last Edit: July 09, 2015, 15:06:05 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #762 on: July 20, 2015, 10:47:35 AM »
Am mai facut un drum la mare in weekend. La intoarece mers chiar prin 35-37 grade cu A/C la maxim, autostrada, conditii destul de dure. Totul ok.

In curand urmeaza alt schimb de ulei ca am deja 3300 cu asta. A mancat cam 250ml. Doar la drumul din weekend a papat 100-150 probabil din cauza temperaturilor foarte ridicate si a mersului pe autostrada.



A mai dat la dus o eroare de sonda tot asa pe autostrada la viteza mare si acceleratie full. Mi se pare coincidenta ca doar la OMV 100 si Petrom 99 a dat eroarea asta. Se anunta inca un drum de 7-800km pana la sfarsitul lunii, asa ca incerc si alta benzina. Daca tot imi da eroarea e clar ca trebuie schimbata sonda.

PS: In rest, m-am delectat cu un GTR alaturi de care am mers o buna bucata de drum. Senzatie masina. Avea scris mic NISMO pe aripi (cum scrie la noile STI-uri si WRX). Se aude demential.




PS2: Astazi cand stateam sa ies din parcarea de acasa, o doamna/domnisoara cu un Ibiza a crezut ca are loc printre mine si bariera. Rezultatul a fost coltul de la bara spate frecat urat (fara clipsuri rupte si nimic spart) dar ea avea ambele portiere infundate in ultimul hal. M-am oprit sa vorbesc cu ea dar a luat-o in cealalta directie si pana sa ma duc la ea a plecat. Asa ca trebuie sa fac vizita la politie acum sa nu ma trezesc ca se duce si zice ca am fugit eu. Ca de reparatie nu e problema, oricum trebuie sa vopsesc masina si am noroc ca nu e nimic rupt, infundat sau spart.
« Last Edit: July 20, 2015, 12:04:50 PM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #763 on: July 22, 2015, 17:07:32 PM »
Vezi sa nu depuna plangere penala.  ;) :D :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #764 on: September 24, 2015, 10:42:08 AM »
Am mai rezolvat o mica mica problema. Merci Victor de suportul tehnic prin telefon. Daca baga astia linie de suport in Romania pentru Subaru, eu zic sa faca o deviere de apel catre tine :D
Merci Cosmin de cautarile cu bobina. Nu mai este nevoie se pare.

Aveam mici ezitari si caderi de tensiune. Am verificat si curatat toate bobinele de inductie. Bineinteles ca problema era la ultima bobina verificata. Mufa nu statea bine. Rezolvata cu 2 soricei (metoda malakay) :D Cu ocazia asta am curatat toate celelalte mufe si bobine si tot pe langa cu spray degresant.

Cum ziceam, pana nu pui tu mana, nu rezolvi nimic. Desi mecanicul mi-a zis la ultima revizie ca nu mai sta ceva fix la o bobina si mi-a recomandat sa cumpar alta. Faza e ca se putea rezolva cu 2 soricei, decat cu niste sute de lei pe o bobina noua.

Urmeaza un schimb de ulei si filtre si e gata de sezonul rece pe partea motorului.

PS: Masina e la vanzare acum. Cine doreste sa o vada, e gata de demonstratii pentru cei interesati sa o cumpere.
« Last Edit: September 24, 2015, 10:45:22 AM by MihaiFlorescu »

sco

  • 736
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #765 on: September 25, 2015, 09:44:18 AM »
Rezolvata cu 2 soricei (metoda malakay) :D

Ce sunt aia soricei? :-[

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #766 on: September 25, 2015, 09:54:38 AM »
Termenul oficial cred ca este colier de plastic :D Da un search pe google.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #767 on: September 25, 2015, 10:35:51 AM »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

sco

  • 736
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #768 on: September 25, 2015, 11:04:02 AM »
Eu le stiam de bride. Anyway... bine c-a mers :) sa nu se topeasca

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #769 on: September 27, 2015, 21:06:47 PM »
Am facut in weekend putin peste 600km in stilul deja normal, adica masina plina ochi.

O sa imi fie dor de depasirile in a 3-a atat de lejere. Trage motorul asta intre 3000 si 5500 de rupe chiar si cu silencerul pus si in conditiile enuntate mai sus.

Sper sa nu regret ca o dau.. dar chiar am nevoie de mai mult spatiu si un consum ceva mai mic.
« Last Edit: September 27, 2015, 21:09:33 PM by MihaiFlorescu »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #770 on: September 28, 2015, 00:05:57 AM »
mama miez, da cauti minivan?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #771 on: September 28, 2015, 09:51:13 AM »
Bai nu, dar un outback sau legacy ca dimensiune.

De exemplu, in spate daca pun scaunul copilului, ocupa un loc intreg si daca mai intra 2 persoane in spate stau inghesuite, fiindca locul din mijloc nu poate fi numit loc pentru adult.

Cu portbagajul nu e asa tragic, ca pot sa pun pana sus la plafon daca scot capacul :D dar as prefera sa nu o fac si sa nu stau mereu sa le asez militareste si apoi sa nu mai vad nimic in oglinda.

Plus ca scaunele astea sport sunt superbe la capitolul sustinere laterala, dar dupa 5 ore de condus, chiar si cu opriri, tot ma rupe spatele, in special din cauza faptului ca nu au tetiere.
« Last Edit: September 28, 2015, 09:56:29 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #772 on: September 28, 2015, 17:49:31 PM »
Nu cred ca in Legacy/Outback vor sta lejer in spate 2 persoane + scaunelul copilului, ca latime nu e mare diferenta intre clase. 7cm la latimea totala e dif intre impreza ta si Legacy'ul de dupa 2009, dar in interior posibil diferenta sa fie la un 5 cm, insuficient sa spui ca ar sta comod 2 persoane in spate, langa scaunel ;)

Muttley

  • 4913
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #773 on: September 30, 2015, 10:08:00 AM »
Mihai, te rog, iarna, cat timp ii ia vagonului sa ajunga la temperatura de lucru a antigelului? Poate ai avut curiozitatea asta vreodata.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #774 on: September 30, 2015, 11:16:49 AM »
Eu am in permanenta OBD readerul conectat prin cablu si am afisata temperatura apei. Am constatat ca ajunsa la 30 grade apa, motorul se "linisteste" si reduce turatia destul de mult.
Iarna cand e cu minusuri in termomentru sa zic ca maxim 3 minute ii ia sa ajunga la 30 grade dupa care plec usor cu ea si o tin in treptele 1-3. Cand ajunge la 65-70 grade deja poti sa mergi normal.

Ideea e ca daca primul lucru pe care il faci este sa pornesti motorul, apoi asezi geanta/rucsacul de laptop, ii pui centura, iti pui tu centura, dai drumu la radio, incalzirea oglinzilor/lunetei, asezi telefonul etc. timpul trece mult mai repede si efectiv asteptarea in care nu faci nimic este de maxim 1 minut (depinde si cat de repede gasesti melodia preferata la posturile de radio presetate :D)

PS: Unii colegi for completa cu "aprinzi o tigare, deschizi geamul, asezi cafeaua in suport :D"
« Last Edit: September 30, 2015, 11:25:33 AM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 4913
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #775 on: September 30, 2015, 11:37:03 AM »
Temperatura de lucru as considera-o minim 80 de grade.

Intrebam NU ca sa stiu in cat timp poti sa-i dai in gura. Ci ca sa stiu in cat timp poti porni caldura. Aeroterma se comporta ca un electroventilator de racire cand e habitaclul rece, mai ales la un volum interior mare ca al SW-ului. Gen daca n-ajunge apa pe la 60-80 grade si pornesti caldura, nici nu face treaba, si tine si antigelul rece, cu urmarile stiute dpdv uzuri.
La masina mea actuala, desi toate-n regula la termostat, din cauza unui volum mare de antigel in instalatie, ajunge la 80 de grade in jur de 10 minute, iar asta in mers, cand incalzirea-i mai rapida. Si tremur ca varga... Doua ierni m-am chinuit cu ea.

Mersi pentru raspuns.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #776 on: September 30, 2015, 11:44:57 AM »
Eu dau drumu la aeroterma imediat ce plec de pe loc (deci 30 grade) sau imediat ce am pornit motorul (pentru a preveni aburirea geamurilor) si la coltul strazii (500m) deja baga aer caldut. La 60-80 grade baga aer fierbinte cand e deja cald in masina.

Subaru turbo se incalzeste repede, nu e ca la alte masini. Pot confirma si colegii (mai putin adinegru la care mereu s-a incalzit greu si cu abur :D :D :D)

PS: Sunt multe de spus despre Subaru si masina asta in special, cum se conduce, cum se porneste/incalzeste, cum si cand se opreste etc. Asa ca arunca un ochi pe google traffic map si cand nu mai e coada in Predeal poate ajungi pana la Bucuresti, ca duminica trecuta nu am mai reusit sa ne vedem.
« Last Edit: September 30, 2015, 11:51:29 AM by MihaiFlorescu »

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #777 on: September 30, 2015, 11:52:20 AM »


Subaru turbo se incalzeste repede, nu e ca la alte masini.

Si non-turbo se incalzeste repede ;)
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

UXE

  • 1731
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #778 on: September 30, 2015, 11:54:11 AM »
Dar turbo se incalzeste si mai repede..

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #779 on: October 05, 2015, 11:54:59 AM »
Cum nu se ingramadeste lumea la Subaru si nici eu nu o sa o dau de pomana, voi avea grija de ea in continuare si voi continua cu imbunatatiri si mentenanta.

Aproape 5.000 km de la ultima revizie si am decis sa o pregatesc de intrarea in iarna cu lichide noi. Pentru cutie si diff spate am optat de data asta sa merg pe Castrol. Desi nu am facut multi km de la ultimul schimb de ulei de transmisie si uleiul e curat, vreau sa incerc un Castrol in detrimentul Motul. Pentru ca niste pitici pe creier m-au indemnat sa fac asa. Nu o sa stau sa povestesc acum de ce. Poate revin cu o comparatie dupa ce bag castrol.

La motor merg in continuare pe x-cess pentru ca se impaca bine si nu are rost sa schimb situatia.