Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1060 on: October 28, 2016, 22:01:10 PM »




De maine incepe distractia ! Nu mai rezist stock  ;D


Pentru ca nu pot rezista , targetul de anul viitoreste de 4xx hp . In curand sper sa vina si primele piese pt motor ..
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1061 on: October 28, 2016, 22:13:04 PM »
succes :)
ai si un "plan" sa zic asa ?
« Last Edit: October 28, 2016, 22:16:09 PM by andea79 »

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1062 on: October 28, 2016, 22:49:41 PM »
Cutia de viteze stie ce vrei sa fcai la motor?

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1063 on: October 28, 2016, 22:58:14 PM »
Planul pentru motor este stabilit si suna cam asa :
Bloc semiclosed deck
Pistoane si segmenti wiseco
Biele fcp
Cuzineti king
Prezoane arp
Axe sti
Pompa 12 mm gr N

Transmisia de sti , sper sa gasesc ceva bun la bani .

Evacuare custom in house

Turbina inca nu m-am decis , dar vom experimenta cu ceva hibrid , pala
Mfs(ce au si gtx-urile noi)
Singura variabila ramane softul ... dar sunt sigur ca vom coace ceva  ;D

Sper doar sa nu crape inainte sa strang toate piesele ...
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1064 on: October 28, 2016, 23:18:48 PM »
nu mai retin exact ce turbo oem are masina dar pt. 4xxhp vei avea nevoie de mai mult decat o paleta de gtx pe partea de airflow .... si nu uita partea de alimentare ... ca in rest motorul poate sa reziste teoretic la 1xxxhp dar daca nu are aer din ce sa-i si produca ....

Muttley

  • 4913
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1065 on: October 28, 2016, 23:27:00 PM »
N-o fi mai simplu, ieftin, eficient si fiabil cu un ej207?
WRX SW 2002

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1066 on: October 28, 2016, 23:30:53 PM »
Ma refeream sa gasesc o turbina , care sa poata produce flow de 4xx hp , insa nu vreau lag mare . D-aia am zis ca voi studia , din experientele mele , voi merge sigur pe un a/r mai mic si pala mare . Si in wastegate marisor , sa nu am prea mult backpressure in wot. Probabil voi alege ceva pe flansa t3 , sa imi fie usor sa ma joc cu diferite turbine.
Injectoare se gasesc bolt on, rampa deja e modificata de mihai si ar fi si un walbro deja pe masina . Ma intereseaza un motor si o transmisie rezistenta . Anexele se schimba usor , aproape sigur voi trece prin mai multe etape .. din simplu fapt ca ma plictisesc repede ... boala grea  ::)
Detoate , STI sa fie

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1067 on: October 28, 2016, 23:31:39 PM »
N-o fi mai simplu, ieftin, eficient si fiabil cu un ej207?

Pai si la matiz nu era mai simplu alt motor? :))) suntem noi mai incapatanati !
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1068 on: October 28, 2016, 23:46:25 PM »
ej207 este mai fiabil la putere oem si un pic peste, cu planuri de 4xx nu scapi cu internele stock oricum ...

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1069 on: October 29, 2016, 09:05:40 AM »




Si am inceput !
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1070 on: October 29, 2016, 09:14:18 AM »
ce ? :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1071 on: October 29, 2016, 09:30:38 AM »
ce fac sculele alea de la dimsport ? adica pe langa citit/scris rom-ul sunt curios ce mai stiu: cum arata partea de logging , partea de editare rom/definitii ...

daca ai chef de distractie pe masina aia ar merge un carberry rom :)

http://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=7594&sid=e009c42ed991b64d41befd0b348cd706   

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1072 on: October 29, 2016, 09:55:24 AM »
Eu am sculele de citit/scris  , am luat acum si transdata sa pot citi ecu direct si geniusu nou pentru obd2 . Acum partea de soft se va ocupa Alex stancu (Doc) , pentru log voi folosi tactrix .
Ca sa fie clar , NU stiu software ... eu stiu mecanica sa o fac foarte bine , inteleg ce se intampla .. dar voi lasa pe mana altora softul , decat sa fac prost ... mai bine nu .(doar ce ma joc eu asa pe un aspirat cu un vems .. ca tot e pe masina si pot , pana o facem turbo)
Acum vreau doar ceva foarte fin .. sa fie in plus , cand o sa am toate piesele in ograda voi exagera .

« Last Edit: October 29, 2016, 10:00:50 AM by Mihaistan »
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1073 on: October 29, 2016, 10:00:24 AM »
no, pai daca pui poze cu mufe si display-uri am presupus ca stii ce ... invarti :)

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1074 on: October 29, 2016, 10:01:24 AM »
 ;D  Stiu eu ceva ... dar inca studiem  ;) Cobaiul este masina mea
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1075 on: October 29, 2016, 10:12:13 AM »
"asta-i cel mai bun" :) seamana a deja-vu, daca ai nevoie sa te incurc cu ceva... cu placere :)

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1076 on: October 29, 2016, 10:17:59 AM »
Credeai ca scapi ?!?  ;D  Urmeaza sa citesc si wrx-u lu Horia si trimitem .
Se aplica si invers , daca ai nevoie la fiare cu ceva ajutor  ;)
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1077 on: October 29, 2016, 11:06:56 AM »
 :) sunt curios daca merge la Horia cu frumosul pe obd ...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1078 on: October 29, 2016, 21:17:23 PM »
deci ? ai facut ceva interesant azi ? :)
acum ma gandeam, scula aia de la dimsport functioneaza in regim slave/master adica cripteaza rom-ul citit ?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1079 on: October 29, 2016, 23:21:39 PM »
Eu nu vad poze dar ma bucur ca de la vandut masina ai ajuns la motor si transmisie modificate :)

Succes!

Rampele alea cica sunt cotate la volum si presiuni de 450 cai safe si unii au mers 600 pe ele. Asa imi aduc aminte ca citisem cu niste ani in urma.
Ar trebui sa fie suficient.

Nu stiu walbro 255 la cat tine.