Forester 2.0X, o altfel de experienta
Subaru club Romania

Forester 2.0X, o altfel de experienta

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #20 on: April 13, 2021, 17:01:36 PM »
Andea, citind tabelele alea din ECU sau ce parametri mai stii tu, poti face o corelare intre diferite corectii la timing si ceea ce citesc sondele lambda?

OK, bad idea. Presupun ca de fapt poti avea un timing foarte prost dar arderea ok, deci nu aflam nimic.
Ce voiam sa intreb, daca exista vreo metoda de a detecta ca unele corectii sunt facute din pix, poate din cauza de alte zgomote decat detonatii propriu-zise. Adica acele false knock.  Presupun ca raspunsul este nu, ca altfel o rezolva cineva pana acum si altfel decat cu senzori in aer sau cu rezistente fixe.
Re-amplasarea senzorului ar putea ajuta? Alte marci pe unde au senzorul?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #21 on: April 13, 2021, 18:02:57 PM »
poti distinge daca e knock false sau true cu casti de knock / sistem de monitorizare aditional
repozitionarea nu ajuta in sensul ca afecteaza modul cum ecu identifica knock-ul, de exemplu cilindrul deasupra caruia este senzorul de knock la turbo (si presupun ca si la aspirate) are avans usor mai mare ca restul :) probabil modalitatea subaru de a forta knock prima data acolo/de a il detecta - de asta si moare de multe ori cilindrul 4 prima data :)

Le: bineinteles ca unii zic ca din cauza ordinii de alimentare moare cil. 4 dar cu siguranta nici cele 2-3grade de timing in plus nu ajuta :)

Le2: iar sonda nu ajuta pt. ca ea "citeste" gazele amestecate de la toti cilindrii
« Last Edit: April 13, 2021, 18:09:37 PM by andea79 »

Arturito

Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #22 on: April 13, 2021, 22:00:03 PM »
Ma bag si eu putin dinspre dreapta asa razant. Si eu spuneam candva ca aud cand sunt detonatii. Victor le vedea pe tabel dupa ce spuneam ca le aud. Asta fara cell activat sa palpaie . Defapt cred ca se aude avansul cu se regleaza raportat la situatie. Ca sa auzi un ping d ala probabil tre sa fii Kaiser Soze..

andivoicu

  • 56
  • Exit the comfort zone!
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #23 on: September 30, 2021, 18:07:33 PM »
Buna ziua dragi colegi,
Nu am mai postat de mult timp. Am doua mici noutati.
Acum vreo doua luni am constatat ca rulmentul spate dreapta si-a dat obstescul sfarsit. Zici.... Eh si ce mare lucru? Se schimba!
Da, dar mi-a luat 3 ore, in service, cu toate sculele la indemana, sa termin operatiunea. Si daca nu cumparam din timp rulmentul si surubul cel lung care prinde bratele spate de port-fuzeta, mai asteptam vreo doua saptamani cu masina desfacuta. Am mai citit eu ca merge greu, dar cand chiar ti se intampla, parca nu-ti vine a crede. Aviz amatorilor!

De ceva timp mi se matuisera geamurile de la faruri. Le-am mai lustruit eu..., le-am mai dus la unii si le-au lustruit si ei...
Nu prea imi placea. Asa ca am gasit pe aliexpress, geamuri noi-noute. Au venit cam in doua luni. Si le-am schimbat. Foarte repede si fain, doar in vreo doua ore, cu tot cu demontat-montat bara fata.
 Arata bine. Pun si ceva poze. Cu geamurile vechi si cu cele noi.



Forester SG 2.0X, 2007

Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #24 on: September 30, 2021, 21:15:03 PM »
Eu nu am avut șurub. Am dat fuzeta jos cu tot cu brațe.

andivoicu

  • 56
  • Exit the comfort zone!
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #25 on: December 10, 2022, 13:58:18 PM »
Buna ziua. Are cineva inelul de siguranta de la tripoda planetarei fata ( partea spre cutie)?
Codul original ar fi 28333sa000.
Subaru Forester 2007, 2.0 N/A, MT
Forester SG 2.0X, 2007

andivoicu

  • 56
  • Exit the comfort zone!
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #26 on: December 24, 2022, 18:00:14 PM »
Salut.
Are cineva idee cu ce se poate inlocui/ cum se poate repara, un motor reglare far xenon? Forester 2007
Forester SG 2.0X, 2007

andivoicu

  • 56
  • Exit the comfort zone!
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #27 on: December 24, 2022, 18:07:56 PM »
Cam asa arata cutia motorasului. A stat muuuult timp in apa. Apa adunata intr-un far neetans.
« Last Edit: December 24, 2022, 18:08:48 PM by andivoicu »
Forester SG 2.0X, 2007

andivoicu

  • 56
  • Exit the comfort zone!
Re: Forester 2.0X, o altfel de experienta
« Reply #28 on: February 16, 2023, 16:17:02 PM »
Am constatat iarna asta ca nu prea am caldura in masina. Si asa ca m-am apucat sa curat caloriferul. L-am decuplat de la motor si i-am pus doua furtune lungi prin care am trecut apa cu solutie de spalat radiatoare.
A iesit multa mizerie.
Iar la final, dupa ce am spalat tot, mi-am dat seama ca inainte aveam furtunele conectate pe dos, adica turul la retur.
Ce sa-i faci... Cine o mai fi umblat pe la ea nu a fost atent la ele.
Acum e bine.

[/url][/img]

« Last Edit: February 16, 2023, 16:49:34 PM by andivoicu »
Forester SG 2.0X, 2007