Isuzu D-Max 2021
Subaru club Romania

Isuzu D-Max 2021

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #20 on: March 01, 2021, 14:25:35 PM »
Ok, nu iti place, are multe minusuri esentiale, vinde-o. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #21 on: March 01, 2021, 14:44:57 PM »
Ok, nu iti place, are multe minusuri esentiale, vinde-o. :)
Da, exact, dupa ce o mai evaluez 5-10 ani, o vand :)
Mi se pare, probabil subiectiv, o super masina! :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #22 on: March 01, 2021, 15:27:47 PM »
...
- nu are (nici Isuzu) lumina in torpedou - in niciunul, ca are mai multe :))
...

Da' cine "nu mai are" pe langa Isuzu?  :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #23 on: March 01, 2021, 15:35:14 PM »
Da' cine "nu mai are" pe langa Isuzu?  :D
A, nu, ziceam asa doar :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Arturito

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #24 on: March 01, 2021, 16:15:56 PM »
Xt 2003 , are lumina in torpedou

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #25 on: March 01, 2021, 16:35:13 PM »
xt 2007 de asemenea are ..., chiar am fost surprins pentru ca aspirat 2007 nu are. acum ma intreb nu are modelul sau a fost inlaturata instalatia !?
forester 2.0x forester 2.5xt

Arturito

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #26 on: March 01, 2021, 16:36:56 PM »
Firul , mufa sunt acolo. trebuie doar soclul cu bec , parca.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #27 on: March 01, 2021, 16:50:19 PM »
Se potrivesc si la Isuzu? :)
De fapt, stiu, japonezii merg pe principiul ca stii ce lasi in torpedou si unde, deci nu iti trebuie lumini. Sau ca umbli doar ziua. Sau ca umbli si noaptea, dar doar cu motorul oprit si atunci sunt aprinse plafonierele si vezi si in torpedou.
Bine japonezii care nu au lucrat la XT, ca acolo au pus, dar nu zic ca se aplica si inversul rationamentului - adica posesorii de XT sunt uituci :) Sau de Qashqai, ca sa fie fair play.
« Last Edit: March 01, 2021, 16:52:13 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #28 on: March 01, 2021, 16:51:26 PM »
Xt 2003 , are lumina in torpedou
Si Qashqai 2009 are. Si racire si bec.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #29 on: March 01, 2021, 16:56:02 PM »
Xt 2003 , are lumina in torpedou

Impreza 2005 , are lumina in torpedou :)
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #30 on: March 01, 2021, 16:57:59 PM »
E clar, merita un topic separat - cine are bec in torpedo si de ce :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #31 on: March 12, 2021, 20:11:30 PM »
Azi am bifat:
- montat (in sfarsit) inchiderea de bena, a iesit ce imi doream si inca mai bine de atat
- 5000 km (nu as fi zis dupa doar trei luni de plimbari, dar iata...)
- timp de calitate prin Brasov, oameni faini

Am plecat dimineata la 6.00 AM, cu autonomie 300 km si am ajuns la Auto Kino cu autonomie 180 km :)
Nu pun poze :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Arturito

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #32 on: March 12, 2021, 22:17:37 PM »
Șșșș sa nu te auda secuii cu autonomia.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #33 on: March 13, 2021, 09:28:42 AM »
:))
Secuii sunt oameni faini.
udmr-u' nu.


ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #34 on: April 01, 2021, 13:10:49 PM »
Media de consum urban: 9.2 l/100 km.
Ca o curiozitate, abia acum a scazut range-ul de AdBlue de la 9020 km (cat arata cand am luat masina) la 8940 sau ceva de genul.
Desi sunt deja vreo 6500 km adunati.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #35 on: April 19, 2021, 12:43:44 PM »
Am schimbat anvelopele, am montat AT-urile de vara cu care a venit masina.
Sunt curios cum se comporta pe umed si pe noroi, dat fiind ca sunt destinate pietei australiene si asiatice, nu pt Europa.
Dar fiind Dunlop, deci premium, sa speram ca vor fi ok. Din ce am vazut review si/sau test drive (foarte putine) pe Australia si Tailanda, par destul de ok. Evident exceleaza pe teren pietruit, arid, colturos etc. Mai putin pe rampe cu noroi, insa alea nu sunt tocmai probabil de experimentat in traseele uzuale.
Ca aspect/comportament pe sosea uscata, excelent, silentioase, destul de moi (crampoane mai moi decat ma asteptam, chiar si la temperaturile de dimineata, la 7-8 grade). 
LE: odo vreo 7000 km. Consum mixt Bucuresti-periferie 8.5 zilele astea, mai lejer.
« Last Edit: April 19, 2021, 12:45:35 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #36 on: June 23, 2021, 15:04:36 PM »
Am reparat a doua ciobitura de parbriz in 6 luni... Tot o piatra imensa ceva, luata pe furtuna de ieri, tot de la un tir de pe contrasens...
11.000 km deja si abia acum a scazut range-ul de Adblue la 7000 km, de la 9040 unde a stat pana acum. Asta dupa 2 zile si vreo 600 km cu autostrada si fataiala prin oras.
Consumul mediu prin Bucuresti, cu trafic haios ca de obicei, undeva la 9.5.
Consumul pe autostrada, mediu, in functie de portiuni mai drepte sau mai denivelate etc, undeva intre 8.6 si 9.5 la viteze intre 130 si 140 km/h.
Consumul la viteze de DN, undeva la 7 sau chiar sub, dar nu am mers prea mult pe astfel de drumuri.
In continuare foarte multumit, cu unele exceptii - celebrul lane keeping assist, dar si pilotul automat adaptiv care e foarte agresiv la demaraje dupa ce scade viteza in spatele masinilor pe care le ajungi din urma sau cand urca pante pe autostrada - efectiv duce acceleratia blana. Not good, deja il evit cand am astfel de situatii si reiau dupa ce fac manevrele de accelerare manual :) Geamurile laterale par foarte sensibile la zgarieturi - respectiv sunt deja vreo 3 zgarieturi de la sters cu carpe super curate si cu mult lichid in prealabil - am comparatie cu acelasi tip de carpe si aceeasi tactica la alta masina, care in 10 ani nu a avut o zgarietura vs asta cu deja vreo 3... Parbrizul la fel, ori o fi ghinion cretin ori e mai sensibil si asta vs alte marci, nu stiu... Si la Subaru aveam aceeasi senzatie referitor la geamuri si parbriz, dar na, poate o fi de la schimbarea climatica :)
La plusuri as adauga si faptul ca este chiar silentioasa la viteze de croaziera, inclusiv pe autostrada la 140 km/h, foarte silentioasa in continuare si pe denivelari sau gropi, zici ca mergi pe covor. Nici nu abuzez in abordarile pe denivelari, dar chiar si asa, e impresionant.
Confort la drum intins si din punct de vedere scaune, climatizare etc. Big like.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #37 on: June 23, 2021, 16:03:08 PM »
Eu la Subaru imi adaptez pilotul si in functie de viteza - de ex , pe autostrada las pe 3s , cateodata 4s cand setez peste 160km/h si la viteze mici de DN , maxim 2s .Nu ma deranjeaza , accelerari mai puternice simt doar cand imi " dispare " cel din fata dupa curba , am 30h si el e setat maxim pe 80-90-100km/h.  Nu stiu cum ai tu setarile dar poti incerca .

dan_b

  • 1234
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #38 on: June 23, 2021, 16:08:12 PM »
Nu cred ca pot sa setez reactiile la adaptiv cruise sau nu am gasit eu setarile.
Daca e vorba despre distanta fata de masinile din fata, eu o tin setata la minim (sa se apropie cat mai mult), pt ca ma streseaza sa reduca prea de departe viteza si sa fiu obligat sa trec pe banda de depasire prea devreme, dar poate e subiectiv. In plus, la Isuzu e limitat la maxim 130 km/h pe adaptive. Pe cruise clasic merge pana la 160, acum am recitit partea de manual referitor la cruise control - adaptiv si clasic. O sa testez o perioada pe clasic, sa vad cum se comporta vs adaptiv, adica pot sa stau si fara reducerea automata a vitezei, ca franare in caz de urgenta are oricum. Plus celebrele si enervantele uneori lane keeping assist-uri.
« Last Edit: June 24, 2021, 10:39:08 AM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #39 on: June 23, 2021, 17:01:09 PM »
La OBK este un buton fizic, dedicat - are 4 setari 1..2..3..4...unde numerele reprezinta secunde (pana la impact banuiesc 😅) si distanta pe care o pastreaza se modifica in functie de viteza , adica la 2s poti avea o distanta de X m la 30km/h iar la 160km/h distanta este de Y m ...ceva mai mare, bineinteles. Eu nu imi pot imagina un acc fara aceste setari...dar cine stie? Poate la Isuzu e o singura pozitie. Pentru mine LWA este super folositor ca si element de siguranta pasiva, la mine sta tot timpul activ, as vrea si eu sa vad cum se comporta un LKA( poate pe modelul mai nou) .
« Last Edit: June 23, 2021, 17:03:18 PM by Sorin03 »