Sfat achizitie Subaru Legacy IV 2.0R
Subaru club Romania

Sfat achizitie Subaru Legacy IV 2.0R

Sfat achizitie Subaru Legacy IV 2.0R
« on: February 09, 2021, 18:00:32 PM »
Salutare, sunt un tanar student din Cluj-Napoca si m-am decis ca vreau sa-mi adun ceva banuti ca sa imi cumpar un Legacy IV 2.0 benzina. As avea nevoie de cateva sfaturi.
In prumul rand, care sunt problemele majore care apar la acest model? La ce ar trebuii sa fiu atent cand achizitionez masina? In genereal care sunt costurile de intretinere? De ex. schimbare distributiei, a filtrelor etc. Cat costa taxele anuale? Si care ar fii un consum real?
Multumesc anticipat!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Sfat achizitie Subaru Legacy IV 2.0R
« Reply #1 on: February 09, 2021, 19:21:32 PM »
Salut! Poti sa te mai uiti si prin jurnalele membrilor si o sa gasesti raspunsuri.

Dar pe scurt este o masina destul de fiabila. Uneori mai apar probleme ciudate cu mersul intrerupt al motorului si unii zic ca s-ar rezolva cu un update de soft facut la reprezentanta, dar nu mereu.

La ce sa te uiti: suspensia spate (daca masina e lasata de fund inseamna ca e dusa); pompa servo  de verificat cu capota ridicata si capat de tura din volan stanga-dreapta; pe partea de control noxe și admisie exista o pompa secundara de aer faimoasa la Subaru din acea generatie la toate modelele care se strica si... cam atat.

Distributia cam 1600 cu manopera, ulei si filtre ca la orice masina. Consumul difera dar am vazut ca majoritatea au in oras intre 11.5 si 13%. Afata intre 7 si 8.5% in functie de stilul de mers.
« Last Edit: February 09, 2021, 21:49:03 PM by MihaiFlorescu »

Re: Sfat achizitie Subaru Legacy IV 2.0R
« Reply #2 on: February 09, 2021, 20:38:40 PM »
Mersi de raspuns, este de mare ajutor!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Sfat achizitie Subaru Legacy IV 2.0R
« Reply #3 on: February 09, 2021, 21:51:53 PM »
Am uitat două lucruri importante specifice modelului... Evacuarea de obicei crapă la Y de unde pleacă cele două finale plus pe la mijloc mai este o garnitură conica pe unde tinde să răsufle pentru că nu o schimba nimeni. Și testează cāteva frānări de pe la 80km/h minim. Daca simți vibrații la franare ai de schimbat tot ce īnseamnă consumabila la sistemul de frānare, doar că din păcate după cāteva mii sau zeci de mii de km este posibil să apară iar probleme. Din fericire piesele nu sunt scumpe dar e migăloasă treabă și trebuie uns totul bine.

Zgomote gen troncaneli pe fata de obicei sunt de la bucșa mica de braț. Specific generației respective.
Cele menționate īn acest post se aplica și la outback din același an. Practic este aceeași platformă.

Verifica și climatizarea pe toate pozițiile. Tot specific modelului uneori crapă ceva și nu mai schimba fluxul sau nu mai īnchide motorașul deși din comanda ii spui că nu mai vrei spre parbriz dar el tot o sa bage.
« Last Edit: February 09, 2021, 21:56:21 PM by MihaiFlorescu »