Forester 2.0X
Subaru club Romania

Forester 2.0X

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #40 on: January 13, 2023, 09:58:29 AM »
Cu placere. Poate o sa dureze ceva mai mult pentru ca la ei e pauza de An Nou Chinezesc. Trebuie putina grija la demontarea cochiliilor, am folosit o surubelnita plata pentru deblocat clipsurile si niste leviere de plastic ce le aveam pentru dejantat cauciucurile de bicicleta :-). Metodic si fara bruscari, totul a mers perfect.
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017

Re: Forester 2.0X
« Reply #41 on: January 13, 2023, 16:14:13 PM »
Am mai avut tentative in a scoate capacele de la oglinzi si am esuat, insa acum avand motivatie suplimentara, sper sa reusesc.
Teoretic livrarea e la jumatate de februarie, ceea ce ar fi numai bine, pana atunci oricum nu sunt nici eu, nici masina acasa :)

Poti pune poza cu ele montate? Sunt curios cum se vad in realitate semnalizarile astea fumurii.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester 2.0X
« Reply #42 on: January 13, 2023, 16:30:11 PM »
Recomand sa dai jos capacele vara. Am reusit fara sa stric clemele.
Am incercat la alta masina pe frig si prima clema incercata a fost si prima care a pocnit, asa ca am renuntat imediat.

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #43 on: January 24, 2023, 16:11:57 PM »
Hai ca am reusit sa incarc si foto :-) Nu arata chiar rau. Intr-adevar, e de preferat sa se demonteze cochiliile cand e cald si plasticul nu e prea casant, clipsurile trebuie incurajate cu o surubelnita plata lunga in timp ce, cu un levier de plastic, se departeaza marginea cochiliei de corpul oglinzii.









« Last Edit: January 24, 2023, 16:20:22 PM by HammerAlp »
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #44 on: February 24, 2023, 16:35:03 PM »
Saptamana asta a ajuns din Maramures la Straja, Sureanu si inapoi. A fost si o trecere pe la Groapa Seaca cu zapada si urcarea de la Obarsia Lotrului spre Oasa, drum curat, plus doua zile de naveta lac Oasa - Sureanu pe mirobolantul drum unic de acces, combinatie de mocirla, gheata lucie sau zapada. Pe cod portocaliu de vant, se stie!
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017

Re: Forester 2.0X
« Reply #45 on: March 28, 2023, 11:01:48 AM »
Salutare!

Ma bucur sa aud ca n-au fost probleme cu masina pana acum! Semnalizarile trebuiau intr-adevar schimbate, nu stiu cum am reusit sa stau cu ele sparte atat de mult timp. Cele noi arata chiar bine!

Profit de topic si ma laud cu achizitia de dupa Subaru, tot un AWD, dar mai batran si destul de rar: BMW E34 525iX din 1992
« Last Edit: March 28, 2023, 11:04:08 AM by giani.ifrim »

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #46 on: March 28, 2023, 14:01:57 PM »
O minune clasica, felicitari :-)
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #47 on: July 31, 2023, 12:22:43 PM »
In iunie am beneficiat de capacitatile Foresterului si am ajuns in muntii Rodnei la intrarea in traseul spre lacul Lala Mare, dinspre pasul Rotunda, un drum alpin nici foarte dificil, nici foarte usor, si cam frecventat in acea perioada din cauza exploziei roz a rhododendronului in zona Ineu. DIn fericire, jandamii montani erau prezenti si au organizat bine accesul si parcarea, iar masina si-a facut treaba fara probleme si ne-a asteptat cuminte pana am facut un circuit cu vreo doua varfuri si o tona de poze.

In iulie masina a fost calul de bataie al familiei, (cealalta in service) asa ca a tras doua drumuri dus-intors Maramures - Cluj, un drum de Maramures - Medias - Moeciu de Sus si inapoi. O combinatie de drumuri europene, autostrazi si scurtaturi abrupte cu o singura banda peste dealuri si munti :-)

Ultima calatorie a fost spre concertul DM, si pentru ca trenurile CFR sunt varza pe la noi, planuiam sa las masina in Brasov si de acolo sa beneficiem de unul din trenurile private spre Bucuresti. Aproape de Targu Mures, la vro 180 de km de destinatie am sesizat un zgomot ciudat pe fata, un scartait ca o frecare fier pe fier. Am verificat sa nu cumva rotile supraincalzite, pareau OK, asa dupa o pauza zgomotul a disparut, la Sighisoara am demontat din fata sa incerc sa imi dau seama ce se intampla, aveam niste banuieli ca poate fi ceva la sistemul de franare, dar nu am sesizat nimic vizibil si le-am montat inapoi. Un scurt moment de panica - evaluam optiunile care le aveam daca raman pe drum cu doi adolescenti in grija mea :-) Din fericire aveam avantajul ca am rasfoit oleaca forumul asta asa ca stiam ca la Brasov e si faimoasa reprezentanta Subaru. Pana am luat masa am luat legatura cu AutoKino sa imi incerc norocul si desi era seara dupa program, mi-au raspuns si m-au invitat la ei la prima ora, chiar daca nu aveam programare si nici nu eram clientul lor. Asa ca la prima ora oamenii mi-au preluat masina, pana am predat actele ei deja stiau in principiu ce avea, ramanea sa faca o verificare mai amanuntita si sa remedieze problema. Service-ul si parcarea erau ticsite de masini, se vedea ca au treaba pana peste cap. Interactiune scurta, amabila, focusata si prompta - in zece minute eram in drum spre gara. In aceeasi zi, dupa-amiaza, mi se confirma ca problema - placute uzate si culise etrier blocate - era rezolvata. Prin urmare, a doua zi, dupa un concert bestial cu o ploaie in care ne-am imersat de-a dreptul, si dupa un surfing scurt dar intens pe metrouri, trenuri si taxiuri, am putut prelua masina si porni la drum mai departe, inapoi spre casa. Pe centura Brasovului comportamentul la drum al masinii mi-a confirmat ca am facut bine ca am apelat la AutoKino, franele erau din alt film, se simtea inclusiv o dinamica mai buna si nu se mai auzea nici un sunet suspect - prin urmare am incheiat calatoria fara nici un alt incident si cu cateva mii de kilometri mai aproape de revizie :-))
« Last Edit: July 31, 2023, 12:25:21 PM by HammerAlp »
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #48 on: October 11, 2023, 15:03:40 PM »
pentru ca se apropie de 180.000 km, am facut schimbul de ulei, la fel ca data trecuta. Ulei Motul 8100 X-cess 5W40 si filtre ulei, aer, polen. Urmeaza o vizita in service pentru un sunet de cowbell in surdina undeva in dreapta fata - la denivelari, o uzura interesanta la cureaua de accesorii si un fluierat a acesteia la pornirile reci si un plan de bataie pe termen lung pentru o eventuala interventie la ambreiaj  - se apasa destul de greu in cazul incepatorilor :-)
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017

HammerAlp

  • 21
  • Seen it all,done it all,can't remember most of it!
Re: Forester 2.0X
« Reply #49 on: April 08, 2024, 09:29:40 AM »
Rezolvat si fluieratul cu o pompa noua servo, cu o rola noua de alternator, cureaua si intinzatorul aferent. Rola pompei avea joc de peste un milimetru si jumatate, cureaua ajungea sa se incinga la peste 100 de grade, asa ca schimbarea a fost binevenita. In fata s-au infiintat o pereche de amortizoare  Japanparts si flanse, deci pe langa fluieratul isteric a disparut si cowbell-ul din sonorizare.
Subaru Forester SG 2.0 2008
Renault Megane GT 205 TCE 2017