Toyota c-hr 2.0
Subaru club Romania

Toyota c-hr 2.0

andea79

  • *
  • 4007
Toyota c-hr 2.0
« on: April 24, 2021, 00:42:36 AM »
Am luat-o, inca nu am primit-o , Toyota C-HR 2021, 184 cai, cvt , hybrid bla bla ... scriu doar sa ma laud si sa ma plang ca de la Subaru nu ai ce lua ... :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #1 on: April 24, 2021, 01:49:27 AM »
GR Sport?
Să o stăpâniți sănătoși.

Mda, din gama lui CHR ar fi XV, dar... Mai greu mai puțini cai... Mult mai puțini cai... Și nu este cu adevărat hybrid dacă asta îți dorești.

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #2 on: April 24, 2021, 08:59:56 AM »
Zice-se de la cei care au mers cu ea, ca e mai puțin barca cu baterii decât Honda HR-V.
In rest e Toyota, nu excelează la nimic și nu cere de de mâncare des.
Sa ne povestești și experiența ta, mai ales ca e versiunea de 180 de cai și la semafor bate tot.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #3 on: April 24, 2021, 09:27:35 AM »
e automata ( cvt sau altceva era irelevant) si ii place sotiei cum arata intr-o combinatie de culori - acestea au fos criteriile dupa care a fost aleasa  :) (va merge sotia mai mult cu ea sper)

motorul l-am ales eu ca sa nu injur prea tare cand merg cu ea , e ceva echipare similara cu gr sport (C-lassy bi-tone CVT) dar nu gr sport ca sa fie pe stoc

daca ar fi fost yaris gr cu cvt o convingeam :) dar asa ... :(
« Last Edit: April 24, 2021, 09:31:15 AM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #4 on: April 24, 2021, 09:36:20 AM »
in rest, daca rezista ca pejos-ul aygo 107  luat in 2007 ... e bun :)

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #5 on: April 24, 2021, 09:40:25 AM »
Sa o folosească doamna cu plăcere!
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #6 on: April 24, 2021, 12:10:05 PM »
Cica n-are ce lua!! Iote puzderie!

Pe acelasi principiu, nu am ce face decat sa-ti urez sa-ti aduca ce bucurii oi vrea de la ea, sa nu-ti faca probleme (cliseu: e coyota deci n-are voie sa faca probleme) si ce oi mai vrea tu!  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #7 on: April 24, 2021, 13:44:20 PM »
Cica n-are ce lua!! Iote puzderie!


pune un filtru, automata, noua, macar sub 10 sec la suta si e destul ... mai zic sa arate mai fancy pt. doamne ? :)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #8 on: April 24, 2021, 20:00:04 PM »
OK, am facut cum ai zis, si tot e o puzderie... mai mica asa...  ;D
Deci ia sa vedem, avem BRZ, apoi BRZ, ...uhm, avem si BRZ... avem de toate! :)

Si automate, presupun ca fac sub 10 suta daca manuala face 7.4s! Si eftina!
 8)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #9 on: April 24, 2021, 20:17:33 PM »
eu inteleg ca tinem cu subaru ... dar .... totusi  :)

personal oricum nu inteleg brz-ul , masina practica nu este (cand vorbesti  de mers si cu un copil mic si numai prin oras) iar pentru "maximizarea plăcerii de conducere" (ca sa citez de pe siteul oficial) lipseste un pic de power ...
 

Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #10 on: April 24, 2021, 20:59:22 PM »
Sa va poarte fara probleme!

Ce combinatie de culori ati ales?

Yaris GR ar fi fost ceva deosebit, dar pierzi mult din partea practica. Brz nici nu se apropie de ceva practic plus ca la C-HR ai si lumina in torpedou!
Per total, C-lassy pare mai misto decat C-HR GR (pe care l'am vazut expus acum vreo 2 sapt si am crezut ca e cu motor mai puternic decat ce se pune pe celelalte versiuni, dar vad ca nu e cazul)

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #11 on: April 24, 2021, 21:09:10 PM »
ceva alb perlat cu negru nush de care ... nu comentez ca ... sotia :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #12 on: April 24, 2021, 21:38:09 PM »
dar dincolo de dotari si culori si prostii de genul :) eu am urmatoarea dilema :

 nu am studiat deplin deci poate vorbesc prostii dar ei zic ca motorul pe benzina are 150 de cai, cel electric aprox. 100 de cai sau 70 .... oricum suma nu este 180 :) deci inteleg ca unul nu merge la 100% deeeci oare se poate face sa mearga ? :)

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #13 on: April 24, 2021, 21:51:07 PM »
...
 nu am studiat deplin deci poate vorbesc prostii dar ei zic ca motorul pe benzina are 150 de cai, cel electric aprox. 100 de cai sau 70 .... oricum suma nu este 180 :) deci inteleg ca unul nu merge la 100% deeeci oare se poate face sa mearga ? :)

Până rueșești să înseriezi cele două propulsoare  ;D te rog să ne spui de ce nu ai optat pentru variata PHEV care, în opinia mea, este mai confortabilă pentru o doamnă, are mai mult spațiu și este mai eficientă din punct de vedere al costurilor operaționale? Prius PHEV este dotată chiar și cu un panou fotovoltaic, montat pe plafon, ce asigură energie electrică atât în mers cât și pe timpul staționării autovehiculului.
« Last Edit: April 24, 2021, 21:51:45 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

dan_b

  • 1236
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #14 on: April 24, 2021, 21:55:33 PM »
Sa o stapaniti sanatosi, cu plimbari frumoase!
Suna bine configuratia.
Singura problema, nu o sa poti  umbla la ea cativa ani :)
 
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #15 on: April 24, 2021, 22:26:20 PM »
Până rueșești să înseriezi cele două propulsoare  ;D te rog să ne spui de ce nu ai optat pentru variata PHEV care, în opinia mea, este mai confortabilă pentru o doamnă, are mai mult spațiu și este mai eficientă din punct de vedere al costurilor operaționale? Prius PHEV este dotată chiar și cu un panou fotovoltaic, montat pe plafon, ce asigură energie electrică atât în mers cât și pe timpul staționării autovehiculului.

stiu ca incerci sa gasesti logica dar ... nu este :)

cele 2 criterii au fost sec: automata si aspect :) (in rest nu conteaza marca, motorizare...nimic )
daca iti spun ca pe locurile 2-3 la concurenta intre ele dar departe de 1 au fost renault captur si hyundai tucson ajuta ? :) iar pe 4 Mercedes A Class
am fost norocos ca aveau motorizarea asta ca altfel si aia de 100 de cai era buna ...

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #16 on: April 24, 2021, 22:27:29 PM »
Sa o stapaniti sanatosi, cu plimbari frumoase!
Suna bine configuratia.
Singura problema, nu o sa poti  umbla la ea cativa ani :)

mersii, dar ... cine zice asta ? :)

dan_b

  • 1236
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #17 on: April 24, 2021, 23:44:00 PM »
Garantia, fiabilitatea, in general :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #18 on: April 24, 2021, 23:59:06 PM »
:) sau nu :)

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Toyota c-hr 2.0
« Reply #19 on: April 25, 2021, 01:12:19 AM »
dar dincolo de dotari si culori si prostii de genul :) eu am urmatoarea dilema :

 nu am studiat deplin deci poate vorbesc prostii dar ei zic ca motorul pe benzina are 150 de cai, cel electric aprox. 100 de cai sau 70 .... oricum suma nu este 180 :) deci inteleg ca unul nu merge la 100% deeeci oare se poate face sa mearga ? :)

https://www.auto-data.net/en/toyota-c-hr-facelift-2020-2.0-184hp-hybrid-automatic-38112

Motorul electric zice-se ca are 109cai~81kw/h Apoi depinde de capaciatea bateriilor și a câta parte din ele sunt utilizate de soft. La tine probabil puțin peste 1/3.
2/3 active se încarcă pe rând și sub 1/3 damage control.

E gălăgie printre utilizatorii de electrice cum ca producătorii de mașini electrice mint referitor la capacitatea reala a bateriilor. Specifica capacitatea pusă pe mașina dar nu si capacitatea utila.( unele Branduri germane prea cunoscute spun cati A/h livrează ca sa nu se încurce cu capacitatea utila a bateriilor de pe mașina)
Pe scurt ce te intrebi tu, se întreabă toți utilizatorii de mașini electrice, mai ales cei full electric care isi calculează traseele pana la priza.

Când se Descarcă/încarcă repede se încălzesc mai mult decât ar trebui și mai mor din celule.

Fără  talpa, fara încărcare rapida, niciodată 100%, mai bine 80% și niciodată mers sub 20%. De preferat curent continuu.
https://www.autocar.co.uk/car-news/advice-electric-cars/what-battery-life-electric-car
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20