Am luat scaunele din Bucuresti, de la un tip tot cu SG9 XT, caruia ii vandusem IC-ul in trecut, care luase scaunele pentru el si cel mai probabil dupa ce a realizat cat e de munca, a renuntat si m-a intrebat pe mine daca le vreau.
Erau deja 2 ani de cand cautam scaunele astea de pe o masina LHD in Europa, tocmai din pricina transportului prea mare din Sua.
UK unde sunt multe si ieftine exclus. Pe unde am intrebat erau ori deja vandute, ori rupte; luasem toate anunturile din ungaria si bulgaria la un moment dat pana m-am resemnat. Nu stateam in apa, sunt mai mult moft decat utilitate, cu toate ca al meu spate se muleaza mult mai bine pe scaunele astea.
Asa ca atunci cand mi-a scris baiatul asta, am zis DA din impuls, fara sa ma gandesc ce presupune.
Ulterior am inceput sa elaborez injuraturi noi pe masura ce desfaceam si constatam ca absolut nimic nu se pupa, nici sine, nici instalatia electrica, nici centuri. Imbatat cumva cu apa rece dupa ce am citit pe la americani ca swapul sinelor nu ar fi mare lucru.
Uite aici un link util pentru any future cause:
https://www.subaruforester.org/threads/ultimate-subaru-seat-thread.53142/page-16?nested_view=1&sortby=oldestAm desfacut unul din scaune initial cu gandul de a face swap la airbag cu tot cu instalatie; nici vorba, au cu totul alta forma si alta prindere. Colac peste pupaza scaunele vechi erau deja vandute si doar cateva zile pana ce pustiul incepea gradinitia si Subi trebuia sa fie up an running. Prima saptamana am mers doar cu scaun sofer improvizat si pauza in dreapta

WRX bug/blob sau hack cu volan pe stanga si cu piele neagra nu am vazut inca la taiat pe nicaieri.
Scaune de STI nu am vrut pentru ca diferenta de culoare si material.
Am dat 1200 ron pe scaune, 100 ron pentru modificat sinele si inca 200 ron + curier pe o cutie cu tot cablajul necesar fauririi instalatiei mos si baba provenit din 2 masini.
Am recuperat partial din vanzarea scaunelor vechi. Deci moneywise a fost un nimic.
Acu ca trag linie, sunt multumit.
Un mare plus este ca scaunul cu reglaj electric se regleaza in mai multe pozitii fata de cel manual..ceea ce imi place. Am avut la Outback reglajele astea si uitasem deja.
Mai indulceste din gandul ca am cateva kg in plus acum pe stanga, plus faptul ca trebuie sa ma leg cu un fir de 12V pe undeva.. eu care sunt total pe langa cand vine vorba de curent electric. Pana gasesc o solutie viabila care nu implica taiat de cablaj de pe masina, mi-am reglat scaunul cu mufa conectata la cablurile de pornire legate la baterie.
Ca o paranteza, daca are cineva nevoie de resturi de sine de scaune de SG, curate, fara rugina, le donez

Am pastrat doar picioarele de pe ele.