my wrx-s 2009
Subaru club Romania

my wrx-s 2009

my wrx-s 2009
« on: October 16, 2021, 16:12:16 PM »
Salutare prezint baietelul meu   ;D wrx-s din 2009 265 hp stock adus din elvetia in 2019, toate bune si frumoase pana se defecteaza turbina ee de aici incepe adevarata distractie, ma las sfatuit de taicamiu si cativa ce au auzit de asa numitul service de reconditionat turbine din iasi turbolider, repar turbina la ei merg vreo 350 de km observ ca dinou nu prea mai are putere si consum excesiv de ulei 1l la cativa kilometri revin si constat cu ei greseala de montaj admisia nu a fost curatata si iar bube la turbina, reconditiionat adoua oara schimb si distributie, apoi marea surpriza pa pa si motor, ma reintorc la baieti desfac motor schimb piesele stricate din el,trimit chiulasele la rectificat, montat apoi dupa 25000 de km si un an jumatate poc dinou chiulase, baietii nu facuse treaba buna si a picat dinou, acum dute la autokino brasov discuta negociaza si prinde reducerea de 15% cu care se laudau pe grupul e pe facebook si la final defapt era sa ma tepuiasca de reducere, dar pana la urma dupa niste discutii ca nu e frumos una vb si alta facem am obtinut 10% infine prima problema, da jos si astea imi zic ca nu am ce salva + turbo iar defect joc axial destul de mare a treia oara rectificata la recotech bucuresti (vedem cat tine) suparat si cu gandul ca vroiam sa modific interiorul motorului fac un alt long block in anglia la scooby solutions, cu closed deck, je pistons ultra series, acl racing cuzineti, biele RR, viblochen stock, garnituri chiulase cosworth, suruburi arp etc, ajunge acasa plus cateva piese ce mai vroiam eu schimbat si il trimit la AK brasov, long block chelbos cu baie de ulei si distributia montata fara curea doar, restul anexelor luate de pe motorul vechi, 4 luni a durat procesul la AK doar manopera de montare, ca motorul a fost facut de englez asta prima problema la ei, dupa ce termina cu masina mea asa zic ei ma suna veniti si luati masina, bun ma duc o iau ajung acasa hopa martori in bord, scurgeri de ulei in 350 de kilometri disparea juma de litru de ulei ce mama masi intoarcete la AK brasov, constatare garnitura retur turbo deci greseala de montaj, pe banii mei schimb si garnitura plec de la ei si iar ajung acasa iar scurgeri, dupa o constatare personala gasesc pus de baietii de la autokino 2 furtunuri crapate si puse banda pe ele constient, apai daca nici reprezentanta nu iti mai face montaj corect dao in masa de treaba unde sa te mai duci nu stii si cam asta e povestea masinii mele

andea79

  • *
  • 4007
Re: my wrx-s 2009
« Reply #1 on: October 16, 2021, 16:36:26 PM »
vinde masina, nu-i pentru tine ... in 5k km o vei imprastia din nou

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: my wrx-s 2009
« Reply #2 on: October 16, 2021, 16:46:27 PM »
Si de banii aia mai cumpara niste puncte, niste liniute (nu de tras pe nas), niste alineate noi. Si foloseste-le cu incredere!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: my wrx-s 2009
« Reply #3 on: October 16, 2021, 16:51:17 PM »
Deci tu ai făcut un motor super performant in uk  și l-ai pus pe o mașina veche cu anexe vechi, fără sa modifici nimic. A mers 350km  iar apoi nu mai merge pentru ca reprezentanta l-a montat greșit?
Asta e neajunsul?
Nu ai modificat nimic altceva?
Soft, evacuare, transmisie, diferențiale.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: my wrx-s 2009
« Reply #4 on: October 16, 2021, 18:14:44 PM »
pai nu trebuie sa modifice nimic, tocmai asta-i farmecul :)
nu conteaza ce motor este (cu pistoane aftermarket ai toate sansele sa fie alta rata de compresie & altele) cu siguranta va merge bine cu setarea de fabrica - o vreme :))
si apoi cand crapa cei care au facut motorul vor zice ca nu dau garantie ca nu s-a montat sau setat bine, cei cu montajul invers ... si tot asa :)
sa mai intreb ce martori ai avut in bord ? adica sper ca nu cel de presiune ulei :))

Re: my wrx-s 2009
« Reply #5 on: October 16, 2021, 19:53:37 PM »
Îmi traduce și mie cineva primul post? Am deja vu de acu 15 de pe 4T

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: my wrx-s 2009
« Reply #6 on: October 16, 2021, 21:34:19 PM »
Lăsat cum e și fără soft clar nu e de durata.

As mai adaugă senzori, monitorizare ulei, presiune, un test de compresie etc.

Re: my wrx-s 2009
« Reply #7 on: October 21, 2021, 22:49:26 PM »
Imi place ce multi critici am, motorul este ok are 4000 de km cu noul long block, am eroarea p0171 si acum caut problema prin eliminare, ce ar fi nu e nimic grav,  uni va rog cititi cu atentie ca am explicat ca astea de la AK au facut un montaj pe repede inainte ceva furtunuri fisurate si prinse cu banda de ei, pierdeam ulei din cate am inteles ca si soft stock e ok cu piese aftermarket, dar as dori soft pe el dar in romania nu stiu unde sa il fac cu increderea ca nu imi distruge motorul
« Last Edit: October 21, 2021, 23:03:56 PM by Rey-wrx »

andea79

  • *
  • 4007
Re: my wrx-s 2009
« Reply #8 on: October 22, 2021, 00:40:32 AM »
:) esti optimist

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: my wrx-s 2009
« Reply #9 on: October 22, 2021, 05:51:44 AM »
Încă ești in faza de negare. Orice ar fi.
p0171 System Too Lean Bank 1
Possible causes
• Intake air leaks
• Faulty front heated oxygen sensor
• Ignition misfiring
• Faulty fuel injectors
• Exhaust gas leaks
• Incorrect fuel pressure
• Lack of fuel
• Faulty Mass Air Flow (MAF) sensor
• Incorrect Positive Crankcase Ventilation (PCV) hose connection
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: my wrx-s 2009
« Reply #10 on: October 23, 2021, 11:06:57 AM »
Xander, ms de postare dar stiam deja de ele mai am de verificat valva pcv si sonda de schimbat, casa scap de problema, daca compresia mea este aceeasi si turbina, pana si anexele sunt aceelasi, nu vad de ce ar trebuii soft sau dc ar ceda si cand spuneti ca se poate intampla nush ce, va rog argumentati pe ce va bazati ca se intampla anuminte chestii, daca nu aveti cunostinta de cauza va rog nu mai dati sfaturi aiurea sau cu hate, casa faceti omu sa faca prostii la masina, vorbiti daca stiti din surse sigure, nu ca mi a zis mie cineva sau am vz eu nu stiu ce, nu are nici o logica sa fac softare daca motorul este la fel mai putin metalul din care sunt piesele construite, singura diferenta este ca acum are closed deck si pistoane de 99.75 inloc de 99.50 dar mentionez aceeasi compresie, veniti va rog cu niste sfaturi cu argumentari nu date dupa chelie ca asa ai avea impresia, ceasuri nu stiu daca e strict necesar pt ca am obd conectat in permanenta si vad starea in timp real pe telefon, mai am si pe navigatie ceasuri virtuale
« Last Edit: October 23, 2021, 11:14:04 AM by Rey-wrx »

Re: my wrx-s 2009
« Reply #11 on: October 23, 2021, 12:44:39 PM »
Si uite ce spune un mecanic care doar cu motoare de subaru se ocupa omul, voi din ce cunostinte va bazati cand dati astfel de sfaturi: No your ECU on ecutek is ok to map, also eculabs is good.
Ideally you would use a standalone ECU but you don’t have to at all!
Your CR was 8.5:1 on your car

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: my wrx-s 2009
« Reply #12 on: October 23, 2021, 15:48:19 PM »
Dacă ai timp sa citești forumul asta, vei avea posibilitatea sa înțelegi marca Subaru mai bine.
Motorul boxer are slăbiciunile lui pe langa avantajele evidente. Este un motor de raliu adaptat pentru utilizare de sosea. El nu este construit sa fie fiabil ci sa ofere putere maxima.(Desfăcut motor la 3 curse vs utilizare de 10ani+ fără intervenții majore)
Orice schimbare de la rețeta OEM ii scade drastic fiabilitatea. Softul îți asigura fiabilitatea respectiva, pe baza pieselor și  lichidelor OEM, cu un anumit interval de servisare.(destul de strict)
Dacă softul de pe mașina nu este făcut pentru configurația și piesele de pe mașina, experiența utilizatorului nu mai este pozitivă. Ba din contra.

Știu ca sunt mulți care promit ca îți fac ei mașina racheta, dar nu ți-o garantează utilizabila pentru următorii 5ani. Poate 6-12luni in cel mai fericit caz, când lucrezi cu oameni serioși. Apoi mai schimbi ceva și tot așa.
Ajungi sa te coste de nu o mai suporti și renunți la ea.
Echilibrul dat de configurația OEM se obține prin testare tehnologică.
Ce face mecanicul cu tine e testare pe banii tai.
Dacă pui un combustibil mai prost sau pierde presiune un furtun, softul OEM stie ce sa facă in configurația originala, cu rezultate testate, pe când in configurația făcută de tine cu mecanicul ii da cu rest.

Mesajul asta se bazează pe experiența unui utilizator obișnuit  de boxer diesel care a mers cu softul original si piese OEM in condiții de:
- motorina proasta(knock)
- cot de intercooler fisurat
- coliere slăbite/desfăcute
- filtru de aer îmbâcsit
-dpf spart.
-rulmenți huruind 2/4
-arbore cu un cuzinet de palier plecat
-garnituri evacuare tocite
- bujii arse
- injectoare desincronizare (la diesel se întâmpla din cauza regenerărilor de dpf și a vârstei injectoarelor)
- cutie manuala care sarea din treapta 5.
- turbina cu joc din Ax.Reparata de 2 ori și schimbată. 
Nu ești nici primul si nici ultimul care face modificări la un Subaru si e nemulțumit.
Sunt oameni pe forumul asta care te pot ajuta, dar când îți citesc postările realizează ca nu merita sa te ajute. Atitudinea ta vizavi de ceilalți si cum pui problema te fac inabordabil.
Citește înainte sa modifici ceva, te scutește de o cheltuiala.

Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: my wrx-s 2009
« Reply #13 on: October 23, 2021, 16:02:48 PM »
Eu zic sa nu va bateți capul. Alt copil de bani gata care a descoperit tiuning ul.
@autor ia-ți un tedei și rezolvi problema.

andea79

  • *
  • 4007
Re: my wrx-s 2009
« Reply #14 on: October 23, 2021, 16:15:34 PM »
Si uite ce spune un mecanic care doar cu motoare de subaru se ocupa omul, voi din ce cunostinte va bazati cand dati astfel de sfaturi: No your ECU on ecutek is ok to map, also eculabs is good.
Ideally you would use a standalone ECU but you don’t have to at all!
Your CR was 8.5:1 on your car

si eu zic ca are dreptate, neaparat un standalone :)

Muttley

  • 4919
Re: my wrx-s 2009
« Reply #15 on: October 23, 2021, 16:31:11 PM »
Rei orice ai face sa nul bagi an seama pe andea asta ca e trol care nu se pricepe la subaru si scrie aicea decat casa a-ti strice masinuta ai grije.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: my wrx-s 2009
« Reply #16 on: October 23, 2021, 16:47:20 PM »
huo

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: my wrx-s 2009
« Reply #17 on: October 23, 2021, 17:39:00 PM »
Si uite ce spune un mecanic care doar cu motoare de subaru se ocupa omul

Intreaba-l pe mecanicul respectiv de ce a ramas doar mecanic daca este atat de inteligent. Sigur ar putea face un pas mai departe, ar putea proiecta ceva, ar putea inventa, ar putea construi.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

radurus

  • 228
  • If nothing works, read the manual.
Re: my wrx-s 2009
« Reply #18 on: October 23, 2021, 20:39:49 PM »
No offence ray-wrx.

Structureaza-ti postarile, pune punct virgula si ce mai trebuie pe acolo si rupe postarea (ideile) in paragrafe.

E mai usor de urmarit ce vrei sa zici si mai usor de luat in seama de cititori.

Ce iti spun eu acum nu ajuta direct la problema ta mecanica dar indirect ajuta si pe viitor.
« Last Edit: October 23, 2021, 20:40:49 PM by radurus »
Forester SG 2.0 X 4EAT (2006)

Re: my wrx-s 2009
« Reply #19 on: November 06, 2021, 14:23:45 PM »
Nu stiu ce e cu lumea din ziua de azi de unde atat hate si prostie, fiecare isi da cu parerea fara nici un gram de experienta doar din auzite sau citite, unii mai abat si de la subiect daca aveti de gand sa criticati gramatica va invit pe forum de gramatica nu a-ti nimerit unde trebuie aici, ma refer la colegii cu nickname forester si radurus, daca eram vreo vedeta si ma afecta imaginea publica poate dadeam importanta asa mare gramaticii, unii habar nu au cum ma cheama dar is permit sa ma mai faca copil de bani gata, ne tragem de sireturi de parca am copilarit impreuna aici ma refer la colegul mariansro, la 32 de ani numai eu stiu cat am muncit si alergat dupa bani casa nu apelez la nimeni, se trezeste un strumfii sa imi tina predica despre mine de parca ne am cunoaste, apoi unii va gasiti specialisti si in viata mecanicilor, ca de ce nu a avansat mecanicul meu fac referire la colegul boxer, fiecare face exact ce ii place si daca omul face bani si face cu mare placere ceea ce face, este un om implinit si avansat, dar tu probabil ai uitat si ideea ca se pleaca de jos si cati mecanici cunosti tu care au ajuns constructori de masini chiar is curios, mersi de avertizare muttley in privinta lui andea79 oricum nu iau in seama pe nimeni aici si oriunde, decat oamenii care lucreaza in domeniu si au experienta, mai imi place ca unii nu citesc tot dar ei au ajuns la concluzia ca masina mea nu merge, ee tin sa va mentionez ca masina merge de 5000 km si trage de rupe chiar mai bine ca inainte, xander iti apreciez grija si ca tot vii cu informatii noi dar fara a fi rautacios e diferenta mare acolo ce zici tu pt ca a mea este benzina modelul wrx si al tau este diesel, sunt 2 retete diferite si un mic mesaj pt administratori acestui site, cred ca ar mai trebuii sa eliminati din abonati, pentru ca unii uita care este adevaratul sens acestui site, gusturile nu se discuta si cel mai important cei 7 ani de acasa. Cei cu raspunsuri critice sau rautacioase opriti va fratilor ca oricum nu va iau in seama.