STi vs. ...
Subaru club Romania

STi vs. ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
STi vs. ...
« on: January 14, 2011, 19:13:49 PM »
http://www.drivingsports.com/site/2011/01/2011-subaru-wrx-sti-vs-2007-sti/

Hai sa punem aici toate testele intre modelele STi. Astept pareri.
« Last Edit: October 13, 2017, 17:26:58 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #1 on: February 26, 2011, 10:23:01 AM »
am avut si 2007 sti si acum am 2011 inca nu stiu cum o sa fie diferenta la un circuit dar sa mi pare ca 2011 e putin mai rapid dar nu cu foarte mult
Octavia rs tdi combi-BMW Z4 M COUPE-Subaru STI 2011 sedan

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #2 on: January 26, 2017, 14:30:17 PM »
Ca sa nu mai deschid alt topic, pun aici, desi este WRX, nu STi

« Last Edit: October 13, 2017, 17:26:10 PM by MihaiFlorescu »

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #3 on: January 26, 2017, 15:41:07 PM »
Fain, multumesc pentru ca l-ai publicat. Bug WRX stock vs 2017 WRX  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #4 on: January 26, 2017, 16:02:57 PM »
Asta tot insista ca bug-ul are lsd pe spate  :-\
Eu nu am vazut decat centalul sa fie.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4919
Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #5 on: January 26, 2017, 16:11:58 PM »
R160 este LSD! Ca e foarte mic, si posibil ineficient pe suprafete aderente, aia s-o putea.
(inca n-am vazut filmul pus de Mihai).

Vazut si filmul. Ce tare!
« Last Edit: January 26, 2017, 18:51:24 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #6 on: January 26, 2017, 16:31:03 PM »
Mi-am sters comentariul anterior. Muttley are dreptate. Numai ca este foarte slab incat eu nu l-am simtit deloc in cei 5+ ani. Nici macar pe zapada inghetata la intalnirea nationala de acum 2 ani de la Timisul de Jos cand invartea in gol roata dreapta spate cu stanga fata... in parcare.

Ori nu era uleiul bun in el, ori nu stiu...

Răspuns: STi vs. ... STi
« Reply #7 on: January 26, 2017, 18:09:21 PM »
O sa-l tin sub observatie!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: STi vs. ... STi
« Reply #8 on: August 08, 2017, 19:31:58 PM »
Mi-am sters comentariul anterior. Muttley are dreptate. Numai ca este foarte slab incat eu nu l-am simtit deloc in cei 5+ ani. Nici macar pe zapada inghetata la intalnirea nationala de acum 2 ani de la Timisul de Jos cand invartea in gol roata dreapta spate cu stanga fata... in parcare.

Ori nu era uleiul bun in el, ori nu stiu...

nu au venit toate  cu lsd pe spate :)
« Last Edit: August 08, 2017, 19:33:01 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi vs. ... STi
« Reply #9 on: October 13, 2017, 17:26:48 PM »
2018 vs 2017 RS si Type R


MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2016: Outback vs Passat alltrack
« Reply #10 on: August 21, 2018, 15:13:06 PM »

Re: Re: 2016: Outback vs Passat alltrack
« Reply #11 on: August 21, 2018, 18:44:01 PM »
Vrei sa ne spui ceva  ;D?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Re: 2016: Outback vs Passat alltrack
« Reply #12 on: August 21, 2018, 19:36:03 PM »
Nu, desi marca din prim plan este in WRC si asta a inceput sa aduca fani marcii la fel cum se intampla cu Subaru in 90-2000. Iar marca raspunde cu modele de performanta la preturi accesibile si motoare turbo inovative, inclusiv pe gama de strada. Pana aici este copie a parcursului Subaru.

Nu stiu ce si unde a facut click Subaru de a renuntat la motoarele turbo si transmisiile minunate, dar se vede ca solutia de acum 20 ani nu mai tine si vedem marca la coada turmei. Cred ca doar Honda a ramas cat de cat constanta desi in F1 si-a cam pierdut banii.

Surpriza este Peugeot, si sunt mai multi care au afirmat ca propulsorul este interesant rau pentru cilindreea de 1.6

« Last Edit: August 21, 2018, 19:39:44 PM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi vs. ...
« Reply #13 on: August 21, 2018, 20:06:46 PM »
pai ... cand ziceam si eu acum mai multe luni sau anul trecut ca gama Hyundai devine model de urmat/etalon si la STI si la Forester si la ce vreti din gama Subaru .... 

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi vs. ...
« Reply #14 on: August 22, 2018, 11:04:16 AM »
Pai ce sa zic... am ajuns la vorba ta...

Sese

  • 468
Re: STi vs. ...
« Reply #15 on: August 22, 2018, 11:36:55 AM »

Pai... ca sa fie si mai bine, ca poate nu stiti, singurele modele cu WLTP in certificatul de omologare in acest moment sunt Outback-ul 2,5 si XV-ul de 1,6.
In UE, incepand cu 1 Septembrie nu se va mai putea omologa nici Forester- de nici un fel-, nici XV de 2 litri, nici STI, Levorg sau BRZ.

Si sa avem cui vinde, nu avem ce!

Foresterul va fi modificat in februarie si XV-ul abia in vara.

Meanwhile, la Kia, TOATE modelele au fost deja schimbate, au primit ISG, filtre de particule la benzina sau chiar motor electric suplimentar la dieselele mari.

Ceva este profund in neregula in legatura cu abordarea pietei europene pentru Subaru.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi vs. ...
« Reply #16 on: August 22, 2018, 11:42:49 AM »
WOW! Nu stiam ca asa nasoala e situatia la Subaru. Vesti triste.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: STi vs. ...
« Reply #17 on: August 22, 2018, 12:42:33 PM »
Nu uitati totusi de dimensiunea  celor doua, Hyundai-Kia se bate de la egal cu cei de pe primele doua locuri, Subaru se gaseste in anexe, la listele de subsol, inainte sa dai de producatori gen Tata, Great Wall si altii de care nu a auzit nimeni. Si Geely e mai sus la vanzari.
Diferenta fata de cei cativa enumerati din coada clasamentelor de vanzari este ca Subaru e mult mai "international" decat ele, ceea ce necesita un efort considerabil.
Si asfel ajungem din nou la faptul ca Europa e o un epsilon pentru ei, ca ne place sau nu.
Ia sa vedem ce Subaru mai gasim pe piata de second hand...  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: STi vs. ...
« Reply #18 on: August 22, 2018, 13:06:46 PM »
Europa impune masuri care favorizeaza monopolurile. Tehnica si cu politica nu se impaca niciodata.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi vs. ...
« Reply #19 on: August 22, 2018, 14:23:00 PM »
Europa impune masuri care favorizeaza monopolurile. Tehnica si cu politica nu se impaca niciodata.

exact ca in politica, oricine altcineva este de vina :)
sa fim seriosi, cerintele/regulile astea nu au aparut asa peste noapte ...