Visi - un SH 2009 diesel
Subaru club Romania

Visi - un SH 2009 diesel

NicNic

  • 277
Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Reply #220 on: October 18, 2025, 02:05:37 AM »


Acesta este noul Visi.
Se numeste Toro.

« Last Edit: October 18, 2025, 02:09:27 AM by NicNic »
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

NicNic

  • 277
Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Reply #221 on: October 18, 2025, 02:18:58 AM »
Vorbim de alta clasa deja.
[...]

Intr-adevar, este alta clasa.
Nu ma deranjeaza ca e mare. E ideal cat mai mare, la cum il folosesc eu. Mers pe coclauri (cu ceva soft off-road) si cu dormit prin masina.

Referitor la ce poate face, este net peste Forester (oricare) cand e in off-road (ma refer strict la ce Touareg am eu).
Pe sosea sunt comparabile, poate e ceva mai asezat Touaregul, dar mai agil Foresterul.
« Last Edit: October 18, 2025, 02:39:13 AM by NicNic »
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

NicNic

  • 277
Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Reply #222 on: October 18, 2025, 02:32:41 AM »


Acesta este noul Visi.
Se numeste Toro.

Varianta de echipare Exclusive. Si cu pachet Terrain Tech (adica 4xMotion, perne extra off-road, reductor, blocant central si spate, scut metalic din fabrica).

Masina se comporta ca una la 265.000 km, ingrijita dar si folosita.
Va trebui sa o duc la verificat si retusat mici chestii (sper eu sa fie doar unele mici ...)   

Dar ma incanta cum sta pe drum, cum trag 245 CP / 2200 kg, versus 147 CP /1680 kg, suspensia pe perne ("pufoasa" la denivelari mici si foarte ferma cand e inaltata pentru off-road, cu  garda imensa la extra off-road).

Restul de echipamente si optionale, cred ca sunt toate de pe lista de la data achizitiei: sistem Dynaudio, scaune ventilate, clima 4 zone, trapa, scaune, hayon si carlig electrice, etc. Ma rog, multe pentru mine.

Totusi, pentru mine mai importante sunt sunetul motorului, vibratiile ce se simt in diverse regimuri de functionare, consumul.

Urmeaza sa ma obisnuiesc cu masina, apoi sa revin cu alte impresii.

Apropos, nu am mai condus automata pana acum. Sa spunem deloc, pentru ca un Passat condus acum 30 de ani e ca si cum ar fi in alta viata ... E ciudat sentimentul sa stai degeaba, sa astepti sa schimbe cutia cum vrea ea ...
« Last Edit: October 18, 2025, 02:45:55 AM by NicNic »
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

Muttley

  • 5406
Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Reply #223 on: October 18, 2025, 13:17:23 PM »
Si mie mi s-a facut pofta ieri de biscuiti, am catacdisit astazi sa ma duc sa-mi iau un pachet.
Deci nu doar tie-ti crapa motorul iar ziua urmatoare-ti iei alta masina, si altii reactioneaza repede.

S-o folosesti sanatos!
WRX SW 2002

NicNic

  • 277
Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Reply #224 on: October 19, 2025, 12:34:41 PM »
Mai nasol ar fi sa ai pofta de biscuiti dar sa nu ii poti rontai, sa nu te poti apropia de ei ...

Ce sa zic, Dane, eu am avut noroc sa dau vina pe motorul stricat ca sa trec la ceva cu reductor ...  ;)

Mersi de urare.
Chiar a inceput sa ma atraga noul utilaj. E clar o evolutie spre mai sus (la propriu, adica sa poata urca si mai sus).
« Last Edit: October 19, 2025, 12:39:42 PM by NicNic »
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

NicNic

  • 277
Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Reply #225 on: October 20, 2025, 15:18:27 PM »
Am inceput imbalsamarea lui Visi (pregatirea de REMAT).

In ciuda pentru mine, masina are roti cu anvelope luate acum cateva saptamani (circa 1500 km rulaj). Roti pe 17 inch, jantele originale reconditionate, echipate cu anvelope Falken 215/60 R17100H XLAT3WA Wild Peak.
Daca ar fi interesat cineva, astept pana maine un mesaj.
Problema este ca sunt pe masina si ar trebui desfacute (mai am alt set de roti, pe 16).

Alte elemente ce ar putea trezi interes (dupa mintea mea) ar fi arcurile King Springs si amortizoarele Bilstein B4. (folosite mai mult de 50.000 km, dar mie imi par ok). Apropos, am avut si inaltatoare de arc, dar trebuie sa le caut ... SI cred ca ar mai fi si un set de arcuri spate cu amortizoare KYB, rulate circa 1000 km si renuntat la ele din motive de moft profund.

Alta piesa ar fi diferentialul central. Inlocuit de vreo 3000 km, cu unul de origine, (asa cum bine merita Visi).

Sau orice alta piesa de interes ce va vine in minte....

PS: eu nu am cum sa ma ocup singur, de a le demonta pentru a le valorifica.
« Last Edit: October 20, 2025, 15:19:44 PM by NicNic »
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel