Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
Subaru club Romania

Forester SH 2.0 150 5MT - 2009

Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #20 on: May 26, 2023, 11:11:52 AM »
In ceea ce privește mersul obișnuit, mașină se comporta foarte bine, preia bine denivelările, este confortabila. Eu am pus arcurile și amortizoarele ce vin pe același model, dar non sls. Cf codurilor OEM, arcurile sunt aceleași.
Nu îmi dau seama nici ce înseamnă sportiv. Mie îmi place că este barca, dar valurile sunt predictibile acum. Când trec speedbumps, amortizorul tine mașină (coboară și urcă lin), înainte, cu sls-urile originale, mai urma inca un val.

Am comandat un set de flanșe de la Arad și vad după.
Nu vad motive pentru care as schimba cu arcuri mai tari sau ironman, mașina se comporta bine, doar că nu arata așa bine. După ce montez flanșele voi vedea daca am ceva probleme sau nu.
Subaru Forester SH - 2009 - 2.0 150 5MT

Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #21 on: June 03, 2023, 18:18:26 PM »
Am pus până la urmă flanșele făcute la Arad, mașină acum stă la același nivel. Până acum am făcut cam 120 km, nu mare lucru. O să o văd după câteva mii cum se menține :)  Oricum.. arată semnificativ mai bine ca înainte.



Subaru Forester SH - 2009 - 2.0 150 5MT

Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #22 on: June 28, 2023, 22:33:33 PM »
După modificările făcute am dat o „fugă” pentru 4 zile până în Albania (2500 km dus-întors), făcuți dintr-o bucată (1200/1200), iar mașina s-a comportat foarte foarte bine. Chiar dacă anvelopele sunt cumva grele, mașina se simte foarte bine chiar și la viteze constante de 150-160kmh. Deja am cam 7500km de când am luat-o și merg destul de rar cu cealaltă mașină :))
Mai am câte ceva de schimbat (flanșe amortizoare față și niște bucșe pe spate), dar una peste alta, mașina funcționează foarte bine.
Subaru Forester SH - 2009 - 2.0 150 5MT

Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #23 on: January 15, 2024, 13:18:04 PM »
Salut,
Văd că a trecut ceva timp de când nu am mai postat, dar asta nu înseamnă că nu a fost de lucru la mașină :)). Între timp am ajuns la 264.000 km

Fără a respecta neapărat ordinea, am făcut următoarele:

- montat cameră marșarier și am schimbat tableta - e o variantă similară, dar octa core și 4gb - diferențele sunt mari
- am schimbat difuzoarele din uși și am antifonat - cât de bine am putut eu, nu profesionist - panourile ușilor. Am pus JBL Stage 2
- schimbat ambreiaj + volantă + simering
- tot felul de bucsi (fuzetă, bare stabilizatoare) și bielete antiruliu spate
- pus filtru K&N în carcasa OEM
- 2 revizii deja, cu Liqui Moly Molygen - între revizii am observat că scade puțin sub maxim nivelul (nu fac completări deloc în 7-8k km). Acum am 5000 cu acest ulei și încerc să monitorizez mai deaproape
- apăruse o eroare a senzorului ax cu came, am schimbat cu unul nou și nu a mai apărut
- am schimbat caseta de direcție. Acum volanul nu mai este atât de ușor - volanul este conectat la stradă, cât se poate spune -  iar pe drum cu denivelări nu mai apare eroarea cu „steering”.

Acum, ceva probleme pe care vreau să le rezolv în următoarea perioadă:
- Să leg subwooferul de sub scaun la unitatea android (am găsit ceva infos pe un forum din străinatate, sper să reușesc)
- să schimb pedalierul, am luat unul de pe un diesel, pedala mea de ambreiaj scârțăie enervant :)
- pe termen mediu trebuie să schimb caloriferul - bagă căldură diferit între șofer și pasager, dar nu este încă groaznic. L-am cumpărat, urmează manopera :))
- Câteodata în treapta 2 și 3, la anumite accelerări apar mici întreruperi - am schimbat debitmetrul, dar mă gândeam la verificarea vacuum și schimbarea filtrului de combustibil
- să schimb aripile interioare - una este crăpată bine și la denivelări se aude și cu ocazia asta să pun și un scut metalic
- schimbat sticle faruri. sunt mătuite și unul este crăpat
- schimbat parbriz

Sunt și în căutarea unor piese, dacă le are cineva, vă rog să îmi trimiteți un mesaj: bare transversale originale și grilaj despărțitor.

Așadar, dacă are cineva și alte idei în afara filtrului de combustibil + verificarea vacuumurilor, vă rog să îmi ziceți. Sigur, o să merg și la atelierul care a făcut lucrările și cu care lucrez foarte bine (GheGhe&Malakay), dar pun și aici întrebarea :)


« Last Edit: January 15, 2024, 13:30:37 PM by dvddcn »
Subaru Forester SH - 2009 - 2.0 150 5MT

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #24 on: January 15, 2024, 22:14:10 PM »
Bujiile au fost schimbate?

Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #25 on: January 15, 2024, 22:16:03 PM »
Da, nu am pus chiar toate toate. Am și uitat de ele. Da, au fost acum 10-12k
Subaru Forester SH - 2009 - 2.0 150 5MT

Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Reply #26 on: April 24, 2024, 12:29:02 PM »
Din când în când notez ce modificări am mai făcut și cu ocazia uneia mai mari fac și câte o postare.

Pe lângă reviziile uzuale, la care mă bucur că nu scade nivelul uleiului (scade cam 150-200ml între revizii - 7-8k km), am schimbat de curând suspensia și am pus arcurile ironman. Față + spate. Amortizoarele pe spate erau în regulă (Bilstein ce au cam 15k km), iar pe față am luat și montat Ashika. Cu noile arcuri diferențele sunt semnificative, mașina este mult mai fermă și închegată, dar nu incomodă.

O să revin și cu niște poze și cu noile măsurători. Diferența pare să fie cam 3.5-4cm.
Am schimbat și rulmneți, suport cutie viteză etc.

Acum se simte chiar foarte bine :)
Subaru Forester SH - 2009 - 2.0 150 5MT