Deci sa o spunem pe aia cinstita, pretul deranjaza in final.
Nu stiu daca ati vazut dar pana si in SUA impreza cu jante de tabla, fara presuri si volan de plastic , adica cea mai ieftina si cu vopseaua fara pret aditional pleaca de la 24.200$ cand acum niste ani se gasea la 18.000.
Din pacate asta este. Am auzit ca exista si iPhone de 7000 lei. Nu stiu, nu sunt fan apple, dar e un telefon... si multi il cumpara.
Va trebui sa ne obisnuim cu noile preturi. Prin vara-toamna ma batea un gand sa imi iau ceva mic de oras sa nu mai omor XT-ul. Ceva sa nu para masina de flota la pizzerie costa peste 20.000 eur nou (skoda fabia, i20). Nu mai zic A1 sau un Mini la 25-30.000.
Mi-am pus pofta in cui si mi-am vazut de treaba.
Cam asa si cu XV-ul asta nou.
Masinile noi se cumpara preponderent in leasing de ceva timp incoace. Cand rata lunara face sa nu mai para asa de greu de dus, lumea nu prea se mai uita la pretul de achizitie ce a crescut la toate marcile si la toate clasele.
Deci hai sa incheiem si sa vedem ce poate sa faca masina si la ce e buna, cum a evoluat etc. Eu am fost mereu si sunt in continuare fan XV, asa ca ma bucur sa vad ce bine a evoluat la dotari, estetica, confort etc.
Clasa din care face parte o sa fie din ce in ce mai aglomerata intrucat costurile de productie pentru masinile mici care sa respecte viitoarele norme sunt uriase. Drept urmare, hibridele si electricele vor fi o clasa mai mare, sa se poata justifica pretul. O sa fie interesant...