Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
Subaru club Romania

Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul

dan_b

  • 1421
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #40 on: March 22, 2025, 22:22:01 PM »
Cred ca e cea mai cool Mazda 2 :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14154
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #41 on: March 22, 2025, 22:54:58 PM »
Te rog, spune-mi ca ai cantarit o janta chioara. Nu mai gasesc assetto, doar terele astea ar mai fi.

Oferta a inclus montaj anvelope si livrare din partea casei. Asa ca le-am luat echipate direct, cu toate accesoriile. Sunt mai grele ca gogosile, dar totusi destul de usoare. Ma asteptam la mai rau fiind asa pline. Adica sunt sigur cu mult sub alea pe 17 de Subaru. Am masurat cu spatele :) le-am pus pe masina fara sa ma resimt.

Cred ca e cea mai cool Mazda 2 :)


Posibil. Merci!
« Last Edit: March 23, 2025, 23:07:03 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5343
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #42 on: March 23, 2025, 14:21:36 PM »
Pentru aparatori ti-as recomanda specifice modelului, din plastic, cu geometrie 3D, arata de departe cel mai decent, iar noi nu mai avem 20 de ani. Dar daca nu gasesti ori nu exista, cum patesc eu, vad ca am in wishlist setul asta.
Desi, in prima faza, pentru ca sigur am sa dau gaurile aiurea, am sa iau asa.

No, ideea-i ca daca sfarsesc prin a le lua p-alea din state, te anunt. Vad ca-s 4 bucati, eu am sa folosesc doar 2, pe fata.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14154
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #43 on: March 23, 2025, 16:09:19 PM »
Au la noi. Dadusem comanda la Radacini si mi-au spus ca dureaza 6 saptamani. Am zis lasati ca poate gasesc si uite ca au trecut 2 saptamani si nu am gasit. Deci, o sa ma intorc la ei pentru comanda pe original. Sunt discrete si arata bine.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14154
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #44 on: May 06, 2025, 11:08:04 AM »
In weekend am mai rezolvat o mica problema. Una din lampile de mers cu spatele se transforma in acvariu dupa spalari. Am constatat la schimbarea ei ca adezivul din spate era cam uscat si jumulit.

Am gasit din dezmembrari una buna si dupa un polish este practic lampa noua.

Am inceput si un polish pe caroserie dar este imposibil de prins pe camera diferenta, sau defectele. Sper sa finalizez weekendul viitor si masina o sa fie cam gata din ce mi-am propus sa fac.

ODO: aproape 29.000km si ma incearca un gand deja >:D







PS: ceramica de pe parbriz a cedat dupa 1-2 luni in zona in care actioneaza stergatoarele. Inca mai e acolo si se vede clar cand o spal si e parbrizul curat, dar in mers nu prea mai zboara apa asa usor.
« Last Edit: May 22, 2025, 18:37:00 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14154
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #45 on: June 14, 2025, 22:01:26 PM »
Mi se facuse pofta grava de circuit.  Cei de la ATA organizeaza cate unul sau doua tack days pe luna. M-am inscris pentru mai, dar nu am putut ajunge, asa ca pofta a fost satisfacuta astazi.

Din 6 sesiuni, am facut 4, pentru ca ajunsesem la limita personala, a anvelopelor si a franelor.

Masina este foarte misto si foarte usor de controlat la extrema. Corecteaza orice understeer frumos cu o ridicare brusca a piciorului din acceleratie sau din ciupit frana.
Am fost impresionat de anvelope care abia in turul de final, al 6-lea, din fiecare sesiune dadeau semne de supraincalzire.
Franele s-au comportat excelent pentru ca masina este usoara si pe circuitul acesta franezi tare doar in 3 locuri.

Cutia etajata ok-ish pentru circuitul acesta, in mare mergand cu a 2-a si a 3-a doar pe linia dreapta de final. In 2 locuri ramaneam fara ture pe a 2-a inainte de zona de franare, deci cateva sute de ture in plus ar fi ajutat.

Intre prima sesiune cand m-au depasit toti cu mx-5, la una din sesiuni am depasit eu unul si la final am pastrat distanta egala pe toata sesiunea, scazand 2 secunde fata de inceput, pe tur, dar orice faceam sub 58s nu puteam sa scad.
Vorbesc de mx5-uri de 1.8 cu mici modificari, nu de alea cu slick-uri si suspensie si motor de 2.0. Deci, s-a tinut bine masina.

In final, prietenul care m-a insotit a zis sa plecam, fara sa mai intram la ultimele 2 sesiuni, pentru ca nu mai aveam ce scoate din masina si mai bine protejez anvelopele si franele pentru o alta data.

Si bine am facut ca l-am ascultat, pentru ca piulitele s-au slabit, grav la una din rotile de pe fata, desi le-am verificat inainte de prima sesiune, dar nu si inainte sa plec.

Ceva divinitate exista acolo in univers. Presupun ca sparco nu s-a gandit ca jantele terra vor fi folosite si pe circuit si a vopsit zona de contact cu piulitele. Impreuna cu ciclurile de incalzire si racire, acestea s-au slabit, intrucat una a disparut si alta am invartit-o cu mana, la una din rotile de pe fata.  :-[ si sunt piulite de fier, nu de aluminiu. Asa ca atentie mare si verificati piulitele dupa un drum de munte, circuit, autostrada etc.







Si ca sa vezi ce mica e lumea, impreza break rosie a lui Razvan, e acum a tipului cu mx5 de langa mine, in poza de mai sus.
« Last Edit: June 14, 2025, 22:12:38 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5343
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #46 on: June 16, 2025, 09:27:11 AM »
Horror faza cu piulitele.
Am pierdut si eu una la Subaru, dar pentru ca am uitat sa strang roata. Am cumparat set, ca altfel nu se gaseau, deci iti pot trimite una daca te ajuta.

Vopseaua, posibil, insa ar putea fi si materialul care s-a tasat, jantele AM, de obicei neavand insertii din otel la fixare. Exceptie astea de curse, gen Braid.
Am verificat si eu acum, la mine, stranse la 105Nm miercuri, iar astazi, luni, dupa o Cheia printre altele, au mers stranse foarte putin, doar unele dintre ele, la 100.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14154
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #47 on: June 16, 2025, 13:50:05 PM »
Multumesc dar Mazda e pe M12x 1.5 la piulita, nu 1.25, ca mai aveam si eu de la Subaru. Astept altele de otel, negre. Sa vedem cand ajung.

Mazda da un interval de strangere intre 100 si 120. La Subaru stiu ca tineau la 105 pana le dadeam jos. Asa am strans si aici. Apoi verificate am urcat la 110 si din cand in cand mai gaseam una care se rotea cateva grade, asa ca inainte de circuit am strans tot la 120... si tot s-au slabit. Oricum, panica mi-a dat cand am vazut acasa.
« Last Edit: June 16, 2025, 13:59:21 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5343
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #48 on: June 16, 2025, 13:53:31 PM »
Pasul mare de filet favorizeaza desfacerea :'(
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14154
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #49 on: June 17, 2025, 19:36:43 PM »
Wheelie  :o ;D Imi pare rau ca nu a venit si Mutli, sa vad ce stie a lui sa faca  >:D









« Last Edit: June 17, 2025, 19:42:52 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5343
Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Reply #50 on: June 17, 2025, 20:08:06 PM »
Daca mergi prin toamna-iarna, nu zic nu. Poate asa scap si eu de gumele astea de-mi displac.
WRX SW 2002