WRX 2001
Subaru club Romania

WRX 2001

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX 2001
« Reply #200 on: July 24, 2014, 14:47:42 PM »
:(

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: WRX 2001
« Reply #201 on: July 24, 2014, 16:02:37 PM »
un mic piston topit :(
din pacate chestia asta poate avea diverse cauze (injectoare blocate, MAF , alimentare benzina, setari aiurea din soft, etc ...) -> de fapt vreau sa zic ca e important sa gasesti si sa remediezi si cauza pt ca altfel ajungi tot aici si cu alte pistoane

dar, toate se rezolva si trebuie sa fii pozitiv - vorba cantecului "...s-a daramat..vom face altul pe rau in joooos ... altul mai trainic si mai frumoooos"
« Last Edit: July 24, 2014, 17:37:30 PM by andea79 »

KET

  • 3921
Răspuns: WRX 2001
« Reply #202 on: July 24, 2014, 17:13:49 PM »
Varule, eu te inteleg foarte bine...  :( Ce sa zic, spor la reparat si sa o pui din nou pe drum, functionala!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX 2001
« Reply #203 on: July 24, 2014, 17:48:19 PM »
Ce solutie alegi? Sau inca esti in etapa "sa-mi bag #$@!!" ?

Răspuns: WRX 2001
« Reply #204 on: July 24, 2014, 20:49:50 PM »
Dap..sunt la faza cu @#$%#@%$!!!
Cauza o stiu: "looserul"e de vina. Imi sarise furtunul de vacuum la turbina si eu am circulat cu ea asa inca unpic in loc s-o las in pace.
Chiar am masurat boostul si la 1.5 am  zis ca nu-i ok dar am inceput sa pierd putere, mi-a murit motorul..si gata.
Subaru Impreza WRX 2001

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2001
« Reply #205 on: July 24, 2014, 20:50:24 PM »
Poti sa iei un set de pistoane stoc si segmenti stoc ... Daca nu faci mega putere ...
Blocul a scapat ? Daca trebuie alezat te sfatuiesti sa iti ie un kit 2.1 stroker !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: WRX 2001
« Reply #206 on: July 24, 2014, 20:54:09 PM »
Au scapat si chiulasa si cilindrul (cel putin asa pare) dar ma oftica lipsa bugetului pt o reparatie gen upgrade.
Kitul ala de care vb Malakay , nici nu vreau sa-mi aduc aminte cat costa...
Subaru Impreza WRX 2001

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2001
« Reply #207 on: July 24, 2014, 20:58:09 PM »
Daca vrei sa il faci on budget ... Iei un piston sh si garnituri noi si dai bataie ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: WRX 2001
« Reply #208 on: July 24, 2014, 21:02:54 PM »
parca dezmembra cineva pe aici un motor de sti 2004..
Subaru Impreza WRX 2001

Răspuns: WRX 2001
« Reply #209 on: July 24, 2014, 21:06:28 PM »
A..totusi mi-am adus aminte..kitul ala e mai scump ca masina mea  :D
Subaru Impreza WRX 2001

Răspuns: WRX 2001
« Reply #210 on: January 20, 2015, 21:42:57 PM »
Intrebare de baraj:
Intre motorul meu WRX 2001 si unul de xt 2.0 ce diferente sunt ?
Adică ar putea deveni un xt donator de organe?
Multumesc
Subaru Impreza WRX 2001

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2001
« Reply #211 on: January 20, 2015, 22:32:50 PM »
 teoretic poti sa folosesti orice shortblock de subaru 2.0 sau 2.5 si pui chiulasele tale pe el si merge... daca vrei iti pot da eu un set de pistoane sh de 2.0 wrx !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: WRX 2001
« Reply #212 on: January 21, 2015, 00:39:02 AM »
Hm...repede sa faci biznis ;D

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX 2001
« Reply #213 on: January 21, 2015, 07:42:07 AM »
din ce stiu eu nu merg chiuloasele de 2.5 pe ej20, in schimb intre motoarele ej205 puse pe diferite masini nu exista nici o diferenta
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2001
« Reply #214 on: January 21, 2015, 12:11:37 PM »
poti pune chiulase de 2.0 pe short block de 2.5 ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX 2001
« Reply #215 on: January 21, 2015, 12:23:14 PM »
in schimb intre motoarele ej205 puse pe diferite masini nu exista nici o diferenta

Inseamna ca diferenta de putere e doar din soft? Stiu ca XT-ul a venit in configuratii de 177 si 211 cai. WRX-ul a venit direct cu 218.
Ca accesorii stiu ca intercoolerul e mai mic la XT.

Răspuns: WRX 2001
« Reply #216 on: January 21, 2015, 12:45:22 PM »
177 era din 2.0 si 211 din 2.5, care ulterior au devenit 230. Cel de 2.0 si 2.5 de pe FXT au ceva componente majore in comun?

Răspuns: WRX 2001
« Reply #217 on: January 21, 2015, 18:07:29 PM »
Ideea e ca nu m-as mai apuca sa refac motorul ci as cauta unul nedesfacut si nu stiu care ar fi plug & play.
Subaru Impreza WRX 2001

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: WRX 2001
« Reply #218 on: January 21, 2015, 18:18:19 PM »
Ideea e ca nu m-as mai apuca sa refac motorul ci as cauta unul nedesfacut si nu stiu care ar fi plug & play.

din pacate ai toate sansele sa gasesti unul care nu va avea deloc viata lunga .... orice motor ai pune daca tot este scos afara din masina e pacat sa nu-i faci un mic refresh la cuzineti, segmenti ... etc ... diferenta de pret nu ar trebui sa fie mare ...

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: WRX 2001
« Reply #219 on: January 21, 2015, 18:31:23 PM »
eu l-as reface pe cel al masinii, cu piese noi stock, si macar as sta linistit inca 100.000 km

ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R