Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
Subaru club Romania

Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #20 on: November 01, 2011, 17:47:32 PM »
Salut Sebastian! Asa cum am mai discutat si pe forum si in privat, o situatie Win-Win ar fi sa vina pe forum si posesorii de Subaru pe care ii pomenesti. La urma urmei, cea mai buna reclama este feedback-ul de la clienti.

Fara suparare!

Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #21 on: November 01, 2011, 18:00:16 PM »
In general proprietarii acestor modele sunt un gen de oameni care nu prea vor sa interactioneze public,ai departe de cercul lor.
Fac eforturi sa-i ghidonez cate o comunitate doar ca efectul este slab, desi din ceilalti clienti de Subaru cred ca am cativa care activeaza pe forum.
Cu toate astea menirea Racing Code este sa faca masini de care clientii sa se bucure, sa fie multumiti si sa auzim numai de bine.

AS25

Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #22 on: November 02, 2011, 08:08:49 AM »
Cit costa o resoftare de acest fel pentru boxer diesel.
Călătoria aduce fericirea, nu neapărat destinația propusă...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #23 on: November 02, 2011, 08:37:47 AM »
5-650 euro e media pietei

AS25

Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #24 on: November 02, 2011, 16:56:30 PM »
Mult fata de VW.
Călătoria aduce fericirea, nu neapărat destinația propusă...

George

  • 757
Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #25 on: November 02, 2011, 17:08:50 PM »
Mult fata de VW.

asta nu o inteleg .

la tunerii de colt de la vw e normal sa coste 100 eur resoftarea , in conditiile in care hartile sunt moka si nu muncesc la ele . ce dracu X(

bai nene , o resoftare adevarata trebuie facuta pentru masina in cauza , nu la vrajeala prin telefon

Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #26 on: November 02, 2011, 17:09:22 PM »
Procedura de resoftare a acestui model este putin diferita datorita faptului ca scrierea softului nu este permisa prin OBD.
Trebuie scos calculatorul de motor zis si ECU engine control unit, el se afla la piciarele pasagerului dreapta fata.
Pentru a face o operatie excelenta noi imobilizam masina cca 7 zile timp in care ducem ecu in laborator pentru simulare si scriere.
Totul se face custom tinand cont de particularitatile fieacarui exemplar in parte.
Fiind munca ce necesita o calificare superioara si un volum mai mare pretul este ridicat.  Dar oferta noastra acum este de 400 euro plus 50 euro dyno inaninte si dupa modificare.


Nu mai aruncati cu preturi ca sa speriati clientul. Intrebati direct ca poate nu e necuratul asa de negru.

Fara liste cu preturi aici, te rog. Poti sa-i dai omului un mesaj privat daca vrei.
« Last Edit: November 02, 2011, 17:11:53 PM by MihaiFlorescu »

AS25

Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #27 on: November 02, 2011, 19:39:33 PM »
Si (clientul) vrea sa intrebe cam citi cai HP va avea motorul dupa resoftare, cit cuplu Nm si daca va scadea sau nu si consumul de combustibil???
Vor putea fi probleme legate de DPF???

Merci Sebastian


Iar George, la tunerii de VW de la coltul stazii sa te duci tu daca ai cu ce, sa stii ca nu s-a inventat Subaru inaintea altor masini si nici viceversa. Sincer imi plac parerile sustinute de argumente, daca ai argumente, nu pareri.
« Last Edit: November 02, 2011, 19:44:40 PM by AS25 »
Călătoria aduce fericirea, nu neapărat destinația propusă...

Răspuns: Resoftare motor 2.0 BOXER DIESEL
« Reply #28 on: November 02, 2011, 19:57:12 PM »
Datorita unei bune optimizari randamentul motorului creste si pentru acelasi lucru mecanic efectuat consuma mai putin combustibil.
La o utilizare normala identica cu cea de inante de modificare consumul scade, valabil pentru oras si pentru drum, dar daca se cere putere suplimentara este clar ca consumul are sa creasca insa nu direct proportional cu cresterea de putere.
Nu sunt probleme cu DPF mai mult decat de fabrica, ba dimpotriva datorita optimizarii arderii folosind un amestec de carburant optim se infunda mai rar. Cu toate astea DPF-ul la aceste masini nu reprezinta punctul forte, dimpotriva. DPF-ul la aceste modele actualmente nu poate fi scos din soft, poate la versiunile viitore de soft, dar inca nu stim pana nu apar.