Toyobaru project (subaru BRZ)
Subaru club Romania

Toyobaru project (subaru BRZ)

celalalt

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #20 on: March 02, 2011, 14:25:11 PM »
Pai tot aia e.E acelasi lucru doar cu alta logica.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #21 on: May 30, 2011, 12:31:42 PM »







tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #22 on: May 30, 2011, 18:21:33 PM »
Foarte frumos

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #23 on: May 30, 2011, 18:50:39 PM »
asa da!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #25 on: September 05, 2011, 21:34:29 PM »
Major Specifications
Body size (Overall: Length x Width x Height): 4,200 x 1,770 x 1,270 mm
Wheelbase: 2,570 mm
Engine type: 2.0-liter direct injection naturally-aspirated
four cylinder Horizontally-Opposed Boxer engine


MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #26 on: September 13, 2011, 11:10:38 AM »
Teapa! Ce au prezentat la Geneva (vezi mai sus) au adus si la Frankfurt. Nimic nou momentan. Se pare ca tin secret designul pana in ultimul moment. Va reamintesc, modelul de serie ar trebui sa fie produs incepand cu anul viitor.

Se spune ca Subaru amana marea lansare pentru show-ul din Japonia din Noiembrie. Deci vorbim din nou peste 3 luni.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #27 on: October 04, 2011, 15:25:45 PM »
Cateva poze care arata simetria si cat de in spate este amplasat motorul. Inca putin si il declarau cu motor central :D Pare sa fie echilibrata masinuta.
Astept sa vedem ce e cu injectia directa de benzina. Intra si Subaru in mileniul 3 cu alimentarea. Cica tot aspirat ramane... nu vor turbo de nici un fel.






MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #28 on: October 19, 2011, 17:36:17 PM »
In asteptarea salonului auto de luna viitoare cand atat Toyota, cat si Subaru vor prezenta variantele de seria a coupe-urilor cu tractiune spate, Toyota incinge putin spiritele si scoate mulajul la un test pe Nurburgring. Desi a iesit pe locul 120 la general, a iesit pe locul 3 in grupa sa. De mentionat este ca a scos timp mai bun decat BMW M3 si Porsche 997 GT3 Cup.


Nu se cunosc modificarile tehnice (probabil ca sunt destule fata de varianta de strada), dar se poate observa un eleron a la STi.



MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #29 on: October 30, 2011, 11:45:08 AM »
Nerebdatori, jurnalistii din intreaga lume au inceput sa se lege de fiecare cuvant si fiecare declaratie facuta de reprezentantii Toyota si Subaru.

Ultima "barfa" ar fi aceea ca modelul Subaru va fi echipat cu varianta cea mai puternica a motorului (ca doar e motorul lor, nu?). S-a ajuns la aceasta stire in urma a doua declaratii:

Toyota: "Motorul de pe masina va dezvolta in jur de 200 cai".
Subaru: "Motorul cu care vom echipa masina va avea sub 300 cai".

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #30 on: October 30, 2011, 13:24:56 PM »
Din cele 2 afirmatii poate reiesi si urmatoarea concluzie: Ambele vor avea 250 de cai  ;D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
BRZ
« Reply #31 on: November 01, 2011, 20:15:12 PM »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #32 on: November 01, 2011, 22:02:03 PM »
Ia vezi Claudiu ca s-au scris 3 pagini pe tema asta. Am adus mesaj tau aici. La sfarsitul lunii Noiembrie il vedem in carne si oase, sau mai bine zis sasiu si caroserie.

Cei de la top speed si-au folosit imaginatia putin cand au scos pozele acelea.
« Last Edit: November 01, 2011, 22:04:44 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #33 on: November 04, 2011, 11:43:08 AM »
Pana la urma cica ar fi oficiale pozele...




tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #34 on: November 06, 2011, 21:29:50 PM »
Pare super. Sa vedem varianta finala

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #35 on: November 07, 2011, 15:34:19 PM »
Exte posibil ca SUbaru sa nu renunte la tractiunea care i-a consacrat.
Motorele vor fi boxer si probabil in prima faza Toyota cu propulsie , iar Subaru cu tractiune intergrala.
Ulterior cred ca si Toyota se v-a avanta cu un sistem de tractiune integrala de la Subaru pentru un model genul vechilor Celica Turbo 4x4.
Pasionatii vor cumpara tractiune spate... dar cei foarte pasionati vor ajunge sa cumpere si pe cea cu integrala ulterior.
Subaru poate fi acuzat de un marketing mai prost dar de fapt este posibil sa fie mai cinstiti cu clientii lor.
Toyota anunta 200 pt ca este o valoare usor de atins din 2.0 aspirat si fiind un cupu suficient pt o singura punte in timp ce Suby stie ca pt o tractiune integrala ai nevoie de turbo.
Daca Subaru scoate acest model o sa fie o lovitura fantastica in gama masnilor sport si-i vad reintrati violent in WRC.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #36 on: November 07, 2011, 16:13:40 PM »
Au aparut astazi fise tehnice din materialele promotionale japoneze pentru Toyota.

Avem asa:

2.0 aspirat, injectie directa, 200cp la 7000RPM, 205 Nm la 6600RPM, compresie 12,5
Coeficient aerodinamic 0.27, lungime 4,240m, inaltime 1,285m

Restul e in japoneza.. si nu am invatat inca limba :D
« Last Edit: November 07, 2011, 16:24:37 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #37 on: November 07, 2011, 16:23:18 PM »
Exact cu estimam pana aici.

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #38 on: November 07, 2011, 17:56:57 PM »
Daca toti caii sunt la 7000RPM, redline-ul pe la cat 10.000 va fi?  :D

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #39 on: November 07, 2011, 20:08:33 PM »
STI de exemplu are red la 7600 si 8000rpm in anumite variante mai ...
In cazul acestui aspirat ma astept sa fie undeva sub 8000rpm deoarece masina dupa varful de putere incepe sa scada probabil. Cam asa se comporta motoarele de Subaru.
Subaru a avut un motor similar de 2.0 aspirat in Jp cu 195cp declarati.