Toyobaru project (subaru BRZ)
Subaru club Romania

Toyobaru project (subaru BRZ)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #80 on: December 12, 2011, 10:24:48 AM »
Nu spune nimeni ca acest BRZ o sa bata la fund un Cayman S, dar diferenta de 120 cai nu mai pare atat de mare daca ne uitam la greutate (100kg mai usor BRZ-ul) si cu 2.5 cm mai jos centrul de greutate, iar distributia greutatii intre punti este de 45-55 fata/spate, ceea ce il face foarte echilibrat.

Toyota deja lucreaza la o varianta cu supercharger, dar nu se stie daca va ajunge sistemul si pe Subaru care prefera turbocharger.

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #81 on: December 12, 2011, 10:37:24 AM »
Aia de la Toyota daca fac asta e niste baieti foarte destepti, ai raspuns imediat, control maxim si un cuplu moderat, adica exact ce trebuie.
Sper ca si Subaru sa achieseze la ideea asta daca e adevarata.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #82 on: December 27, 2011, 21:44:53 PM »
In 2-3 saptamani vom vedea doua variante interesante zic eu pentru BRZ.

1. Varianta STI
2. Varianta modificata de cei de la PROVA, varianta numita si black edition

Deja suna interesant. Cei care au mai lucrat cu tunerii japonezi stiu ca PROVA sunt undeva sus si sunt axati pe rigiditate si reducerea greutatii.

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #83 on: December 29, 2011, 08:17:59 AM »
Prova sunt unii din parteerii nostri din Jp iar daca este necesar sa aducem ceva de acolo o putem face.
Sunt extraordinari de tari in preparari dupa regulamente si in creearea unor piese de serie larga pentru competitii.
Asa ca daca a ajuns pe mana lor acest model nu poate fi decat motiv de bucurie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #84 on: January 17, 2012, 20:26:59 PM »
Black edition:

[ Invalid YouTube link ]

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #85 on: January 17, 2012, 20:35:09 PM »
Si varianta STi:


Răspuns: Toyobaru project
« Reply #86 on: January 17, 2012, 20:49:00 PM »
@Black Edition : Unde-i sigla AMG?  ;D

@STI: arata fain eleronul acela discret.

I also found this:

http://www.youtube.com/watch?v=rZnvi91JhBE

http://www.youtube.com/watch?v=WNF9GcZfueE&feature=related

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #87 on: February 28, 2012, 11:28:40 AM »
In UK si Japonia se vor oferi variante de echipare "sarace" pentru cei ce isi vor pregati masinile pentru circuit. Vor disparea sistemele audio si aerul conditionat, jantele de aliaj pe 17" for fi inlocuite cu unele de tabla pe 16" si anumite elemente de caroserie nu vor fi vopsite (bara fata, bara spate, praguri etc.). Se castiga aproximativ 45kg si pretul de achizitie va fi evident mai mic.

PS: mai ziceau ceva de LSD ca il scot.


Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #89 on: March 07, 2012, 14:39:19 PM »
[ Invalid YouTube link ]

Frumos clip, dar pana sa isi dovedeasca masina (im)potenta, THE REAL SHIT IS THIS:

« Last Edit: March 07, 2012, 14:50:05 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste


MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #91 on: March 22, 2012, 11:40:46 AM »
Au aparut in SUA pe strazi. Deja sunt posesori care le transforma in proiect pentru circuit. ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #92 on: March 23, 2012, 17:35:22 PM »
[ Invalid YouTube link ]

draculasti

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #93 on: March 23, 2012, 21:29:57 PM »
Faza aia printre jaloane e tare👍...numa buna pt AutoX ::)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #94 on: March 23, 2012, 21:37:29 PM »
0.92G mi se pare foarte bun! Nu avea cum sa exceleze la 0-60, era de asteptat, dar in curbe arata bine.

draculasti

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #95 on: March 24, 2012, 02:36:13 AM »
Ce asemamare...

http://img856.imageshack.us/i/imagerek.jpg/
..ca formā nu mi se pare ca artā rau..

George

  • 757
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #96 on: March 24, 2012, 12:12:55 PM »
si cica scion ul e chiar mai bun pe curbe :) din cauza combinatiei arcuri + amortizoare :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #97 on: March 28, 2012, 14:31:50 PM »
Ma sperie articolele cu feedback atat de bun si cuvinte mareta cum ar fi "cea mai buna japoneza de la NSX incoace". Totusi, centrul de greutate mai jos decat la MX5 si Cayman, iar la greutate e mai bun decat Cayman R si raportul greutate/CP e peste GTI si alte hot hatch-uri cu pretentii. Singurul minus e ca nu are sprintul de la 0 la 100 atat de bun.

Si cica dintr trio-ul fantasctic, modelul Subaru sta cel mai bine in curbe si are suspensia ce mai dura dupa spusele celor de la Autocar. Diferentele nu sunt mari, dar asa cum se vorbeste si in ambele articole de mai jos, masina este inainte de toate construita de Subaru, chiar daca este facuta cu banii celor de la Toyota. Asa ca era de asteptat sa aiba ei cireasa de pe tort.

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Subaru-BRZ-2.0/262006/

http://www.autoblog.com/2012/03/26/2013-subaru-brz-first-drive-review-video/

celalalt

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #98 on: March 28, 2012, 17:48:34 PM »
si cica scion ul e chiar mai bun pe curbe :) din cauza combinatiei arcuri + amortizoare :)
Scionul nu e toyota aia ca un Smart for 2?

George

  • 757
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #99 on: March 29, 2012, 08:37:12 AM »
e vorba de scion FRS
http://www.scionfirst86.com/