Sfat cumparare Forester second hand
Subaru club Romania

Sfat cumparare Forester second hand

Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #860 on: August 21, 2018, 00:13:00 AM »
A alege un model cunoscut cu probleme, vechi deja de 9 ani, pentru a o pastra inca 10 ani nu mi se pare o idee prea buna. In primul rand, ptr o masina de tinut as cauta un model mai comun, cu service'uri mai la indemana, cu piese pe care le gasesti de pe o zi pe alta, de ce nu cu cautare pe piata in caz ca vrei sa o schimbi peste 1-2 ani etc (X3, Kuga, Tiguan, Freelander)

Daca ti s'a pus pata pe Forester, cauta neaparat unul cu motorul inlocuit cu unul din generatia fara probleme (au fost cateva la vanzare, tot pe la 10k euro) sau iei unul cu motor inlocuit la 6500 euro, de ce sa dai 3500 euro in plus?

LE: un Forester cu motor inlocuit, probabil, pe garantie  - 8k euro ;)
« Last Edit: August 21, 2018, 00:47:34 AM by andrei0241 »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #861 on: August 21, 2018, 07:26:37 AM »
Foresterul este la granita dintre autoturisme si masini utilitare. Din acest motiv are o durata de viata mai lunga iar asta se reflecta in valoarea sa de piata.
In ultimii 7 ani am observat ca Foresterurile tranzactionate in jurul valorii de 6000Euro au probleme.
Nu cred ca o masina buna, cu motor schimbat corect (valoare mare) se va vinde cu 6500.
Cunosc un Forester diesel de prima generatie care a mai parcurs inca 200.000km dupa transplant. Acum se "bat" pe el cativa angajati ai firmei respective.

Sunt foarte sceptic atunci cand vad oferte pe internet, mai ales la second-hand...
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #862 on: August 22, 2018, 21:25:14 PM »

LE: un Forester cu motor inlocuit, probabil, pe garantie  - 8k euro ;)

Multumesc de pont. Pe asta  ultimul nu-l vazusem

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #863 on: August 24, 2018, 20:03:29 PM »
[...] as cauta un model mai comun, cu service'uri mai la indemana, cu piese pe care le gasesti de pe o zi pe alta,  [...] Freelander)
[...]

Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #864 on: October 25, 2018, 21:12:05 PM »
 Buna seara tuturor!

 Sunt relativ nou pe acest forum, posesor de Subaru Forester Diesel de 1 an. Am mai postat o data, de doua ori dar pe topicuri mai putin interesante probabil ... Vreau sa ii multumesc lui Catalin (Foreste) pentru incurajari si ajutor!

 Acum, am si eu cam aceleasi intrebari care s-au mai pus pe aici sub o forma au alta, vis-a-vis de boxer diesel.

 Masina mea a fost luata din Germania (7800 Euro) cu 158k km la bord si carte service cu toate reviziile la zi. In ultimul an am mai facut cu ea inca 20k, deci acum am 178 k. Este fabricatie 2010 (in acte scrie base vehicle: februarie 2010 si completed vehicle: aprilie 2010).

 Ce imi da sperante ca motorul ar putea fi fara probleme este faptul ca este Euro 5.

 Voi da copy/paste in continuare la cateva pasaje luate de pe diverse forumuri unde se spune in repetate randuri ca Euro 5 nu mai au (atatea) probleme ca Euro 4 ...

 Are cineva informatii relevante despre problemele rezolvate o data cu aparitia boxer diesel Euro 5?

 Bineinteles ca exista si varianta ca pana in 158k masinii sa i se fi schimbat motorul! Asta probabil pot afla de la service-ul din Germania? Sau din alta parte, pe baza VIN? Seria de sasiu este: JF1SHHLZ3AG179601

 O alta intrebare - intr-unul din pasaje se vorbeste despre seria vibrochen (in diverse variante, de la cea cu probleme pana la cele imbunatatite) si despre seria short block. Cum pot afla in functie de VIN ce varianta vibrochen/short block am in motor?

 Mentionez ca masina merge impecabil, la inmatriculare la RAR nu i-au gasit decat frana de mana usor slabita, nu consuma ulei, are consum mixt 6,4-6,5 in ultimii 20.000 km (e adevarat, cei mai multi km la drum lung; in oras folosesc gpl pe alta masina), acceleratia este fantastica, comportamentul pe gheata/zapada este net superior oricarei masini conduse pana in prezent, am intrat putin si pe off-road in vara pe langa padurea Baciu si pe la Sapartoc langa Sighisoara si drum uscat, si drum plin de noroi, am fost foarte multumit de fiecare data.

 Multumesc mult!

------------------------------------------------------------
 Bogdan | 2017-08-02 at 20:22 | Reply
Hi there. unfortunately I have to admin Juri is right. I had MY09 Forester and sold as I was afraid of the broken crank shaft issue. Now reading lots of forums I found out that later models (>2011) still have this problem, but not that mush as the first generation. I was looking now for a 2012-2013 Forester but now I have doubts. The local dealer says the euro 5 models has no longer this problem, but I do not trust anymore. Even with this I am still a Suby fan but I found myself in the point that I have to choose something else (really difficult).
Cheers!
------------------------------------------------------------------
Fred | 2018-01-03 at 17:21 | Reply
Hi Bogdan,
I have been told the EE20 Euro4 is now fitted with a stronger casing & better design which doesn’t affect the crank anymore. I do own an 2012 EE20 Euro4 Outback. After 310.000 km still going strong. BR Fred
---------------------------------------
Fred | 2018-01-03 at 17:33 |
Euro5, sorry, 2012 Euro5 EE20 Engine
----------------------------------------
Eric | 2017-12-10 at 12:44 | Reply
Hi. I had a question maybe you can answer. I have a 2008 legacy and yesterday it started to knock, so I am assuming that its dead. So.. I was thinking about replacing the ee20 e4 with an ee20 e5. Will this work or is there much modifications to do on it? Any info is greatly appreciated ?? Cheers
-----------------------------------------------
subdiesel | 2017-12-12 at 07:00 | Reply
Hi, replacing Euro 4 engine with Euro 5 is normal procedure anyway through official Subaru dealerships, no EU4 short/long block spare parts in stock. Plenty of car owners have already made this conversion.
You’ll keep EU4 specific parts like ECU, injectors, turbo. Recommended: thorough testing of injectors and replacement if necessary.
-------------------------------------------------
It would have been helpful if they installed the 12200AA480 crankshaft as that one is the stronger unit. 12200AA380 was the weak one and was replaced with 12200AA381 then replaced with 12200AA480.
You can see that this is a real pig's ear they got themselves into. These replacements were within 12 months.
To add further to the woes, the short block should have been 11010AB074. This one is the strongest. The weak one was 11010AB071, a little stronger, 11010AB72 then 11010AB073. 11010AB074 should have been fitted as this was the least troublesome.
Again, all of these evolutions within 12 months.
-------------------------------------------------
If it's a Gen IV car, it will have been built with the defective engine design; 2009 is on the cusp of the change to Gen V so check the chassis code which will be BP5D or BM5D or something thereabouts. If it's a Gen IV, unless it's had an engine replaced, it's at risk of breaking the crankshaft.
-------------------------------------------------
OK, so it's a Gen V; the engines on those are much stronger and shouldn't be suffering major problems, especially not at 60K miles;
---------------------------------------------------
the 2008 - late 2010 legacy have a euro 4 engine. every single one of these eventually either breaks the crankshaft or spins the bearing and damages the crankshaft.
the euro 5 engine from very late 2010 on is better as it has a redesigned bottom end so less prone to trouble. the trouble with the euro 5 is the DPF gets blocked easily as its a closed loop.....euro 4's have an open loop DPF so don't give this DPF trouble.
--------------------------------------------------


« Last Edit: October 25, 2018, 21:14:25 PM by sudiadi »
Forester SH 2.0D 2010
197k km @ February 2020

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #865 on: January 01, 2019, 14:34:18 PM »
Salut,
M am îndrăgostit de un dinozaur din 1999...nu mai am scăpare:).
Mi a căzut cu tronc un Forester SF 1999 motor benzina 2l GX  177.000 km și voiam după cum v ați dat seama să vă cer o părere.
Am deja un focus 1.6 și o fiesta 1.4 Diesel amândouă și ce am mai avut de pe la joburile pe unde am trecut, tot Diesel au fost dar asta nu m a determinat să fug de benzina, dimpotrivă, aș vrea să încerc și o benzinara doar că v a trebui să mă documentez despre când se fac schimburile de ulei..etc.
Da, deci pe dinozaur l am văzut într un parc auto în Germania- suntem în vizită aici.
Am luat legătura cu dealerul, a pornit o cu un redresor spunând ca mașina stă de mult sau ca are bateria descărcată...ma rog, e același lucru, și mie sincer îmi place cum sună cei 2 l benzina-am si filmuleț făcut și alte 100 de poze. Problema e ca nu am ieșit cu ea din parcul respectiv, deci plimbându ma doar pe acolo am mers cu ea doar în treapta 1si 2. Aaaaa și marșarier :).
Bineînțeles că am și eu un set de întrebări la care va rog mult să -mi dați un sfat, dat fiind faptul că nu mai stam mult pe aici mă gândesc serios dacă sa o iau sau sa nu ma grăbesc aiurea.
Nu știu cum să încarc poze aici pe forum și sunt și pe telefon...
Forester 2l GX 177.000 km verde forestier :)
Am văzut ca are AC funcțional, scaune și parbriz încălzite, oglinzi electrice...oricum e suficient pentru mine și pentru cât vreau eu să mă joc cu ea. Problema e ca e lovită în dreapta spate dar se poate circula cu ea (Cică într-un copac...)
 1. Cum verific reductorul dacă e funcțional. Am văzut doar led galben aprins în bord cu LO parca. As putea sa îmi dau seama de cum trage mașina pe un teren mai accidentat? Scuze chiar nu ma pricep reductoare și 4x4 dar învăț repede:). Microbul e microb.
2 cat m ar costa să fixez spolierul în dreapta  spate ca oamenii, sa schimb tripla, sa indrept aripa dreapta spate și capacul de la rezervor închis bine. Aproximativ...
3 cât m ar costa să o înmatriculează în Ro? Probabil e euro 2...
4 în partea stânga a spoiler ului față are o mufa sau ceva...zicea turcul (dealerul) că poți să pornesti/încălzești motorul cu un cablu( pe care îl avea) nu m am prins...
5 la ce chichițe ar trebui să mă mai uit la ea? Motorul pare legat, îmi place cum suna, de jur împrejur mașina arată ok, totuși are 20 de ani...primul proprietar I a făcut reviziile doar la Subaru conform cărții service însă din 2013 s a pierdut urma kilometrilor. Deci de la al doilea proprietar - 2013 130000 km nu mai e trecut nimic pe cartea service. Am văzut un cartonaș prăfuit pe la motor de când s a făcut schimbul de ulei probabil cu luna mai 2018 unde erau trecuți 170si ceva de km...hai să zic că s ar pupă numărul de km.
6 am văzut ca geamul custode stânga spate are niște "sarmulite" probabil e geam încălzit, însă cel din dreapta nu are, acolo unde e lovita-dreapta spate. Deci e schimbat.
7 prețul ei este 1200 de Euro. I am zis turcului că o iau cu 700, a zis ca o dă cu 900 și a rămas ca ma mai gândesc și îl sun... Cât m ar costa să o aduc în țară pe platformă? Tot aproximativ binenteles.
8 aaaaa are o jmecherie, un dispozitiv sub capotă care cică ar reduce trepidatiile motorului. E ca un aparat foto din ăla vechi ca și dimensiuni...cum te uiți la motor, în partea superioară ușor stânga. Nu știu, e de bine, e de rău?:)
Ceva îmi spune că o să o iau și ma descurc eu cu ea în țară. Mi s a pus rău pata pe ea.
Orice răspuns este binevenit.

Mulțumesc mult, și un an nou cât mai plin de subaristi :)





 
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #866 on: January 01, 2019, 15:43:56 PM »
Cat esti dispus sa bagi in ea sa o repari?

Daca nu mergi cu ea in toate treptele cum stii ca functioneaza?
O revizie completa de lichide si ce mai trebuie sare de 3000 lei.
Geamul spate cu fire e de la antena, nu incalzire.

Chichițe: rugina, suspensia spate, caseta de directie sau pompa servo printre cele mai comune.

Sincer nu recomand la ce spui acolo.


joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #868 on: January 01, 2019, 16:24:24 PM »
Mulțumesc pentru răspunsuri/sfaturi.
Ăsta era următorul pas, mâine o să merg la turc să îi spun să mă lase sa ies cu ea din parc tocmai pentru a verifica treptele de viteză și comportamentul ei la drum întins.
Un părerist zicea că nu m ar costa mai mult de 300 de euro sa o repar in spate, deci hai sa zicem 1500 de lei...asta cu cât ești dispus, nu știu, pentru reparația estetică va trebui să investesc ceva, sunt conștient, altfel nu o pot înmatricula, itp, etc. Nu știu...2-3-4 mii de euro...
Să înțeleg că atât e o revizie? 3000 de lei? Bănuiesc ca o dată la 2 ani sau 15000 km la benzină?

Da, sunt și pe la noi dar mai degrabă îl cred pe turc la nr de km decât pe pseudo combinatorii de pe olx. La ala roșu de Austria am sunat acum o săptămână și a zis ca ma sună mai târziu și a rămas în aer, ala alb era foarte grăbit și a zis "când sunt hotărât îl sun" și din astea cu "recent aduse din Germania" nu ma încălzesc cu nimic. Și s ar putea să ies tot sub 2000 de euro cu tot cu adusul în țară și reparat.
Mulțumesc mult

Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #869 on: January 09, 2019, 15:57:15 PM »
Salut,

Am aflat ce e:
"8 aaaaa are o jmecherie, un dispozitiv sub capotă care cică ar reduce trepidatiile motorului. E ca un aparat foto din ăla vechi ca și dimensiuni...cum te uiți la motor, în partea superioară ușor stânga."
E un aparat Kemo ce emite ultrasunete ce afecteaza sistemului auditiv si nervos al jderilor si rozatoarelor.
https://www.kemo-electronic.de/hinweise/hinweise_en.html

Am luat masina pana la urma.

Multumesc pentru multitudinea de sfaturi ce le-am primit (glumaaaa); comunitatea Subaru chiar este recunoscuta pentru determinarea si
implicarea membrilor in a ajuta pe cei rookies ca mine (asta nu e gluma), dar probabil sunt alte prioritati. Nu-i nimic, aveti timp sa va revansati :D
Dupa ce am primit raspunsuri la toate intrebarile mele, as vrea sa va mai rog sa recomandati;
- serivce tinichigerie/vopsitorie pentru a repara aripa dreapta spate;
- service auto recunoscut cu oameni normali si seriosi pentru a-i face o diagnoza completa + recomandari;
- magazin piese sau kit'uri pentru a o inalta pana in 5cm;
- magazin cauciucuri + recomandari de cauciucuri pentru mers normal pe sosea (70-80%) si restul pana la 100% pe drumuri de tara(pamant, pietre)  - poate All Seasons;
- daca e recomandat sa ii pun instalatie GPL si daca o sa-i pun, cum e recomandat sa circuli cu ea pe gaz: ...nu stiu...noaptea, la deal, la vale, sau poate nu are importanta; Si daca atunci cand circula cu gaz o sa i se reduca din puterea motorului;

Poate reusesc sa ma intalnesc cu cineva de pe forum experimentat care a avut asa ceva sau care are si sa mai prind cate un sfat caci de pareristi sunt satul. Platesc eu berea sau sucul.

"Daca voi nu ma vreti, eu va vreu!"

Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

marr

  • 2203
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #870 on: January 09, 2019, 16:56:33 PM »
....as vrea sa va mai rog sa recomandati;
- serivce tinichigerie/vopsitorie pentru a repara aripa dreapta spate;
- service auto recunoscut cu oameni normali si seriosi pentru a-i face o diagnoza completa + recomandari;
- magazin piese sau kit'uri pentru a o inalta pana in 5cm;
- magazin cauciucuri + recomandari de cauciucuri pentru mers normal pe sosea (70-80%) si restul pana la 100% pe drumuri de tara(pamant, pietre)  - poate All Seasons;
- daca e recomandat sa ii pun instalatie GPL si daca o sa-i pun, cum e recomandat sa circuli cu ea pe gaz: ...nu stiu...noaptea, la deal, la vale, sau poate nu are importanta; Si daca atunci cand circula cu gaz o sa i se reduca din puterea motorului;
....

In primul rand, iti doresc sa te bucuri de noua jucarie !
In al doilea rand - pentru recomandari de service & stuff, ar fi util sa ne spui si locatia ta. Daca esti din Timisoara, nu are sens sa ti se recomande o tinichigerie din Tulcea ...
Revenind la intrebarile tale:
1. Tinichigerie/ vopsitorie - aici nu conteaza marca masinii ci priceperea ”mesterilor”. Cel mai bine-i sa te interesezi prin zona ta.
Sau, daca ne spui locatia, poate au colegii recomandari.
2. Service de incredere unde sa faci o verificare serioasa - recomand fara retineri Auto Kino Brasov.
Daca-ti este ”peste mana”, revenim la punctul a) ...
In Bucuresti, ar fi SMT sau .... (rog colegii din Bucuresti sa intervina);
Inspre nord, ar fi Twin Motors Cluj iar mai spre centru-vest - Trakia Sibiu.
Astea le stu eu, or mai fi si altele.
3. Pentru suspensii si, eventual, solutii de intaltare a masinii, poti lua legatura, aici pe forum, cu @Boxer (sau dai click pe imagine din josul paginii principale a forumului - ”Suspensii Subaru AWD”).
Cred ca-i cel mai in masura sa te consilieze.
4. Magazine de caucicuri .... sunt o multime !
Eu unul am cumparat exclusiv de la Sigemo (nu neaparat ca-s cei mai ieftini sau mai smecheri, dar mi-s cei mai la indemana si s-au dovedit seriosi).
Tip de anvelopa ... Yokohamele Geolandar  ”standard” nu stralucesc de niciun fel, dar sunt extrem de rezistente.
Eu unul am avut experiente bune atat cu Michelin (de iarna) cat si cu Bridgestone (de vara).
Ideea e sa cumperi anvelope de la o firma recunoscuta (Continental, Michelin, Pirelli, Bridgestone, etc) si sa studiezi specificatiile si review-urile ca sa vezi daca exceleaza aolo unde te intereseaza pe tine.
5. Despre GPL sunt destule discutii pe aici. Majoritatea spun ca-i un BIG NO-NO !
Dar sunt si colegi cu GPL care-s multumiti ....
Eu nu am avut si nu o sa-mi pun vreodata GPL pe masina.

Succes !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #871 on: January 09, 2019, 20:49:45 PM »
Mulțumesc mult, Marr! Chiar m -ai încurajat.
Sunt în București.
M -ar mai ajuta mult și tipurile de ulei folosite în motor, filtre și ce consumabile o să mi se mai recomande.
Mulțumesc mult, încăodata.
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Dan_XV

  • *
  • 134
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #872 on: January 10, 2019, 20:38:46 PM »
Salut!
Intai de toate bine ai venit pe forum!
In ceea ce priveste tinichigeria daca nu ai vopseaua sarita iti recomand cu caldura indoituri.ro. Tipul este mai mult decat meserias, e artist.
Acum despre gume; eu pe rotile de iarna am Michelin Alpin 5 si sunt excelente atat pe asfalt cat si pe drumuri forestiere acoperite cu zapada batatorita si pe alocuri gheata. Pentru vara cand voi schimba Yokohamele originale voi lua Michelin CrossClimate XL, pentru profilul mai agresiv numai bun pentru drumuri forestiere si soft offroad. De cumparat o sa le cumpar de la Autosoft.

PS. Asteptam cu interes sa-i deschizi topic ca fara poze viata e pustiu. :D
« Last Edit: January 10, 2019, 20:56:25 PM by MihaiFlorescu »
XV 2.0 CVT MY2016

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #873 on: January 12, 2019, 16:33:28 PM »
Salut Dan, multumesc de sfaturi!
Bine v-am gasit!
Pare ca e treaba mai multa decat indoituri.ro (le-am trimis si lor niste poze), asa incat tot cautand pe acest forum am dat de NSX Garage, la care am si fost astazi cu japonezu' meu sa-i faca o estimare/constatare - trebuie schimbata aripa cu totul + tripla, cu toate ca alt service spunea ca se poate repara/chitui/petici asa cum e.
Aseara mi-a ajuns masina, in sfarsit, am iesit cu ea putin din Bucuresti si ce sa zic: imi place cum se misca, cum trage, cum trece peste liniile de tramvai :), cutia e ok in toate treptele, butoanele, trapa, AC, incalzirea in scaune, proiectoarele, electricile par ca functioneaza ok. Mi se pare ca miroase cam tare a benzina:)), probabil avand doar Diesel inca nu m-am obisnuit, totusi masina are 20 de ani. Sau poate dupa ce schimb filtrele de habitaclu si de combustibil mirosul nu va mai fi asa impregnant (sau poate sunt alte solutii).
Saptamana viitoare voi face o programare la SMT pentru o diagnoza completa si in functie si de urechea specialistului sa vad ce e de schimbat pe la motor(sau poate nu). Voiam, pe aceasta cale, sa va intreb daca aveti vreun "var" pe la SMT sau sa recomandati pe cineva cu rabdare la care sa merg sa pun cele 100 de intrebari.
Da, urmeaza sa-i deschid topic si sa pun si poze, deocamdata sa inteleg ce e ala reductor:))).
Multumesc mult, si scuze pentru offtopic. 
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #874 on: January 12, 2019, 17:59:13 PM »
Baga topic de prezentare si iti spun acolo ce e cu mirosul de benzina

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #875 on: January 14, 2019, 00:37:20 AM »
Baga topic de prezentare si iti spun acolo ce e cu mirosul de benzina
Bag si topic de prezentare, dar nu e de gluma cu mirosul asta - am inceput sa ma duc sa cumpar apa sau paine cu japonezu' :)).
Nu, serios acum, cum scap de mirosul de benzina?
Promit ca dupa ce inteleg cum se ataseaza poze, deschid topic de prezentare.
Multumesc,
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Muttley

  • 4913
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #876 on: January 14, 2019, 01:35:57 AM »
Nu e quick-fix. Iti trebuie o zi si piese. Fa-ti topic si ti se va raspunde. Aici esti in afara subiectului.
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #877 on: January 14, 2019, 07:19:02 AM »
Exact. N ai cravata , nu primesti apa.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 4913
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #878 on: January 14, 2019, 08:29:56 AM »
La Ateneu merge si fara cravata.
WRX SW 2002

Forester

  • 3065
  • The other right!
Re: Sfat cumparare Forester second hand
« Reply #879 on: January 14, 2019, 10:41:16 AM »
Nu mai fiț bulangii, ca daca se duce si dupa paine cu ea, risca sa dea in altele. Si dup-aia ne minunam ca "you're on fire"!!!
Pe principiul "asa face toate", trebuie schimbat cam tot ce este furtun pe alimentare in compartimentul motor. Imbatranesc, se rigidizeaza etc, si la rece scapa benzina pur si simplu. Care de obicei balteste pe motor pe unde apuca. La varsta masinii ma gandesc ca are pierderi si la motor cald...

Pozele le incarci pe un site de hosting extern si pui doar link aici. Succesuri!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008