Impreza WRX
Subaru club Romania

Impreza WRX

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX
« Reply #40 on: October 24, 2011, 17:08:24 PM »
Ok, informatii foarte putine, dar facem o incercare...

1. Vezi daca ai erori si despre e erori este vorba. Remediaza problema si sterge eroarea. Vezi daca mai apare.
2. Reseteaza ECU si fa-i procesul de invatare (vezi sectiunea tutoriale). Eu am acelasi model de masina si la fel simteam lipsa puterii, dar cel putin eu stiam cauza. A functionat cu resetare de ECU si revenirea la admisia originala dar nu aveam nici o eroare. Vezi ca daca resetezi ECU pierzi mesajele de eroare si nu mai stii ce nu merge bine.
3. Se incarca turbina?
4. Ai incercat sa cureti admisia si senzorul MAF?
5. Ai luat compresia sa vezi daca nu cumva ai un furtun crapat?
6. Faza cu ventilatoarele e ciudata. Trebuie sa vezi la ce temperatura pornesc. La mine pleaca la 96 grade temperatura apei si se opresc la 88 grade. Sa fie termostatul dus? Daca ar fi dus, nu ar mai porni deloc... cred.

Mai multe detalii despre comportament ar fi de folos.
« Last Edit: October 24, 2011, 17:12:50 PM by MihaiFlorescu »

George

  • 757
Răspuns: Impreza WRX
« Reply #41 on: October 24, 2011, 17:11:12 PM »
varianta 0. mergi la un mecanic bun  ;D

celalalt

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #42 on: October 24, 2011, 17:16:37 PM »
La el porneau ventilatoarrele cand punea contactul.Din ce stiu eu,lucru valabil la gc-uri,mufa care era conectata,citea in bord erorile.Si anume licarea ceck-ul pentru fiecare cod de eroare.LA el mai e o problema,cred ca nu are becul de ceck in bord.Probabil a fost scos de cel de dinainte,pentru ca nu stia de ce palpaie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX
« Reply #43 on: October 24, 2011, 17:19:01 PM »
Este si varianta 0 un punct bun, dar am vazut cazuri in care oamenii s-au dus la service si au fost taxati cu sute de $ pentru o garnitura de 4$, putin alcool medicinal, o carpa curata si 10 minute de lucru pentru desfacut 2 suruburi.

Asa m-am ars si eu la instalatia de aer conditionat. Pentru doua O ringuri puse pe doua suruburi am platit cateva sute de mii unuia care nici macar nu gasea tubulara de 10 si care nici macar nu a trebuit sa se aplece sau sa se uite sub masina...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX
« Reply #44 on: October 24, 2011, 17:21:09 PM »
La el porneau ventilatoarrele cand punea contactul.
Daca temperatura apei e mare, atunci e normal sa faca asa.

Din ce stiu eu,lucru valabil la gc-uri,mufa care era conectata,citea in bord erorile.Si anume licarea ceck-ul pentru fiecare cod de eroare.LA el mai e o problema,cred ca nu are becul de ceck in bord.Probabil a fost scos de cel de dinainte,pentru ca nu stia de ce palpaie.

Pune becul la loc. Daca nu il ai, atunci sunt sanse mari sa fi intrat calculatorul in limp mode. Citeste erorile si vezi ce inseamna fiecare.
« Last Edit: October 24, 2011, 17:26:04 PM by MihaiFlorescu »

celalalt

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #45 on: October 24, 2011, 17:39:16 PM »
Deci sa mai eshplic o data...Sub bord sunt doua mufe...una neagra si una verde.La subiurile pana in 2002 cred,se putea face autodiagnoza si resetare cu aceste mufe.La gc e sigur pt ca am facut asta de foarte multe ori.Cand e mufat cel verde palpaie ceck-ul si poti citi erorile.Ex 3 licariri mai lungi =30 urmate de una scurta =1 si rezulta eroare 31 care inseamna ceva sau altceva.Parca 14,15,16,17 erau injectoarele samd.In momentul in care este cuplata mufa verde,ventilatoarele pornesc si se opresc la interval de 10-15 sec.E posibil ca ecu sa fi mers in limp mode din aceasta cauza.Nu are nicio legatura cu temperatura apei.Probabil este o setare de siguranta tocmai ca sa nu le uiti mufate.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX
« Reply #46 on: October 24, 2011, 17:59:47 PM »
P0031  Front oxygen (A/F) sensor heater circuit low input

celalalt

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #47 on: October 24, 2011, 18:19:53 PM »
31 era de exemplu.El neavand bec nu poti numara nimic.

George

  • 757
Răspuns: Impreza WRX
« Reply #48 on: October 24, 2011, 19:04:04 PM »
unde il trimit eu nu ii ia bani pe constatare, cred eu  ;D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX
« Reply #49 on: October 24, 2011, 22:06:04 PM »
Deci concluzia este sa-ti faci o diagnoza si sa , speri ca nu s-a defectat calculatorul ..
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Boddo

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #50 on: October 25, 2011, 11:34:39 AM »
Am repus becul de check engine in functiune, am resetat ECU, iar masina si-a schimbat mersul! :D
Multumesc pentru ajutor!

Boddo

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #51 on: October 25, 2011, 11:35:59 AM »
2xGhe, am inteles ca ai o cutie de wrx, in ce stadiu e?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX
« Reply #52 on: October 25, 2011, 11:58:34 AM »
Ma bucur ca ai rezolvat problema. Totusi, urmareste erorile si comportamentul. ;)

Acum te asteptam la intalniri sa ne dai si pe noi o tura :D

celalalt

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #53 on: October 25, 2011, 12:53:33 PM »
A fost exact asa cum am spus eu.doar ca avea un buretel infundat peste bec.tocmai ca sa nu se vada ca palpaie aiurea.De aici nu trebuie decat rabdare si spor la treaba.

Boddo

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #54 on: October 25, 2011, 14:36:06 PM »
Cu siguranta voi ajunge la prima intalnire!
Multumesc pentru sfaturi!

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX
« Reply #55 on: October 26, 2011, 00:05:37 AM »
Cutia are 70 000 km , eu am schimbat toata transmisia cu una de STI , deci am tot cap-coada planetare dif spate  etc :D Cutia era beton dar avea doar 5 trepte :D. O am in Domnesti daca doresti sa o vezi imi dai un mesaj si dam o fuga
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Impreza WRX
« Reply #56 on: October 26, 2011, 21:35:34 PM »
daca iti pleaca ventilatorul cum pun contactul .. ai mufa aia verde de sub bord pusa.. aia este mufa de diagnoza.. demufeaza si mufa verde si mufa neagra.. si nu o sa mai fie in safemode... ecu .. si o sa mearga masina mai bine..
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Boddo

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #57 on: October 26, 2011, 21:49:08 PM »
Am rezolvat, merci!

celalalt

Răspuns: Impreza WRX
« Reply #58 on: October 26, 2011, 23:43:57 PM »
exact ce ziceam si eu........