Încerc sa înțeleg ce ai vrut sa spui și nu reușesc. E fix treaba companiei cum isi optimizeaza producția.
Eu am spus ca existența unei fabrici locale atrage o serie de beneficii fiscale care coboară prețul tuturor modelelor produse.
La noi vin din Germania si din Italia cu fiscalizarea aferentă produselor din afara UE.
La noi, teoretic, Renault ar fi trebuit sa aibă cele mai bune prețuri. Doar ca nu le sta în caracter. Hyundai si Suzuki ii cam bat.
E greu când nu sti cât profit poți sa faci.
La momentul actual în State proveniența modelului Crosstrek este următoare:
- Crosstrek cu motorizarea 2.5 se fabrică în State
- Crosstrek cu motorizarea 2.0 se fabrică în Japonia și este expediat în State.
Asta spun cei din State.
Germania și Italia sunt cam cele mai mari piețe din UE. Iar în Italia poți găsi, ocazional, oferte foarte bune pentru modele Subaru noi. Achiziția nu-i complicată fiind intracomunitară, nu plătești tva acolo te reglezi cu el în RO - în cazul achiziției pe pj plătitoare de tva.
Să nu începem discuția despre Reno ..., au unele motoare foarte bune, dar altfel ...
Hyundai a cam luat-o pe arătură cu prețurile și termenele de livrare.
Suzuki sunt mai cinstite, dar plastice la nivel de Dacia, însă punctual pot reprezenta o alegere mai înțeleaptă, cu marele minus că la unele modele au renunțat la automata de la Aisin (convertizor) și au înlocuit-o cu o robotizată.