Am zis sa intru inainte de somn in garaj sa vad cum vin chestii. Si n-am mai gasit iesirea vreo 2 ore.
Intercoolerul, spuneam ca vine ca naiba, ca nu stiu ce-am sa fac, ca buhuhu.
In poza sunt una langa alta cuplele, vechi si nou. Se pare ca in 2016 am scurtat Samco-ul, asta facand ca intercoolerul nou sa coboare spre clapeta, cu consecinte dezastruoase pe potriveala.
Desi nu-mi place cupla noua, e mai subtire materialul, 3 straturi in loc de 4 la ailalta, asta va ramane.
Pentru perfectiune deplina, trebuie o usoara si inofensiva ovalizare a uneia dintre cele 2 gauri de la brida stanga.
Ah, se vede-n prima poza distanta aia de ma amuza pe mine cu capsula de wastegate.
Acum cablajul, ca in special d-aia am pus galeria.
Ramurile de bobine sunt ca naiba, una prea lunga, una prea scurta.
Eu asezasem cablajul conform video, dar nu stiu ce kkt au facut aia acolo. Ba mint, stiu, il montasera prost si d-aia ajungeau toate bine, din greseala adica, au remediat cu galeria pe masina (pentru cine a vazut filmul).
Adica va trebui sa mut cablajul cu totul intr-o parte, ca sa se egalizeze ramurile astea. Nimic de speriat, doar ca-i vorba de ore bune.
Si astfel am ajuns la baiu' ala mare. Numerotarea e dupa cilindri.
1 - ploua-n mufa. Creca asta vine cel mai bine, desi e cea mai urata.
3 - las-o naiba, atarna in zona turbo, desi ea deserveste injector.
2 - asta, desi nu pare, e cea mai problematica, firele, ca e o serpentina dubla acolo se pare, se freaca in cusca aia metalica in 17 locuri. E doar o chestiune de timp pana dau la masa.
4 - si asta la fel, vrea sa plece de pe motor.
Ma chinui de dimineata sa demufez un injector fara sa-l distrug, am reusit.
WIM, nu, nici vorba. Banuiam inca dinainte, una-i Denso, cealalta USCAR, continente diferite.
Ca urmare, ma duc sa tai fire, cu mufele in halul ala eu nu stau.