Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by MihaiFlorescu on May 02, 2024, 23:20:01 PM »
Pune poza. Are jante gri integral pe 17? Stiu ca versiunea intermediara avea jante in 2 culori si trapa plus xenon sau led.
2
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 02, 2024, 22:12:49 PM »
Nu are navigatie si nici trapa,are volan din piele,nu are xenon dar are clima automata si spalator faruri.ce sa fie?
3
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Service Subaru recomandare Bistrita
« Last post by marr on May 02, 2024, 20:27:41 PM »
De la Bistrița,  cel mai bine sa faci drumul la Cluj.
Te la urnesc colegii din zona unde si cum.
4
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by marr on May 02, 2024, 20:26:18 PM »
Daca nu ma însel, SJ a fost oferit in patru versiuni de echipare.
Dacă are tapițerie din piele si subwoofer - echiparea de top (parca Platinum ii spunea).
Dacă nu are piele, dar are navigație - penultimul nivel de echipare (nu retin denumirea comercială).
Versiunea de baza, nu are xenon, nu are trapa parca nu are nici volan îmbrăcat in piele, nu are climatizare automata ci doar AC manual (nu sunt sigur ca-i chiar așa). Important e ca fără xenon e echiparea de baza - nu retin denumirea.

Dar , nu stiu de ce te mai interesează acum ce nivel de echipare este !?
5
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 02, 2024, 15:14:00 PM »
Poate ma ajuta cineva sa aflu care este nivelul de echipare al masinii mele.am inteles ca poate avea mai multe versiuni
6
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 02, 2024, 14:36:52 PM »
Am zis sa intru inainte de somn in garaj sa vad cum vin chestii. Si n-am mai gasit iesirea vreo 2 ore.

Intercoolerul, spuneam ca vine ca naiba, ca nu stiu ce-am sa fac, ca buhuhu.



In poza sunt una langa alta cuplele, vechi si nou. Se pare ca in 2016 am scurtat Samco-ul, asta facand ca intercoolerul nou sa coboare spre clapeta, cu consecinte dezastruoase pe potriveala.
Desi nu-mi place cupla noua, e mai subtire materialul, 3 straturi in loc de 4 la ailalta, asta va ramane.
Pentru perfectiune deplina, trebuie o usoara si inofensiva ovalizare a uneia dintre cele 2 gauri de la brida stanga.
Ah, se vede-n prima poza distanta aia de ma amuza pe mine cu capsula de wastegate.





Acum cablajul, ca in special d-aia am pus galeria.
Ramurile de bobine sunt ca naiba, una prea lunga, una prea scurta.
Eu asezasem cablajul conform video, dar nu stiu ce kkt au facut aia acolo. Ba mint, stiu, il montasera prost si d-aia ajungeau toate bine, din greseala adica, au remediat cu galeria pe masina (pentru cine a vazut filmul).
Adica va trebui sa mut cablajul cu totul intr-o parte, ca sa se egalizeze ramurile astea. Nimic de speriat, doar ca-i vorba de ore bune.



Si astfel am ajuns la baiu' ala mare. Numerotarea e dupa cilindri.



1 - ploua-n mufa. Creca asta vine cel mai bine, desi e cea mai urata.
3 - las-o naiba, atarna in zona turbo, desi ea deserveste injector.
2 - asta, desi nu pare, e cea mai problematica, firele, ca e o serpentina dubla acolo se pare, se freaca in cusca aia metalica in 17 locuri. E doar o chestiune de timp pana dau la masa.
4 - si asta la fel, vrea sa plece de pe motor.

Ma chinui de dimineata sa demufez un injector fara sa-l distrug, am reusit.
WIM, nu, nici vorba. Banuiam inca dinainte, una-i Denso, cealalta USCAR, continente diferite.



Ca urmare, ma duc sa tai fire, cu mufele in halul ala eu nu stau.
7
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 02, 2024, 09:50:25 AM »
Multumesc! Reviziile sunt trecute in cartea service ,insa nu se specifica ce anume s-a lucrat la ea.Banuiesc ca s-au facut toate schimburile la timp,insa in viitorul apropiat o sa schimb uleiul din cutie.
Mai trebuie schimbat ceva? Ma refer la ulei grup sau ceva ,pentru ca inca nu-s familiarizat cu aceste lucruri.
Ce ulei trebuie la Cutie si cat?
La partea de motor a fost schimbat uleiul si filtrele cu Motul 8100 5w30 ACEAC3
Eu intentionez sa trec pe viitor la Eneos pentru ca folosesc acest ulei si la Mazda si sunt multumit.
8
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Service Subaru recomandare Bistrita
« Last post by Calinn on May 02, 2024, 09:44:18 AM »
Salut! In eventualitatea ca Va trebui sa ajung vreodata la Service,as dori recomandari pentru Bistrita.
9
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by marr on May 02, 2024, 08:52:14 AM »
Bun venit in club !

Daca masina a fost corect intretinuta si nu are probleme serioase, nu ai altceva de facut decat sa o intretii cat mai corect.
La ce trebuie sa fii atent - daca nu s-a schimbat uleiul in CVT, ar trebui sa o faci cat mai repede - si apoi sa repeti operatiuna la fiecare 60k km..
Cel mai bine ar fi sa-ti faci o programare in service - in functie de locatia ta, ti se poate recomanda un service bun (sau poti citi in sectiunea de service / reprezentante de pe forum) - si sa-i faci o verificare si o revizie extinsa.

PS: Nu-ti urez sa te bucuri de masina - stiu ca o vei face !

10
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 02, 2024, 08:36:10 AM »
Salutari! Sunt proaspat posesor de Subaru Forester 2.0 SJ Benzina an de fabricatie 2013
Motivul? Imi plac masinile Japoneze si motoarele pe benzina aspirate
Alt motiv as fi ca nu prea gasesti SUV care sa satisfaca aceste cerinte,majoritatea fiind pe Diesel.masina e bine intretinuta,are 153kkm,revizii doar la reprezentante Subaru,si car vertical.
Nu am mai avut inainte SUV,nici 4x4 nici automata cvt.Am trecut de la Mazda 3 1.6 bk benzina.
Astept din partea dvs.sugestii, sfaturi si opinii privind intretinerea si exploatarea lui
Drumuri bune!!!
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10