Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => WRX și WRX STI => Topic started by: 2xGhe on November 22, 2010, 00:13:04 AM

Title: Transmisie STI
Post by: 2xGhe on November 22, 2010, 00:13:04 AM
Cam cat m-ar duce un upgrade de genul asta?!
Title: Rspuns: Transmisie STI
Post by: STI on November 22, 2010, 01:05:12 AM
pai lista zice cam asa:
1. cutie viteze cu difuri
2. dif spate de 3.90
3. planetare fata/spate
4. butuci fata/spate
5. fuzete fata
6. discuri frana fata/spate ( in cazul unei transmisii de sti 2006+)
7. kit ambreaj
8. timonerie 6 trepte
9. jante ( in cazul unei transmisii de sti 2006+)
10. dccd controller ( in cazul unei transmisii de sti 2006+)
11. amortizoare ( in cazul unei transmisii de sti 2006+)
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: 2xGhe on November 23, 2010, 23:01:45 PM
daca optez doar pt punctul 1 si vin treptat cu celelalte e ok? sau de preferat tot odata.. ca lista aia imi da cosmaruri in portofel.. si ma gandesc , k treptat s-ar simti mai lejer
Title: Rspuns: Transmisie STI
Post by: STI on November 24, 2010, 01:52:51 AM
ai putea sa o scoti la capat cu un minim de transmisie, dif spate, timonerie, ambreaj, mai putin de atat nu prea se poate fara sa stai cu masina pe dreapta man
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: 2xGhe on November 24, 2010, 10:04:17 AM
Am inteles.. merci mult.  >:(
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on February 23, 2015, 11:59:41 AM
Ca sa nu deschid alt topic si pentru ca asta este foarte scurt si la obiect, vreau sa vorbim si despre alternative.

Am vazut ca au inceput sa apara la vanzare multe cutii 6MT de Legacy 3.0 mai noi dar toate cam 2006+ si chiar 2010 de pe noul model. La prima vedere o cutie cu sub 50.000 km si mai noua ca ani incepand de la 1.000 lire nu suna rau deloc.
Intrebarile sunt
1. Care sunt diferentele dintre aceste cutii si cele de STi
2. Se potrivesc planetarele de WRX sau de STI sau de Legacy?
3. Mai trebuie suport de cutie si de care?
4. Butucii de care?
5. In functie de raspunsul la intrebarile de mai sus, cum stam cu geometria? Daca planetarele sunt putin mai lungi ca la WRX, atunci poate trebuie si bascule de STi sau bara si bielete antiruliu?


Dupa intalnirea de 5 ani e clar ca transmisia are nevoie de atentie si dupa cum era sa raman blocat in parcare fiindca imi cupla in diagonala doar (fata stanga cu spate dreapta) e clar ca daca vreau performanta trebuie umblat si la niste diferentiale LSD. Si la un calcul scurt e posibil sa ma coste mai mult sa transform 5MT-ul intr-o fantezie decat sa fac swap cu un 6MT.

PS: Iau in considerare cutia de Legacy fiindca motoarele alea au din fabrica 250 cai si stiu ca tin la putere, in timp ce eu daca va fi sa umblu la motor, probabil o sa vreau sa ajung in plaja 250-280 cai.



Varianta cu reconditionat 5MT inseamna:
- garnituri si bolturi - 100 USD
- sincroane - 350 USD
- LSD fata - 500 USD
- set viteze cu rapoarte scurte 1-4 si 5 lung ca la WRX - 1600 USD
- Cardan aluminiu - 400 USD
- Diff spate LSD - prea scump si doar de la CUSCO am gasit deci nu se poate
- Diff central nu am gasit nimic
- Rulmenti grup - nu gasesc
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on February 23, 2015, 13:46:11 PM
pe langa toata lista aia de jos man, mai trebuie si furcile pentru 5mt... dar la sfarsitul zilei nu se merita pentru ca oricat ai abgrada cutia 5mt niciodata nu o sa tina si nu o sa mearga ca 6mt-ul.

faza la cum ti-a cuplat este din cauza centralului vasco-cupla.

din ce stiu 6mt-ul de legacy ar fi foarte apropiat daca nu direct cutia de sti 02-04, oricum si baietii de la mcm au pus anul trecut parca un 6mt de legy pe un proiect de al lor ( si tin minte ca arata fix ca vasco 6mt de my03 ) si tinea foarte bine si se comporta bine dupa.

pt tine cea mai simpla varianta si ieftina, este oricare cutie cu vasco central, cardan 6mt, dif spate r180 STI, planetare sti, suport cutie 6mt inferior & superior, timonerie sti, clutch fork sti, stiam ca vazusem pe nasioc acu ceva vreme ca au incercat si se potriveau planetarele de wrx in vasco 6mt, dar daca tot faci asta e pacat sa nu pui planetare de sti care sunt peste
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: rzw75 on February 23, 2015, 15:38:58 PM
wow !!! asta spui tu ca e simplu si iefitn... mamamia....sper sa nu-mi cada transmisia prea curând...ca sub 3000 euro nu vad cum poti sa o scoti... :(

multumim de lamuriri Tom :) e fff folositor :) dar si ingrijorator...
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on February 23, 2015, 15:43:11 PM
bah da, din pacate este partea ieftina sau simpla, ca daca vrei sa faci swap de 6mt cu dccd te arunci in alta zona... np
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on February 23, 2015, 16:56:36 PM
Cred ca pe spate scap cu diff-ul spate de WRX temporar. Stiu ca multi merg pe varianta asta pana cand mai aduna niste cash sa faca spatele cu planetare si frane si butuci de STi.

Si cardanul se taie (cum avea turcu) sau se cumpara direct cardan nou dintr-o bucata de 6MT cu diff spate de WRX.

Merci de info!
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on February 23, 2015, 19:12:37 PM
ca sa iti mearga combinatia asta iti trebuie final drive de r180 mai exact 3.54, dar nu o sa tina la multe zmetii miez, alta combinatie ar fi sa pui final drive cu dif de sti in carcasa de wrx, parca facuse cineva asa ceva...
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on February 23, 2015, 22:53:47 PM
poti sa pui 6mt-ul cu un cardan de automata (e mai scurt cardanu de automata ) intra perfect si ramai momentan cu diff de wrx pe spate .. mai buget de atat nu se poate .. asa fac si prin afara cand merg pe swap de 6mt la buget !
diff de bug eye e fix acelasi final gear cu ala de sti de aia merge ...
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: 2xGhe on February 25, 2015, 00:26:43 AM
Cel mai ieftin si la buget e sa vinzi masina! Nu te baga in hora asta daca nu esti tare pe picioare, sfat prietenesc!
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on February 26, 2015, 13:38:45 PM
TY856WVBAA http://www.ebay.co.uk/itm/2006-Subaru-Legacy-6-Speed-Gearbox-Conversion-BREAKING-FULL-CAR-/301526673365?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item463463e7d5

Cica vine si cu diff spate si cardan, dar nu stiu care e treaba cu nevoia de a face "a few modifications to the prop and linkage and speedo drive".

Si mai sunt cel putin 3 tot pe acolo ca pret si nr de km...
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on February 26, 2015, 14:04:53 PM
practic din ce am verificat este cam aceeasi cutie 99% cu cutia de sti 2002-2004, pinioane, furci, main shaft sunt identice. iti trebuie cardan pe 6mt ca sa mearga, cardanul de auto merge pe gc din ce am inteles, speedo drive e ok la tine, pui senzorul de viteza de la tine si aia e.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on February 26, 2015, 14:10:23 PM
@Gheo :D Stiu ca asa ar fi cel mai bine, dar in primul rand nu mai iau bani pe ea, nici cat am bagat eu de cand am luat-o. Primisem 2 oferte de 4500 cand am scos-o anul trecut la vanzare.

Si daca o dau nu am ce Subaru sa imi iau sa nu aiba nevoie de reparatii majore, chiar daca pun eu bani. Ar trebui sa caut ceva la peste 20k sa fie OK. Si de la alte marci nu merita decat un seria 116 dar nu stiu ceva fac iarna si civic 1.8 dar e lesinitza, dar ar mai fi Alfa Giulietta insa mi-e frica sa nu dau din lac in puț.

Si la sfarsitul zilei tot ar trebui sa pun niste bani seriosi pe langa ce as lua pe subaru, deci mai bine banii aia (pe care oricum nu ii am toti odata) ii bag treptat in Subi si sper eu sa devina o masina de weekend si deplasari prin tara asa cum vreau.

Scuzati de offtopic, dar e raspuns la sfatul de mai sus :D
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on February 26, 2015, 14:12:09 PM
Merci Tom. Suna bine.
Ar mai ramane totusi planetarele si suportul de cutie + ambreiaj/volanta.. desi citisem pe undeva ca poti pastra volanta si ambreiajul daca nu ai putere mare (gen motor de WRX stock) ca altfel il prajesti imediat.

... si sa nu uitam.. transportul si manopera.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on February 26, 2015, 18:24:47 PM
daca iti iei 116 sau civic 1.8 sau Giulietta o sa iti dea o cutie de tampoane sa le folosesti impreuna cu masina ;) ! mergi pana vomiti cutia si dupa vezi ce iei ... subaru power :D
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on February 26, 2015, 19:15:03 PM
Mda, pai mai repede imi iau o amaraciune de oras pe care sa o omor in trafic decat sa renunt la vagon. Cum esti si tu malakay nebun cu GC-ul asa sunt si eu cu break-ul. Chiar daca o sa imi mai ia inca niste ani sa o fac cum trebuie.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on February 26, 2015, 19:28:42 PM
VEZI CA E UN GF MISTO LA VANZARE :d VREO 1400-1500 1.6 PERFECT DE ORAS  :d
L.E http://olx.ro/oferta/subaru-impreza-an-1997-ID317AT.html#5a59f175fe
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 20, 2016, 09:25:48 AM
Cateva intrebari:
1) ce trebuie cautat, Legacy 3.0, sau au existat si versiuni cu alte motoare si 6MT?
2) intre ce ani?
3) au fost Legacy cu DCCD? Sau comanda aluia se duce la diferentialul spate si din cauza asta toate cutiile-s la fel? Nu ma pricep, dar stiu ca NU vreau DCCD sub nicio forma.

Doar ma documentez, poate fi si maine miscarea, si peste 5 ani, functie de ce apare.
Si mai precizez ca nu vreau sa schimb nimic pe trenul de rulare, franele de WRX imi plac, ecartamentul e ok, planetarele par in forma, etc. Ideal ar fi sa schimb doar cutia (cu X-brace, timonerie, ma rog) si cardanul, dar inca nu mi-e clar daca se poate...
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 24, 2016, 20:30:49 PM
Ok, hai s-o iau in pasi mici atunci.

diff de bug eye e fix acelasi final gear cu ala de sti de aia merge ...

Pe net parerile-s multe, deci trebuie sa aflu exact ce am.
Cum imi dau seama daca e 3.9 sau 3.54? Scrie undeva pe carcasa, sau n-am de ales decat sa numar eu turele si sa fac impartirea?
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on October 24, 2016, 22:40:54 PM
hai ca incerc sa te ajut eu ...
daca vrei sa faci swap de 6mt ideal ar fii sa cumperi pachet complet cutie, fuzete, planetare, diferential spate, cardan, volanta,ambreaj,electromotor, timonerie ! asta o sa te coste undeva la 4000 euro ..
acum exista urmatoare combinatie low buget : sa iti cumperi cutie de sti 6mt sau legacy 3.0  6mt si cardan de automata ( este aceeasi lungime cu cel de sti ) , planetare fata , timonerie , volanta, ambreaj, electromotor si sa iti pastrezi diferentialul tau spate + planetare si fuzetele tale...
cutile de sti au final drive de 3.9 exact cu cel de 5 mt de newage ( de  bug , blob 2.0 turbo )  diferentialu spate are raport lui de 3.54 dar este pt final drive de 3.9 si o  sa mearga cu cutia de 6mt doar ca nu o sa reziste la fel de bine ca cel de 6mt  cel de wrx new age este R160 si cel de STI este R180
codul de pe cutie o sa il bagi pe net si vezi exact de cutie ai cu ce final drive.... si pt diferential cel mai sigur este sa dai capacul jos si o sa vezi pe coroana diff-ului  marcat ceva de genu 39:11 si daca faci impartirea o sa vezi ca rezulta 3.54 !!! sau daca e 37:9 este 4.11 cum e la gc8 sau la forestier turbo
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 24, 2016, 23:07:16 PM
Mersi, Victor.
NU voi face swap cu chestii care nu-mi trebuiesc. R180 si al sau LSD de curse e overkill la ce fac eu cu masina, la ce puteri am sa am. Franele Brembo la fel. Nu vreau nici ecartament de STI. Unde mai pui ca n-am 4000e, si chiar sa-i am, nu i-as arunca aiurea pe chestii care nu-mi trebuie.
Voi face categoric swap "buget".

Deci inteleg ca doar legacy 3.0, ca asta era una din intrebarile mele... Ok, notat ;)
Adaug la ce ai spus tu daca tot ai adus vorba, poate ajuta si p-altii, sau dezvoltam:
- cardanul de automata are aceeasi lungime ca cel de STI, insa difera la flansa de legatura. Cardanul de STI e pentru R180, cel de automata pentru 160, varianta low-cost;
- planetare fata iti trebuie doar daca iei cutie incompatibila cu planetarele pe care le ai deja. Sunt 2 feluri, mama si tata. Am impresia ca planetarele tata sunt cu inel elastic, clipseaza in cutie si atat. Cele mama sunt cu splint. Confirmi? Revenind, daca ai planetare mama, si-ti iei cutie cu priza din pinioanele planetare tata, esti ok cu planetarele tale;
- electromotorul cica nu trebuie, se pupa;
- volanta, ambreiajul, doar daca vrei mai mari si mai rezistente. Altfel cica merg alea de WRX.

Tu spui ca acel 3.9 e pentru cutia de transfer din cutie, diferentialul fata. Apoi, cel central are fie 1:1, fie 1:1.1.
Trebuie sa mai sap.
Dar la prima vedere, ca sa-mi pastrez diferentialul, trebuie sa vad ce raport final am in cutie, iar cutia de mi-o iau sa fie la fel. Sau iau cutia cu tot cu diferential de pe Legacy, in ideea ca e R160 pe Legacy, ceea ce iar nu stiu.
De fapt, criteriul principal e sa fie pentru planetare mama. De care o fi, si cu ce rapoarte, nu mai comenteaza nimeni, important e sa gasesc una  :D

Mersi, m-ai ajutat!

Raman astea doua:
Quote
2) intre ce ani sa fie Legacy-ul 3.0?
3) au fost Legacy cu DCCD? Sau comanda aluia se duce la diferentialul spate si din cauza asta toate cutiile-s la fel? Nu ma pricep, dar stiu ca NU vreau DCCD sub nicio forma.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on October 25, 2016, 09:44:03 AM
legacy dupa 2003 si nu a existat legacy 6mt cu dccd decat poate pe cel de japonia dar nu stiu sigur... !
-cardanul de automata se potriveste 100% nu difera prinderea la r180 doar carcasa si pinioanele din interiorul diff sunt mai mari
-la planetare cred ca o sa fie mai ieftin sa iei 2 planetare sh de sti decat sa schimbi tripoda de langa cutie
-electromotorul merge decat la pachet daca ramai pe ambreaj de 230mm cel de wrx daca faci upgrade la 240mm nu o sa mai mearga...
-timoneria iti trebuie obligatoriu
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on October 25, 2016, 10:29:50 AM
+ tampoane de cutie, dccd nu a existat pe nici un legacy, recomand daca tot faci asta sa schimbi si diful cu r180 pt ca r160 o sa fie coplesit de socuri si torque-ul trimis de cutie si va crapa la un moment dat
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 25, 2016, 11:02:56 AM
Presupunand ca pun R180, trebuie obligatoriu si planetarele de STI? Care implica semipunti, brembo, samd?
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on October 25, 2016, 11:06:55 AM
PUNTILE SUNT LA FEL 
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: gabit on October 25, 2016, 12:18:43 PM
E f greu sa aduni piesa cu piesa. Cel mai simplu ar fi sa cumperi tot pachetul pt swap din anglia, Japonia etc. elimini și problemele de incompatibilitate
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 25, 2016, 12:25:50 PM
Scump. Iar transmisia JDM e fantastic de scurta, inutilizabila la mers normal, gen 4000rpm in 6 la 110 la ora.
malakay, o fi cum zici, insa pe afara toti spun ca R180 implica planetare de STI. Apoi incepe efectul de domino, planetarele obliga la portfuzete cu butuci de STI, care cer Brembo, samd.

M-oi descurca eu, am inceput deja cautarile pentru Legacy 3.0 manual. Intreg sau dezmembrat.

__________________

Edit.

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1772793

Aici mai e o transa de informatii foarte utile, in special rapoartele cutiilor, STI si Spec B. Mai sunt si cele de STI JDM, dar cum am zis mai sus, alea-s praf pentru DD.

USDM STi Ratios=                 3.636 / 2.375 / 1.761 / 1.346 / 0.971 / 0.756
USDM Legacy Spec B Ratios= 3.636 / 2.235 / 1.521 / 1.137 / 0.891 / 0.707
Ambele cu 3.9 la transmisiile finale.

De aici (https://www.youtube.com/watch?v=zoMj9mFPi-E) am luat informatia de intrare, si anume ca STI-ul are 120km/h in treapta 6 la 3000rpm.
Am calculat pentru 3000rpm, treptele 4, 5 si 6:
- STI - 68km/h, 94km/h, 120km/h;
- Leg - 80km/h, 102km/h, 128km/h.

Ca fapt divers, STI JDM, ala praf - 67, 85, 108. Mai mult ca sigur accelereaza de rupe, dar pe autostrada la 140 la ora esti mancat.

Parerea mea: ce am bolduit mai sus, 0.97 raport penultima treapta si 0.76 raport ultima treapta am pe inca o masina, si cand schimb de la mic la mare la 3000rpm, cade pe la 2300. Diferenta e foarte mare, etajarea e foarte lunga pentru ultimele trepte. Cutia de Legacy sta putin si insesizabil mai bine intre aceste 2 trepte, cu o cadere de 600rpm in aceleasi conditii.
Cutia de STI sta foarte bine intre 4 si 5, cea de Legacy sta la fel de prost intre 4 si 5 ca intre 5 si 6.
Concluzia mea: la ce-mi doresc eu, cred ca rapoartele cutiei de STI sunt mai ok. Rapoartele de la Legacy sunt cam lungi pentru gusturile mele si ce urmaresc eu.

Cum ajung acasa scot cazanul din curte si fac o tura. Sunt curios daca e mai proasta etajarea decat la Legacy.
Pana atunci, aici (http://www.gearhack.com/myink/ViewPage.php?file=docs/Subaru%20Transmission%20Chart) apare cu 4 - 0.972, iar 5 - 0.732. Adica mai prost decat la Legacy, iar raportul propriu-zis fix intre STI si Legacy.

USDM WRX: 3.454 / 1.947 / 1.366 / 0.972 / 0.738
- WRX: 94km/h in 4, 124km/h in 5, tot la 3000rpm.


Am facut o simulare, acum e totul clar:

(http://i.imgur.com/znDc0Vx.png)

Atentie, tot ce apare mai sus pot fi considerate linistit aberatii si prostii. Sunt detalii ce vor interesa pe 1% din pasionatii de subiectul swapului.



Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 25, 2016, 21:02:10 PM
recomand daca tot faci asta sa schimbi si diful cu r180 pt ca r160 o sa fie coplesit de socuri si torque-ul trimis de cutie si va crapa la un moment dat

Ma tot uit de dimineata si marturisesc, nu prea ma prind. De unde socuri in plus fata de cutia de WRX, de unde cuplu mai mare fata de cutia de WRX?
Motorul ramane cum e acum.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on October 25, 2016, 23:20:16 PM
pai daca nu umblii la putere dece te stresezi sa faci upgrade la cutie ???
daca mergi pana in 300-320 hp si nu ii dai ca ciobanu si plecari ... tine cutia de wrx fara stres
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Forester on October 26, 2016, 07:04:51 AM
Muttley, daca te plictisesti, vezi ca a inceput sezonu 7 din the walkind dead...  :D :D :D
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 26, 2016, 07:35:56 AM
Malakay, din cauza etajarii proaste vreau s-o schimb, vezi grafice mai sus. Daca era aspirat de 200 cai, mergea la fix si actuala. Dar fiind turbo, dai treapta sus si pica motorul pe lesinat mode.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on October 26, 2016, 10:00:19 AM
Cred ca poti rezolva cu niste viteze cu raport mai mic. Poti sa iei 1-2 sau 1-2-3-4 si ai scapat.

Ca idee: http://rallispec.com/gea_syn_rst1140.html
Nu este cea mai ieftina varianta, dar este o alternativa. Cu siguranta poti sa furi din niste cutii de WRX de japonia doar treptele 1-2
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 26, 2016, 10:56:36 AM
Ar iesi o porcarie, unele trepte apropiate, altele foarte departate. Crede-ma, porcarie maxima.

PS: maruntaiele de 5MT de pe rallispec dau un rezultat mediocru pentru ce urmaresc eu si costa multe mii de euro. 6MT ftw.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: gabit on October 26, 2016, 11:27:39 AM
Aici pe forum sunt câteva swap uri de transmisie făcute. Mi e mi ar fi frica sa inventez roata și as lua o transmisie completa chit ca mă costa 1000 euro
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on October 26, 2016, 16:15:30 PM
recomand daca tot faci asta sa schimbi si diful cu r180 pt ca r160 o sa fie coplesit de socuri si torque-ul trimis de cutie si va crapa la un moment dat

Ma tot uit de dimineata si marturisesc, nu prea ma prind. De unde socuri in plus fata de cutia de WRX, de unde cuplu mai mare fata de cutia de WRX?
Motorul ramane cum e acum.

raport dif central, trimite mai multa putere si cuplu in spate
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on October 26, 2016, 16:46:55 PM
Daca-i asa, pai e super misto!  :o mai mult cuplu pe puntea cu aderenta.
Sa vad in cat timp crapa, un R160 second e 100e, nu-i tragic.

Mersi!
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: malakay on November 01, 2016, 12:50:56 PM
http://www.rs25.com/forums/f128/t181311-six-speed-swap-thread.html
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on November 09, 2016, 21:48:00 PM
malakay, STI, ce stiti despre compatibilitatea cu wagonul a unei transmisii complete de Forester STI JDM? ma refer in special la lungimi de planetare.

Intreb pentru ca mi se pare pur si simplu perfecta cutia. Rapoartele impecabile, de fapt sunt fix aceleasi de pe Legacy Spec B, insa spre deosebire de Legacy, asta are autoblocant fata.

Cu google nu-mi da decat swapuri pe Forester, nu gasesc nimic pe WRX.
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: MihaiFlorescu on November 09, 2016, 22:06:53 PM
Pe bune? Una mai rara nu gaseai decat STI Forester de Japonia in editie limitata...
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on November 10, 2016, 01:08:22 AM
din experienta mea mult info pe net nu este ok trecut despre transmisiile Subaru, pana nu verifici in sistem sa nu fii sigur, mai ales la rapoarte. nu zic baietii de pe nasioc unii s-au mai chinuit sa caute sa una alta dar unele chestii nu le-au prins toti, ca rapoarte sa stii ca treptele 1-4 sunt identice pt orice 6mt 2001-2006 si vasco si dccd, 5 si 6 difera doar intre marketuri (USDM si EDM aveau rapoartele mai lungi decat JDM). rapoartele incep sa difere de la 2007 cand au lungit putin rapoartele 1-4, 5 si 6 ramanand la fel ca EDM/USDM spec, si din 2008 le-au lungit iar, mai mult aceste rapoarte se aplica pt orice cutie 6mt europa/america/australia/iar in japonia au adoptat cutia vasco veche de STI ( 04 EDM ). iar asta nu o zic din citite pe net, am avut pe mana cutie 6mt '04 vasco cupla, cutie 6 mt 05 dccd, si rapoarte 2006 ra-r dccd. iar asta nu tine doar de rapoarte, am vazut in multe tabele diferentialele trecute prost sau splitul din central trecut gresit. ( daca esti foarte curios am pe canalul meu filmari din interior cu toate cutiile si pinioanele, dar dupa cum ziceam 1-4 nu difera la nici una )

in legatura cu transmisia de fozzy sti, nu are lsd fata, e aceeasi transmisie ca si sti 2001-2004 non dccd, vasco central, se potriveste la toate fara problema
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on November 10, 2016, 07:22:47 AM
Spui de fapt ca tot ce-i aici e eronat...
https://www.rallispec.com/downloads/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf

Nu contest, asa o fi. Eu am sa insist totusi sa ma axez fie pe cutie de Leggy, fie de Fozzy, cum ii zici tu :)
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on November 10, 2016, 08:41:09 AM
man lista aia a fost copiata prin 2008 de pe nasioc, si cand m-am interesat sa imi fac swapul de cutie cu dccd am intrebat personal din acea lista mai multe coduri de cutii la RCM sa le verifice la fabrica in Japonia sa imi explice ce si cum, eu asta am primit ca raspuns, asta e opinia mea, si din toate cutiile care le-am avut pe mana si am mers aia am observat legat de rapoarte, la sf zilei poti crede sau nu eu doar am vrut sa te ajut cu niste info ;)
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: Muttley on November 10, 2016, 08:43:48 AM
Si-ti multumesc!  ;)
Title: Răspuns: Transmisie STI
Post by: STI on November 10, 2016, 08:45:45 AM
nici o problema