1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 19:53:57 »Poza cu isprava. Deci am luat 3mm dinspre fata, in spate a ramas cum era. Ma rog, 4 din fata, 1 din spate, ca grosime panza flex. Dar am luat 3mm din fata.
Si nu, n-a iesit perfect.
Deci strans jos, sus am 1mm distanta (atentie, inainte era 4!!!) si hangerul pe pozitie.
Am strans si sus, iar hangerul s-a ridicat. Slabit la loc, bagat surub pe hanger, strans sus. E tensiune, dar aparent slaba, comparabil OEM, si ala era la 1mm. Nu ideal, dar acceptabil.
Or daca de la 1mm pe turbo, hangerul s-a saltat in halul ala, inmultiti saltarea aia cu x4, ca e liniara variatia. Ipotetic doar, ca fizic nu merge, impaneaza urat pe la vreo 2mm pe turbo si 20mm pe agatatoare.
Sonda post-cata pa, hello sonda pre-cata. Andea abia asteapta sa faca softulet d-ala precis care nu sparge pistoane.
Evident, amestecul fiind optimizat peste orice imaginatie a anilor 2002, ma astept la consum poate chiar sub 8l/100km si emisii de CO2 mai reduse decat avea masina noua.
Si am nimerit-o chiar bine si pe parte de integrare. Loc cat de cat suficient pana la crossmember, mai ales ca am tampoane tapene evriuer. Si unghiul de minim 15* (parca) cu orizontala, satisfacut. Cablajul nu stiu daca ajunge, poate scap fara sa desfac iar prin interior, ca sa mai desfac din ce ghem oi fi ascuns acolo, ca nu mai stiu.
A, vad ca mai era o poza. De tampit ce-s, ca asa fac si cu matza dupa litiera, o verific sa fie curata la ciurut, m-am uitat si-n asta, si am vazut niste urme de sudura. Am incercat sa le iau la perie rotativa, n-a iesit nimic. Daca s-or desprinde-n timp, faca ce-or vrea din catalizator. Eu am incercat.
Ma gandesc de vreo 5 minute ca pe parte de adaptari, inventii, frezari si maicadomnului e gata. D-acu-ncolo-i doar montaj acasa.
Si nu, n-a iesit perfect.
Deci strans jos, sus am 1mm distanta (atentie, inainte era 4!!!) si hangerul pe pozitie.
Am strans si sus, iar hangerul s-a ridicat. Slabit la loc, bagat surub pe hanger, strans sus. E tensiune, dar aparent slaba, comparabil OEM, si ala era la 1mm. Nu ideal, dar acceptabil.
Or daca de la 1mm pe turbo, hangerul s-a saltat in halul ala, inmultiti saltarea aia cu x4, ca e liniara variatia. Ipotetic doar, ca fizic nu merge, impaneaza urat pe la vreo 2mm pe turbo si 20mm pe agatatoare.
Sonda post-cata pa, hello sonda pre-cata. Andea abia asteapta sa faca softulet d-ala precis care nu sparge pistoane.
Evident, amestecul fiind optimizat peste orice imaginatie a anilor 2002, ma astept la consum poate chiar sub 8l/100km si emisii de CO2 mai reduse decat avea masina noua.
Si am nimerit-o chiar bine si pe parte de integrare. Loc cat de cat suficient pana la crossmember, mai ales ca am tampoane tapene evriuer. Si unghiul de minim 15* (parca) cu orizontala, satisfacut. Cablajul nu stiu daca ajunge, poate scap fara sa desfac iar prin interior, ca sa mai desfac din ce ghem oi fi ascuns acolo, ca nu mai stiu.
A, vad ca mai era o poza. De tampit ce-s, ca asa fac si cu matza dupa litiera, o verific sa fie curata la ciurut, m-am uitat si-n asta, si am vazut niste urme de sudura. Am incercat sa le iau la perie rotativa, n-a iesit nimic. Daca s-or desprinde-n timp, faca ce-or vrea din catalizator. Eu am incercat.
Ma gandesc de vreo 5 minute ca pe parte de adaptari, inventii, frezari si maicadomnului e gata. D-acu-ncolo-i doar montaj acasa.