Subaru club Romania
Diverse => Discuții libere => Pasiuni și timp liber => Topic started by: MihaiFlorescu on November 21, 2014, 15:50:32 PM
-
Stiu ca a mai fost o discutie sau cauta cineva sa cumpere/inchirieze, dar nu avem un subiect despre aceste cutii.
Cum vine iarna si este posibil sa plec cu subaru la un drum mai lung, cu 4 adulti si o galushca de cateva luni, inseamna din start ca nu imi ajunge spatiul pentru bagaje. Asa ca am inceput sa ma uit dupa cutii, dar sincer nu stiu o multime de lucruri.
Am pus ochii pe asta: http://www.portbagajeauto.ro/cutii-portbagaj/thule-pacific-100-dual-side.html
Dar mai sunt multe intrebari la care nu am raspuns.
1. Nu am vazut nicaieri mentionate vitezele maxime pentru orice tip de cutie de genul asta. Am citit undeva ca ar fi standard 130km/h. Adevarat?
2. Ce alte accesorii mai sunt necesare? Sunt aproape sigur ca mereu mai trebuie sa iei ceva ce nu vine la pachet.
3. Se pot monta pe orice tip de bare? Merg pe cele transversale originale de la Subaru?
Alte sfaturi? Daca nu se umple cutiea, cum recomandati aranjarea (spre spate, fata, uniform, spre centru) si exista oare incluse elemente de securizare (acele chingi care apar in video) sau se cumpara separat?
Motivul pentru care vreau sa cumpar si nu sa inchiriez este pentru ca o sa fie probabil imprumutata prin familie. Si tata se tot gandea sa cumpere asa ceva, deci probabil ca o sa o vrea din cand in cand. Cum Impreza este destul de mica si cu limitare la 50kg, cred ca ceva la un volum de 300l este super ok. M-am uitat mult la greutatea proprie sa fie cat mai mica, astfel incat sa nu fiu foarte limitat la ce pun in ea. Exista variante mult mai ieftine, dar pe la 19kg masa proprie (fata de 12), ceea ce inseamna ca o manevrez mai greu in primul rand, ca oricum nu o sa pun ceva greu in ea sa zic ca depasesc sarcina de 50kg.
-
trebuie sa iti cumperi cutia + barele care vin perpendicular cu barele tale de wagon (aici sunt prinderi universale )
si eu intentionez sa imi iau un suport pt gc doar ca am gasit intr-un singur loc prinderile pe caroserie de gc si doar de la thule (avand sedan trebuie sa ai prinderi dedicate ) plus ca pe barele de la thule ''aerorahat'' stiu ca poti pune undeva la 75kg maxim
-
Legat de viteza maxima, iti pot spune din experienta ca suportii mei de schiuri aveau sugerata ca viteza maxima 130 km/h, dar am mers si cu 200 km/h si nu s-a intamplat nimic. Este adevarat ca verificam totul la fiecare oprire a masinii. Cred ca acea limitare la 130 km/h este posibil sa fie data de faptul ca asta este viteza maxima admisa pe orice drum in Romania, si ar fi cumva in afara legii daca ar limita viteza maxima la mai mult de atat. Desi la cauciucuri este o alta situatie...
-
Victor, avea Serban pe Bug-ul de SUA bare transversale si daca le gaseste le iau eu. Ideea e sa pot sa pun cutia pe ele.
Astea sunt: (https://www.subarugenuineparts.com/images/subaru-impreza-crossbar.jpg?osCsid=5617a40b2d260c29f1cda1753da06ea0)
KET, foarte posibil sa fie cum zici tu. Pe de alta parte, plasticul ala din care e facut cutia mi se pare ca flexeaza foarte mult si clar are alta rezistenta la inaintare decat schiurile sau snowboardul. Bine, nu o sa ma apuc sa alerg cu masina plina ochi, dar nu vreau sa ma trezesc ca zboara lucrurile intr-o depasire la 150.
-
Eu cred ca ar fi util sa te uiti la modelele mai lungi, sa intre si ski-urile in ele. Plus de asta arata si mult mai bine pe masina. Pacific 600 mi se pare ok. Nu stiu de ce doar 50kg? Limitat de bare? La forester e 100kg parca.
Cu viteza eu zic sa nu-ti faci probleme. Si eu am fost cu 180km pe ora fara nici o problema. Doar ca la vant puternic din lateral simti masina mai instabila.
Cutia nu se deschide asa de usor, are inchidere in vreo 6 sau 8 puncte si e deschisa doar cu cheia in ea.se poate scoate cheia doar cu cutia inchisa.
Ar trebui sa se poata prinda pe orice bara. Cutia vine cu 4 prinderi ca un cleste, pe care le strangi din interior. Si da vine si cu chingile respective. Dar mai bine intrebi inainte, sa nu ai surprize.
Eu spun sa nu-ti faci probleme ca sunt rezistente.
In interior, intre cei 4 clesti, poti ancora bagajele, asa ca nu-ti fa griji ca-ti zboara peste tot
Nici la greutate nu cred ca sunt probleme. Pana la urma poti pune lucrurile mai grele in portbagaj iar sus pui ce-I mai usor.
-
http://www.thule.com.au/details.php?p_id=518
Aici arata si sistemul de prindere.
Vad ca pacific 600 are 13kg. Dezavantajul e ca are deschidere doar pe o parte. Nu cred insa ca e o mare problema.
Uite-te pe pagina aia ca au mai multe modele. De exemplu acolo la pacific 100 scrie ca are 15 kg.
-
Multumesc Dan pentru sfaturi!
Nu e nimeni in familie fan sporturi de iarna asa ca nu a fost pe lista de necesitati. Din cate imi aduc eu aminte, in cartea masinii scria ca maxim 50kg ai voie sa pui pe plafon (bare). Nu stiu daca tin minte gresit sau la forester e mai mult.
Dar pare o varinta buna si thule 600. Acum vad ca exista variante.. pacific, touring etc.
-
Mihai se pregateste de ignat si nu se risca sa bage "agregatu`" in spate... ;D
-
:)))))))
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
-
Io am barele astea transversale: http://www.portbagajeauto.ro/bare-transversale/thule-rapid-system-757-aluminiu-bare-transversale-otel-portbagaj-portbagaje-auto-thule-wingbar.html (desi in link scrie ca sunt din otel, sunt de fapt din aluminiu)
si folosesc cutia asta: http://www.portbagajeauto.ro/cutii-portbagaj/thule-pacific-600-gri-mat-cutie-portbagaj.html
Am mers pana acum cu ea montata cu peste 150 km/h si n'are nici pe dracu'.
Am mers pe TF si TA pe serpentine si se tine foarte bine. Se deschide pe ambele parti, odata inchisa nu mai "flambeaza" si overall e o investitie buna in sensul ca am dublat capacitatea portbagajului pentru iesiri cu 3-4 in masina.
O singura obiectie: modelele in jurul lu' 2000 ron si peste, sunt facute dintr-un material mult mai bun. A, si mai e ceva: vara faci colectie de musculite lipite de botul portbagajului, din orice material ar fi el.
Oricum, as zice sa faci un drum pana la ei (portbagajeauto.ro) si sa vorbesti cu baietii de acolo. Mie mi-au dat multe detalii si am putut sa vad diferentele intre modele.
Pe de alta parte, pentru 1-2 iesiri pe an merita mult mai bine sa inchriezi de la ei, decat sa-l cumperi.
Just my 2c.
-
Merci Catalin de feedback. Acum cu inchiriatul ai si tu dreptate pentru 1-2 iesiri pe an nu merita. Dar daca produsul are 3 ani garantie si ai minim 3 iesiri pe an, in 2 ani esti la egalitate considerand un cost mediu de inchiriere de 250 lei (doar cutia), si in 3 ani de utilizare deja esti in avantaj sa cumperi.
Deci totul depinde de numarul de folosiri pe an si durata folosirii evident. Daca inchiriezi 7 zile, deja te apropii de jumatate din pretul de cumparare.
Nu stiu ce durata de viata au aceste cutii. Presupun ca depinde si de cum le intretii, de vremea de afara cand le folosesti (inghet, ploaie, soare puternic etc.)
Ramane sa vedem ce aduce mosul.. Nicolae sper eu :D
-
vb cu serban pt el avea pe bug de usa dar modelul asta de bare care se prinde pe barele de break si este foarte ieftin .. gen 200-300 lei (asta in caz ca nu le gaseste secsi ) sunt unii pe maicadomnului de la care am luat noi bare pt subaru hatch si ford lui adyburner! daca vrei dam o fuga pana acolo ... la hatch au fost vreo 700 barele de la thule cu prinderile pt hatch si barele de aluminiu ''aero nus cum '' :D uite man de la astia sh cred ca merge oe impreza ta http://www.portbagajeauto.ro/second-hand-bare-portbagaje/set-bare-thule-755.html
http://olx.ro/oferta/bare-transversale-aluminiu-pentru-automobile-cu-bare-longitudinale-ID1Y9i7.html#68b6b51fd9
-
Asa ma...strica piata...
-
Mihai, cutia o poti prinde pe 99 % din bare transversale. Cu sistemul de la barele transversale e o oaresce problema.
Am si eu bare transversale Thule, cu sistem de prindere pt Impreza SW ( de la vechea ) si din pacate nu se potrivesc prinderile pe Forestier :( ... si le-am folosit o singura data...
Viteza... e viteza recomandata, dar tine si la mai mult, la reprize. La fel si greutatea. Bine, acu nu o sa pui 100kile in el :)
-
[...] sunt unii pe maicadomnului de la care am luat noi bare [...]
http://olx.ro/oferta/bare-transversale-aluminiu-pentru-automobile-cu-bare-longitudinale-ID1Y9i7.html#68b6b51fd9
de aia zic si eu, de la ei am cumparat.
-
Mihai, nu-ti fa probleme cu viteza, la cat de bulbucata e pacific, n-o sa depasesti 120 km/h. :) Eu am dynamic 900, si desi e mai subtire se aude destul de bine dupa 130 km/h; da, am mers cu ea si cu 180km/h (fara sa-mi iau zborul) dar esti avion... :)
Baietii de la portabagajeauto.ro sunt profi si te poti baza pe ei oricum.
Cu cat mai aerodinamica cu atat mai bine (zgomot, consum etc.). Si eu am fost tentat sa-mi iau mai mare(pe principiul mai incapatoare), insa de necrezut cate bagaje bag in dynamic.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Cautand din nou cutii (anul acesta sigur imi iau) am dat peste ceva altfel. Desi cam scump, mi se pare foarte tare ideea. O dai jos, o depozitezi sub pat, in debara, oriunde vrei, o faci clatita ca sa poti intra in parcarea subterana.
Bifeaza multe casute la mine, mai ales ca trebuie sa o pot pune pe mai multe masini diferite. Nu stiu cum e cu rezistenta in timp si decoloratul sau curatarea insectelor.
https://www.norauto.ro/cutii-portbagaj/1663-cutie-portbagaj-norauto-bermude-flex-3700-370-l-negru.html
-
Nu e cam mica? Bare transversale ai?
-
E mica da. Nu cred ca o sa o iau pe asta, dar tot ceva in 330l o sa iau pentru ca trebuie sa intre si pe Corsa si pe Focus care au plafonul scurt si hayonul cu deschidere mare. Imi trebuie o cutie sa o foloseasca toata familia, ca asa eu am nevoie de 2 ori pe an.
-
Tocmai am achizitionat un sistem de bare transversale si ma gandesc serios la o cutie rigida pentru Outback. Aveti recomandari?
-
Thule, vezi mai sus.
-
Am gasit in cutia cu pliante Subaru pe care am avut-o la intalnirea de 6 ani si catalog accesorii pentru outback 2008. Cand ajung acasa iti dau codurile daca vrei pentru cutiile originale (una scurta si una lunga). Macar sa iti faci o idee, ca nu imi imaginez sa fie ieftine.
-
Thule, vezi mai sus.
Am vazut si multumesc. Thule este una din primele mele optiuni. Astept totusi din utilizare si alte sugestii/pareri.
-
Eu am de vreo 8-9 ani si cam 150k km cutia asta: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/312%2BXmTZteL.jpg
In toti anii si km astia a vazut de toate: viteza, off road, lovituri de la limitatoare de inaltime, pe care scria gresit inaltimea permisa. Inca se tine bine, singura problema am avut-o la arcurile care tin cutia deschisa, alea s-au dus si le-am inlocuit cu altele de la o cutie Thule.
-
Am din 2007 Hapro Probox 320L (parca). Foarte ok cutia. Am folosit-o pe Citroen C4, Golf V si Outback o singura data.
Singura problema este ca mi-a aparut o crapatura fix in fata, de la o piatra probabil. Sta in garaj de 3-4 ani cu o singura exceptie anul trecut cand am fost la valea Screzii.
Recomand firma Hapro. Am avut de la ei si bare transversale pentru C4.
http://www.portbagaje.ro/index.php?portbagaje=cutii_portbagaje
http://olx.ro/oferta/portbagaj-auto-probox-in-stare-perfecta-ID6fvpC.html#e4d59ba63d
-
Pt cine are nevoie de 2 orii pe an de cutie (cum sunt si eu), solutia optima este inchirierea.
Eu am inchiriat pana acum de 3 ori de la aventuria.ro si sunt f multumit, am dat in jur de 200-250 lei (cutot cu bare) de fiecare data, pe cate 7-10 zile, in functie de concediu.
In rest nu ai treaba cu depozitatul si poti sa alegi cutia cea mai potrivita in functie de necesitati.
Altfel o cutie buna costa in jur de 2.000 lei + barele 7-900 lei in functie de model si prindere.
-
https://www.amazon.com/World-Pride-Aluminum-Crossbars-Capacity/dp/B01IEVT2YQ/ref=pd_sbs_263_27?ie=UTF8&pd_rd_i=B01IEVT2YQ&pd_rd_r=NTHKFDPDQR8VPGQJJB2B&pd_rd_w=k7ll2&pd_rd_wg=tX77n&psc=1&refRID=NTHKFDPDQR8VPGQJJB2B
63 de dolari!!!
-
Sau asta, ceva mai scump dar mai lung si mai "american" style:
https://www.amazon.com/dp/B013COCXDC?psc=1
-
Sa ma iertati si voi si maicuta D-lui, da' nu mi-as pune asa ceva pe masina nici sa mi-l dea moka... :-\
-
La modelul ala de portbagaj nu se dadea si o Dacia 1310 break ? :D
-
Acele cosuri, desi intalnite si la subaristii din SUA, sunt mai mult facute pentru auto ce suporta o greutate mai mare pe plafon. Iar Subaru nu este printre acelea, dar colegii de peste balta le pun pentru aspectul de off roader.
Singurul motiv pentru care as pune asa ceva ar fi sa fac proiect de off road si in acel cos sa mai arunc o lopata, o sufa sau orice altceva murdar de pamant ce nu as vrea sa ajunga in masina.
-
recomand aventuria.ro/inchirieri alex e si subarist si vecin cu mine !
-
ar fi sa fac proiect de off road si in acel cos sa mai arunc o lopata, o sufa sau orice altceva murdar de pamant ce nu as vrea sa ajunga in masina.
Sau, foarte important pentru off-road in locuri izolate sau strabatut outbackul (https://en.wikipedia.org/wiki/Outback) ::) , una sau doua roti de rezerva. :)
-
recomand aventuria.ro/inchirieri alex e si subarist si vecin cu mine !
dragi co-forumisti, cand veniti sau sunati la aventuria spuneti ca veniti via forum, ca sa stie colegul meu sa va faca o reducere la inchiriere. daca e vorba de echipamente SH, exista - intrebati, vedeti, testati
multumesc, vecine ;)
-
Salut!
Mă poate ajuta și pe mine cineva.. Aș dori să găsesc un cod pentru barele longitudinale originale ale modelului Subau impreza 2008 .. Caut înebunit de o grămadă de timp și nu găsesc nimic. Mulțumesc anticipat!
-
Pai exista din fabrica bare longitudinale pentru generatia asta?
-
Pai exista din fabrica bare longitudinale pentru generatia asta?
Nu.
-
Cred ca doar pe Impreza XV au fost. Cauta dezmembrari. Au fost doar diesel si benzina de 2.0 multe cu gpl. Unii inca mai încearcă sa le vanda ca masini intregi si funcționale. Altii deja au bagat la dezmembrat masinile.
-
Degeaba!
Barele alea nu-s totul, pe caroserie sunt niste piulite sudate/sertizate. Niste ornamente intrerupte in zona fixarii barelor, samd.
Daca n-a avut din nastere, tre' sa macelaresti caroseria.
Nu inteleg ideea de a dori longitudinale. Normal e sa vrei transversale. Te duci la magazin, spui acolo ce masina ai, ti se ofera, le platesti, le montezi si aia e.
-
Recomandati-mi un loc de unde pot procura un set de bare transversale aluminiu pentru Forester SG.
Dar daca se poate, nu ma trimiteti la Thule.(1200-1500 set bare, exagerat pentru bugetul nostru si masina batrana)
Pe Fabia am pus un set cu 120 lei de la Lidl si mi-am construit casa cu ajutorul lor.
Ce are masina asta asa special diferit de Audi Qn sau Mercedes GL... pentru care se gasesc bare transversale pentru sine integrate cu 330-360lei iar pentru Foresterul SG sunt cu minim 800-1000lei?
-
Are sistemul de prindere special, cu cleme pe sine, e destul de rar si de aici si pretul probabil. Din pacate nu pot sa-ti recomand nimic altceva decat thule, mai ales pentru sistemul asta, care e mai delicat sa zicem, nu vrei sa pui niste bare de 2 lei care se vor desprinde la prima curba mai serioasa ... Recomand olx, stiu pe cineva care a luat cu 400 lei aproape noi.
-
Ori nu știu eu sa caut pe olx (ma îndoiesc) ori sunt rare articolele astea.
La un moment dat am văzut un Forester pentru dezmembrări și avea barele în poze.
Dar interlocutorul nu mi-a raspuns la mesaje.
-
Eu am luat un set de Montblanc pentru Subaru, c u sigla Subaru pe ele, cu 300 lei. Incearca sa vezi daca mai au cei de la ADF Italy (ii gasesti cautand pe google).
-
De la ADF am luat și eu. Le găsești magazinul pe pieseauto.ro
Pentru outback ce-i drept dar parca am dat 400.
-
Merci.
Nu au pe website dar le-am trimis un mesaj pe FB.
Dacă nu îmi raspunund, le dau un telefon.
-
https://www.auto-soft.ro/bare-transversale-cruz-subaru-forester-5-usi-iisg-2002-2008-cu-bare-longitudinale-pline-cu-bare-airo-x-din-aluminiu/cp/vg2441
(https://scontent.ftce2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/90347857_3081151411909813_2053172544206274560_o.jpg?_nc_cat=109&ccb=3&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=xaCHMJKMvVQAX-co54q&_nc_ht=scontent.ftce2-1.fna&oh=718e0b3acd9c398b61be10b919e5de4a&oe=604A95A2)
-
Am gasit la un magazin online romanesc varianta Cruz dar arata urat.
Ia aruncati o privire aici la niste polonezi la poze reale.
Barele astea stau pe masina de parca tai lemne pe ele (capre). Suportii sunt prea inalti (mi se pare mie?).
Sistemul ar trebui sa fie cu cel putin 40mm mai jos.
https://boxcars.pl/bagaznik-cruz-sx-subaru-forester-936519-921355.html
(https://boxcars.pl/media/products/4b275121ce316e0f003694a12aab9b3f/images/thumbnail/big_bagaznik_dachowy_Cruz_Subaru_Forester_boxcars_10.jpg)
-
Arata ca o adaptare sincer sa fiu. Desi sunt multi care caua bare inalte sa care diverse obiecte cu forme ciudate. Cele de la montblanc se asaza cel mai bine.
Mai exista si varianta USA dar trebuie adusa de peste mari si tari.
-
Muttley isi luase niste bare faine, cred ca japoneze sau australiene. Daca te uiti pe topic-ul masinii lui (130+ pagini) vei gasi poze si pe undeva si detalii despre marca si model.
-
Am văzut modelul acesta azi pe un SG în SB asa ceva.
Sunt chiar slim, low profile, dar nu le-am observat în oferta Thule și nu știu ce preț au.
(https://media.karousell.com/media/photos/products/2016/05/28/subaru_forester_thule_aero_bars_and_foot_pack_1464429313_cf3a8681.jpg)
-
Ce parere aveti de barele astea?
Are cineva?
https://omacshop.com/products/black-roof-rail-rack-cross-bars-luggage-carrier-fits-subaru-forester-2003-2008
Am posibilitatea sa le cumpere cineva pentru mine.
-
Am dat peste asta întâmplător. Poate ajută pe cineva.
https://www.cel.ro/bare-auto-transversale/marca-vehicul-i2746/subaru/4a-1 (https://www.cel.ro/bare-auto-transversale/marca-vehicul-i2746/subaru/4a-1)
-
Peste ce mai exact?
-
Am dat peste asta întâmplător. Poate ajută pe cineva.
https://www.cel.ro/bare-auto-transversale/marca-vehicul-i2746/subaru/4a-1 (https://www.cel.ro/bare-auto-transversale/marca-vehicul-i2746/subaru/4a-1)
Pentru modele cu BARE longitudinale pe plafon, orice model obisnuit de transversale se potriveste (vezi modelul de 160 lei de la Lidl care e f bun)
Pentru modele fara bare/sine longitudinale de prindere apar modele cu picioare.
Unele auto au locasuri dedicate pentru asta.
Daca auto are SINE INTEGRATE pe plafon, lucrurile se complica si in functie de profilul sinei, e necesar un sistem dedicat de prindere pentru picioare.
Pentru Forester SG, sina are un profil diferit de cele uzuale, nu are nici o buza de prindere pe exterior, ca rezultat sistemele de prindere pentru Audi, BMW, Mercedes s. a. care folosesc o gheara exterioara nu sunt potrivite.
La Forester SG e necesar un pinten care intra in cantul dinspre interiorul sinei.
Am mai vazut 2 sau 3 modele de auto cu o sina asemanatoare cu Forester SG, o varianta de Nissan Xtrail, una de Suzuki Grand Vitara si un de Tucson. (serii scurte cred).
E posibil sa mai fie si alte modele.
Oricum, la o cautare pe Thule sau alti producatori seriosi, sistemele de prindere pentru modelele mentionate difera (numere de cod)
Din ce am gasit eu, pentru Forester SG sunt 2 modele de bare OEM sa zicem.
Un model de 120cm care se aplica pe sine (a fost chiar fabricat inscriptionat Subaru)
https://www.montblancgroup.com/en/gb/products/roof-racks/flex-ready-fit-roof-rack/ready-fit-aluminium-roof-bar-rf22/748022/
Un model de bare lungime fixa prindere pe interior.
(https://i.ibb.co/Jd7sZCM/s-l400.jpg)
-
Ce parere aveti de barele astea?
Are cineva?
https://omacshop.com/products/black-roof-rail-rack-cross-bars-luggage-carrier-fits-subaru-forester-2003-2008
Am posibilitatea sa le cumpere cineva pentru mine.
Am primit din USA barele din link.
Ghinion! Nu se potriveste sistemul de prindere. Sellerul discuta cu producatorul sa vada unde e gresala.
Sistemul are o gheara exterioara care se prinde pe sina care trebuie sa aiba un cant (probat la Audi A6).
Nu le pot returna asa ca le-am pus la vanzare pe olx.
https://www.olx.ro/d/oferta/bare-transversale-negre-aluminiu-omac-IDf0ruV.html
-
Towbox V3 de montat pe cârlig,am văzut un A6 model nou cu ceva de genul ăsta pe cârlig,arăta extraordinar,am citit că poate fi încărcat cu o greutate de până la 50 kg.
-
Am ochit-o si eu, ma gandeam s-o iau. Pe forester e la fix ca nu trebuie sa te cateri la etaj sa ajungi cu bagajele. In plus ajuta si la aerodinamicitate. Am mers pe varianta clasica pana la urma din lipsa de spatiu in curte.
-
Și partea din spate are o legătură cu aerodinamica, dar nu cred că acesta a fost motivul pentru care a apărut towbox. Este o varianta mai la îndemână daca nu stai bine cu spatele. Doar că nu știu cum este cu deschisul hayonului și trebuie să ai cui. Daca nu ai, costul se dublează...
-
In sfarsit mi-am luat bare/bări. :D
Am gasit pe olx la cineva Thule Wingbar Evo cu picioare 753 - 350lei + 38 transport (fan)
Au fost pe un Suzuki SX4.
Mi-am comandat kitul 4005 pentru prindere pe Forester SG (179lei).
Cred ca am iesit bine considerand ca ar fi costat 1025 noi.
Lucky me... barele luate din US (OMTEC) cu 85$ nu s-au potrivit pe SG (le-au scos si de pe site).
Dupa cateva emailuri cu OMAC USA ei au zis ca pot face retur chiar daca a trecut perioada.
Le-am spus ca nu pot face retur ca sunt in Europa iar formalitatile vamale si transportul nu s-ar justifica.
In scurt timp mi-au raspus ca fac o exceptie si imi fac refund total (adica fratelui meu care le-a platit) fara sa trimit barele inapoi.
Le-am vandut pentru un Seat Alhambra 2007 cu 350lei.
Adica mi-am luat Thule gratis.
(https://i.ibb.co/Gd067Lp/IMG-20210921-150922.jpg) (https://ibb.co/JcK1n4t)
(https://i.ibb.co/6Y5hH7g/IMG-20210923-150656.jpg) (https://ibb.co/cJd56SD)
-
Salut,
Ce dimensiune au barele? 118 sau 135?
Merci fain
-
108cm + cate 2cm capacele.
Total 112cm.
-
108cm + cate 2cm capacele.
Total 112cm.
Merci fain!