Subaru club Romania

Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GC/GF/GM (1992-2000) => Topic started by: raduph on February 24, 2014, 11:01:53 AM

Title: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on February 24, 2014, 11:01:53 AM
Salut,

Dupa cum spune si titlul, caut un exemplar in stare buna, cat mai stock. Optiunile sunt destul de limitate in Romanica, nu am gasit decat unul singur in stare de functionare pe internet. Preferabil LHD (de fabrica, nu conversie) si inmatriculat RO.
Astept ofertele voastre.

Multumesc.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: paulwhp on February 24, 2014, 12:11:00 PM
Succes in a gasi WRX STI GC8 LHD de fabrica
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on February 24, 2014, 15:59:22 PM
Nu s-au facut LHD de fabrica? Imi vine greu a crede. In orice caz, daca totusi nu s-au facut decat RHD atunci conversia sa fie de calitate.

Multumesc.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: ady_viteza on February 24, 2014, 21:17:52 PM
Nu s-au facut LHD de fabrica? Imi vine greu a crede. In orice caz, daca totusi nu s-au facut decat RHD atunci conversia sa fie de calitate.

Multumesc.

S-au facut suficient de multe...dar nu o sa gasesti in Romania...arunca un ochi pe mobile.de sa vezi cat costa unul in stare buna !!!
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on February 24, 2014, 23:05:45 PM
Sunt curios, vreunul din voi se da cu un gc8 cu RHD? Cat de groaznic este? Nu stiu daca se mai poate face conversie in curte, mai nou am impresiia ca te obliga sa te duci la service.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: KET on February 24, 2014, 23:39:56 PM
Se poate si "in curte". Am stat in dreapta in masina lu' malakay, care e acelasi lucru, poate ceva mai bina, ai desi am un STi de care nu ma pot plange, am fost impresionat. Diferenta de greutate, comparativ cu modelele mai noi, face diferenta. Noroc in a gasi ce cauti, dar pregateste cash!  ;)
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on February 25, 2014, 22:20:19 PM
Poate eu nu sunt in masura sa iti zic un pret corect la gc pt ca la mine GC e mai mult decat o simpla masina ... dar un wrx in stare decenta fara 5000 E nu cred ca gasesti si asta stoc .. un gc sti  stare buna 7-10 K !
Daca vrei sa faci combinatia perfecta pt un GC d.p.m.d.v pui tot STI new age pe caroseria de GC , aici alti bani  alta distractie !
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: Leone 84 on February 25, 2014, 23:04:27 PM
E unul in Timisoara..in stare destul de buna.Masina a avut volan pe dreapta
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: victor.p on February 26, 2014, 01:38:10 AM
L-am vazut si eu in trecere pe cel din Timisoara, arata binisor.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on February 26, 2014, 14:46:21 PM
Dar e de vanzare?
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on February 26, 2014, 14:55:36 PM
Vorbim de http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C31763310.html ? In poze volanul este pe dreapta nu pe stanga. Daca aveti link va rog sa-l postati.

Nu trebuie sa fie tipla, dar macar sa poata merge pe roti pana acasa, sa nu ma mai complic si cu platforma. Urmatoarea destinatie va fi o curte unde se suie pe butuci si se segmenteaza motorul. Nu am constrangeri de timp in sensul ca vreau sa fie gata intr-o luna, dispun de 2-3 ore libere seara si ceva mai mult in weekend, probabil imi va lua 2 ani ca sa prinda viata. De asta nici nu vreau sa dau foarte mult pe ea pentru ca vreau sa invat, avand in vedere ca ultimul motor desfacut a fost acum 10 ani si apartinea unui U650 nu am asteptari ca mai reusesc si sa-l pun la loc intr-un timp prea scurt.

Ca optiune mai era si http://mercador.ro/oferta/subaru-impreza-wrx-sti-ID1kTSL.html#fbc8d9cf53 insa are ceva probleme cu actele, in sensul ca este inmatriculata ca vehicul de curse dar nu dispune de rollcage, sigurante capota, etc. ceea ce ma face sa cred ca a fost inscrisa prin spaga si mi-e teama sa nu am probleme la autentificare. Proprietarul actual o are din noiembrie si nu a inmatriculat-o pe numele lui, ceea ce iarasi ridica niste semne de intrebare...
In plus de asta, este revopsita partial, conversia de la RHD la LHD nu este completa (facuta in curte cred): butoanele pentru geamuri sunt pe usa dreapta, iar A/C nu functioneaza, probabil cine s-a ocupat n-a mai avut rabdare sa traga instalatia electrica. Inseamna ca nu pot verifica nici compresorul cum trebuie. Daca era mai aproape de mine m-as fi dus sa o vad chiar si cu problemutele evidentiate.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: ady_viteza on February 26, 2014, 18:26:40 PM
N-are nici-o treaba daca a fost inmatriculata ca masina destinata competitiilor sportive....daca te lasi de curse si faci masina iar de strada nu mai poti circula cu ea sau cum??
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on February 26, 2014, 19:10:02 PM
Din cate stiam, la un moment dat, dac'o inmatriculai ca masina destinata competitiilor sportive, nu plateai TPI. Taxa ptr asta ar fi ~850 euro, dar posibil sa trebuiasca readusa la stadiul initial pentru a o inmatricula. Si nusht daca oricine poate inmatricula o masina ca avand scop folosirea in competitii sportive, ca sa zici ca o trece pe numelelui, dar fara a schimba destinatia
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: ady_viteza on February 26, 2014, 19:37:46 PM
Nu oricine poate inmatricula o masina de curse...trebuie sa ai licenta de pilot si fisa de omologare fia pentru masina.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on February 26, 2014, 19:41:45 PM
Deci am intuit bine.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: 2xGhe on February 28, 2014, 15:52:52 PM
Tare faza cu segmentarea :))
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on February 28, 2014, 16:55:48 PM
Tare faza cu segmentarea :))

Poate e putin impropriu spus dar intelegi ce vreau sa zic.  ::)
Topic valabil inca.

Edit: Corect, este nevoie de licenta de pilot, cursul e in jur de 400 de euro daca retin bine, si dureaza vreo doua zile. Daca vrei sa si concurezi ai niste limitari pentru primele 8 etape la VTM. Mai departe nu stiu ca nu m-a interesat.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on February 28, 2014, 19:12:49 PM
eu am cumparat masina  destinata comp sportive si am inmatric fara probleme si fara licenta si la revanzare nu au fost probleme !
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: ady_viteza on February 28, 2014, 20:03:05 PM
eu am cumparat masina  destinata comp sportive si am inmatric fara probleme si fara licenta si la revanzare nu au fost probleme !

E vorba de atunci cand inmatriculezi pentru prima oara masina de curse....adica sa-i treci in carte destinatia...apoi la revanzare nu stiu daca e necesar.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: paulwhp on March 01, 2014, 01:15:41 AM
*badpost
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on March 01, 2014, 11:18:11 AM
http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C31383308.html
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 01, 2014, 13:52:49 PM
Sau un WRX (http://mercador.ro/oferta/subaru-wrx-ID15BPW.html#c4d09e3aa9)?
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: paulwhp on March 01, 2014, 16:37:03 PM
Eu as merge pe cel din anuntul lui Malakay, ca specificatii + ca e inmatriculat.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: 2xGhe on March 03, 2014, 01:36:44 AM
Sau un WRX (http://mercador.ro/oferta/subaru-wrx-ID15BPW.html#c4d09e3aa9)?
asta e avionu' lu' subidan :D
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 03, 2014, 11:36:00 AM
Inc'o varianta (http://mercador.ro/oferta/subaru-impreza-sti-ID1hsT7.html#c4d09e3aa9)
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: Leone 84 on March 04, 2014, 19:47:34 PM
.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 09, 2014, 19:06:23 PM
Se poate inchide, am incheiat tranzactia. Multumesc pentru sfaturi si ajutor.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: paulwhp on March 09, 2014, 19:27:16 PM
Ce ai ales pana la urma?
Da-ne mai multe detalii
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 10, 2014, 14:57:18 PM
Cea inmatriculata in Iasi. Am fost saptamana trecuta si am batut palma cu omul.
Hartia de dyno arata 251 de cai la 6k rpm.
Trage ca un animal, consum pe masura. :)

Masina este in stare buna, cel putin la prima vedere. Saptamana aceasta urmeaza sa o duc la o constatare completa cu tot cu elevator.

Ca si probleme la momentul achizitiei:

-A/C nefunctional (reparat in weekend si incarcat freon - 150 lei manopera+freon, garniturile nu mai etansau bine, a trebuit sa dau jos radiator apa ca sa ajung la cel de A/C)
-Se balbaie un pic la relanti - o sa incep prin a schimba bujiile, urmand fisele daca nu se rezolva (deja am comandat bujii NGK iridiu) mecanicul care s-a ocupat de a/c mi-a spus ca merge in 3 pistoane, dupa ureche, ceea nu prea cred, dar va tin la curent daca se imbunatateste in urma schimbului de bujii
-geamuri electrice spate nefunctionale (nu am apucat sa dau jos fetele de usa sa vad ce si cum)
-releu(?!) inchidere centralizata dus sau in conflict cu alarma (la fel, trebuie dat jos torpedoul si vazut ce e pe acolo - pentru moment folosesc broasca pentru inchidere, daca nu le inchid manual de la sofer face ca toti dracii si bazaie)
-volanul scartaie un pic, ma deranjeaza la urechi doar
-boxele fata nefunctionale (urmeaza sa le schimb cu niste sony xplod-uri + tub de bass)
-lipsa scut (daca ma poate ajuta cineva cu un link catre un vanzator de incredere)
-ceva urme de rugina (de asteptat avand in vedere vechimea masinii)
-masina nu este vopsita - este colantata cap coada - culoarea din talon reflecta realitatea - la origine masina a fost verde.
-faruri de fabrica foarte chioare - (si-a pus cineva xenon sau angel eyes de pe e-bay?) farurile de fabrica sunt pur si simplu insuficiente.
-franele sunt non-ABS si mi se par foarte slabe, urmeaza verificare completa si inlocuit cu ceva de calitate superioara, incepand cu furtunase lichid + placute si apoi mai vad.
-Inlocuit led-uri albe pentru tot bordul, unele sunt arse si abia se vad si noaptea
-Dezaburire luneta dusa, fiindca tot vine vara ma intereseaza mai putin dar este pe lista
-Spalatoare faruri nefunctionale
-Semnalizari + stopuri rosii (sunt legale? parca nu - o sa caut pe galben)
-Toba nu dispune de silencer, urmatorul ITP este peste un an, sa vedem pe unde scot camasa

Per total ma declar multumit, sa vedem ce o mai iesi la elevator, sper sa nu fie mancata caroseria rau sub tot colantul ala. Nu am probleme de infiltratii la ploaie sau covorase umede, deci macar e un inceput.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: ady_viteza on March 10, 2014, 15:01:18 PM
Ce pret a avut masina in final?
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 10, 2014, 15:09:30 PM
4600 la cursul BNR din ziua respectiva.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 10, 2014, 19:34:42 PM
Pentru faruri poti incerca polish si montarea de lupe in far si ar trebui sa se imbunatateasca semnificativ eficienta. Doar xenon'ul nu cred o sa iti rezolve problema
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 10, 2014, 20:06:42 PM
Pai eu vreau faruri noi inclusiv geamul.
Cred ca cel mai bine atasez un link.
http://www.ebay.co.uk/itm/92-00-SUBARU-IMPREZA-WRX-CHROME-LED-Projector-HeadLights-GC8-/321007532355?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4abd8a3943 asa ceva, nu neaparat astea.
Arata si ceva mai bine, bineinteles, dupa gusturille fiecaruia, dar cel mai important e sa bata mai bine ca astea stock.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 10, 2014, 22:23:59 PM
nu ti recomand.Am eu.Si pe langa faptul ca nu arata bine pe masina,nici lumina nu e cine stie ce.Am xenon si abia daca vad ceva.Merg mai mult pe ghicite.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 10, 2014, 22:37:11 PM
Pentru Fiesta primisem o oferta de 590 ron pentru kit lupe Morimoto + inele + xenon + montaj
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 11, 2014, 08:35:10 AM
Dar cele crystal clear sunt bune de ceva?
O sa am in vedere varianta cu polish, eventual niste becuri mai bune. La motocicleta mi-am pus Philips, e 150 RON perechea cu dublu filament si le am de vreo 2 ani, nu s-au ars si bat mult mai bine decat alea normale.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on March 11, 2014, 14:50:04 PM
felicitari pt achizitie, ma bucur pt inca un GC pe forum asteptam poze cu masina si poate facem si o intalnire ...
daca ai nevoie de orice informatie/ piese  da un p.m si te ajut cu cea mai mare placere !
p.s eu am farurile negre de la depo si vad foarte bine cu ele .... ! ( am avut si xenon pe farurile vechi de prefacelift si am fost multumit )
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: mihai_WRT on March 11, 2014, 15:35:06 PM
felicitari pentru achizitie.
In legatura cu farurile, parerea mea ca cele cristal clear fac cea mai buna treaba, chiar si fara xenon ;)
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: KET on March 11, 2014, 19:31:19 PM
Sa te bucuri de masina! Probabil ca adminii vor taia din subiectul asta si-ti vor crea un subiect de prezentare al masinii. Asteptam sa vedem cum va progresa masina ta. Planurile sunt mai mult decat ok.
Title: Răspuns: CAUT impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 12, 2014, 12:52:17 PM
Multumesc!

Se pare, totusi, ca am vorbit un pic prea devreme despre infiltratii apa. Masina nu este un daily drive asa ca de cateva zile a cam stat, timpul liber e resursa pretioasa in timpul saptamanii. Aseara am vrut sa verific masurile la boxele din spate, de pe policioara si duhneste maxim a mucegai in portbagaj. Sunt ceva urme de apa in jurul rezervei - trebuie neaparat sa descopar pe unde Dumnezeu intra toata apa aia si sa rezolv la un tinichigiu.
Cand o sa mai dea caldura un pic, o sa ma fac si eu ca ma duc la peste intr-un weekend si scot tot ce e in portbagaj sa se usuce la soare.  ;D

Chiar am rugamintea ca un admin sa inchida topicul de cumparare si sa mute conversatia in sectiune de prezentare.

Cu stima,
R

Edit: Dupa ce am reparat A/C mi-a aparut un tacanit la relanti, si pare ca se aude de la supapa aia de boost sau cum se cheama in romana. boost solenoid, daca pun mana pe el se simte cand tacane, si se aude destul de tare, ceva idei?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 12, 2014, 16:45:55 PM
Pentru portbagaj,trebuie sa reglezi balamalele.Defapt trebuie sa bricolezi.Daca scoti sau rabatezi bancheta spate si te uit inspre portbagaj,pe lumina,o sa vezi pe unde intra apa.Cred ca din fabrica nu se inchide bine capota.Eu am facut operatiunea si nu prea mai am probleme.Nu stiu daca esti din Bucuresti,ca ne putem intalni sa iti arat.
LE. Adminii,nu puteti face o modificare unde sa se vada locatia userilor?Ca sa nu ne mai ambalam cand trebuie aratat ceva.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 12, 2014, 23:17:01 PM
Celalalt, sunt din Ploiesti si lucrez in Bucuresti, in Baneasa. :) Sunt convins ca putem aranja ceva.
Mie mi se pare ca se inchide ok capacul, chiar m-am uitat la spalatorie daca trece apa de cheder si n-am vazut clabuc deloc. Ar fi bine sa fie ceva atat de simplu.

O sa am nevoie de ceva suport tehnic de la voi in perioada urmatoare pe masura ce ma apuc sa mai schimb/curat anumite componente care isi arata varsta.

Inca o data, multumesc de primire si poate ne vedem la ceva intalniri. Organizati in Bucuresti ceva?

O seara frumoasa!
R.

Edit: Ar putea fi o solutie sa ne trecem localitatea in semnatura.


Later edit:

Un mic update, in speranta ca pot sa descopar pe unde intra apa in portbagaj am dus-o la spalatorie. Apa intra pe langa chederele de la stopuri, deja am cumparat silicon din ala negru pentru garnituri si in weekend se rezolva. :D
Problema nr. 2: In continuare imi face figuri la relanti. Coboara in 3-400 ture si trage sa moara. Chiar mi s-a oprit motorul intr-o curba un pic mai stransa, dar atunci cred ca a fost din cauza ca zburda zeama de colo colo in rezervor - nu mai aveam decat un sfert.
Daca o turez un pic in gol sa sara de 1500 rpm tine cuminte relanti la 900, apoi dupa cateva minute incepe iar sa faca. Se simte un pic si in mers, cum am luat piciorul din gaz face frana de motor puternic, in stilul motoarelor in v de la motociclete, daca se da cineva pe doua roti sau asemanator cu momentul in care e intr-a doua si incerci sa pleci de la viteza f mica, isi da in nas, nu stiu sa descriu mai bine.
Nu am schimbat inca bujiile pentru ca nu mi-au sosit, insa nu pot sa nu ma intreb si sa-mi rod unghiile pana intra in operatie. In continuare trage bine daca infig piciorul in ea.
Ma gandesc la senzorul de aer, poate, sau clapeta de acceleratie?
Sa incerc sa o curat cu o carpa, poate s-o fi adunat jeg. Treaba e ca maine vreau sa vin cu ea la munca si mi-e sa nu imi moara motorul la fiecare semafor din Bucuresti.

Mersi si seara faina

P.S.
Maine montez boxe noi si subwoofer, sambata schimb de lichide si sus cu ea sa ne uitam pe sub fusta.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 14, 2014, 23:44:26 PM
Pe aceasta cale transmit salutarile mele catre Senor Malakay, ce mica e lumea!  :D

Atasez si doua poze cu Hodor din ciclul zi/noapte:

(http://i57.tinypic.com/2lu90h.jpg)

(http://i60.tinypic.com/286wuq1.jpg)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 15, 2014, 00:45:23 AM
Uuuuu...secsîii
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: 2xGhe on March 15, 2014, 00:49:33 AM
frumoasa:)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 15, 2014, 20:18:31 PM
frumoasa, nefrumoasa asa am luat-o. Toate reclamele la componente vor zbura, urmeaza jante pentru setul de vara - nu m-am hotarat inca ce.

Ca si update, astazi am schimbat bujiile, mi-a dat teroare pana am ajuns la ele. Unul dintre dezavantajele unui motor boxer.
Daca tot am dat airbox-u jos, am verificat si maf-u si e ok.
Atasez niste poze cu bujiile scoase, as avea nevoie de parerea voastra - 3 erau ok, a 4-a era plina de funingine si este si o mica diferenta la distanta din varf, sa fi fost de acolo problemele mele? La acelasi piston cu bujia cu funingine, si fisa era mai jegoasa. Am curatat tot cu spray de contacte si betigase de urechi. Cutia este de la ce am pus - NGK 7.

Mi se pare ca trage mai bine jos si parca nu mai smuceste asa tare la schimbat si cand ii dau gaz. Balbaitul se pare ca a disparut. Vineri am fost sa-mi montez boxele noi si m-a disperat in traficul ala lent, mi-a murit motorul la relanti de cateva ori dar m-am descurcat pana la urma. Nu mai vreau sa trec prin asa ceva...  :D

Pozele:

Cea din stanga mi se pare mie ca era problematica, mai murdara si distanta pentru scanteie este alta decat la celelalte 3.


(http://i62.tinypic.com/1eluo9.jpg)

(http://i59.tinypic.com/ixfbfa.jpg)

Am refacut si garniturile de la stopuri, nu se mai vede lumina pe nicaieri, astept 24 de ore si ma duc sa-i dau o spalare, sa vedem daca mai intra apa pe undeva.
Tablita aia de sub stop, de e in culoarea masinii, are suruburile schimbate, si impreuna cu butucul de la portbagaj, care nu mai are siguranta de pe interior buna, zornaie ca toti dracii si lasa impresia ca masina se dezintegreaza cand dau drumul la muzica ceva mai tare.


Last edit: Daca nu mai am probleme la relanti, sa mai imi bat capul sa desfac clapeta si senzorul aferent?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on March 16, 2014, 12:39:05 PM
Salut si aici , arata foarte ok masina o sa urmaresc cu interes evolutia !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 18, 2014, 19:24:03 PM
Poate sa imi spuna si mie cineva ce e asta? Am probleme cu inchiderea centralizata in sensul ca tot vrea sa inchida usile cand siguranta la sofer e pusa, sau bazaie ca un releu stricat cand nu e pusa.
Am reusit sa o dibui pana la urma si am scos-o, dar inchiderea din telecomanda tot functioneaza...
Ce face mai exact? Daca nu-l mai pun la loc e vreo problema, avea un kil de apa in el cand l-am intors.

(http://i59.tinypic.com/nlexdw.jpg)
(http://i62.tinypic.com/2ltr8uq.jpg)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 18, 2014, 21:05:48 PM
Probabil ca ai alarma.Ca modelele astea parca n aveau inchidere cu telecomanda.Ci doar un modul de centralizare pentru toqte cand incui cu cheia.Era in usa soferului nu?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 18, 2014, 21:22:02 PM
Am o mizerie de alarma Thunder. Initial am crezut ca este un conflict intre inchiderea centralizata si alarma.
Cutia se afla la pasager, la picioare chiar pe stalpul de la usa.

O sa-l desfac si il folosim ca material didactic, vad ca alarma e capabila sa inchida usa de la sofer. Oricum, inchiderea din cheie sau din telecomanda nu functioneaza decat pentru usa soferului, in rest trag sigurantele manual ca la 1310...
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 18, 2014, 21:33:42 PM
Atasez poze. Nu e pentru cei slabi de inger.
Cand am desfacut-o ma asteptam sa iasa broaste.

(http://i60.tinypic.com/678fug.jpg)

(http://i59.tinypic.com/2utg7py.jpg)


Releele cred ca sunt pa. O sa incerc sa il curat cu niste spray de contacte si o carpa. Il montez inapoi pe cotet si vedem. Daca tot face figuri il arunc si nu mai pun nimic in loc pentru o singura usa.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 18, 2014, 21:37:32 PM
Nicio sansa. Cum am atins un pic cu o carpa, condensatorii aia doi s-au dezintegrat!  :D
Macar am scapat de galagia aia infernala si de bazait.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: MihaiFlorescu on March 18, 2014, 21:42:57 PM
Daca se inchide numai usa soferului e posibil sa fi sarit o tija din usa care actioneaza inchierea celorlalte usi. Vezi in sectiunea Tutoriale ce am facut eu. Trebuie sa dai fata usii jos si tija curbata trebuie sa intre intr-un tragaci. La mine era iesit. Am mai indoit putin tija si m-am asigurat ca nu mai sare. Ai poze si instructiuni in sectiunea mai sus mentionata.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 18, 2014, 21:50:36 PM
E foarte posibil, insa imi e greu sa mai vad, acum. Cand am instalat boxele pe fata i-am pus sa faca si insonorizare. Mai am o singura gaura in fata de tabla a usii si nu vad prin ea ca sa ajung la macara si tije. Ar trebui sa o dau jos complet si e prea mare bataia de cap.

Am vazut topicul tau zilele trecute, dar era deja prea tarziu.     :)

Edit: Apropo, nu stiu daca e de la tija, actuatoarele se aud in usi, doar ca nu sar/blocheaza  sigurantele.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 18, 2014, 22:46:44 PM
Inseamna ca ai inceput gresit.Adica intai ai asfaltat si apoi ai tras gaze.;) .Modelul e simplu.Nu e o masi a sofisticata si computerizata.Si totusi chestia aia xd bazaia,sa nu aiba vreun rost.Poti sa pui poza cu locul in care era?Tot am senzatia ca am asa ceva si poate te scap de o grija.Daca mai am instalatia...Ca in teorie ar trebui sa fie la fel.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 19, 2014, 09:09:26 AM
Haha, cam asa ceva.
Nu am o poza cu interiorul meu la indemana - sunt la munca momentan.

(http://i59.tinypic.com/2vxrig1.jpg)

In spatele plasticului incercuit era. Este posibil ca masina sa fi fost RHD undeva in negura timpului, si sa fie cum zici tu pe partea "soferului".
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on March 19, 2014, 12:17:11 PM
cutia aia neagra  este inchiderea centralizata de fabrica !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 19, 2014, 12:46:45 PM
Pai bun, atunci daca am alarma nu mai am nevoie de ea.  ;D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on March 19, 2014, 12:54:01 PM
dap
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 19, 2014, 19:25:40 PM
Daca vrei cutia de broscute,am gasit o.Ma anunti.Ti o dau aproape ieftin.Adica ca cado.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 19, 2014, 20:57:30 PM
Mersi, Celalalt, vorbim. Sa-mi lasi un pm cu detaliile, nu strica sa o am.  ;D

Astazi mi-au sosit si jantele si anvelopele.

Montate arata cam asa:

(http://i58.tinypic.com/25p7251.jpg)

(http://i61.tinypic.com/ouulv4.jpg)

(http://i59.tinypic.com/99h2pw.jpg)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 19, 2014, 21:46:41 PM
Il las la Malakye.Ca poate te vezi mai repede cu el fiinda mai aproape de centru cum ii place lui sa spuna. ;D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 19, 2014, 22:35:04 PM
Sa-mi zici ce bere preferi.  ;D

Inca o intrebare scurta. Farurille de pe RHD pot fi adaptate, adica mutat motorasul ala de reglaj din dreapta in stanga?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on March 19, 2014, 23:26:25 PM
Sa-mi zici ce bere preferi.  ;D

Cu alcool.
Stai chill ca nu i problema.Si nici nu candiddz la vreo pozitie.Daca am o piesulica marunta care se gaseste greu,o dau cu placere.Stiu cum e pt ca atunci cand aveam primul meu subaru,nu gaseai nici aer pt roti pt ea....
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 20, 2014, 08:19:29 AM
E placerea mea! Nici nu discut.

Sa traiesti.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 30, 2014, 23:46:03 PM
Din pacate anvelopele frecau de aripi din cauza ca erau prea late. A trebuit sa schimb jantele.
Acum arata asa:

(http://i57.tinypic.com/11j7mzd.jpg)

In seara asta am constatat ca nu mi se mai aprinde bordul. Cutia de sigurante este sub volan? Cum se face accesul la ea, se demonteaza toata bucata aia de sub volan?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 31, 2014, 00:45:03 AM
Erau prea late anvelopele sau era ET'ul mai mic la primele jante?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 31, 2014, 08:45:32 AM
ET-ul.
Anvelopele sunt aceleasi, nu le-am schimbat. In pozitia normala nu atingeau, dar daca luam o cocoasa de viteza, urcam o bordura sau faceam un sens giratoriu mai agresiv frecau.
Acum incap in oale pe langa buza de la aripa si e ok. Mi-a facut ceva stricaciune la contra-aripa pe fata, trebuie sa inlocuiesc toate suruburile si unul dintre elementi s-a crapat un pic.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 31, 2014, 11:01:56 AM
Ca aspect, astea noi mi se par mai frumoase, asa ca daca financiar nu ai iesit prea rau, tot raul spre bine :D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on March 31, 2014, 11:48:35 AM
+1
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on March 31, 2014, 13:10:24 PM
Le-am returnat pe celelalte si am primit un pret foarte apropiat la astea. Ma mai costa 200 de lei cu tot cu montat, echilibrat, etc.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on March 31, 2014, 18:08:48 PM
Ce caracteristici au astea noi? (R, J, ET)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on April 01, 2014, 15:02:01 PM
jantele sunt de 17, 5x100, iar ET este 35 sau 48, trebuie sa ma uit pe ele direct pt ca nu scrie in factura, iar eu nu mai retin.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on April 08, 2014, 10:34:51 AM
In ultima vreme cand ii dau mai tare, pedala apasata intre 3 sferturi si complet, imi face figuri, in sensul ca trepideaza foarte tare, asemanator cu cu a merge cu a 5-a la 20 la ora.

La ce sa ma uit mai intai, pompa de benzina, diferentiale, cutie?

Face in toate vitezele, mai putin a 5-a. Pot sa ajung la viteze mari daca nu ii dau capat si tine viteza constanta fara trepidatii sau alte probleme. Eu inclin spre pompa de benzina sau vreun furtunas ceva si nu mai ajunge zeama suficienta.

Am cum sa verific senzorul de detonatii cumva, doar sa ma asigur ca nu am alte traznai. Nu dispun de echipament dar, la o adica, ma risc si imi comand ceva de pe okazii.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: andrei0241 on April 08, 2014, 12:23:47 PM
Nu ar strica sa arunci o privire p'aici (http://www.youtube.com/results?search_query=subaru+knock+sensor) ptr senzorul de detonatii
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: andea79 on April 08, 2014, 15:03:51 PM
eu zic sa te asiguri in primul rand ca nu este vreo problema cu alimentare -> ca daca amestecul este prea sarac trepideaza/merge in nas/sacadat plus ca acest amestec sarac poate duce la detonatii & stuff ...
poti verifica si "furtunelul" care merge  de la galeria de admisie la regulatorul de presiune de benzina -> daca este sarit sau crapat/scapa atunci regulatorul de presiune  nu functioneaza corect ....
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: MihaiFlorescu on April 08, 2014, 15:12:03 PM
Vezi la boost solenoid. Asa imi facea si mie pe la 5000 RPM. La o prima cautare nu am gasit nimic ciudat si imi faceam tot felul de scenarii unul mai urat ca altul. Insa la o privire mai atenta am observat un furtun de vacuum iesit. Nu strica sa verifici toate furtunasele de vacuum. Uneori dau probleme serioase desi te-ai gandi ca sunt doar de "fine tuning".

(http://i47.photobucket.com/albums/f172/geri_allen/ImprezaBoostSolenoid.jpg)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on April 08, 2014, 16:02:09 PM
cum te uiti sub volan (coloana de directie ) o sa vezi 2 mufe verzi si 2 mufe negre care nu sunt mufate intre ele ...
1. mufezi mama cu tata la alea negre si pui contactul si o sa vezi ca iti licare in codul morse check engine ( 3 bipuri lungi si 2 scurte este codul 32 de ex.)
ne zici ce coduri ai si iti traduc eu .. codurile !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on April 08, 2014, 16:33:31 PM
Doar ca daca nu ai Check aprins,o sa ti licare constant scurt,ceea ce inseamna 1 1 1 1 1 .Adica nu ai erori.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: moguai on April 08, 2014, 17:14:22 PM
ce motor curat are Mihai...cu periuta de dinti il spala :D ::) :o ;D :D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: MihaiFlorescu on April 08, 2014, 17:41:05 PM
E de pe net poza cu tot cu text :) Au fost mai multi cu problema asta.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: dan.pavel on April 08, 2014, 18:33:01 PM
Pai e verde  ;D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on April 08, 2014, 19:46:21 PM
adica ? :D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: dan.pavel on April 08, 2014, 20:25:52 PM
Adica nu e a lui mihai...si oricum, a ta e turcoaz :D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on April 08, 2014, 20:42:03 PM
Da, o sa caut ce mi-ati recomandat voi. Inclin totusi spre pompa de benzina, boost solenoid l-am verificat recent si totul e atasat unde trebuie si cum trebuie. Singura problema cu el este ca tacane la ralanti. Presiunea de boost se duce la 1 bar fara pb.
Malakay, nu ar trebui sa am un cel aprins in bord daca as avea probleme? Eu ma refeream la altceva, mai exact, am citit pe NASIOC parca, daca senzorul de detonatii se activeaza prea des inseamna ca esti peste limita safe daca trebuie sa reduca constant avans, etc. Asta as fi vrut sa verific, presupun ca trebuie legat ceva echipament care sa citeasca din ECU, nu? Mai recomandau ei pe acolo, in lipsa echipamentului specializat, se poate face un reset de ECU si sa vezi daca trage mai bine, pana invata iar din detonatii si comportamentul soferului.

Mentionez ca am schimbat si zeama, am bagat de la Rompetrol, poate am nimerit un transport indoit cu apa. Pompa de benzina este un Walbro, presupun ca 255. Am si pompa originala, si ar trebui sa fie functionala. Este posibil sa traga aer falls pe undeva pentru ca si miroase un pic a benzina in masina cand ii dau talpa. Eu am presupus ca e un miros specific "babelor" si nu i-am dat prea mare atentie, la Daciile mele de acum 10 ani la fel mirosea.

Va tin la curent daca ii dau de cap. Incet, incet poate reusesc sa o pun pe picioare. :))
P.S. cum pot verifica tampoanele la motor, face cam urat cand o opresc.

Seara faina
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: andea79 on April 08, 2014, 23:14:10 PM
Daca ai timp si chef si rabdare si inclinatie :) poti sa "studiezi" un pic chestiile de aici http://www.alcyone.org.uk/ssm/index.html si sa iti construiesti singur (sau cu ajutorul unui electronist) cablu pentru conectare (nu pare a fi nimic mega complicat) si apoi sa "citesti" singur chestiile si chiar sa "imbunatatesti" una alta :) (harta de ignition timing am vazut asa la prima vedere ca ar fi definita/editabila)

sau poate a ta merge pe odb2 ? (ca nu stiu exact din ce an este si nici nu sunt prea mare cunoscator de gc-uri)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on April 11, 2014, 14:09:47 PM
Mersi, am aruncat un ochi pe site dar e cu mult peste capabilitatile mele in electronica si programare.
O sa incerc sa fac o diagnoza cu CEL, vedem ce-mi scuipa inapoi si apoi cu un multimetru sa testez toti senzorii, verificat legaturi. Poate am noroc si e doar un contact oxidat pe undeva...

In weekend, daca ma ajuta vremea, poate voi sti mai multe.

Weekend placut va urez si voua.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: celalalt on April 11, 2014, 14:21:49 PM
Vezi sa nu ai vreo fisa la bujii cu valoare mare.Daca ai fise.Nu stiu exact cum e motorul tau.Daca le masori cu un aparat,nu trebuie sa aiba mai mult de 12KOhm.Parca.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on April 14, 2014, 11:27:31 AM
Revin cu un scurt update.
Nu face la viteza mica deloc, am forjat-o putin intr-o parcare de supermarket si pe la sala sporturilor la noi in Ploiesti si nu are niciun simptom, nu am dus-o chiar redline dar pe la 6k tot a ajuns.
Am observat ca la viteza mare, peste 100-120 boost pressure pe gauge se duce in 1.5 bari si cred ca de acolo mi se trage si problema.
Cred ca e dus boost solenoid, cum s-a sugerat deja.
Se poate inlocui cu boost control manual ca sa nu ma mai doara capul sau trebuie neaparat cu solenoid. Are cineva idee ce voltaj ar trebui sa aiba? Nu am niciun CEL in bord, in continuare.
In mod normal boost-ul nu ar trebui sa treaca de 1 bar.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: malakay on April 14, 2014, 17:12:32 PM
MERGE DE FABRICA  0.9 DACA A FOST RESOFTATA ESTE POSIBIL SA FACA 1.4-1.5
ce tip de motor ( cod ) ai tu ?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx sti
Post by: raduph on April 14, 2014, 21:23:35 PM
Pai nu am vazut niciodata boost sa sara de 1 bar pana acum, asta spuneam, la viteza mica cu ea blana nu trece de 1.
EJ20G am eu daca nu ma inseala memoria, trebuie sa verific in talon. Varianta de 211 cai stock.
Chiar asa, rog un admin sa scoata STI din titlu, a ramas de cand cautam sa cumpar.
Are turbina schimbata si cam atat.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on April 22, 2014, 15:07:41 PM
Boost solenoid este pa, tin mana pe el si nu mai face tacanitul ala. Am scos furtunasele de vacuum si am bagat degripant in el, o vreme a mers cum trebuie si apoi iar s-a intepenit. Masina a fost reglata pentru 1.2 bari. Daca tin boost din pedala de acceleratie si nu ma bazez pe wastegate totul e parfum, indiferent de viteza.

Trebuie altul.

Urmeaza sa fac o geometrie roti pentru ca mi se pare ca una dintre rotile din spate este stramba, adica in loc de |==| este |==\. Nu stiu daca este doar iluzie optica fiindca strada are un pic de cocoasa sau chiar are ceva. O vizita la un stand de directie nu are cum sa strice.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on April 22, 2014, 16:29:21 PM
pe gc sunt urmatoarele motoare
92-96 ej20g aici turbina are un cot de 90 grade ( tdo5H ) si are bobina pe fiecare bujie
96-98 ej20k bobina centrala
98-00 ej205 dar cu bobina centrala
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on April 22, 2014, 16:50:39 PM
Nu am nimic pe admisie, daca la asta te referi. Gaurile alea 4 sunt goale.
Astea sunt fisele: (http://img.auctiva.com/imgdata/1/4/6/3/5/8/4/webimg/524149377_o.jpg)

Daca tot te-am prins, spune-mi si mie te rog ce itp de suspensie are pe spate?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on April 22, 2014, 22:02:12 PM
asta e ej20g
(http://img145.imageshack.us/img145/1419/img0195qt5.jpg)
asta e ej20k
(http://i116.photobucket.com/albums/o34/funkybud/the%20L%20project/theLv4stienginebay002.jpg)
asta e ej205 de gc
(http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NVgxNjAw/z/Eq0AAMXQrhdTUpLH/$_57.JPG)

ce tip de suspensie este pe spate ?? asta nu stiu la ce te referi .. ce model e ? sau daca este independenta ?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on April 23, 2014, 09:48:54 AM
Ej20g am eu, nu am fise prinse de galeria de admisie.
Ma gandeam daca se poate regla ceva pe la ea sau e fixa. As prefera sa nu alerg dupa o punte noua.  ::)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on April 23, 2014, 20:52:12 PM
pai poti sa reglezi camberul daca iti iei suruburi speciale de camper sau schimbi tophatul ! eu am amortizoarele intarite si arcurile cu drop de 35 mm ... si sunt pe set-up asta de vreo 5 ani .. urmatorul pas este o suspensie full coilovers (unde ai reglaj de duritate si inaltime + camber )
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on April 29, 2014, 11:37:37 AM
Da, din pacate la mine suspensia este stock sau cel putin asa cred. In orice caz, nu am kit de camber si nici suspensie reglabila.

Am fost vineri sa fac revizia si sa incerc sa comand niste piese.

In urma geometriei si o constatare pe elevator am urmatoarea lista de cumparaturi:

- bielete anti-ruliu fata
- boost solenoid
- fuzete spate (probabil butuc, rulment, habar n-am - asa s-a exprimat nea omu')

Ai idee toleranta la unghiul de cadere? Astia la stand au luat datele stock din baza de date, iar pe spate se pare ca toleranta este de -1.45 adica ar trebui sa aiba camber negativ, in speta /--\

Din ce am discutat cu respectivul, roata aia care mi se pare mie stramba este mai ok decat cealalta care este dreapta
Pe stanga spate am 0.2 si pe dreapta spate am -2.2
Mi-au propus ei niste carpeli sa ovalizeze niste gauri la suruburi si alte bazaconii, dar as vrea sa schimb cu piese noi direct.

Saptamana placuta.

Edit: Se mai gasesc piese noi pentru babetele noastre, astia de la subaru nu mi-au raspuns nici acum la e-mail.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: daniel.gugu on April 29, 2014, 15:31:11 PM
se mai gasesc ... incearca si la augsburg
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on April 30, 2014, 10:20:35 AM
eu in mare parte iau piese de pe ebay...si din tara comand f mult la astia www.epiesa.ro ! au preturi bune si aduc aproape orice !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on April 30, 2014, 13:27:55 PM
Super,

Multam, baieti!
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 03, 2014, 22:21:13 PM
Ma gasesc in situatia in care trebuie sa schimb placutele de frana.

As vrea sa le schimb pe toate, si fata si spate.

Ce placute imi recomandati? Eu ma gandeam la brembo sau ferodo.
Ma uit pe epiese.ro si cu filtrul de impreza pus imi apar rezultate cu dimensiuni variabile, grosime, lungime si mi-e teama sa nu se potriveasca.
Etrierii mei cred ca sunt cei originali pentru ca scrie subaru pe ei.

Multam.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on May 04, 2014, 00:38:28 AM
la filtru de benz intra orice ... difera doar inaltimea filtrului atat dar intra orice cumperi  ...
etrierii daca au doar doua pistonase per etrier sunt stock daca ai 4 pistonase pe etrieri sunt de wrx newage (01-07) !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 04, 2014, 02:20:35 AM
Filtrul de cautare de impreza nu filtrul de benzina. :))
Era vorba de placutele de frana. Sunt cu doua pistonase etrierii, nu cu 4 in mod cert.
Recomanda-mi si mie niste placute bune fata/spate undeva pana in 2 mil setul.

Mersi

Revin cu o completare:

M-am uitat mai bine si am cu 4 pistoane.

http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-FRONT-4-POT-BRAKE-CALIPERS-DISKS-WRX-STI-RA-P1-RB5-22B-TURBO-/251504549730?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A1997%7CCar+Make%3ASubaru%7CCars+Type%3A2.0+Turbo+GT+4WD%7CPlat_Gen%3AGC%7CModel%3AImpreza&hash=item3a8ed6df62

Fix astea sunt, cred ca sunt de new age, vad ca se potrivesc pana la 2007.

http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Impreza-O-S-Drivers-Side-Rear-Caliper-Fully-Tested-Pistons-Sliders-/151258603908?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A1997%7CCar+Make%3ASubaru%7CCars+Type%3A2.0+Turbo+GT+4WD%7CPlat_Gen%3AGC%7CModel%3AImpreza&hash=item2337b72184

Pe spate sunt cele din poza de mai sus, deci sunt cele oem.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on May 04, 2014, 13:35:51 PM
DA FATA AI 4POT DE NEW AGE 2001-2007 SI SPATE AI STOC SINGLE POT
http://www.epiesa.ro/set-placute-frana-subaru-impreza-limuzina-gd-gg-2.0-wrx-turbo-brembo-p56025/17195/10130/cod-1747237/
ASTEA SUNT PT FATA SI SUB 200RON
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 04, 2014, 14:22:31 PM
Ms mult de raspuns. Am o noua problema insa.
Am desfacut clapeta de acc sa o curat si sub ea am gasit un furtun legat la o teava care iese din galeria de admisie. Ai idee ce este? Era iesit cand am ajuns la el si nu-l pot prinde fix. Multam o sa incerc sa pun poze
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on May 04, 2014, 14:35:55 PM
Pune o poza si ne dam cu parerea!
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 04, 2014, 17:54:23 PM
Scuze, eram jos la masina si am postat de pe telefon.

Adaug pozele:

https://picasaweb.google.com/115910809108857753753/Motor?noredirect=1#6009575255050813538
https://picasaweb.google.com/115910809108857753753/Motor?noredirect=1#6009575306772775730

Edit: Acum ca am terminat masina trage "UN PIC" mai bine, balbaiala de la ralanti tot imi apare, din pacate, dar simt ca ma apropii. Clapeta a avut ceva depuneri de carbon, s-a rezolvat cu niste carb cleaner si e ca noua.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uit si la TPS daca tot aveam clapeta in mana, si bineinteles ca nu am mai tinut minte care era aliniamentul, SI BINEINTELES ca am montat tot pe masina si cand i-am dat cheie statea la 1500 de ture si a trebuit sa repet toata operatiunea.
Am incercat sa masor cu un multimetru in prealabil insa nu se pupa deloc cu ce era in cartea de service.
Conectorul de semnal si cel de alimentare aveau acelasi voltaj, in jur de 5 cu clapeta inchisa. Daca deschideam fluturele voltajul scadea la 1.4-1.5 pe conectorul de semnal. Adica fix invers fata de ce era in carte.
M-am uitat si la ECU, initial am vrut sa masor direct pe el, insa in carte sunt descrisi 3 conectori mari, iar eu am 4. Se potriveste ECU mai nou pe gc8?  ???

Concluzie: in carte zice asa: - throttle closed 0.2-0.8V; wide open 4.0-4.5 parca.
Eu am la closed in jur de 5V si la wide open (clapeta actionata manual) 1.4-1.5
Masa am folosit direct pe baterie sau pe capacul de la alternator, acelasi rezultat.


Mai am asa: senzorul de A/C cred ca nu functioneaza pentru ca IACV-ul nu compenseaza cand dau drumul la compresor si imi scade turatia la 600 de la 900 (+-100), la drum intins nu e bai, dar prin oras imi omoara motorul, mai ales daca folosesc si servo la viteze foarte mici.

Undeva este clar o buba la unul din senzori, dar fiindca IACV-ul e dependent de multi alti senzori trebuie sa-i iau pe toti la rand...

Daca mai aveti voi idei, ascult cu interes. :)

Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 08, 2014, 15:07:56 PM
In sfarsit au sosit placutele si ceva filtre + bieletele fata.

Car porn: (pt mine cel putin)

(http://i61.tinypic.com/35a7p06.jpg)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: andrei0241 on May 08, 2014, 17:10:58 PM
Acelasi model de bielete il ai si acum pe masina?
La Forester, cel putin, era disponibil si modelul luat de tine, insa nu e cel original si as mai fi avut nevoie de suruburi pentru a le folosi
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 09, 2014, 07:34:17 AM
La fel sunt. Cele originale sunt alea in forma de C si metalice?
Din pacate nu am alte suruburi, asa am luat masina.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on May 09, 2014, 12:11:05 PM
alea in forma de C sunt pt spate !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 09, 2014, 12:34:40 PM
Parca am vazut si pentru fata tot asa in forma de "C" la un wrx 2002. Probabil ma insel.

Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 10, 2014, 13:32:27 PM
Dupa o saptamana de agonie, am reusit in sfarsit sa-mi fac timp sa schimb placutele si sa aerisesc franele.
Nu mi-a luat decat 5 ore....

Am invatat cateva lucruri noi si ma declar multumit.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 12, 2014, 11:21:58 AM
Cumpar fise/bobina WRX 2002+
Ma intereseaza toate 4 si sa fie functionale. Daca aveti la vanzare lasati un PM cu detalii.

Multumesc
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on May 23, 2014, 20:29:26 PM
Salutare,

Mi s-a pus pata sa fac un swap la consola centrala cu una de Impreza RS care, in opinia mea, arata mult mai bine si este si mult mai functionala, avand si cotiera. Ideea este ca as vrea sa merg pe piese OEM, bineinteles second, decat sa iau plastice chinezesti.
Ma interesa foarte multe daca vreunul din voi si-a facut swap, cam cat l-a costat si cum se potriveste? E bolt-on sau trebuie facute ceva carpeli ca sa se potriveasca.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: celalalt on May 23, 2014, 20:33:40 PM
Daca vrei doar cotiera,se schimba fara probleme din partea de dupa frana de mana.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on May 24, 2014, 12:48:17 PM
dacai ai bord 92-96 (pre facelift ) atunci iti trebuie cotiera de prefacelift si intra fara nici o modificare !
daca vrei sa pui de facelift sau new age atunci tre sa faci modificari ...
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on July 25, 2014, 16:27:15 PM
Salutari,

In ultima vreme am stat foarte prost cu timpul, masina nu a mai suferit modificari intre timp.

Revin cu o lista de cumparaturi, poate ma ajutati:

- bara facelift fata - (preferabil si cu capace proiectoare)
- hood scoop gc8, momentam am de new age si nu-mi place cum vine, plus ca ii lipseste elementul de directionare curent aer - capota o am de facelift
- stop dreapta amber sau stopuri JDM (stiu ca sunt rare  :) ) la JDM neaparat pereche, la stop normal poate fi doar cel din dreapta.
- pozitii clare pereche

Urmatorii senzori in stare buna:

- debitmetru aer
- IACV
- throttle position


Si ca o ultima doleanta, recomandare pentru un service unde sa fac o resoftare si un check-up general.

Apelez la voi pentru ca am mai incercat de capul meu si nu gasesc sub nicio forma un specialist care sa vina si cu ceva recomandari. La piese la fel, gc8 e slab reprezentat pe la dezmembrari.


Era sa uit: M-am tot interesat de plastidip - ca o alternativa la foliere, am sunat la baieti la dipit.ro si ma costa 2000 lei cu tot cu manopera (1000 vopseaua!!)
Si-a pus cineva? Si daca da, cum tine. Ma intereseaza foarte mult si cat de usor se da jos, am o gramada de tigani in zona care s-ar bucura sa faca un rau.


Multam.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: celalalt on July 25, 2014, 16:51:42 PM
Pentru plastidip da un search pe forum.Nu mai pot sa asociez operatiunea cu numele user ului.Parca razvantudose...dar nu mai stiu.Stiu ca l a facut singur.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: Fab on July 25, 2014, 17:46:12 PM
Ratzalaru o are plastidip-ata. :)

Plastidip (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1926.msg49756)
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: celalalt on July 25, 2014, 17:51:18 PM
Asa...razvan....ratzalaru...semantica ;D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on July 25, 2014, 19:56:26 PM
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1926.0
here u go !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on July 25, 2014, 20:16:47 PM
Dap, am vazut thread-ul. :) Mersi.

Ah si sa las si un update in legatura cu solenoid de boost care facea figuri, poate se mai loveste cineva de problema.
Am facut in felul urmator, fara sa mai dau banii pe altul.

Demontat din soclu, legat masa si cu plusul frecat peste borna de la baterie ca sa tacane constsant. Ideal ar fi sa aveti ajutor, eu am facut singur si m-am chinuit putin. Pe rand acoperite porturile, dat cu degripant in el si actionat in acelasi timp sa intre peste tot. Dupa ce am bagat degripant pe ambele parti, intors si batut usor cu el intr-o suprafata cauciucata, eu am folosit oala de la amortizor. Teoretic, ar trebui sa iasa ceva depuneri din el si apoi revine la normal. Dar trebuie neaparat scos si bruscat un pic, am incercat cu el direct pe masina si dupa cateva ore s-a gripat iarasi.

Metoda am capatat-o de la fostul proprietar. Se mai poate face si utilizand modul de "test" legand cele 2 mufe de sub bord (el asa mi-a recomandat), la mine a fost mai complicat si am preferat sa-l demontez pentru ca insemna sa ma tarasc prin noroi si umezeala ca sa vad ce fac sub bord.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on August 20, 2014, 13:51:17 PM
Salutare,

In continuare caut piesele enumerate mai sus, daca auziti ceva lasati un pm.

Voiam sa va cer parerea cu privire la niste coilovers care au aparut pe epiesa.ro si anume http://www.epiesa.ro/set-suspensie-arcuri-elicoidale-amortizoare-subaru-impreza-limuzina-gc-2.0-turbo-gt-4wd-eibach-pss65-77-001-01-22/4441/10470/cod-2064299/

Ce stiti de ei?
Ma uit si la forma arcurilor si incerc sa-mi dau seama daca nu lovesc in roata, in special cu un unghi de cadere negativ. Vreau -0.8 fata cu -1 spate.
Din cate imi aduc aminte eu am 205/45/R17, trebuie sa verific ca sa fiu sigur.

De asemenea am gasit pe mercador un baiat din Craiova care dezembreaza, din anunt parea ca are vreo 6 dricuri si un forester. A cumparat cineva de la el pana in prezent?
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: celalalt on August 20, 2014, 14:24:40 PM
Cam scumpa suspensia.Eu am dat 3800pe un set de D2.Si oricum,poza din anunt nu are vreo legatura cu realitatea.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: MihaiFlorescu on August 20, 2014, 15:10:11 PM
Eibach intra in categoria de firme premium si au cel mai mic pret daca ne uitam la competitori. Si sunt firma nemteasca cu multa istorie in spate. Pe internet o sa gasesti suspensia respectiva cam la 1.100 euro cel mai mic pret + costurile de transport.

Daca vrei ceva de la epiesa.ro eu te sfatuiesc sa verifici cu ei inainte. Si pentru masina mea au pe site multe variante de amortizoare si cand le-am dat un mail mi-au spus ca nu au decat de la nipparts, care nici nu apare pe site...
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: daniel.gugu on August 20, 2014, 15:24:42 PM
E foarte scumpa mai ales ca are reglaj doar pe inaltime...
Gasesti BC Coilovers pe Ebay pe la 1000EUR...
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on August 20, 2014, 16:10:53 PM
Multumesc de raspunsuri.
Incerc sa ma feresc de e-bay, am mai cumparat pentru motocicleta diverse si am ramas cu un gust amar in gura.

M-am uitat la http://www.ebay.co.uk/itm/BC-Racing-Coilovers-Suspension-Kit-Springs-Subaru-Impreza-WRX-STI-GC6-GC8-RA-/221381439071?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AImpreza&hash=item338b5cae5f

Se pot gasi si camber plates pentru spate compatibile cu setul asta?

Eu am oricum o problema cu unghiul de cadere pe spate, stanga spate e -0.7 si dreapta spate e -1.3 sau ceva de genul, un set de coilovers cu camber plates are trebui sa-mi rezolve problema, n'est pas?
Trebuie sa ma duc oricum sa fac din nou geometria. Acum 2 sapt m-a impins de pe drum un cretin, a schimbat banda fara sa se asigure si m-am suit cu rotile de pe dreapta pe bordura cam la 40 la ora, in franare si fara abs, deci cu rotile blocate.  >:(
Am ratat stalpul cu 5 cm, oglinda de pe dreapta pliata de stalp...

Edit:

De samsarul din Craiova nu stie nimeni? As vrea sa fac un drum pana acolo in weekend, dar nu vreau sa merg chiar la risc. :D
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: daniel.gugu on August 21, 2014, 06:34:19 AM
E destul de ok... Am luat si eu de la el...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: celalalt on August 21, 2014, 07:18:33 AM
O fi acelasi de la care am luat eu eleronul si stopurile?Omul tre sa si vand marfa.Si mie mi s a parut in regula.
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: daniel.gugu on August 21, 2014, 16:13:08 PM
Acelasi ...
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: malakay on August 21, 2014, 23:00:28 PM
Am luat si eu o masina de la el si nu a vut taxa platita si mi-a dat banii inapoi am dat masina inapoi conform intelegerii . Am mai cumparat diverse piese a fost ok omu !
Title: Răspuns: impreza gc8 wrx
Post by: raduph on August 22, 2014, 14:55:12 PM
Da, am vorbit si eu cu el la telefon. Parea ok.

Maine cred ca ma duc sa-i fac o vizita.  ;D