Subaru club Romania
Jurnale de bord => Legacy & Outback => Legacy/Outback IV (2004-2009) => Topic started by: manole74 on April 27, 2015, 16:26:34 PM
-
De asta data va salut in calitate de proaspat posesor al unui Outback, 2.5i aspirat. Masina a fost "coupe de foudre" , dupa ce-am vazut un anunt pe OLX, care s-a dovedit al unui amic si coleg vechi. Pana acum toate bune.....in ciuda unor mici probleme specifice unui autoturism rulat(la care ma asteptam), sunt multumit de alegerea facuta. Cealalta masina fiind un Saab 9-5 Aero , am obiceiul sa spun ce nu poate una din masini....poate cealaalta! Astazi pe drumul de intoarcere catre casa, am observat ca se chinuie sa bage aer rece, acesta fiind inlocuit de aer cald in cazul deplasarii cu viteza mica sau stationare cu motorul pornit. Cand masina ruleaza cu viteza(peste 50km/h) situatia de schimba. Totul a culminat cu supraincalzirea motorului la aproape 500 m de casa, moment cand am tras pe dreapta, am oprit....lasat 5 minute, repornit si accelerat pe loc- moment in care si-a revenit la temperatura normala de functionare ??? Acum sa nu intelegeti ca masina a ajuns pe rosu....ci aproape, ar fiint ceva neobisnuit m-am alarmat si relatez situatia celor cu experienta pe forum si dde Subaru, avand programata o iesire peste 2 zile in Grecia: de unde sa incep si cui sa ma adresez? Puteti sa-mi recomandati un service in Bucuresti aproape de Crangasi unde locuiesc, sau o persoana dibace care sa diagnosticheze "buba"??
Mentionez ca acum cateva zile am sesizat ca e lipsa de lichid racire din instalatie si am completat cu apa distilata. Are legatura cu evenimentul mai sus relatat?? E necesara aerisirea instalatiei? Cu speranta unui raspuns, va salut. Catalin.
-
salutare si bine ai venit.
uite aici diverse service`uri pe care le`am mai vizitat: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?board=27.0
-
Da, trebuie aerisita instalatia. Au mai patit si altii acelasi lucru. Poti sa faci singur asta, sau poti sa te duci cam la orice service. Nu e cine stie ce mancare de peste.
-
Nu s ce sa zic de fiert motorul.Eu am avut si radiatorul spart si nu mi a fiert.Dubios.Poate doar sa nu fie lipsa lichid prea mult.Atunci da...
-
La Subaru fierberea se vede destul de tarziu.
Mergi la un mecanic bun si vezi ce spune, sa nu fie vorba si despre niste garnituri.
-
Subaru oricum merge la limita fierberii.93 - 95 °
-
RZW75 si parca si dani.gugu sau altcineva au avut aceleasi simptome la ale lor 2.5-uri si era vorba de aerisire. Au si scris pe forum la momentul respectiv dar nu mai stiu unde. Asa ca mergi pe varianta asta prima data, nu te panica.
Daca nu e de acolo, apoi poti sa te gandesti la garnituri si altele. Alea se intampla mai des la 3.0 aspirat si la 2.5 STi.
-
La mecanic imi spune ca un electro-ventilator are sensul de rotatie gresit iar celalalt este spart si blocat. De unde pot lua un electroventilator sh si sa-l montez? Maine noapte plec in Grecia...
-
Fa l pe ala cu sensul gresit sa functioneze pt racire.Celalalt e pentru radiatorul de clima din cate stiu.Si nu folosesti deloc AC pe drum.Ar trebuie sa te rezolve pe moment.
-
Chiar asa voi face. Multumesc pentru raspunsuri.
-
http://s11.postimg.org/bio5ofseb/Subaru.jpg (http://s11.postimg.org/bio5ofseb/Subaru.jpg)
Poze cu agregatul!
-
Cum a fost cu ventilatoarele?A mers ideea?
-
Cum a fost cu ventilatoarele?A mers ideea?
A mers si multumesc pentru sugestie! In cei 3000 de km facuti in iesirea de 1 mai, nu am mai avut probleme. Am reconditonat intre timp si electroventilatorul de clima iar acum totul e in parametri. Dupa excursia in Grecia am trecut pe ulei sintetic 10W-60 Ravenol, despre care o sa scriu impresii de utilizare.... mai taziu, deoarece e de foarte putini kilometri schimbat. Poate imi vinde cineva un pont de unde pot cumpara 2 faruri OEM, second-hand pentru ca am luat masina usor pocnita in bot si nu sunt deloc multumit de cele existente actualmente pe masina-nici cum arata, nici cum lumineaza!
-
Dupa ce a cedat compresorul de aer conditionat care a imprastiat span prin toata instalatia, sunt in căutarea unui filtru uscator. Din toate magazinele unde am intrebat , ori nu il au in stoc si nici nu poate fi adus....sau il aduc cu tot cu radiatorul de racire. Ma poate ajuta cineva cu o idee sau referinta?
-
Ia l cu totul si vinzi radiator....
-
Tocmai ce-am scos cealalta masina din service de o saptamana si nu ma coafeaza varianta asta deloc.....paritatea este 1/10 filtru/radiator!
-
:Am rezolvat cu filtrul uscator, comandand unul de la un amic cu magazin de piese auto si livrare in 5 zile. Decat deloc....mai bine asa. Sirul chestiilor care ma irita, continua astazi cu un episod , in urma căruia au ramas aprins martorul cu injectia si palpaie cel cu cruise-ul. Ce poate fi facut? E de ajuns sa fie eroarea stearsa? Cui ma adresez?
-
Exista reprezentante. In ordine alfabetica recomand Brasov, Bucuresti, Cluj.
Intrebarea referitoare la eroare este clasica pe forumuri.
Orice eroare ascunde un defect in spate, defectul se amplifica daca este ignorat sistematic.
-
In primul rand eu zic sa apelezi la orice service apropiat care are diagnoza auto sa iti citeasca eroarea. In functie de eroare, te documentezi despre ce inseamna si decizi apoi la ce service te duci si cat de grava e situatia.
De cele mai multe ori sunt senzori, sonde, benzina, catalizatoare, admisii etc. si e posibil ori sa dea o eroare aiurea o data de la o benzina mai proasta sau e deja pe duca elementul respectiv. Vezi pe forum la discutii despre Forester la cele mai des intalnite probleme.
Eu sunt pe principiul "self service" mai intai si apoi apelat la specialisti pentru remediat problema daca persista. Te costa 50 lei diagnoza la orice service sau iti iei un OBD reader si ai sa afli mai multe informatii despre masina. La reprezentanta la SMT costa 150 acelasi serviciu, doar ca iti vand lucrul asta ca pe o chestie super complicata pe care au facut-o ei. Am asistat la asa ceva intr-o zi, iar reprezentatul SMT a zis ca a sters eroarea si ca daca mai apare sa ii contacteze.
Deci ca faci tu sau ca face altul pe 150 lei + programarea si drumul pana acolo...
-
Se tin lant problemele! Dupa ce erorile au disparut ca prin minune- asa cum au si aparut, astazi s-a oprit masina pe A1 cand eram la 160-170/h accelerand. Am mers din inertie pana la o benzinarie....unde am mai dat la automat odata ...iar in urma zgomotului scos, am chemat platforma si am readus-o la Bucuresti. Cureaua de distributie e dusa, asa-i? Din ce am citit, cea mai simpla varianta posibila este sa inlocuiesc valvele deformate. The worst scenario-pistoane zgaritate, sparte, etc+valve si ce-o mai fi. As vrea sa o duc la Coasta de Est. Este si o alta varianta rezonabila de luat in calcul aici- in Bucuresti?
-
Up-date major! Azi am incercat intr-o doara sa pornesc masina si......a pornit din prima, doar ca se aude un zornait . Sa fie doar pompa de apa dusa si distributia sa fie inca la locul ei? Are Subaru o asemenea protectie ca la supraincalzire brusca sa se opreasca automat?
-
Posibil role de accesorii? In special intinzatorul acela de la A/C face asa urat si multi uita sa il includa la schimbat, mai ales ca nu se regaseste in kit-urile de role. Cel putin asa a fost la mine. Acum la tine poate sa fie orice...
-
Multumesc MihaiFlorescu pentru raspunsuri! Pentru ca am avut compresorul de AC stricat, la inlocuirea lui am optat pentru schimbarea curelei aferente si a rolei, asa ca e putin probabil sa fie de acolo buba. O sa duc masina la un service cand imi v-a permite programul pentru o constatare amanuntita. Ma repet cu o intrebare pusa mai sus: Coasta de Est reprezinta o optiune oka ca service in Bucuresti?
-
au fost multi subaristi acolo si au plecat multumiti. deci poti incerca.
-
Revin dupa patania mea cu precizari dupa ce am ajuns in service. Masina a ramas fara ulei in mers si un piston s-a spart efectiv, vilbrochen dezechilibrat, 4 supape indoite, 3 ghiduri de supapa fugite din locasul lor.Practic alt short block....pentru ca varianta cu reparatia celui existent nu ma incanta deloc.Ca motive.....multe, inclusiv instalatia de GPL si folosirea unui ulei nepotrivit!!! Ca sa combat consumul de ulei...o chestie absolut fireasca la Subaru, am ales un 10W60 care nu cred ca este cel mai potrivit. In clipa de fata astept piesele si ma gandesc ca tot sunt in acest moment de cotitura, sa trec la volanta cu masa simpla si ambreiaj de WRX/XT, ca sa sustina un eventual uprade de putere(short block de STI+ alte acareturi). Am gasit referinte excelente despre Exedy, numai ca astia prin peisajul autohton sunt aproape inexistenti. Are idee cineva daca pe aici se gaseste cineva care sa-l aduca.....mai putin varianta ebay,unde shippingul este de la 4-500 dolari in sus??
Kitul are codul Exedy FJK1001FW.
-
Suna la cei de la epiesa.ro si pune-le o intrebare.
-
Am sunat, dar nici ce au in oferta nu pot aduce :'( O sa comand pana la urma de ebay...la fel ca si garniturile de chiulasa.
-
Incearca si la alpadrino. De obicei aduc multe piese pe care nu le are nimeni in stoc.
Eu am intrebat de niste rulmenti pentru diferentialul central si mi-au dat termen 5 zile,cost 400 lei si 50% avans la comanda (pe original).
-
Am comandat garniturile de chiulasa (EJ25) din EAU:774 lei cu livrare in RO! Mai raman ghidurile de supape.....care sunt de negasit la nimeni in tara si ambreiajul. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si grija :)
Edit: Gasit ghidurile de supape la AlPadrino. Multumesc de tips colegului MihaiFlorescu!!!
-
Am ajuns la faza finala cu masina, urmand sa asamblez piesele puzzle-ului. Ca sa ma manance si mai bine in....buzunar, am ales un kit de conversie al ambreiajului de la masa dubla la cea simpla http://www.ebay.co.uk/itm/121625983710?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT (http://www.ebay.co.uk/itm/121625983710?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT). Ca sa nu mai vorbesc de kit distributie(curea Gates plus role NTN made in Japan), pompa apa Aisin, garnituri Takoma, ceasuri suplimentare de presiune si temperatura ulei. Ma intereseaza acum un ulei potrivit. Ca marca inclin sa merg pe Mobil1. Ca specificatii mie imi apare un neverosimil 0W30, iar mecanicul ma sfatuieste sa iau un 5W50 pentru rodaj 2-3000km si apoi 10W60. NU e cam mult pentru un aspirat deocamdata? La capitolul antigel credeti ca http://www.emag.ro/antigel-concentrat-hepu-mov-g12-5l-p999g12plus005/pd/DGR5BMBBM/?tree_ref=706#res (http://www.emag.ro/antigel-concentrat-hepu-mov-g12-5l-p999g12plus005/pd/DGR5BMBBM/?tree_ref=706#res) e potrivit? Numai de bine s-auzim!
-
Work in progress....
(http://s9.postimg.org/ls2p0fn2z/IMG_20150916_WA0000.jpg) (http://postimg.org/image/ls2p0fn2z/)
(http://s22.postimg.org/6v3308f7x/IMG_20150912_154435.jpg) (http://postimg.org/image/6v3308f7x/)
-
cat au fost bielele ?
-
N-au mai ajuns pe mașină. Vorbeste cu Bart .E o întreaga istorie....poate o s-o relatez când mă liniștesc. Am nevoie de o piesă, poate fi și sh. E vorba de cotul de la termostat care iese din pompa de apă. Când am comandat distribuția și pompa de apă, cei de la epiesa mi-au trimis o pompă care în loc de ieșire la partea inferioară, este pe cea frontală, iar acum cotul în loc să fie și el orientat spre furtunul radiatorului..... sta ori spre spate, ori spre față. Am nevoie de un cot în "oglindă". Atașez poze cu ce am eu (http://s17.postimg.org/on8waq157/IMG_20151015_WA0002.jpg) (http://postimg.org/image/on8waq157/)
-
Si nu se poate modifica ceva la furtune? Ma gandesc ca ar fi mai simplu...
-
As prefera sa fie bolt-on! Piesa care se potriveste, este din plastic si s-a pus din '98 pe aspirat cu codul 11060AA071 sau 11060AA070
"H4 Non-turbo: 1998-2005 FORESTER / 1993-2005 2.2 & 2.5 IMPREZA / 1990-2005 LEGACY / 1996-2005 OUTBACK / 2003-2006 BAJA"
-
Forester si Legacy mai vechi tot vazusem pe olx si pe site'uri cu dezmembrari
-
Am reusit dupa aproape 4 luni de asteptare s-o urnesc! Nu e perfecta, dar se misca...... ;D Recapitulez ce-am schimbat/efectuat in rastimpul acesta:
- vilbrochen STI- varianta revizuita si nitrata Subaru OEM 12200AA330,
- cuzineti palier KING std Tri-Metal XP,
- bloc motor, biele, pistoane si segmenti OEM(noi),
- 4 supape noi(2admisie+2 evacuare) OEM,
- 3 ghiduri supape noi -OEM,
- planat chiulase, curatat scaune, supape, semeringuri si garnituri noi- TAKOMA- Taiwan made,
- bujii noi NGK,
- garniturile de cauciuc de la bujii-OEM,
- capacele de la axele cu came- OEM,
- distributie kit: curea Gates si role+intinzator NTN- Japan made
- pompa ulei STI, 11mm
- pompa apa a fost la inceput Aisin dar nu s-a potrivit, desi era comandata dupa seria de caroserie. Pus pe masina SKF....care in mod bizar era inscriptionata ca fabricata in Japonia. Posibil ca tembelii de la Unix sa eticheteze aiurea, sau chiar SKF sa furnizeze doar partea de rulmenti, simeringuri si garnituri, iar numele sau seriile lor sa nu apara pe produs....cine stie?
- filtru ulei K&N,
- ulei Motul 5W-50.
- ceasuri suplimentare pentru monitorizare presiune si temperatura ulei DragonGarage , cele mai ieftine de pe ebay. A ramas doar de manufacturat un suport pentru ceasuri in habitaclu, locul ales ales fiind cubby-pod. daca aveti pe cineva cu acces la CNC, va rog sa-mi dati de stire.
Odata cu refacerea motorului, pentru ca uzura o cerea, am schimbat kitul de ambreiaj + volanta, prin conversie de la volanta cu masa dubla la una cu masa simpla -GripCluth USA. Cu deosebit regret am constatat ca pompa de servo are joc si face un zgomot + pierderi si ca atare o sa fie nevoie de alte investitii... >:( Si pentru ca nici un rau nu vine singur, s-a rupt o flansa de la evacuare dupa cel de-al doilea catalizator (rugina) si face o galagie de zici ca-s Trabant ;D Problema care persista este insa alta: masina nu isi mentine ralanti-ul! Explicatia mecanicului.....dealtfel pertinenta, este ca in clipa cand s-a produs defectiunea, uleiul ala ars in timp record a ajuns sa blocheze flow-ul evacuarii. La diagnoza zice ceva de debitmetru si inca ceva, dar e posibil sa fie si datorita instalatiei de GPL! Ca prima miscare, ma gandesc sa merg si sa inlocuiesc traseul dupa catalizator cu unul de inox si sa elimin definitiv pe cel de-al doilea catalizator. Voi ce experiente mai aveti? Sa fie vreo neetanseitate de vina pe
admisie sau evacuare?
Multumesc lui Dragos/ Bart pentru tot suportul si know how-ul acordat in aceasta perioada :)
De piesa asta as nevoie sa-mi fie confectionata......
(http://s4.postimg.org/hishc50dl/gaugepod.jpg) (http://postimg.org/image/hishc50dl/)
-
Intre timp am reusit sa rezolv o serie in problemele enumerate anterior, dar au aparut/persista altele. Cea mai dderanjanta este aparitia pe bord a senzorilor check engine si cruise care clipesc intermitent, coroborata cu ralanti-ul inconstant. Mai mult masina in deceleratie si implicit- situatii cand franez, are tendinta sa "moara"- se opreste efectiv motorul. Am fost la Borla cu gandul sa verific si sa schimb daca e cazul catalizatorele pe care presupuneam ca s-ar fi putut infunda. Au desfacut catalizatorele si au concluzionat ca flow-ul este ok si doar 3 celule sunt infundate. In rest nu se justifica momentan schimbarea lor. Banuiesc o sonda lambda.....dar celmai sigur am nevoie de-o diagnoza dedicata Subaru.Ma poate ajuta vreun coleg co-forumist? Chiar si o referinta catre cineva sau un service e binevenita :)
-
Eu zic sa verifici si IACV-ul pentru ralanti-ul neregulat.
-
Maine merg la AutoKino pentru o diagnoza si constatare mici defecte care deranjeaza. in pregatirile pentru iarna mai bifez antigel G11 pentru japoneze si ulei schimbat la cca 3500 km(Mobil1 5W-50 Peak Life), filtre si anvelope noi de iarna Nokian WR D4, schimbate la Auto City. Ca o observatie personala, desi nu am mers decat cativa km......anvelopele sunt incredibil de silentioase pentru unele de iarna, iar grip-ul pe uscat e cel putin la nivelul celor de vara. O sa revin dupa drumul la Brasov cu mai multe amanunte despre comportamentul anvelopelor.
Pentru ca petrec destul de mult timp in masina, iar scaunele mi se par destul de incomode, va rog sa-mi faceti o recomandare pentru unele in care sa nu ma mai doara spatele ca acum. Am 1.93 si ceva peste o suta de kg ;D
-
Am rezolvat la AutoKino problema cu ralanti-ul inconstant, care a insemnat remedierea a 2 chestii: inlocuirea garniturilor de la galeria de admisie pe unde tragea aer fals si reglajul tachetilor. acum masina merge rotund si frumos, trage liniar iar consumul a scazut cu 10-15%. Am in plan sa schimb din nou uleiul la 7000km si cred ca e vremea placutelor de frana pe fata.Aveti o recomandare pentru placute care sa se potriveasca pe discuri OEM?
Ca un feedback despre anvelope dupa 5000km: SUNT SENZATIONALE!!!!! De iarna nu mi-as mai lua altceva decat Nokian.
-
Aveti idee ce sistem de franare are Outback-ul meu 2,5i, 121Kw, 2007? Akebono sau Tokiko ???
-
Cat au costat garniturile de la galeria de admisie? si reglajul tachetilor? ai cumva ceva coduri pentru garnituri?
-
Garniturile si reglajul tachetilor au fost 350 lei. Codurile garniturilor nu le stiu din pacate :(
-
Ma pregatesc sa vopsesc masina partial si adun ceva piese de o vreme. Cateva maruntisuri gasite prin cotloane ascunse: roof rack, discuri spate, Bara fata, Grila Legacy spec B, tragger, faruri, toate cele enumerate originale si majoritatea noi , zemuri, radiatoare , etc ::)
(http://s32.postimg.org/llyfhgrjl/image.jpg) (http://postimg.org/image/llyfhgrjl/)
(http://s32.postimg.org/uvpetsf3l/image.jpg) (http://postimg.org/image/uvpetsf3l/)
(http://s32.postimg.org/5trxe2f01/image.jpg) (http://postimg.org/image/5trxe2f01/)
(http://s33.postimg.org/a2429b4q3/IMAG0231.jpg) (http://postimg.org/image/a2429b4q3/)
(http://s33.postimg.org/3pg6rd3u3/IMAG0232.jpg) (http://postimg.org/image/3pg6rd3u3/)
(http://s33.postimg.org/pmzbzavmz/IMAG0233.jpg) (http://postimg.org/image/pmzbzavmz/)
(http://s33.postimg.org/lz5so0jaj/IMAG0234.jpg) (http://postimg.org/image/lz5so0jaj/)
(http://s33.postimg.org/x2l9z8w4r/IMAG0235.jpg) (http://postimg.org/image/x2l9z8w4r/)
-
De ieri la "doctor" -AUTO CONCEPT, pentru niscaiva tratamente de infrumusetare si intinerire.Work in progress.....
-
Pfuaaa.. grila aia o vreau si eu!!!
-
Si eu vreau o astfel de grila dar pretul uneia OE este imens.
-
Este achizitionata din Romania: grila+discuri spate OE+ roof bar 1400 lei. Mai au multe piese pe stoc, doar ca nu sunt inventariate.
-
Imi poti spune de unde ai achizitionat aceasta grila?
-
SC ADF ITALY SRL
Adresă: C-TIN BRANCOVEANU, nr. 11, cod poștal: 70000, BL. B15 , SC. 3 , AP. 64, Bucuresti
-
Poze din timpul "restauratiei" ;D
(http://s33.postimg.org/s4txk9gij/IMG_20160603_WA0001.jpg) (http://postimg.org/image/s4txk9gij/)
(http://s33.postimg.org/40h5pjpi3/IMG_20160603_WA0002.jpg) (http://postimg.org/image/40h5pjpi3/)
(http://s33.postimg.org/5vcu9mmzf/IMG_20160603_WA0008.jpg) (http://postimg.org/image/5vcu9mmzf/)
(http://s33.postimg.org/4g74qjdgb/IMG_20160603_WA0004.jpg) (http://postimg.org/image/4g74qjdgb/)
Cu ocazia urcarii pe elevator si a efectuarii unor lucrari de intretinere/revizie, am observat ca ambele cabluri de masa intre caroserie si bloc motor/cutie viteza sunt rupte. Cat de mult poate afecta asta felul in care functioneaza motorul?
-
Destul de mult conteaza acele fire. La mine la WRX nu mai pornea motorul cand unul nu era strans bine.
-
Merci de raspuns Mihai. Am gasit pe original la 200 lei/buc :o :o dar nebun sa fii ca sa iei la banii astia. O sa iau unele universale de la Norauto cu 12,4lei/buc. Cum ti se pare ca vine cu noua grila?
-
Poate gasesti in dezmembrari.
Arata criminal cu noua grila.
PS: Sa ne zici cum merge cutia cu noul ulei. Destul de gros pentru o masina de strada, dar poate are sens.. nu stiu.
-
Nici eu nu stiu, dar Bart mi-a recomandat calduros norma asta. Voi posta impresiile mele dupa schimbarile facute 8)
-
Dupa ce am schimbat, masurat, probat si iar dezechipat, de azi in pregatire pentru lavabila ;D
(http://s33.postimg.org/iwlkmkdqj/IMG_20160606_WA0000.jpg) (http://postimg.org/image/iwlkmkdqj/)
(http://s33.postimg.org/jol0u57d7/IMG_20160606_WA0001.jpg) (http://postimg.org/image/jol0u57d7/)
(http://s33.postimg.org/tovl8av0r/IMG_20160606_WA0002.jpg) (http://postimg.org/image/tovl8av0r/)
-
Astazi ma duc sa ridic masina, la care mai este doar de montat un scaun pentru sofer Recaro JC/DC. Am reusit in ultimele 2 saptamani:
-inlocuire tragger,
-carenaje noi pentru rotile fata,
-bara fata OEM,
-radiatoare clima si apa schimbate( AVA Cooling),
-carcasa radiator dreapta inlocuita cu piesa originala,
-farurile si proiectoarele polishate,
-integrata grila frontala Spec. B de Legacy GT,
-reparat si vopsit carsacase oglinda,
-re/vopsit aripi, capota si bara fata,
-discuri spate OEM si placute TRW,
-antigel nou G11, ulei Mobil1 0W30 , filtre aer, ulei,habitaclu OEM,
-perii portiere spate stg/dreapta- 200 lei/buc,
-parbriz nou cu incalzire- 480 lei cu tva si montaj incluse,
-revopsit bratele stergatoare,
-lamele noi Bosch AeroTwin,
-bujii NGK, cabluri masa noi,clipsuri, becuri pozitie si proiectoare noi,etc.
(http://s33.postimg.org/epjaw2cmz/IMG_20160610_WA0001.jpg) (http://postimg.org/image/epjaw2cmz/)
(http://s33.postimg.org/uldnfuqgr/IMG_20160610_WA0004.jpg) (http://postimg.org/image/uldnfuqgr/)
(http://s33.postimg.org/o4vhya35n/IMG_20160610_WA0009.jpg) (http://postimg.org/image/o4vhya35n/)
(http://s33.postimg.org/chtgxk397/IMG_20160610_WA0013.jpg) (http://postimg.org/image/chtgxk397/)
(http://s33.postimg.org/m9s1wdi7v/IMG_20160610_WA0016.jpg) (http://postimg.org/image/m9s1wdi7v/)
(http://s33.postimg.org/446da7kvv/IMG_20160610_WA0019.jpg) (http://postimg.org/image/446da7kvv/)
Dupa ce terminam aici cu ultimele detalii , masina merge la electrician ca sa faca conexiunile pentru scaun, ceasuri aditionale de presiune si temperatura ulei, curatare si umplere instalatie AC( un vechi eveniment cu span infiltrat in instalatie), bibilit instalatia electica de la haion unde nu merg luminile pe marche-arriere si motorasul stergatorului. Foarte multumit de baietii de la service-ul unde-i masina.
-
Ar merge pusa si folie pe faruri acum, altfel se vor matui chiar mai repede decat pana acum. Prin polish ai indepartat si ultima picatura de protectie. Plus ca ajuta si la pietricele.
Ulei de ce 0w-30? :o Te muti in Siberia?
PS: Arata bine de tot!
-
Atunci cand au fost polishate au folosit Nanolex, sau nush ce protectie ceramica, care "sigileaza" geamul de plexi. Norma de ulei , este prima recomandare pentru masina cu GPL, asa ca voi incerca sa vad cum se comporta. Si mie-mi place........da. Abia astept s-o "pipai"! Cred ca voi mai astepta putin cu uleiul in cutie si diferential, pana comand piesele puse de tine Mihai Florescu ca necesar la cutie, recte rulmentii si garniturile, pentru ca e o singura manopera. Azi trec pe la ADF Italy sa vad ce presuri au baietii(plus de Outback si cauciuc de Legacy).
-
Azi trec pe la ADF Italy sa vad ce presuri au baietii(plus de Outback si cauciuc de Legacy).
Biroul / depozitul il au unde pe C-tin Brancoveanu? Sau in alta parte? Multumesc!
-
Doar magazinul este la Brancoveanu....depozitul este undeva la marginea Bucurestiului.
-
Grila pe care o ai tu nu este de SpecB, este o grila optionala pentru Legacy din catalogul de accesorii.
Grila de SpecB arata ca cea din link-ul de mai jos si nu poate fi montanta pe o masina non SpecB deoarece bara fata este un pic diferita.
Arata bine masina ;)
https://www.google.ro/search?q=Legacy+Spec+B+front+grille&espv=2&biw=1517&bih=714&tbm=isch&imgil=L1_39aM_JFdewM%253A%253BzD2weTxuiADJKM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Flegacygt.com%25252Fforums%25252Fshowthread.php%25252Fgroup-buy-jdm-spec-b-grille-60795.html&source=iu&pf=m&fir=L1_39aM_JFdewM%253A%252CzD2weTxuiADJKM%252C_&usg=__EfigvdIOXMLziC5L40lAIm85qrc%3D&dpr=0.9&ved=0ahUKEwjX3pyo6KTNAhUHwxQKHY5yAicQyjcIKA&ei=qI1eV9fqGYeGU47libgC#imgrc=QjbDGqEZ5yTGEM%3A
-
Arata foarte bine masina, felicitari!
Cu privire la Bosch AeroTwin: ai grija de ele daca parchezi pe strada (adica nu garaj/curte), mi s-au furat 2 seturi noi, ambele noaptea (din fata casei, in zona Foisor).
Intrebare: la tine fuctioneaza LED-urile semnalizatoare din ogliniz? Eu ieri am vazut ca merg doar cele din oglinda soferului, pe cealalta oglinda plasticul ala transparent este crapat si probabil s-a infilitrat apa "ucigand" LED-urile.
As da o la reparat, dar asta inseamna sa mearga sotia cateva zile fara oglinda din dreapta.
-
Ucosmin ai dreptate. My bad.....nu am cercetat indeajuns.
Okesz- la mine functioneaza amandoua ledurile. Multumesc de atentionare, dar stau pe o artera linistita si n-am avut incidente legate de masini.....pana acum ;D
(http://s31.postimg.org/6s05vjbx3/IMG_20160613_WA0000.jpg) (http://postimg.org/image/6s05vjbx3/)
-
Hmmm. eu nu mi-am dat seama de semnalele din oglinzi. Inca ceva de verificat si la mine :D
Arata super bine scaunul. Mai are incalzire? Pe dreapta nu gasesti similar?
-
Are incalzire si ventilatie! Am gasit ceva, dar trebuie sa mut comenzile de pe stanga pe dreapta....ramane de studiat! Oricum vreau sa imbrac plafonul si stalpii cu alcantara sau suede, si atunci voi retapita si scaunul/scaunele fata. Multumesc
-
Mama ce impresionant e scaunul. E ceva special pentru Subaru sau e ceva universal?
-
.... Multumesc de atentionare, dar stau pe o artera linistita si n-am avut incidente legate de masini.....pana acum ;D
(http://s31.postimg.org/6s05vjbx3/IMG_20160613_WA0000.jpg) (http://postimg.org/image/6s05vjbx3/)
Nici eu nu am avut incidente decat cu stergatoarele.
Cred ca exista hoti cu ochiul format pe AeroTwin cu prindere universala, ca mi-au furat 3 seturi in vreo 2 ani, pana cand de alte stergatoare "dedicate" pt Golf de ex. nu s-au atins,
chiar daca erau tot din astea smechere, adica fara schelet metalic.
-
.... Multumesc de atentionare, dar stau pe o artera linistita si n-am avut incidente legate de masini.....pana acum ;D
Nici eu nu am avut incidente decat cu stergatoarele.
Cred ca exista hoti cu ochiul format pe AeroTwin cu prindere universala, ca mi-au furat 3 seturi in vreo 2 ani, pana cand de alte stergatoare "dedicate" pt Golf de ex. nu s-au atins,
chiar daca erau tot din astea smechere, adica fara schelet metalic.
-
Unui prieten in Bucuresti i-au furat si stergatoare de alea ordinare de 15 lei buc. dar partea naspa e ca atunci cand iau dat drumu la stergator i s-a crapat parbrizul!
-
Ucosmin ai dreptate. My bad.....nu am cercetat indeajuns.
Sper ca nu ai luat-o ca pe o rautate dar m-am lovit de comercianti care vand accesorii normale ca si cum ar fi pentru SpecB cu pretul de rigoare bineinteles. Pe masina ta arata super bine aceasta grila. Masina este neagra sau griul mai inchis?
-
Departe de mine de-a o considera o rautate sau motiv de superioritate.
Neagra. 8)
Scaunul este Recaro DC/JC/JJ cu incalzire si ventilatie, adaptat pe prinderile de Subaru.
Ca sa nu fac alt post, vreau sa va cer parerea in privinta compresorului de aer conditionat, care [provine de pe o masina de aceeasi generatie, dar ...diesel. Se potriveste cu 2 2 exceptii: fulia(care e mai lata la diesel) si mufele de la instalatia electrica. Sa am emotii in privinta compatibilitatii, sau merge adaptat pe masina? Mihai, ai o schema ? Imi iese o mufa in plus pe ddiesel si nu stiu de unde vine si unde s-o leg..... ???
-
Nu stiu ce sa zic de compresorul de aer de pe diesel. Teoretic nu ar trebui sa fie mari diferente.
Dar daca stai sa o gandesti, dieselul functioneaza la alte turatii cu alt cuplu si e posibil sa fie diferente pe acolo.
-
L-au facut baietii de la Darius Alarme. Odata cu el au mai reumplut instalatia cu freon, un releu inlocuit, reglaj la faruri, reparat motorasul care actioneaza stergatorul lunetei, functioneaza lumina pe marche-arriere, iar comenzile scaunului sunt functionale. Au mai ramas ceasurile pentru saptamana viitoare, dar masina e din nou in fata blocului dupa aproape 3 saptamani.E placut s-o conduc din nou....
(https://s32.postimg.org/7300gtemp/IMG_20160617_WA0000.jpg) (https://postimg.org/image/7300gtemp/)
-
Te inteleg. Am stat o luna fara Subaru, am condus Outback-ul 4 zile si acum nici nu mai stiu cat timp a trecut de cand nu l-am mai condus.
-
Azi iam luat 2 seturi de presuri/covorase OEM: unul negru de plus embosat - Legacy si unul de cauciuc. cu logo Subaru.
(https://s31.postimg.org/di44ydwif/IMAG0306.jpg) (https://postimg.org/image/di44ydwif/)
(https://s31.postimg.org/bh760w1qv/IMAG0307.jpg) (https://postimg.org/image/bh760w1qv/)
Tot astazi din pacate, am sesizat o pierdere semnificativa de putere, insotita de o crestere a consumului. Ma gandesc ca are legatura cu CEL aprins de pe bord - Check engine si Cruise Control si poate sa fie cauza din multe directii, dar fara diagnoza doar imi dau cu presupusul :(
-
De unde ai cumparat cele doua seturi si cum ti se pare calitatea produselor?
-
De unde ai cumparat cele doua seturi si cum ti se pare calitatea produselor?
De la ADF Italy pe Bd. Constantin Brancoveanu. Sunt multumit de calitatea lor, dar ca o comparatie la mochete- sunt jumatate din grosimea celor de Saab.......care zici ca-s persane ;D Maine voi pune codurile presurilor.
-
Am plecat la Balcic in weekend si pe A2 in drum spre Constanta, am sesizat ca raman fara aer condditionat. Mai facea fente....in sensul ca uneori nu mai baga rece, dar isi revenea dupa o pauza. Cand am oprit in Agigea, am verificat in compartimentul motor daca e ceva suspect si la prima vedere am observat cureaua de la compresor facuta franjuri, iar ambreiajul compresorului gripat(oricata forta am folosit, nu se misca).Cred ca ma scarpin de un compresor nou, pe langa ce mi s-a confirmat la Brasov: rulmentii spate, amortizoarele fata, discuri fata+reconditionare pistonase si culise noi, garnituri,burdufi, samd. De tampoane motor si cutie....nu mai zic nimic :(
-
:( Imi pare rau sa aud de probleme dupa ce ai mesterit la ea deja. Macar arata bine :D
Incepe cu piesele mai scumpe si mai urgente: frane si amortizoare. La compresor vezi ca au tot fost discutii. Se cumpara ambreiaj. Cred ca tot pe la BV ar trebui sa te rezolve baietii.
-
Am plecat la Balcic in weekend si pe A2 in drum spre Constanta, am sesizat ca raman fara aer condditionat. Mai facea fente....in sensul ca uneori nu mai baga rece, dar isi revenea dupa o pauza. Cand am oprit in Agigea, am verificat in compartimentul motor daca e ceva suspect si la prima vedere am observat cureaua de la compresor facuta franjuri, iar ambreiajul compresorului gripat(oricata forta am folosit, nu se misca).Cred ca ma scarpin de un compresor nou, pe langa ce mi s-a confirmat la Brasov: rulmentii spate, amortizoarele fata, discuri fata+reconditionare pistonase si culise noi, garnituri,burdufi, samd. De tampoane motor si cutie....nu mai zic nimic :(
eu mi-am luat ceva "compressor clutch assembly" de genul
http://www.ebay.co.uk/itm/ac-compressor-clutch-pulley-clutch-for-Subaru-Forester-Impreza-DKV10R-DKV-10R-/301803029528?hash=item4644dcc418:g:NNwAAOSwFGNWTYCE
cand am avut anul trecuta in vara cureaua rupta si ambreiajul ala rupt bucati ... inca merge :)
(sau http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-A-C-AC-COMPRESSOR-CLUTCH-REPAIR-KIT-FOR-IMPREZA-SUBARU-OUTBACK-WRX-/262148408288?hash=item3d094343e0:g:EPEAAOSwIwhWS1ok)
-
Multumesc de sfaturi si linkuri. O sa le iau etapizat in functie de importanta sistemului: siguranta prima si apoi confortul. Ar fi bine sa fie doar compresorul.....
-
Am inceput sa caut piesele ce necesita inlocuire urgenta si m-am oprit pentru amortizoare la KYB(dar nu le gasesc pe stoc mai nicaieri, zici ca s-au vorbit), iar pentru franele fata la discuri Zimmermann si placute Textar. Aveti si alte recomandari pentru tandemul disc-placute?
-
ATE? TRW?
-
Revizie - 226000km- 21.07.2016
- discuri fata Zimmermann,
- placute fata Zimmermann,
- pistonase, culise, garnituri si sigurante noi etriere fata,
- amortizoare fata K-flex KYB+ kit de protectie si limitare cursa,
- rulmenti spate SKF(NSK/OEM),
- pistonase spate si garnituri etrieri noi spate,
- ulei Mobil1 0W30 Fuel Economy
- ulei cutie Liqui Molly 75W-140/4L,
- filtru ulei OEM.
Mai am de schimbat pentru urmatoarea vizita la Brasov culisele spate, sabotii si kitul de arcuri, uleiul la diff si probabil suportii de motor. Ma pregatesc de geometrie.Daca imi puteti face o recomandare, o accept cu placere. Drumuri line!
-
Am langa mine la munca un Autozone la care a fost un coleg. Cica au ceva SF cu lasere cu autoreglare, sistem automat cu nebuneli si se mandreau ca sunt decat 3 sisteme de genul in tara, printre care unul la ei.
Sos Pipera intersectie cu Barbu Vacarescu.
Daca nu, vezi pe la Piata Galati. Era un nene cu un Forester care facea geometrie buna fiind cunoscator de Subaru. Dar nu am mai fost de cativa ani si nu am mai auzit de la lume daca mai este acolo.
Si undeva in Rahova/Ferentari.
Vezi ca e un topic pe tema asta aici (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=227.0). Vezi pe ultima pagina info de actualitate.
Ai bagat ceva bani in masina asta. cum merge cu franele noi? Cum se simt amortizoarele?
PS: Sa mai verifici nivelul uleiului in cutie dupa cateva zeci de km. Fiind dual-range intra putin mai mult si nu stii daca se scurge tot sau cat a intrat la umplere. La mine de exemplu era pe minim desi cica fusese schimbat de curand si se vedea ca este curat, dar mai trebuie completat.
-
Geometria o fac si cei de la SMT din ce stiu
-
Azi trec pe la SMT si intreb. Acum cativa ani cereau 450 lei :) In orice alt loc o faci cu 120.
-
cica s mai umani acum la preturi
-
Am scris 20 de minute si apoi am apasat o tasta anapoda si am sters totul..... :-[ Reiau pe scurt.
Da, am bagat bani in masina si probabil ca voi mai baga atata timp cat de ea depinde siguranta mea si-a celor dragi mie! Ca sa nu mai spun ca in cele 14 luni de cand am masina a facut cca 55.000km, in conditiile in care anul trecut 4 luni a fost la"spital". Cine face km e nevoie sa bage periodic bani in masina, fie ca vrea.....fie ca nu vrea.Pentru ca sunt la al doilea schimb de ulei, cel de acum(Mobil1 0W-30 Fuel Economy) imi pare mai putin "tartinabil" decat cel precedent( Mobil1 5W-50 Peak Life). Pare paradoxal, dar si GPL-ul probabil are ceva de spus in privinta aceasta. Nu spun ca a devanit o alta masina, ci a redevenit ceea ce trebuie..cu mici exceptii. Fata citeste acum cu finete gropanele si denivelarile asfaltului(merita sa-i zic asa??) autohton, asigurand confortul si directia optima fara emotii suplimentare. Pe scurt KYB-urile isi fac treaba fara probleme. Franele sunt ok, dar probabil ca necesita cateva sute de km ca sa se aseze placutele cum se cuvine pe discuri. Nu spun cum aratau sabotii.....de care nu eram pregatit atata vreme cat frana de mana era extrem de eficace. Dar vor fi inlocuiti saptamana viitoare. Amortizoarele spate, desi nu sunt in conditii optime, vor mai suporta desertul selenar din capitala si nu numai pana in iarna, cand voi incerca si o bara intre amortizoarele fata. Manevrabilitatea celei de-a doua masini( Saab 9-5 cu suspensia Hirsch) a castigat enorm in urma montarii unei asemenea "jucarii". Am trecut astazi si pe Gesservice, dar erau in pauza de masa si n-am mai rabdat caldura plecand acasa. In masura in care am up-date-uri, le voi posta aici in speranta ca poate.....chiar marginal, vor fi si altor pasionati de folos. Drumuri line si vacante placute!
-
Referitor la geometrie de la SMT mi-a fost recomandat sa ma duc la centru specializat de geometrie, la orice samsar care se ocupa doar cu asa ceva. Ce au ei acolo este invechit si doar de necesitate atunci cand fac o caseta de directie sau ceva de genul asta.
Nici nu s-a mai ajuns la discutia despre pret. Am inteles ca si ei se chinuie sa faca geometriile cu aparatura pe care o au.
-
Ce penibil...
-
Daca totusi anunta clientul despre asta, si nu doar pe Mihai pentru ca il cunosc, atunci tot e bine.
-
Mai zi o data de ce schimbi sabotii franei de mana? Daca nu s-a oprit masina cu ei, aia-s cam pe viata. Sau la Subaru stau altfel lucrurile?
-
Am fost la Autozone sa fac geometria, dupa ce in prealabil am sunat la AutoVanish si la cei de la piata Galati, dar n-a raspuns nimeni. Atelierul este inzestrat cu utilaje ok, dar ce n-aveau baietii la ora cand m-am infiintat eu la poarta-cca 17.40..... era cheful. Insa mi-au remediat problemele contra 80 lei. La puntea spate nu au intervenit, situatie in care tariful ar fi fost 100 lei. S-a simtit imediat interventia asupra geometriei , masina nemaiavand tendinta de-a intra cu oistea in... sant. Legat de saboti nu pot sa nu raspund decat cu o intrebare la randu-mi: ce inseamna o viata? O viata de masina? Adica un anumit numar de kilometri presupun. 3,4, 500000km? Atunci vreau sa-ti spun ca masina este deja intr-o alta viata, data fiind rata de acumulare a kilometrilor parcursi. Ma gandesc ca asta este si motivul pentru care au ajuns sa pice asa de multe deodata.Pentru ca nu ma feresc, de la AK am aflat ca masina a apartinut unui roman de etnie maghiara, care are un lant de bijuterii in BV si in 2010( la 3 ani de la achizitie) avea aproape 180000km, conform cartii de service. Asa ca sabotii au ajuns la sfarsitul ciclului lor de viata, fiind intr-o stare care imi recomanda express si pentru linistea mea....in schimbul catorva paralei, sa ii inlocuiesc! Ca o recomandare....nu sfat, ca nu-mi permit, va recomand sa veridicati culisele, care au tendinta sa rugineasca, si astfel cursa etrierului sa fie viciata, sa nu calce placuta pe disc la capacitate maxina si de aici sa rezulte uzura defectuasa a discurilor/sau placutelor/si placutelor.
-
De bun simt ar fi sa ajunga la fiecare schimb de placute si putina unsoare specifica pe culise. Adica o curatare si o gresare.
-
Eu am inlocuit sabotii la ~90k. E de ajuns sa se fi mers cu frana de mana trasa partial si se tocesc indeajuns incat sa fie necesara inlocuirea
-
De bun simt ar fi sa ajunga la fiecare schimb de placute si putina unsoare specifica pe culise. Adica o curatare si o gresare.
Bun simt in Romania? ;D Mdr
-
Revizie - 226000km- 21.07.2016
- ulei cutie Liqui Molly 75W-140/4L,
Impresii te rog. S-a schimbat sunetul? La rece cum este manevrat schimbatorul? La cald sunt diferente?
-
Resimt o opozitie mai mare la actionarea primei trepte cand este rece, in rest mi se pare ca atunci cand uleiul se incalzeste, manevrarea cutiei se face usor, fara sa agate. Nu cred ca are cum sa-i faca rau uleiul, norma fiind una pentru utilizare in conditii severe/extreme.
-
Cand e cald ii face foarte bine cutiei. Cand este rece am vrut sa stiu cat de greu intra in viteze. Cu Motul 75w-140 lumea mi-a spus ca la rece se schimba foarte greu vitezele si ca trebuie incalzit uleiul ca sa mearga bine.
Multumesc de raspuns!
Si inca o intrebare: In diff-ul spate ce ai pus? Pana la urma noi avem sau nu LSD? Inca nu am intrat sub masina sa iau seria de diff sa caut.
-
Saptamana viitoare voi pune aceeasi norma si in diff. La descrierea scrie ca se poate pune deopotriva si in diff LSD/non LSD, iar pe spate vad dintr-un link, ca modelele din 2007 in sus au ca echipare de baza LSD rear diff:
"Intended use-For highly stresses axle drives with and without limited-slip differentials – especially for vehicles in which the aggregate or vehicle manufacturer specifies oil with Limited Slip additives (LS). Perfectly suitable for motorsports. Comply with the vehicle or aggregate manufacturer’s instructions."
http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2007.html#2.5i%20Ltd
-
O problema aparuta din neant: datorita suportilor de motor care sunt dusi, motorul la franare violenta are tendinta de-a pleca inetial catre radiator. Asta s-a vazut in upper cooling hose, sau conducta de racire care face legatura intre radiator si blocul motor, care a fost roasa incetul cu cincetul de palele electroventilatorului, mai ales ca este destul de neglijent proectat traseul. Problema mai este semnalizata si de alti posesori de Subaru, intocmai ca in link-ul pe care-l voi posta mai jos. Din nefericire nu pot astepta conducta ranforsata(45161AE00A) si o sa iau conducta mea conform seriei de caroserie, de la Al Padrino, care o are in stoc-128 lei. Work in progress...(https://s4.postimg.org/7hla85kzd/WP_20160816_11_34_54_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/7hla85kzd/)
http://www.subaruoutback.org/forums/109-gen-3-2005-2009/74426-electric-fan-hitting-hose-3.html
-
Schimba in primul rand bieleta antirasturnare. Aceea are mai mult rolul de a limita miscarea fata-spate. Tampoanele mai mult pe sus-jos si stanga-dreapta tin motorul.
-
Am luat de la Al Padrino varianta ranforsata-128 lei
(https://s4.postimg.org/z1rhbm3mx/WP_20160816_14_49_43_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/z1rhbm3mx/)
(https://s4.postimg.org/hwr5envah/WP_20160816_14_49_25_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/hwr5envah/)
-
Schimba in primul rand bieleta antirasturnare. Aceea are mai mult rolul de a limita miscarea fata-spate. Tampoanele mai mult pe sus-jos si stanga-dreapta tin motorul.
Poti sa-mi dai un cod pentru piesa respectiva? Multumesc cu anticipatie.
-
41040FE000 Cu placere.
-
Up-date: 30.08.2016 schimbat ulei( Mobil1 Fuel Economy 0W-30) si filtru Subaru la 233.811 km. De atunci am mai facut intr-o mica excursie aproximativ 2000km si ma gandeam ca ma apropii de 50000 km de cand am refacut motorul si implicit distributia. Care este referinta data de producator 60K sau 90K la schimbul acesteia?
-
in romania recomanda 60k in japonia 105k
-
Pentru ca masina mergea din ce in ce mai ingatuit si incepuse sa consume peste medie, am fost la o diagnoza la SMT care mi-a dat vestea: fisele ; Binenteles ca nu le aveau pe stoc. Pret la Alpadrino-350 pe original si termen 5 zile lucratoare. Ce am in clipa asta pe masina sunt Tesla si au cca 75k.
-
Am marcat niste praguri de la ultima postare: 53.000km de la rebuild-ul motorului si 70.000 de cand am luat-o in aprilie trecut. Am schimbat fisele de bujii si am facut revizia cu schimbul de ulei(Petronas Syntium 7000 0W-40 si filtrele(ulei-OEM si aer-Mahle).Sper sa nu fie placebo, dar dupa un drum Bucuresti-Pitesti-Brasov-Bucuresti, masina merge mult mai frumos, raspunde mai prompt la acceleratie, vibratiile s-au diminuat semnificativ iar autonomia(GPL strict) s-a imbunatatit cu cca 5%. Simt ca masina este ....electrica, sincer. Asta este feeling-ul ;D. Va prezint "ducesa" dupa un dush de toamna tarzie....
(https://s21.postimg.org/fg8n061o3/WP_20161021_14_03_33_Rich_LI.jpg) (https://postimg.org/image/fg8n061o3/)
(https://s21.postimg.org/57g5ucdmb/WP_20161021_14_03_41_Rich_LI.jpg) (https://postimg.org/image/57g5ucdmb/)
(https://s21.postimg.org/i049u9p83/WP_20161021_14_03_48_Rich_LI.jpg) (https://postimg.org/image/i049u9p83/)
(https://s21.postimg.org/fk2ggf75f/WP_20161021_14_03_57_Rich_LI.jpg) (https://postimg.org/image/fk2ggf75f/)
(https://s21.postimg.org/dgs18r7cj/WP_20161021_14_04_00_Rich_LI.jpg) (https://postimg.org/image/dgs18r7cj/)
(https://s21.postimg.org/di6kfwyk3/WP_20161021_14_04_09_Rich_LI.jpg) (https://postimg.org/image/di6kfwyk3/)
image sharing sites (https://postimage.org/)
-
Frumooos! Deci chiar sunt fiabile sa inteleg? :D Vazusem unul la vanzare ca al meu, doar ca are si interior de piele cu peste 300.000km la bord.
-
Daca mai sta vreo doi ani la mine, ii dau kilometrajul peste cap! ;D Mihai, de ce sticle aveai nevoie pentru masina ta? Intreb pentru ca eu am inlocuit farurile cu xenon cu unele halogen. Nu sunt ele cine stie ce, dar poti lua de pe ele plexiglasul .....retin ca spuneai ceva de unul "piscat".
-
Da, sunt crapate ambele. Mai grav e cel de pe stanga. Se abureste si cu folie pusa pe el dupa ce vin de la spalatorie.
Din ce motiv ai trecut la halogen?
-
Din motive de "buf' de la proprietarii anteriori, care au avut grija ca sa nu mai aiba nici o ureche intreaga. Inlocuirea lor cu halogen a fost o solutie mai prietenoasa cu buzunarele mele din acea perioada. Maine ma uit sa vad in ce "hal" sunt sticlele si ti le donez daca sunt ok.
-
Am marcat niste praguri de la ultima postare: 53.000km de la rebuild-ul motorului si 70.000 de cand am luat-o in aprilie trecut.
Felicitari man, esti tare, nu cred ca sunt multi in tara asta care au facut 70.000 km cu un Subaru in 1,5 ani.
Nici macar cu un diesel, daramite cu un 2.5 benzina mai batranel.
-
Am marcat niste praguri de la ultima postare: 53.000km de la rebuild-ul motorului si 70.000 de cand am luat-o in aprilie trecut.
Felicitari man, esti tare, nu cred ca sunt multi in tara asta care au facut 70.000 km cu un Subaru in 1,5 ani.
Nici macar cu un diesel, daramite cu un 2.5 benzina mai batranel.
Tinand cont ca masina a stat cca 4 luni anul trecut pe dreapta-cat am cautat piese pentru rebuild,....pot sa spun ca sunt mult multumit. Este masina cu care ies in orice moment al anului(anotimp) si nu am teama ca nu ajung la destinatie, sau nu ma intorc acasa. 8)
-
In ultima perioada am o problema cu actionarea schimbatorului de viteze, care este imprecisa....iar daca se intampla sa am nevoie de o retrogradare rapida.....atunci se blocheaza efectiv pana ma opresc efectiv din rulare ei reusesc sa sectez o treapta de viteza. Alteori necesita o forta de 2,3X mai mare decat uzual. Culmea este ca nu face mereu asa. Aveti idee ce poate fi?
-
Pentru inceput trebuie sa te bagi sub masina sa verifici cuplajul dintre cautator cv si timonerie daca are joc in bucse sau in stift prindere. Cuplajul arata ca 35046AG000
-
Am trecut de mult kilometrii si vremea de revizie( am programat-o joi ), insa masina se comporta foarte bine pe frigurile astea.....desi nu e asa "racoare" ca-n alte parti. Un exemplu de pornire dimineata la 9.30 Va rog sa eludati martorii din bord aprinsi ;D
-
Pornire de vis!
Vad probleme cu check-engine aprins si airbag??
-
De cand am avut probleme cu fisele de la bujii, n-am mai fost de lene sa sterg erorile, iar cel de airbag este de la scaunul soferului inlocuit cu un Recaro.