1
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Diagnoza TOPDON Artidiag PRO
« Last post by Forester23 on Today at 08:40:19 »@Mariansro No comment. O sa vedem dupa ce testam.
UPDATE- A sosit diagnoza din SUA. Totul OK. Am luat de la producator.
Pe Forester- si-a facut updateurile si am gasit 31 de module. PS- Am ajuns acasa si am lasat motorul pornit- Live data pe transmisie- uleiul avea 76 grade iar cel de motor 92. O sa fac si un live cu mers- vreau sa vad cum urca temperatura la CVT.
Astfel>
Inspection Result
Inspections are normal for Vehicle body system
1.Multi-function Display(MFD)
2.Airbag(AB)
3.Subaru Rear Vehicle Detection(RH)(RVDR)
4.Combination Meter(MET)
5.Hybrid Powertrain Control(HPC)
6.Infotainment(INF)
7.Reverse Automatic Braking(RAB)
8.Power Window (Switch)(PWS)
9.Keyless Access with Push Button Start(Power Supply)(SMTP)
10.Brake Control(BC)
11.Drive Motor(DM)
12.Pedestrian Alert(ALT)
13.Power Rear Gate(PRG)
14.Power Window (Driver)(PWD)
15.Keyless Access with Push Button Start(Collation)(SMTC)
16.Telematics(TLM)
17.Body Control(BIU)
18.Subaru Rear Vehicle Detection(LH)(RVDL)
19.Air Conditioner(AC)
20.Engine(EGI)
21.Tire Pressure Monitor(TPM)
22.Headlight / Foglight(LT)
23.Driver Monitor(DMN)
24.Power Window (Passenger)(PWP)
25.Power Seat Memory(SEAT)
26.Occupant Detection(OCPT)
27.Transmission(TM)
28.Automatic Light and Wiper(ALW)
29.EyeSight(ES)
30.Power Steering(PS)
31.High Voltage Battery(HVB)
Pentru SSangyong Tivoli 2019+- cam slabut. Cateva module. Nu am gasit nimic special.
In schimb se gasesc multe marci- ce ma interesa - Dacia, Renault si Skoda- sunt prezente.
Tableta are o functie de raport diagnoza- iti trimite pe mail un link - care te trimtie pe serverul lor unde este generat raportul cu toate sistemele si problemele.
UPDATE CONSUM- 6.3% pe ultimii 300km, 2 persoane in masina. Si AC pentru jumatate din parcurs.(mod eco). Zgomot disipat la nivel perceptibil fata de 5w30. Nu vroiam sa cred ca exista o asa diferenta- dar da, EXISTA!
Si reamintesc episodul cu Octavia2 1.9 TDI--am trecut pe 0w30 de la 5w30- 506.01- La fel zgomot mai putin, ceva mai multa "putere", si consum diminuat. Deci 2 exemple practice traite pe propria piele, ulei subtire, rezultate mai bune.
UPDATE- A sosit diagnoza din SUA. Totul OK. Am luat de la producator.
Pe Forester- si-a facut updateurile si am gasit 31 de module. PS- Am ajuns acasa si am lasat motorul pornit- Live data pe transmisie- uleiul avea 76 grade iar cel de motor 92. O sa fac si un live cu mers- vreau sa vad cum urca temperatura la CVT.
Astfel>
Inspection Result
Inspections are normal for Vehicle body system
1.Multi-function Display(MFD)
2.Airbag(AB)
3.Subaru Rear Vehicle Detection(RH)(RVDR)
4.Combination Meter(MET)
5.Hybrid Powertrain Control(HPC)
6.Infotainment(INF)
7.Reverse Automatic Braking(RAB)
8.Power Window (Switch)(PWS)
9.Keyless Access with Push Button Start(Power Supply)(SMTP)
10.Brake Control(BC)
11.Drive Motor(DM)
12.Pedestrian Alert(ALT)
13.Power Rear Gate(PRG)
14.Power Window (Driver)(PWD)
15.Keyless Access with Push Button Start(Collation)(SMTC)
16.Telematics(TLM)
17.Body Control(BIU)
18.Subaru Rear Vehicle Detection(LH)(RVDL)
19.Air Conditioner(AC)
20.Engine(EGI)
21.Tire Pressure Monitor(TPM)
22.Headlight / Foglight(LT)
23.Driver Monitor(DMN)
24.Power Window (Passenger)(PWP)
25.Power Seat Memory(SEAT)
26.Occupant Detection(OCPT)
27.Transmission(TM)
28.Automatic Light and Wiper(ALW)
29.EyeSight(ES)
30.Power Steering(PS)
31.High Voltage Battery(HVB)
Pentru SSangyong Tivoli 2019+- cam slabut. Cateva module. Nu am gasit nimic special.
In schimb se gasesc multe marci- ce ma interesa - Dacia, Renault si Skoda- sunt prezente.
Tableta are o functie de raport diagnoza- iti trimite pe mail un link - care te trimtie pe serverul lor unde este generat raportul cu toate sistemele si problemele.
UPDATE CONSUM- 6.3% pe ultimii 300km, 2 persoane in masina. Si AC pentru jumatate din parcurs.(mod eco). Zgomot disipat la nivel perceptibil fata de 5w30. Nu vroiam sa cred ca exista o asa diferenta- dar da, EXISTA!
Si reamintesc episodul cu Octavia2 1.9 TDI--am trecut pe 0w30 de la 5w30- 506.01- La fel zgomot mai putin, ceva mai multa "putere", si consum diminuat. Deci 2 exemple practice traite pe propria piele, ulei subtire, rezultate mai bune.