Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: valigrig on March 23, 2013, 15:17:54 PM
-
Buna ziua
Posesor Subaru Forester din 2006,motor 2000 cmc , benzina, autoturismul cu 120000 km reali, achizitionat in RO, primul proprietar.
Acum cateva zile au aparut probleme la motor si am dus-o in service. Calculatorul a indicat ca 2 bobine de inductie ar fi defecte (cilindrul 2 si 4).
Cei din service au inversat bobinele si le-au testat, iar calculatorul nu a mai gasit nicio problema dar motorul tot nu functioneaza normal.
A mai intalnit cineva problema asta, stiti vreo solutie ? In Iasi nu exista service specializat pe Subaru..
-
in iasi exista service autorizat subaru
IASI - CONFORT AUTOTRADING SRL
Sos. Pacurari nr. 95,
Tel.: 0332 402 599
sau fa un test de compresie
bafta!
-
Eu zic ca e pe admisie ceva deranjat.
-
Ce probleme iti face mai exact? Ai ceva cod CEL? Cum se manifesta?
A mea face spume de cateva luni bune, cred ca vreo sase. E din 2004, 2000 aspirata. Se ineaca, pierde putere, se tureaza singura, etc, etc.
Am schimbat bujii, fise, bobina de inductie si tot nimic. La SMT mi-au zis ca sonda Lambda de dupa catalizator ar trebui schimbata.
EU unul o banuiesc insa pe cea de dinainte de catalizator si mai am ceva banuieli degate de senzorul MAP (boost sensor).
Pana una alta tot ma duce unde am nevoie si ma scoate de unde nu pot sa ies :)
-
Multumesc pentru raspunsuri!
Problema nu era de la bobina de inductie ci de la cureaua de transmisie. Am descoperit asta verificand compresiunea in cilindrii 2 si 4 si aceasta era 0.
-
Adica sarise de la punct?
-
Multumesc pentru raspunsuri!
Problema nu era de la bobina de inductie ci de la cureaua de transmisie. Am descoperit asta verificand compresiunea in cilindrii 2 si 4 si aceasta era 0.
precis are cutie MANUALA
da , a sarit cu un dinte pe pe punctul de zero.
se intampla la modelele cu cutie manuala, daca este lovit de o alta masina in trafic , si esti in viteza cu cutia !!!! sau se trasmite un soc dinspre cutie spre motor si esti in viteza cu cutia.
pe pinionul central la distribuitie -- trebuie SA FIE MONTATA , protectia DE TABLA , ce nu permite curelei sa sara de pe roata centrala !!!!
ori lipsea , ori era prea larga { distantata de curea !!!!!!!} !