Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by xpress5 on Today at 12:18:21 »
Incerc sa raspund intr-un post tuturor, sper sa mearga.

Salut și bine ai venit !
Așteptăm impresii cu plusuri și minusuri.
Drumuri bune !
Multumesc!
In cele ce urmeaza, impresii cu plusuri si minusuri, dupa cum a cerut "clientul"... Impresiile sunt influentate de ultima masina pe care am avut-o — repet, Seat Ateca 2.0 4Drive diesel, manuala, trim Excellence. In general am trait in universul VAG pana acum dar am mai avut si o Dacia Duster inainte de Seat. In familie mai exista o Mazda CX-3 care se aseamana in anumite aspecte cu XV-ul la interior si decizii de design/usability.

Plusuri
  • imi place cum se conduce, cum sta pe drum, cum pleaca de pe loc; este foarte echilibrata; cutia CVT ofera o experienta lina de condus in general*, sistemul 4WD permanent numai ma bucura;
  • este foarte usor de modificat/customizat d.p.d.v. hardware (nu software — la Seat aveam un dispozitiv OBD cu care o puteam configura, nu mai este cazul cu XV-ul); voi detalia micile modificari la interior intr-o alta postare;
  • este foarte "driver centric" — in special imi place display-ul central cu toate datele tehnice pe care le arata;
  • design-ul interior si exterior este placut si arata distinctiv;
  • cu garda la sol nu mi-e frica sa o scot de pe asfalt si sa o duc la "păscut" ocazional;
  • inafara de ceea ce tine de CVT pare destul de usor de intretinut si aproape ma "invita" sa ma ocup eu de schimburile de ulei, filtre si eventual fluidele la diferentiale.

Minusuri (in general chițibușăreli)
  • consumul este mai mare/mai prost decat la Ateca, cel mai mult se observa asta in oras, 8-9 L/100 (dar oricum XV-ul va fi condus preponderent extraurban); era de asteptat, trecand de la diesel la benzina, de la manuala la automata si de la 4x4 on demand la 4WD permanent; inca ma obisnuiesc cu ideea;
  • cutia CVT uneori smucește ușor cand schimba rapoartele din ce am observat (situatii super–secifice: cand decelereaza, fara franare, in jur de 40 KM/h, sau la accelerari usoare/moderate la viteze mici) — probabil asa e comportamentul normal, voi incerca sa aflu de la AutoKino la un moment dat; daca cei care cititi mi-ati putetea confirma sau infirma relativ la XV-urile voastre, as fi recunoscator;
  • eu ascult muzica de pe un stick USB si cand opresc masina, pun in Park si opresc motorul, fiind keyless fara o pozitie intermediara de ACC, taie curentul la USB, se opreste muzica si Android Auto daca functioneaza in acel moment; dar am gasit un "workaround";
  • nu se incuie usile automat cand pleaca de pe loc la o viteza >20 KM/h (sau pe-acolo);
  • nu are ventilatie pentru scaunele din spate;
  • nu are inaltime reglabila la scaunul pasagerului din fata;
  • nu exista posibilitatea ca oglinzile sa se rabateze automat cand masina este incuiata (ceea ce exista, de exemplu, la Mazda CX-3);
  • are rugina pe puntea spate in mod deosebit (va fi o alta postare);
  • capacitatea portbagajului este mai mica decat la Ateca dar chiar nu am simtit diferenta in mod notabil pana acum, mai trebuie niste drumuri lungi si o iesire cu cortul ca sa inteleg pe deplin.


(de la stanga la dreapta, fosta si actuala)

In comparatie cu Ateca, cu XV-ul am facut un pas inainte d.p.d.v. al tinutei de drum si experientei de condus dar am facut un pas in spate la lucruri "nice–to–have" si "infotainment". Pentru mine a meritat acest schimb si sunt multumit de XV pana acum.

Cât a fost „halatul” ?
"Halatul" a fost 22000 euro pret final pe persoana fizica, incluzand importul din Germania, RAR-ul facut si numerele rosii.

Bine ai venit! Sa te bucuri de masina si asteptam cat mai multe poze.
Multumesc pentru primire, nu cred ca voi dezamagi din punctul de vedere al pozelor.

Bun venit in club !
Fain agregat - nu-ti urez sa te bucuri de el, stiu ca o vei face !
Multumesc! Deocamdata da, ma bucur de XV destul de mult.

Felicitari! La multe plimbari frumoase!
Culoarea e super, le sta bine XV-urilor.
Din ce vad, o sa fie nevoie de alte anvelope, ceva AT, pt extra peisaje.
Multumesc! Legat de A/T-uri, ai privit in viitor si ai anticipat subiectul unei postari viitoare.
2
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by dan_b on Today at 08:55:11 »
Felicitari! La multe plimbari frumoase!
Culoarea e super, le sta bine XV-urilor.
Din ce vad, o sa fie nevoie de alte anvelope, ceva AT, pt extra peisaje.
3
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by marr on Today at 07:25:33 »
Bun venit in club !
Fain agregat - nu-ti urez sa te bucuri de el, stiu ca o vei face !
4
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by MihaiFlorescu on Today at 06:57:37 »
Bine ai venit! Sa te bucuri de masina si asteptam cat mai multe poze.
5
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by marco79ro on May 19, 2024, 22:04:22 PM »
Cât a fost „halatul” ?
6
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by Xander on May 19, 2024, 21:51:39 PM »
Salut și bine ai venit !
Așteptăm impresii cu plusuri și minusuri.
Drumuri bune !
7
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by xpress5 on May 19, 2024, 21:46:40 PM »
La Sauaieu ai ajus deja cu ea? Sa o folosesti cu placere!

Corect, bine vazut! Multumesc.
8
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by marco79ro on May 19, 2024, 21:44:23 PM »
La Sauaieu ai ajus deja cu ea? Sa o folosesti cu placere!
9
Subaru XV GT (2017-2023) / Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by xpress5 on May 19, 2024, 21:30:53 PM »
Salutari,

Ma numesc Cristi si in februarie 2024 am decis sa achizitionez un XV, dupa vreo 2-3 luni de documentare si un test drive care mi-a fost oferit de catre un om cumsecade din Cluj–Napoca (multumesc, Tobi, daca citesti).

In aprilie am intrat in posesia unui Subaru XV MY2018 2.0i second–hand, importat din Germania prin intermediul TwinMotors din jud. Cluj:


(chiar prima poza facuta imediat dupa ce am luat-o in primire pe drumul dinspre Cluj spre Oradea)

Inainte de restul, vreau sa spun ca n-am vrut sa “fur” masina lui @marr dar asa mi-a fost norocul, sa ma aleg cu un Dark Blue (initial urmaream un XV alb).

Masina are data primei inmatriculari 01.2019, am luat-o cu ~60500KM la bord, este trimul Exclusive Plus (trapa, scaune de piele, incalzire in volan) — fosta masina era un Seat Ateca 2.0D 4Drive Excellence (manuala) care avea destul de multe dotari si am tinut sa am acest trim — Exclusie Plus — ca sa nu duc lipsa dotarilor foarte mult.







A fost cumparata de la o reprezentanta Subaru din Germania care s-a si ocupat de service pana la 60000KM (cum trebuie, conform documentelor). Eu, chiar inainte de a o prelua, am cerut la TwinMotors schimb de fluid la CVT, diferentiale, antigel si lichid de frana. In plus cei de la Twin au considerat necesar si schimb de placi + discuri franare fata + placi franare spate.

In momentul in care scriu masina are 63000KM in bord si de cand o am i-am facut o serie de mici modificari pe care o sa vi le impartasesc in postari succesive in acest thread, ca sa nu spun tot din start.

S-ar putea sa pun mai multe poze decat media fiindca sunt fotograf amator. Sa-mi spuneti daca sunt probleme din acest punct de vedere.


Pe curand!
10
Știri auto / Re: RIP Subaru Legacy
« Last post by Lup_Alb on May 19, 2024, 15:19:56 PM »
Quote
Tare imi este teama ca urmeaza si Impreza.

Pana la urma cred ca ai dreptate. Din cate am auzit, nu s-a mai anuntat vre-un WRX nou.
Sau e posibil sa-i puna un motor electric si gata. Ar fi mai simplu si mai economic decat sa o ia de la zero pentru o masina electrica.
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10