1
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by xpress5 on Today at 12:18:21 »Incerc sa raspund intr-un post tuturor, sper sa mearga.
In cele ce urmeaza, impresii cu plusuri si minusuri, dupa cum a cerut "clientul"... Impresiile sunt influentate de ultima masina pe care am avut-o — repet, Seat Ateca 2.0 4Drive diesel, manuala, trim Excellence. In general am trait in universul VAG pana acum dar am mai avut si o Dacia Duster inainte de Seat. In familie mai exista o Mazda CX-3 care se aseamana in anumite aspecte cu XV-ul la interior si decizii de design/usability.
Plusuri
Minusuri (in general chițibușăreli)
(de la stanga la dreapta, fosta si actuala)
In comparatie cu Ateca, cu XV-ul am facut un pas inainte d.p.d.v. al tinutei de drum si experientei de condus dar am facut un pas in spate la lucruri "nice–to–have" si "infotainment". Pentru mine a meritat acest schimb si sunt multumit de XV pana acum.
Salut și bine ai venit !Multumesc!
Așteptăm impresii cu plusuri și minusuri.
Drumuri bune !
In cele ce urmeaza, impresii cu plusuri si minusuri, dupa cum a cerut "clientul"... Impresiile sunt influentate de ultima masina pe care am avut-o — repet, Seat Ateca 2.0 4Drive diesel, manuala, trim Excellence. In general am trait in universul VAG pana acum dar am mai avut si o Dacia Duster inainte de Seat. In familie mai exista o Mazda CX-3 care se aseamana in anumite aspecte cu XV-ul la interior si decizii de design/usability.
Plusuri
- imi place cum se conduce, cum sta pe drum, cum pleaca de pe loc; este foarte echilibrata; cutia CVT ofera o experienta lina de condus in general*, sistemul 4WD permanent numai ma bucura;
- este foarte usor de modificat/customizat d.p.d.v. hardware (nu software — la Seat aveam un dispozitiv OBD cu care o puteam configura, nu mai este cazul cu XV-ul); voi detalia micile modificari la interior intr-o alta postare;
- este foarte "driver centric" — in special imi place display-ul central cu toate datele tehnice pe care le arata;
- design-ul interior si exterior este placut si arata distinctiv;
- cu garda la sol nu mi-e frica sa o scot de pe asfalt si sa o duc la "păscut" ocazional;
- inafara de ceea ce tine de CVT pare destul de usor de intretinut si aproape ma "invita" sa ma ocup eu de schimburile de ulei, filtre si eventual fluidele la diferentiale.
Minusuri (in general chițibușăreli)
- consumul este mai mare/mai prost decat la Ateca, cel mai mult se observa asta in oras, 8-9 L/100 (dar oricum XV-ul va fi condus preponderent extraurban); era de asteptat, trecand de la diesel la benzina, de la manuala la automata si de la 4x4 on demand la 4WD permanent; inca ma obisnuiesc cu ideea;
- cutia CVT uneori smucește ușor cand schimba rapoartele din ce am observat (situatii super–secifice: cand decelereaza, fara franare, in jur de 40 KM/h, sau la accelerari usoare/moderate la viteze mici) — probabil asa e comportamentul normal, voi incerca sa aflu de la AutoKino la un moment dat; daca cei care cititi mi-ati putetea confirma sau infirma relativ la XV-urile voastre, as fi recunoscator;
- eu ascult muzica de pe un stick USB si cand opresc masina, pun in Park si opresc motorul, fiind keyless fara o pozitie intermediara de ACC, taie curentul la USB, se opreste muzica si Android Auto daca functioneaza in acel moment; dar am gasit un "workaround";
- nu se incuie usile automat cand pleaca de pe loc la o viteza >20 KM/h (sau pe-acolo);
- nu are ventilatie pentru scaunele din spate;
- nu are inaltime reglabila la scaunul pasagerului din fata;
- nu exista posibilitatea ca oglinzile sa se rabateze automat cand masina este incuiata (ceea ce exista, de exemplu, la Mazda CX-3);
- are rugina pe puntea spate in mod deosebit (va fi o alta postare);
- capacitatea portbagajului este mai mica decat la Ateca dar chiar nu am simtit diferenta in mod notabil pana acum, mai trebuie niste drumuri lungi si o iesire cu cortul ca sa inteleg pe deplin.
(de la stanga la dreapta, fosta si actuala)
In comparatie cu Ateca, cu XV-ul am facut un pas inainte d.p.d.v. al tinutei de drum si experientei de condus dar am facut un pas in spate la lucruri "nice–to–have" si "infotainment". Pentru mine a meritat acest schimb si sunt multumit de XV pana acum.
Cât a fost „halatul” ?"Halatul" a fost 22000 euro pret final pe persoana fizica, incluzand importul din Germania, RAR-ul facut si numerele rosii.
Bine ai venit! Sa te bucuri de masina si asteptam cat mai multe poze.Multumesc pentru primire, nu cred ca voi dezamagi din punctul de vedere al pozelor.
Bun venit in club !Multumesc! Deocamdata da, ma bucur de XV destul de mult.
Fain agregat - nu-ti urez sa te bucuri de el, stiu ca o vei face !
Felicitari! La multe plimbari frumoase!Multumesc! Legat de A/T-uri, ai privit in viitor si ai anticipat subiectul unei postari viitoare.
Culoarea e super, le sta bine XV-urilor.
Din ce vad, o sa fie nevoie de alte anvelope, ceva AT, pt extra peisaje.