Subaru club Romania

Tehnic => Motorsport => Off-road & campers => Topic started by: Aldos on August 30, 2015, 15:38:00 PM

Title: Forester pregatit pentru off-road
Post by: Aldos on August 30, 2015, 15:38:00 PM
Am cautat si am gasit cate ceva despre Forester SG sau SH pregatit pentru off-road.
Cateva link-uri:



Si asta, care mie imi place cum a iesit: 
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: UXE on May 05, 2016, 07:57:21 AM
Am gasit si eu un anunt pe olx cu un forester SG inaltat.    Cam asa arata:

(http://s32.postimg.org/b19lqev35/100035826_2_644x461_subaru_forester_2007_automat.jpg) (http://postimg.org/image/b19lqev35/) (http://s32.postimg.org/85wijjr35/100035826_3_644x461_subaru_forester_2007_automat.jpg) (http://postimg.org/image/85wijjr35/) (http://s32.postimg.org/bs2bw6xgh/100035826_4_644x461_subaru_forester_2007_automat.jpg) (http://postimg.org/image/bs2bw6xgh/) (http://s32.postimg.org/7cfbd6voh/100035826_7_644x461_subaru_forester_2007_automat.jpg) (http://postimg.org/image/7cfbd6voh/)
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: moguai on May 05, 2016, 10:24:54 AM
s a discutat despre el, parca spunea cineva ca a si fost sa l vada si nu era chiar ok.
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: UXE on May 05, 2016, 10:32:15 AM
Stiu ca orice inaltare nu e ok .
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: Musiu on May 05, 2016, 10:41:06 AM
s a discutat despre el, parca spunea cineva ca a si fost sa l vada si nu era chiar ok.
Parca l-a vazut marcelutza si victor, si parca fusese lovit.
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: UXE on May 05, 2016, 11:07:30 AM
Da bine,  nu discutam de masina in sine ci de kitul de inaltare, in principiu. 
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: MihaiFlorescu on May 05, 2016, 11:21:21 AM
Wrangler are pe spate ridicare cu minim de impact asupra geometriei si a stabilitatii. Dar e vorba de 1-2 cm.
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: UXE on May 05, 2016, 11:36:17 AM
Deci cel mai convenabil ar fi din talon?
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: MihaiFlorescu on May 05, 2016, 11:49:20 AM
Din cate am observat eu suspensia la Subaru este destul de apropiata de roti asa ca orice modificare adusa diametrului rotii posibil sa interfereze cu diverse.

Cel mai bine ridici din suspensie.
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: Axu on May 05, 2016, 12:12:24 PM
Din cate am studiat, apropo de inaltare, ar fi ok si fara probleme, o inaltare cu 2.5cm (1inch), binenteles cu geometria refacuta dupa operatiune.
Pentru inaltimi mai mari, este nevoie de o "prelungire" a trailing arm-urilor. Practic la o inaltare mai mare roata spate se duce inspre fata si nu mai este centrata. Dar nu este ok pentru planetare, mai exact pentru capetele de planetare care din cauza unghiului prea ascutit la care ar trebui sa functioneze se uzeaza mai repede si cam rup burdufele, chestie care stim cu totii la ce duce.
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: Adi-Canada on May 05, 2016, 18:00:01 PM
Stiu ca orice inaltare nu e ok .

Asta depinde despre ce zapada  (drumuri sau noroaie)  vorbim   ;D
Daca masina asta ar fi la vanzare aici,  as lua-o fara sa mai stau pe ganduri
.................. parerea mea !
Title: Răspuns: Forester pregatit pentru off-road
Post by: OffWhite on January 21, 2017, 14:32:15 PM
Salut

pe mine la Tubman Cluj incercau sa ma convinga ca nu e bine sa cresc garda la sol prin instalarea unor distantiere de 2.5 cm, pentru ca pierd stabilitatea masinii. Mi-au aratat un set de distantiere montate la masina unuia de la service / reprezentanta, dar care ulterior a fost demontata, din cauza schimbarii comportamentului pe sosea.

Dar la americani am vazut si niste distantiere de  5 cm pe fata si 6 cm pe spate. Acolo specificau ca au mai montat si niste piese pentru coborarea puntii spate. Unii au coborat si ansamblul de cutie viteze / diferential fata / diferential central cu cca. 2 cm. Au fost vreo 2 - 3 mentiuni de vibratii in transmisie.

La varianta  Anderson Design & Fabrication kitul contine distantierele pentru amortizoare, distantiere de 5cm pentru puntea spate, placute de extindere / repozitionare conducte de frana spate, suruburi, piulite aferente.

La variante Primitive Racing Lift kit in continut mai intra un set de arcuri King Springs, mai rigida nitel decat cel stoc, iar distantierele pentru amortizoare au structura diferita de tipul Anderson.

Azi am primit o informatie de pe subaruforester.org cum ca exista un kit Australian numit SubieLiftOZ. Trebuie sa ma mai documentez despre acest kit. Membrul de forum care a mentionat acest kit spunea ca e din aliaj aluminiu, si ca a fost o iesire cu mai multi Subaru in desertul Australian, printre care cele cu distantiere de otel au avut probleme (rupturi, crapaturi), iar cele de aluminiu nu prezentau nici o problema.
Title: Re: Forester pregatit pentru off-road
Post by: BOXER on February 12, 2022, 23:54:33 PM
Comunitatea oficială Subaru nu este moartă, este doar mult mai elegantă decât gloata agitată de pe Facebook.
Maşini înălţate există în comunitate dar nu sunt încurajate soluţiile sudate în hambar.
Title: Re: Forester pregatit pentru off-road
Post by: Xander on February 13, 2022, 08:35:49 AM
Mergi pe Landcruiser. Nu o atingi pe sub ea fiindcă știi tu mai bine.
Se pare ca nu ai nevoie de ajutor, ci de confirmări.
Title: Re: Forester pregatit pentru off-road
Post by: Xander on March 05, 2022, 12:56:30 PM
La modul cum porți conversațiile nu te bagă nimeni in seama.
Poți sa citești alte conversații pe același subiect.
Poți sa faci multe, dar tu ai nevoie de socializare.