Subaru club Romania
Tehnic => Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru => Topic started by: Serb on December 07, 2018, 14:54:14 PM
-
Salutare,
Printre subaristii din Iasi, aveti vreo recomandare pentru un service prin Iasi sau prin imprejurimi unde se face treaba OK? Nu ma astept la calitate de reprezentanta, dar macar seriozitatea lucrarii sa existe.
Numa' bine
-
Salut,
Eu am avut niste probleme cu focosu' meu (facea ca o barca la 100-120km/h) pe care nu le-am putut rezolva in Bucuresti la HDV SERVICE AUTO - le dadea pe tester doar EGR'u pe care l-am schimbat de doua ori la ei + schimbat injectoare - si nici la Neste Automotive (reprezentanta Ford) care imi ziceau sa schimb turbina - costa peste 3000 de lei.
Iar cum eram prin Iasi, din vorba in vorba am ajuns undeva la un service prin Zimbru la care am rezolvat problema: o valva comanda turbina; si de atunci focosu' merge brici - asta mi s-a intamplat mie...
Intradevar, tipu se pricepe la Ford'uri dar se baga si la alte modele. Am vazut si masini de pseudo-interlopi pe acolo: chrysler 300c, mertane, biemvieuri...
Daca vrei iti dau numarul lui de telefon in PM.
-
Nu are nici o legatura Ford cu Subaru. De la ce cheie iti trebuie sa desfaci un surub, pana la arhitectura motoarelor.
PS: Scapa de ford cat mai poti. Iti spune unul cu un focus 1.6 tdci (2006-2019) de la 0 la 211.500km si o fiesta benzina (2005-2010) 0 la 67.000 km plus numeroase alte forduri prin familie sau de pe la munca. Chiar ieri am facut ITP la dieselar cred ca pentru ultima data.
-
Nu are nici o legatura Ford cu Subaru. De la ce cheie iti trebuie sa desfaci un surub, pana la arhitectura motoarelor.
PS: Scapa de ford cat mai poti. Iti spune unul cu un focus 1.6 tdci (2006-2019) de la 0 la 211.500km si o fiesta benzina (2005-2010) 0 la 67.000 km plus numeroase alte forduri prin familie sau de pe la munca. Chiar ieri am facut ITP la dieselar cred ca pentru ultima data.
Nu are nicio legatura Fordu' cu Subaru, cred ca stim cu totii asta. Nu e cazul sa vorbim despre forduri aici.
-
Salut. Sunt si eu in cautarea unui service/mecanic care se pricepe la Subaru, sau macar o diagnoza de calitate. Masina (Impreza 2009, motor 1.5) scoate fum cu miros de benzina si afuma bujiile. Vreo recomandare, in Iasi sau judetele invecinate? Multumesc.
-
Am eu tester daca ai port OBD - putem cauta motivul (nu-ti cer bani) stau la gara
Salut. Sunt si eu in cautarea unui service/mecanic care se pricepe la Subaru, sau macar o diagnoza de calitate. Masina (Impreza 2009, motor 1.5) scoate fum cu miros de benzina si afuma bujiile. Vreo recomandare, in Iasi sau judetele invecinate? Multumesc.
-
Salut. Caut pe cineva cu diagnoza Subaru xv 2013 in Iasi. Am curatat dpf-ul, dar au ramas erorile in bord si nici nu se tureaza. Multumesc anticipat
-
Buna - ce erori ai in bord? Am eu un tester dar nu testeaza emissions daca asta vrei.
Daca ai in bord - check engine and vehicle control dynamics? sau mai ai si altceva?
da un semn (fara cost, doar curiozitate cu testerul meu) - pe facebook - facebook.com/tomitzz
Salut. Caut pe cineva cu diagnoza Subaru xv 2013 in Iasi. Am curatat dpf-ul, dar au ramas erorile in bord si nici nu se tureaza. Multumesc anticipat
-
Salut. Caut pe cineva cu diagnoza Subaru xv 2013 in Iasi. Am curatat dpf-ul, dar au ramas erorile in bord si nici nu se tureaza. Multumesc anticipat
Acum am vazut postul tau.
Daca nu ma insel, dupa curatarea DPF, ar trebui nu doar sa stergi erorile din bord ci ar trebui resetata si dilutia uleiului (un schimb de ulei ar fi de asemenea de dorit).
Daca ai aprinse Check Engine + VDC si motul nu se tureaza mai mult de 2500 rpm - este posibil sa fie o problema si cu cotul de la intercooler (asta are bunul obicei sa crape / sa se fisureze) si cam asa se manifesta.
-
Multumesc pentru informatii. Am curatat dpf, iar dupa aprox. 30 km au aparut in bord martorii: dpf clipeste, motor si pilot automat, nu depaseste 3100 turatii. Dupa resetare la aprox. 40-50 km la fel apar aceeasi martori. Am fost deja de 4 ori la diagnoza fara rezultat.
-
Gaseste sursa care produce incarcarea rapida a DPF-ului! Vezi ce zica baietii de la diagnoza.
-
Dar cotul de la intercooler l-ai verificat !?
Cam astea-s simptomele - Check Engine + VDC Off + CC inactiv + lipsa putere si nu urca in ture nici cu slujbe.
Opresti motorul - nu trebuie resetat nimic - merge ok pentru scurta vreme, apoi o ia de la capat ...
Si nu, nu apare nimic la diagnoza !
-
La fostul dealer BMW/Kia ai incercat? Trado Motors, langa calea ferata, pe Canta. Eu am fost la ei sa-mi curat clapeta de acceleratie si mi-a placut cum au lucrat.
-
Un service subaru, cu un tester pentru un XV din 2014....pentru Iasi sau in jur... Suceava, Bacau, P. Neamț.....in Iasi am gasit pe net ceva dar sunt cu numere de telefon vechi si nu sunt valabile!
-
Am eu diagnoza care merge pe subaru. Am desfacut EE20 bucati curatat tot stiu tot.
Principala problema cu subaru legat de DPF e in functie de cum mergi. Am observat (ceea ce scrie si in cartea tehnica) e sa nu turezi motorul rapid, si sa schimbi cand iti apare sageata in bord. Nefacand asta, risti sa creasca soot foarte repede.
De exemplu, un ciclu de soot poate fin intre 100 si 200km in functie de cum mergi. In mod normal cand masina e noua poate fi intre 300 si 500km.
Da un semn facebook.com/try4more
Un service subaru, cu un tester pentru un XV din 2014....pentru Iasi sau in jur... Suceava, Bacau, P. Neamț.....in Iasi am gasit pe net ceva dar sunt cu numere de telefon vechi si nu sunt valabile!