Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Impreza și XV/Crosstrek => Topic started by: Barna on November 10, 2020, 10:18:04 AM
-
Bună,
Am un XV 1.6, nou (1500 km), motorul când este rece, de ex. dimineața (sub 10C afara), scoate un sunet gen mașină de cusut în primele 5 minute după pornire când e în viteza rpm între 1000-2000. După pornire las motorul sa mearga cca. 1 minut, după aia pornesc, în relanti nu se aude numai în viteza (mica) și din habitaclu. La motorul cald dispare. Am comparat cu un alt xv și la ăla nu se aude. Mașina luata de la SMT, Auto kino Bv e la 200 km de mine, pana organizez o deplasare și las mașina acolo, as vrea știu dacă știe careva dintre voi despre aceasta problema, și merita sa ma duc la reprezentanta. Mulțumesc!
-
Probabil, nu lasi uleiul sa ajungă la temperatura de funcționare.
-
Pornesc motorul și las sa meargă 1 minut, înainte să pornesc, nu sunt - 20, Dusterul meu diesel nu face asa, darămite un Subaru nou pe benzina...
-
Are ulei in motor suficient? Ce ulei?
In acelasi timp uneori se mai aud sunete ciudate de la aceste motoare cu norma 6d temp intrucat incearca sa incalzeasca catalizatoarele mai repede in primele minute. Asa sunt facute.
PS: Am mutat eu topicul in discutii despre impreza si xv.
-
Are, 0w20 cred, pus încă în fabrica.
-
Este hybrid? Boxerul are rol de generator?
De obicei in acest caz e folosită norma 0w20. Iar motorul folosește o varianta îmbunătățită de cicluri Atkinson pentru a genera energie.
-
Nu este hybrid, 1.6 Benzina.
-
Da, Subaru recomanda norma 0w20.
Dealerii folosesc 5w30 sau 5w40 la schimburi ulterioare.
https://www.hks-power.co.jp/en/product/oil/list/subaru.html
Legat de sunet e cum a zis Mihai mai sus, tu trebuie sa ai grija sa verifici dacă îl consuma.
-
ok. mulțumesc. am verificat este aproape la maxim. uleiul arata cum trebuie la doar 1500 km.
-
Eu zic ca daca ai facut comparatie cu doua masini identice parcate identic peste noapte si una face una nu, e o mica problema. E6 adevarat merg mai galagios la rece
-
Probabil, nu lasi uleiul sa ajungă la temperatura de funcționare.
Asta e .... sunt grade cu + afara. Cum ar fi sa stai pana e uleiul in 90'C?
Am prins in iarna 2015-2016 -15'C si -18'C noaptea cu hatchu. Ce faci? Iei teleguta cu magarus pentru ca masina nu e facuta pentru asa ceva? Nu e inuman fata de bietul animal?
-
Plus ca daca tin minte bine 1.6 asta e cu injectie indirecta. Ar fi bine de stiut daca e DI sau nu
-
chiar azi am comparat cu un alt xv, dimineața la 3 grade. aia nu suna, dar a mea da 😞. am citit toată forumurile din SUA, de pare ca e o problema frecventa și la motoarele 2,5 de pe Outback.
-
Eram curios dacă cineva a mai avut aceasta problema..
-
Alt XV tot nou, tot 1.6?
In SUA nu au motorul de 1.6 deci degeaba citesti acolo. Mergi si la reprezentanta sa le arati. Macar sa stie de problema si sa iti dea o foaie ca au verificat si ca este ok.... in caz ca se ajunge la garantie sai ai la mana ceva.
Dar eu tind sa cred ca este una din cele doua (ori uleiul prea slab ori asa face ca sa aduca la temperatura catalizatoarele mai repede).
-
Asta e .... sunt grade cu + afara. Cum ar fi sa stai pana e uleiul in 90'C?
Am prins in iarna 2015-2016 -15'C si -18'C noaptea cu hatchu. Ce faci? Iei teleguta cu magarus pentru ca masina nu e facuta pentru asa ceva? Nu e inuman fata de bietul animal?
Ma refeream sa aștepți sa ajungă la 55-60grade. Dacă ii dai cheie și pleci in secunda doi, nu poți sa ai pretenții.
-
Cel mai bun sfat este verificare in service autorizat.
Recomand Auto Kino.
Mai ales ca este masina noua, in garantie.
-
O să-o las joi la Auto Kino, sa pornească ei vineri dimineața motorul. sunt curios ce o să zică...
-
Ma refeream sa aștepți sa ajungă la 55-60grade. Dacă ii dai cheie și pleci in secunda doi, nu poți sa ai pretenții.
aștept 30-60 de secunde cu motorul pornit înainte sa plec, la benzinari trebuie sa ajungă deja uleiul peste tot în motor.
-
Alt XV tot nou, tot 1.6?
In SUA nu au motorul de 1.6 deci degeaba citesti acolo. Mergi si la reprezentanta sa le arati. Macar sa stie de problema si sa iti dea o foaie ca au verificat si ca este ok.... in caz ca se ajunge la garantie sai ai la mana ceva.
Dar eu tind sa cred ca este una din cele doua (ori uleiul prea slab ori asa face ca sa aduca la temperatura catalizatoarele mai repede).
da tot xv 1.6 de doi ani în 30000 km, exact la fel și echiparea, active.
-
Cel mai bun sfat este verificare in service autorizat.
Recomand Auto Kino.
Mai ales ca este masina noua, in garantie.
Cel mai bun sfat. +1
-
Cel mai bun sfat. +1
merci merci 😀
-
Cel mai bun sfat este verificare in service autorizat.
Recomand Auto Kino.
Mai ales ca este masina noua, in garantie.
Da, daaa !
Fiind in garantie, nu are sens sa-ti bati tu capul cu ce-o fi, ce-o pati ...
-
Da, daaa !
Fiind in garantie, nu are sens sa-ti bati tu capul cu ce-o fi, ce-o pati ...
da, dar e oarecum frustrant când ai mașina noua, și nu te poți bucura deplin de ea. Am înțeles de pe alte forumuri ca și unele Outback uri și Forester noi au aceasta problema, trebuie sa fie ceva legat de motoarele boxer noi, indiferent de model. Sper ca la Auto Kino sunt serioși, și nu ma dau cu flit... 😆
-
Cei de la Autokino cunosc capriciile clienților de Subaru. :laugh:
-
Se mai intampla la seriile noi / modele noi de motoare etc, la orice marca.
AK sunt foarte seriosi, d-asta am si recomandat. Evident, sunt perceptiile / experientele fiecaruia, personale.
Este posibil sa fie chestiune de ulei, eu am avut doar 5 30 sau 5 40 pe masini, pe orice masina. Diferite marci de ulei, dar asta a fost tipul.
Succes!
-
M-am gândit și la ulei, eu am 0w20, iar la cealaltă mașina cu care am comparat-o o sa intreb la AK cu ce ulei s-a făcut schimbul, poate de aia nu se aude acest sunet când e rece motorul... (de acolo a fost cumpărată și reviziile s-au făcut acolo). Revin vineri după vizita de la AK.
-
Cât e în garanție e bine sa pui ce recomanda producatorul. Apoi pui tu ce ulei vrei.
-
In garantie oricum pune ulei doar service-ul autorizat, la revizie :)
Ca de altfel orice interventie la masina, trebuie facuta la reprezentanta.
La km pe care ii are masina, inca nu s-a facut revizia.
Epopeea se va lamuri vineri, clar.
-
M-am gândit și la ulei, eu am 0w20, iar la cealaltă mașina cu care am comparat-o o sa intreb la AK cu ce ulei s-a făcut schimbul, ...
Îți spun eu: 5 w 30 ! Asta pun ei la revizie (Motul 5w30).
Si la mine - tot XV, tot cu 0w20 venit din fabrica - tot 5w30 au pus. La ambele revizii.
Inițial am vrut sa ma “zburlesc”, dar m-am informat si am aflat ca Subaru recomanda pentru modelele europene una dintre cele doua variante: 0w20 sau 5w30.
-
Îți spun eu: 5 w 30 ! Asta pun ei la revizie (Motul 5w30).
Si la mine - tot XV, tot cu 0w20 venit din fabrica - tot 5w30 au pus. La ambele revizii.
Inițial am vrut sa ma “zburlesc”, dar m-am informat si am aflat ca Subaru recomanda pentru modelele europene una dintre cele doua variante: 0w20 sau 5w30.
mulțumesc. S-a schimbat ceva, comportament, sunetul la motorul rece etc, după schimbarea uleiului?
-
Sincer sa fiu, nu rețin asta (prima revizie a foat acum mai bune de un an).
Dar eu am motorul de 2.0 cu injecție directa, deci nu stiu cât ar fi de relevant in discuția de fata.
-
Am dat o tură cu mașina, conducea mecanicul, a zis ca aude, dar ca e ok, nu are cu ce compara cu nu au 1.6 la reprezentanta. Nu părea convins 100% dar asta e 😁. Am 5 ani până e în garanție, merg cu ea, dacă are ceva tre' să o repare.
-
De unde esti ? Ca ma roade o curiozitate. Pana nu aude cineva de aici , discutia nu poate sa duca spre o rezolutie.
-
De unde esti ? Ca ma roade o curiozitate. Pana nu aude cineva de aici , discutia nu poate sa duca spre o rezolutie.
Gheorgheni, Harghita.
-
Colea , langa capitala . ;D
Deci nu ne iese pasenta.
-
Poate o filmare?
-
E greu cu o filmare. Un simplu piston slap poate suna a cuzineti. O corectare a avansului poate suna la fel... Nu stiu daca zic bine , dar pe filmare se poate auzi ceva aiurea incat sa il trimitem sa faca reca .
-
E greu de filmat ca se aude când e în viteză (in relanti nu), și din cabina mai ales partea stingă (seamănă a mașină de cusut, sau ca o toacă, dar nu tare) , unde e șoferul. după cca. 5 minute si câteva sute de metri nu se mai aude.
-
As putea sa mizez pe benzina mai naspa si chinuiala de avans. Si la 2.0 u meu se auzea cu Rompetrol. Si la SMT au zis ca e ok , ulterior am aflat ce e defapt. In ture mici parca ronțăie piulițe. Eu am dedus ca alea ar fi knock uri si ECU regleaza avans...
-
As putea sa mizez pe benzina mai naspa si chinuiala de avans. Si la 2.0 u meu se auzea cu Rompetrol. Si la SMT au zis ca e ok , ulterior am aflat ce e defapt. In ture mici parca ronțăie piulițe. Eu am dedus ca alea ar fi knock uri si ECU regleaza avans...
Face și cu 95 de la mol, și 98 de la Rompetrol. Sper să ai dreptate 😀
-
Daca tot ne dam cu parerea, eu zic ca un ulei 5 30 sau 5 40 va rezolva problema :)
Asa ca plimbari lungi si dese ca sa faca 10k si sa revizie :)
-
Daca tot ne dam cu parerea, eu zic ca un ulei 5 30 sau 5 40 va rezolva problema :)
Asa ca plimbari lungi si dese ca sa faca 10k si sa revizie :)
👍 așa să fie!
-
Daca tot ne dam cu parerea, eu zic ca un ulei 5 30 sau 5 40 va rezolva problema :)
Asa ca plimbari lungi si dese ca sa faca 10k si sa revizie :)
prima revizie e la 5000,când se schimbă numai uleiul și filtrul. Acum are 1600, în vreo 2 luni o sa meargă la revizie (în perioada asta o folosesc mașina numai în weekend)
-
Si mai bine!
-
O înregistrare...
https://youtu.be/BymfFB0CHhM
-
Pe inregistrari toate suna de parca bat toate alea in ele. Suna totusi a piston slap. La cald nu se mai aude ?
-
Pe inregistrari toate suna de parca bat toate alea in ele. Suna totusi a piston slap. La cald nu se mai aude ?
La cald abia, am deja urechea formata în jur de 1200 rpm parca se mai aude. 😀
-
https://allwheeldriveauto.com/subaru-piston-slap/
Nenea zice cum apare piston slap.
E greu sa spui la o mașina noua ca e defecta.
-
https://allwheeldriveauto.com/subaru-piston-slap/
Nenea zice cum apare piston slap.
E greu sa spui la o mașina noua ca e defecta.
Las mașina câteva zile la Autokino sa o porneasca la rece sa vadă. Sper și eu sa fie "more a nuisance than a concern." cum zice in articol. 🙂
-
Salutare,
Și a mea suna similar... Cei de la TwinMotors din Cluj au descoperit cauza...ceva garnituri:
https://i.postimg.cc/Xvg4fHkb/5-AB0-CAC2-6-ACD-4-D41-BC93-1-B7-B3-F87-B921.jpg
-
Salutare,
Și a mea suna similar... Cei de la TwinMotors din Cluj au descoperit cauza...ceva garnituri:
https://i.postimg.cc/Xvg4fHkb/5-AB0-CAC2-6-ACD-4-D41-BC93-1-B7-B3-F87-B921.jpg
Mulțumesc. O să-i arat celor de la Autokino. Din ce an e mașina, la căți kilometri a apărut problema? Reparația a fost dificilă? În garanție?
-
Mașina are 4 ani și 60,000 km. Reparație rapidă de pe o zi pe alta. Eu nu mai am garanție și am plătit 700 lei.
Ideea este să o duci la ei pentru un diagnostic așa cum recomandă și alți colegi de pe forum.
Sper să-ți fie de folos 🙂
-
Alea s garniturile de la Cotrunder. Daca se duc alea nu e bine. ::)
-
Alea s garniturile de la Cotrunder. Daca se duc alea nu e bine. ::)
La Bogpaul s-a rezolvat problema. La mine nu cred sa fi ars la 3000 km, cel mult sa aibă eventual un defect din fabrica.
-
Dl. Ovidiu de la Autokino zice ca e posibil sa fie o problema la motor... 😭
-
In acest caz se va rezolva pe garantie, deci nu e chiar o problema.
-
In acest caz se va rezolva pe garantie, deci nu e chiar o problema.
De trei zile e acolo la ei.
-
peste 3 luni cele 3 zile vor parea mizilic :)
-
peste 3 luni cele 3 zile vor parea mizilic :)
După trei zile, diagnosticul:"Este posibil sa fie o probema la motor..." 😁
-
peste 3 luni cele 3 zile vor parea mizilic :)
Crezi că va ține atâta? 😢
-
Eu cred ca au facut mai multe teste, la rece, la cald etc, de aici si cele 3 zile.
Si in nepriceperea mea tot am inteles ca nu orice defect apare pe teste, deci iarasi se explica cele 3 zile.
Nici la Foresterul meu nu apareau probleme pe teste, inclusiv pe cele dedicate Subaru. Si nici dupa testul de compresie nu era clar cat de ampla e problema, s-a vazut abia dupa desfacere motor.
Deci cred ca remarca cu 3 luni e doar o ironie.
-
nu :chiar :) just thinking ahead la asteptat piese din japonia :)
-
poate vin din Italia :)
si oricum, poate merge cu masina asa, intre timp, de principiu.
-
asa cum ? cu motor desfacut pentru diagnostic exact ? :)
-
nu a zis nimeni ca e desfacut :)
-
eu stiu, dar ce crezi ca urmeaza ? :)
comanda cineva piese - ce piese - sau motor pe "este posibil" ?
-
nu a zis nimeni ca e desfacut :)
In principiu cred că au ascultat motorul la rece, de unde vine zgomotul, trebuie sa aibă un fel de stetoscop.. După 10 minute nu se mai aude, deci tre așteptat o oră - două, și după aia iarăși.. 😀
-
eu stiu asta, dar intelegeti ca trebuie sa vezi exact problema, auzi zgomot din chiuloase si ? stii exact unde sunt probleme/uzuri ? nu ai cum
daca e motor nou si garantie cei din japonia vor vrea detalii si tot asa ... dar imi doresc sa nu am dreptate bineinteles :)
-
eu stiu asta, dar intelegeti ca trebuie sa vezi exact problema, auzi zgomot din chiuloase si ? stii exact unde sunt probleme/uzuri ? nu ai cum
daca e motor nou si garantie cei din japonia vor vrea detalii si tot asa ... dar imi doresc sa nu am dreptate bineinteles :)
Înțeleg ce spuneți, uzura mai puțin, mai degrabă defect. Toate arată spre un "piston slap" care e caracteristic modelelor mai vechi, nu ma interesează nici dacă schimbă motorul, numai mașina fiind nouă să și sună /meargă ca atare. 😀
-
dar imi doresc sa nu am dreptate bineinteles :)
mda, asa ai zis si la mine :)
-
sorry :( :)
-
O sa va țin la curent, sper sa fie cu happy end... 😆
-
Tinem pumnii! :)
Oricum se rezolva, fiind in garantie.
-
Tinem pumnii! :)
Oricum se rezolva, fiind in garantie.
Mulțumesc! 😀
-
Autokino trimite filmarea în Italia (are Subaru Europe o filială care răspunde de zona noastră?), +că au găsit "shavings" particule de metal în filtrul de ulei. Să vedem ce soluție dau italienii.. Nasol schimbul de short block la un motor de 3000....😔
-
Dar masina asta a apucat sa ii fie schimbat primul ulei?
-
E bine, cum ziceam, Italia :)
E mai aproape, raspund mai repede etc.
-
Dar masina asta a apucat sa ii fie schimbat primul ulei?
Nu, dar asta nu înseamnă că trebuie să sune ca un tractor, când îi rece motorul.
PS. Cei de la Autokino sunt foarte de treaba.
-
Ce îmi recomandați, dacă e cazul la o mașină de 3000 de km să accept reparații (desfăcut) motor, sau numai motor nou? Sau voi fi nevoit să accept? Mulțumesc.
-
Si eu sunt foarte convins de experienta si calitatea Auto Kino, asa ca recomand sincer un dialog, o consultare cu ei si alegerea celei mai bune solutii.
Sunt sigur, asa cum ii stiu, ca vor pune interesul clientului pe primul plan.
Nu sunt cuvinte aiurea, eu am ales AK pt servisare si mai apoi achizitie, desi sunt din Bucuresti. In continuare voi face la ei reviziile si orice alte operatiuni, fara discutie. Increderea si deschiderea sunt foarte importante in materie de masini (nu numai, evident), pt ca tine implicit de siguranta personala, a familiei.
-
Fiind masina de 3000 de km , se considera noua. Eu zic sa nu accepti decat motor nou. Si complet. Ca daca ti a barbierit cuzinetii , ar trrbui inlocuit totul.
-
Ce îmi recomandați, dacă e cazul la o mașină de 3000 de km să accept reparații (desfăcut) motor, sau numai motor nou? Sau voi fi nevoit să accept? Mulțumesc.
Salut, parerea mea este ca nu trebuie sa accepti reparatie motor, nu are nici 2 ani masina, la 3000 km e ca noua, poti sa soliciti sa se schimbe motorul si daca nu gasesti intelegere mergi pe varianta "legal", eventual verifica ce scrie in conditiile de garantie UE pentru Subaru... Oricum ar fi, cea mai buna varianta pentru tine este sa iti schimbe motorul , nu sa il repare.
Autokino este chiar ok , nu as recomanda alta reprezentanta Subaru... sunt sigur ca vei gasi o cale de dialog cu ei :)
Succes !!!
-
Salut, parerea mea este ca nu trebuie sa accepti reparatie motor, nu are nici 2 ani masina, la 3000 km e ca noua, poti sa soliciti sa se schimbe motorul si daca nu gasesti intelegere mergi pe varianta "legal", eventual verifica ce scrie in conditiile de garantie UE pentru Subaru... Oricum ar fi, cea mai buna varianta pentru tine este sa iti schimbe motorul , nu sa il repare.
Autokino este chiar ok , nu as recomanda alta reprezentanta Subaru... sunt sigur ca vei gasi o cale de dialog cu ei :)
Succes !!!
Mulțumesc! O să-i rog frumos pe băieții de la Autokino să insiste pe motor nou, nu știu cum se derulează această procedură între ei și fabrică. Dacă fabrica vrea numai reparație cum aș putea să insist eu la Subaru Europe?
-
Eu zic sa cauti alte cazuri si e posibil sa afli ca nu esti singurul. Asa a fost si cu dizălu si la fel de indecis era si primul caruia i-a crapat motorul. Knemu parca era userul. Ai platit garantia asta in pretul masinii , nu vad de ce trebuie sa rogi pe cineva frumos ? Ar cam fi cazul sa lasi amabilitatile , nu iti face nimeni un serviciu , e dreptul tau.
-
Eu aș accepta doar înlocuit. Dacă s-a găsit span, deja este în toate găurile....
-
Nu mai bine asteptati solutia de la AK? :) si apoi vedeti daca e cazul de discutii?
-
Nu mai bine asteptati solutia de la AK? :) si apoi vedeti daca e cazul de discutii?
Legit 👍😀
-
Iti iei un Isuzu :)))))
-
Iti iei un Isuzu :)))))
MA gândesc deja 🤔. Mai am nevoie de vreo 20000 € 😁
-
Din moment ce a scris și a cerut păreri și sfaturi, le-a și primit. Că de asta suntem o comunitate, nu recepție service.
Nu tot ce zboară se mănâncă.
-
Din moment ce a scris și a cerut păreri și sfaturi, le-a și primit. Că de asta suntem o comunitate, nu recepție service.
Nu tot ce zboară se mănâncă.
Da, și mulțumesc. Sper să ies bine din toată treaba asta. Prima mea mașină nouă și primul Subaru...
-
Ce îmi recomandați, dacă e cazul la o mașină de 3000 de km să accept reparații (desfăcut) motor, sau numai motor nou? Sau voi fi nevoit să accept? Mulțumesc.
Daca a facut span in ulei va fi foarte foarte greu de scos spanul ala de peste tot din motor acum.
Va iesi la plimbare cand si cum va considera de cuviinta.
Peste 100, 500,2000 de km dupa ce se repara si daca ai "noroc" va ajunge in zone critice - cum ar fi un canal de ungere al unui cuzinet. O vei lua de la capat.
Singura solutie avand in vedere rulajul masinii e motor nou, complet asamblat - plug'n'play cum s-ar spune.
Doar mutate accesoriile de pe asta vechi.
Dar e doar parerea mea.
-
Dar e doar parerea mea.
Si a lui Mihai si a mea... ::)
-
@Mihai - o comunitate reala, de folos!
Eu ziceam doar ca nu are inca solutia de la service, nu am zis ca nu sunt ok recomandarile si explicatiile voastre :) dimpotriva.
Si pe mine m-ati sfatuit corect si prompt. Eu insa nu am mai suportat sa bag inca minim 2000 euro (carpeala) sau vreo 4-5 mii reparatie corecta. Era prea mult dupa ce am dat 8000 pe masina, am cheltuit alti vreo 2000 lejer, cu diverse reparatii etc. Iar Subaru nu se incadra la leasing, altfel sunt in continuare fan si ma "hranesc" cu pozele si povestile de la voi :) End of spam.
-
Din cate-mi dau seaman, este vorba despre un defect de fabricatie al motorului in discutie.
In aceste conditii, sunt 99,99 % sanse sa primesti un motor nou.
Sa nu uitam ca Subaru a inlocuit gratuit motoare cu aproape 200k km la bord, la masini iesite binisor din garantie, deci clar nu vor fi probleme la o masina (aproape) noua, aflata in garantie.
In cazul meu, singurul inconvenient a fost ca masina a stat 4 luni blocata in service, pana s-au plimbat hartiile, pana s-a discutat, pana s-a primit OK-ul si apoi motorul din Japonia.
In acest caz insa, dat fiind faptul ca de anul trecut AK a semnat contractul de service direct cu producatorul (prin intermediul subsidiarei din Italia), este foarte posibil ca lucrurile sa se miste mult mai repede si mai smooth - inainte, documentatia si claim-ul de garantie trecea prin ”filtrul” de la SMT, apoi prin inca niste maini pana ajungea la producator. ... Si cum pana la Dumezeu te mananca sfintii ... comunicarea era destul de anevoioasa.
Bafta !
-
Din cate-mi dau seaman, este vorba despre un defect de fabricatie al motorului in discutie.
In aceste conditii, sunt 99,99 % sanse sa primesti un motor nou.
Sa nu uitam ca Subaru a inlocuit gratuit motoare cu aproape 200k km la bord, la masini iesite binisor din garantie, deci clar nu vor fi probleme la o masina (aproape) noua, aflata in garantie.
In cazul meu, singurul inconvenient a fost ca masina a stat 4 luni blocata in service, pana s-au plimbat hartiile, pana s-a discutat, pana s-a primit OK-ul si apoi motorul din Japonia.
In acest caz insa, dat fiind faptul ca de anul trecut AK a semnat contractul de service direct cu producatorul (prin intermediul subsidiarei din Italia), este foarte posibil ca lucrurile sa se miste mult mai repede si mai smooth - inainte, documentatia si claim-ul de garantie trecea prin ”filtrul” de la SMT, apoi prin inca niste maini pana ajungea la producator. ... Si cum pana la Dumezeu te mananca sfintii ... comunicarea era destul de anevoioasa.
Bafta !
Mulțumesc, văd că ai info la zi, sper să ai dreptate!
-
Pai, a scris Sese pe aici despre asta.
Dar nu mai retin pe unde ... si nici nu am gasit la o cautare rapida.
Cert e ca, cel putin repere si consumabile uzuale pentru Subaru cam au pe stoc.
Chiar saptamana trecuta am vrut sa schimb placutele de frana pe fata la XV. Am mers la Trakia (ca-s baieti buni si nu-i mare inginerie sa schimbi niste placute) si .... surpriza ! Nu au gasit pe nicaieri placutele ”potrivite” !
Pe site-urile de piese auto le dadea un model de la ATE, le-au comandat si cand sa le montam ... se vedea cu ochiul liber ca nu-i ce trebuie. Au cautat dupa codul de pe placutele originale si .... nimic ! Nu exista !
Am sunat la AK si aveau pe stoc ! Mi le aduc ei zilele astea ... servicii premium, ce mai !
-
Cumpărat Hyundai, model nou, avea două luni pe piață și schimbaseră modelul de filtre față de generația anterioară. Găsit pe epiesa tot ce am vrut.
Important este să ai MasterCard, restul nu contează. Sau cum era reclama?
-
Se va schimba motorul. Acum e de văzut, cât timp o să ia să ajungă cel nou și să fie montat...
-
Deci am avut dreptate :)
Masina e functionala intre timp?
-
Si daca tot vor schimba motorul, n-ai incercat sa-i convingi sa mai puna un 400ml de "gaura" in motor? ;D ;D
-
Si daca tot vor schimba motorul, n-ai incercat sa-i convingi sa mai puna un 400ml de "gaura" in motor? ;D ;D
😁
-
Deci am avut dreptate :)
Masina e functionala intre timp?
da, dar am lăsat la AK e acolo de vreo 3 săptămâni. Și mă tem că o să mai stea...
-
Deci am avut dreptate :)
Masina e functionala intre timp?
:) mai zic ?
-
:) mai zic ?
da 😁
-
sunt doar curios daca iti dau longblock sau shortblock :)
mai ales daca nu au desfacut nimic si stiind ca au tendinta de a oferi doar short block :)
-
sunt doar curios daca iti dau longblock sau shortblock :)
mai ales daca nu au desfacut nimic si stiind ca au tendinta de a oferi doar short block :)
Atât mi-a scris în mesaj inginerul de la service: S-a aprobat motor complet. S-a comandat." Ce o fi însemnând? 😀
-
Motor complet, e complet.
Eu ma bucur ca lucrurile se rezolva profesionist si civilizat, asa cum ma asteptam.
Nu ca la altii.
-
Motor complet, e complet.
Eu ma bucur ca lucrurile se rezolva profesionist si civilizat, asa cum ma asteptam.
Nu ca la altii.
Când se va rezolva, da. Parcă nu am noroc cu mașinile noi, o Fabie în 14000, în garanție a avut nevoie de schimb de chiulasa. Executat profesionist la dealerul din Miercurea Ciuc, și acum după 15 ani, merge fără probleme.
-
Morala: este vremea sa iti cumperi si un second-hand. Cumperi un WRX sau un STI si te joci pana cand se intoarce XV-ul.
-
Morala: este vremea sa iti cumperi si un second-hand. Cumperi un WRX sau un STI si te joci pana cand se intoarce XV-ul.
Dacă as avea banii, aș vinde xv-ul, și as lua un Forester...
-
sunt doar curios daca iti dau longblock sau shortblock :)
mai ales daca nu au desfacut nimic si stiind ca au tendinta de a oferi doar short block :)
I s-a aprobat motor complet, cu chiulase.
Doar ca nu e pe stoc in Europa si d-l Barna va avea putin de asteptat, sa soseasca din Japonia.
Ne ocupam cu placere.
-
Nu am reusit sa tin pasul cu discutia si nici nu am rabdare sa mai rasfoiesc. Pana la urma care e motivul pentru care s-a terminat motorul asta mic asa repede ?
-
Nu am reusit sa tin pasul cu discutia si nici nu am rabdare sa mai rasfoiesc. Pana la urma care e motivul pentru care s-a terminat motorul asta mic asa repede ?
Nu se știe, ca motorul nu a fost desfăcut. Am cumpărat mașina în septembrie anul trecut, am mers cu ea vreo 1500 km, în luna noiembrie când s-a răcit vremea la noi dimineața a început sa aud un sunet/bătaie a motorului. Inițial și la AK, si la SMT mi-au zis că nu e o problemă serioasă sa nu-mi fac griji. Deja în decembrie se auzea mai accentuat pana se încălzea motorul. La AK au confirmat existenta zgomotului și după demontarea filtrului de ulei au găsit span. Menționez ca mașina e în 3000 de km folosita 3 luni, și am încercat să fac rodajul cum trebuie, deci am evitat să duc motorul peste 4000 rpm, nivelul de ulei ok, nu s-a aprins nici un martor pe bord. În consecință 99% defect din fabrică...
-
In tinutul vostru este prea frig, se strang camasile pe pistoane si cuzinetii pe arbori.
Lasand gluma la o parte, acum trebuie sa vezi si partea buna a lucrurilor, vei primi un motor revizuit. Mai bine ca a picat in prima parte a garantiei si se acorda direct schimbare.
-
In tinutul vostru este prea frig, se strang camasile pe pistoane si cuzinetii pe arbori.
Lasand gluma la o parte, acum trebuie sa vezi si partea buna a lucrurilor, vei primi un motor revizuit. Mai bine ca a picat in prima parte a garantiei si se acorda direct schimbare.
Da, asta e adevărat, în plus toamna asta am planificat un drum mai lung în Asia, într-o zonă fără reprezentante Subaru, sau service-uri în general , (fapt pentru care am și achiziționat mașina asta, un compromis între o mașină de familie, +una cu garda mai înaltă de la sol, 4x4, sa meargă cu benzină 95) , așa că măcar scade șansa să rămân cu ea în pană pe stepa din Kazahstan.
-
Saaaay whaaaaaat?
La subiect: probabil o mica-mica problema de asamblare. Ceva infim, de unde si rulajul mare pana a inceput sa se simta. Totul e bine cand se termina cu bine.
Probabil daca eram localizati in alta zona geografica, mai aproape de ceva inginerie subaru s-ar fi cerut motorul vechi la analiza. Asa... adaugam si un final de viata al motorului si nu-i mai pasa nimanui.
-
Da, asta e adevărat, în plus toamna asta am planificat un drum mai lung în Asia, într-o zonă fără reprezentante Subaru, sau service-uri în general , (fapt pentru care am și achiziționat mașina asta, un compromis între o mașină de familie, +una cu garda mai înaltă de la sol, 4x4, sa meargă cu benzină 95) , așa că măcar scade șansa să rămân cu ea în pană pe stepa din Kazahstan.
curajosule :) succes !!!
dar sa faci macar cateva mii de km inainte sa pleci cu ea :)
-
curajosule :) succes !!!
dar sa faci macar cateva mii de km inainte sa pleci cu ea :)
Mulțumesc. În cazul asta, cu motor nou montat iarăși trebuie sa fac cca. 4000 de km, și primul schimb de ulei, după aia plec...
-
Am auzit ca stau bine cu petrolul pe acolo. Deci sigur gasesti ulei :)
-
Am auzit ca stau bine cu petrolul pe acolo. Deci sigur gasesti ulei :)
Benzina e ieftina, si la rusi, numai trebuie sa ajungi acolo. Și când socializezi cu localnicii, trebuie sa ai un organism care rezista la coroziunea produsa de biocombustibil 😀
-
Sa ai grija cu filtrele de aer, sa cauți pentru regiunea in care mergi. Sa cumperi de rezerva.
Dacă sunt 40 de grade afara nu omori motorul cu ulei 0w20.
-
Sa ai grija cu filtrele de aer, sa cauți pentru regiunea in care mergi. Sa cumperi de rezerva.
Dacă sunt 40 de grade afara nu omori motorul cu ulei 0w20.
ok. Mulțumesc.
-
SUCCES!!!!!!
-
SUCCES!!!!!!
Mulțumesc 😁
-
La asa incurajari, sa tot pleci :))
-
La asa incurajari, sa tot pleci :))
da... 😆
-
...eu am fost in Astana acum 3 ani...fff misto orasul, mancarea, oamenii, hotelurile, tot...mult peste asteptarile mele... asa ca recomand clar un trip in Kazahstan... :)
-
...eu am fost in Astana acum 3 ani...fff misto orasul, mancarea, oamenii, hotelurile, tot...mult peste asteptarile mele... asa ca recomand clar un trip in Kahastan... :)
Da mi-au zis cei cu care merg, ei organizează des expediții acolo, scopul e fotografiere de fauna (antilope saiga) deci o sa petrecem, majoritatea timpului în zone nelocuite, sau rurale, dar în general cei mai de treabă oameni ii întâlnești în zonele unde nu prea ajung turiști.
-
De regula, unde e mai putin asfalt, e mai multa omenie. :)
-
Și au trecut încet 3 luni, cu mașina în service 😀
-
peste 3 luni cele 3 zile vor parea mizilic :)
sa inteleg ca am fost totusi optimist ? :)
-
sa inteleg ca am fost totusi optimist ? :)
Asa se pare 😁
-
E o perioada nepotrivita pentru transport internațional. Ai ghinion.
-
E o perioada nepotrivita pentru transport internațional. Ai ghinion.
da, și cu asta...
-
sa inteleg ca am fost totusi optimist ? :)
Io zic sa ai interzis la preziceri de acum ;D
-
Și au trecut încet 3 luni, cu mașina în service 😀
Nasol, te bucuri ca ai garantie dar stai atat timp fara masina. Ar trebui sa-ti dea un status, pe unde e motorul, cat mai dureaza. Ai mai primit ceva?
-
Nasol, te bucuri ca ai garantie dar stai atat timp fara masina. Ar trebui sa-ti dea un status, pe unde e motorul, cat mai dureaza. Ai mai primit ceva?
Da, e nasol. Mi-a zis șeful de service ca o să-mi trimită o poză când ajunge motorul, dar ar fi fost bine și un interval de timp măcar aproximativ când se va întâmpla. Înțeleg că e greu acum cu transportul internațional, si nu depinde de Autokino când va sosi motorul, dar probabil dacă au expediat un motor din Japonia există tracking, se poate urmări cumva unde se află, și se poată anticipa când ajunge... E frustrant oricum, dar am încrederea că se va sfârși bine.
-
Oricum, in mod normal si cred ca si legal, perioada de garantie ar trebui extinsa cu perioada cat masina a stat pe dreapta, deci minim 3 luni plus cat se va mai aduna.
-
Probabil, a stat vaporul la semafor la intrarea in Canalul Suez !
Cu cargobotul ala esuat, ce mergeau greu transporturile, l-a mai dat o pauza de cateva saptamani.
Nasol moment si-au gasit aia sa puna pe burta vaporul in canal - tocmai cand iti crapa buza dupa motor .....
-
Probabil, a stat vaporul la semafor la intrarea in Canalul Suez !
Cu cargobotul ala esuat, ce mergeau greu transporturile, l-a mai dat o pauza de cateva saptamani.
Nasol moment si-au gasit aia sa puna pe burta vaporul in canal - tocmai cand iti crapa buza dupa motor .....
😆😭
-
probabil dacă au expediat un motor din Japonia există tracking, se poate urmări cumva unde se află, și se poată anticipa când ajunge...
Astfel de tracking se face atunci cand aduci pe persoana fizica un obiect.
Probabil importurile oficiale au alt regim. Pe lant exista fabrica, divizia care face exportul, hub de continent si pe urma reprezentanta.
Transporturile sunt diferite de DHL si livrarea prin curier la usa.
Merita sa astepti calm venirea motorului. Lucrurile facute in liniste ies intotdeauna bine.
Nu te lasa cuprins de tensiunea perioadei si nu o transmite catre oamenii care lucreaza pentru motorul tau.
-
Astfel de tracking se face atunci cand aduci pe persoana fizica un obiect.
Probabil importurile oficiale au alt regim. Pe lant exista fabrica, divizia care face exportul, hub de continent si pe urma reprezentanta.
Transporturile sunt diferite de DHL si livrarea prin curier la usa.
Merita sa astepti calm venirea motorului. Lucrurile facute in liniste ies intotdeauna bine.
Nu te lasa cuprins de tensiunea perioadei si nu o transmite catre oamenii care lucreaza pentru motorul tau.
Încerc să fac asa, merci pentru sfat.
-
6 luni... :o
-
:-X :-X :-X
-
Dar ce anume dureaza mai exact?
-
Probabil ca s-a plictisit capitanul sa astepte verdele in Suez, a intors barca si a ales o nua ruta - prin Pacific, Panama, Atlantic ....
Sau, ca sa stie sigur-sigur ca nu mai prinde blocaje pe canal, a mers lejer, pe la Capul Bunei Sperante !
-
Nu exista vre-o clauza in contractul de cumparare care sa specifice ca poti cere banii inapoi daca nu beneficiezi de masina o asa mare perioada de timp ? 2 - 3 luni era la limita acceptabilului, dar 6 e prea mult. Ai masina la schimb de la ei pe perioada asta ? daca nici macar asta...
-
Dar ce te faci dacă mașina e cumpărată din alta parte ?
Cine- ți da banii înapoi /mașina la schimb ?
PS: Dacă nu ma înșel, mașina in cauza e importata din Germania.
-
Dar ce te faci dacă mașina e cumpărată din alta parte ?
Cine- ți da banii înapoi /mașina la schimb ?
PS: Dacă nu ma înșel, mașina in cauza e importata din Germania.
E cumpărată de nouă de la SMT...
-
Atunci, am întrebări:
1. S-a rezolvat între timp ? Ai mașina funcțională ?
2. Dacă-i cumpărată de la SMT, de ce nu ai dus mașina la ei pentru intervenția in garanție ? Măcar, vorba colegului, puteai cere niște compensații ....