Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: MihaiFlorescu on May 20, 2022, 12:06:09 PM
-
https://www.motor1.com/news/586959/prodrive-p25-subaru-teaser/
Eu vad un BRZ dus din 2.4 in 2.5 cu interne schimbate si 8000rpm, roti, frane, aero si ceva pe la interior, evacuare, soft, 280 cai
-
Logo-ul ala arata tare mult a P1 / RB22.
-
https://www.motor1.com/news/586959/prodrive-p25-subaru-teaser/
Eu vad un BRZ dus din 2.4 in 2.5 cu interne schimbate si 8000rpm, roti, frane, aero si ceva pe la interior, evacuare, soft, 280 cai
Ar fi un pic aiurea sa fie o editie comemorativa de 25 ani, cum se presupune in articol, dar cu o singura punte motoare
-
https://www.prodrive.com/post/the-prodrive-p25-a-recreation-of-the-iconic-blue-subaru-impreza
M-am înșelat. Dar un BRZ Prodrive tot ar fi mișto :))
-
Varianta ta probabil ca ar fi costat si sensibil mai putin decat P25 asta.
-
-
Cand ceri +500k lire pe o masina, o cobori in draci dar nu corectezi geometeria suspensiei ^-^
(https://i.imgur.com/Rw0oLEH.png)
-
Exista și alternative mai ieftine :)
-
Altă variantă (https://www.thedrive.com/news/japanese-tuner-makes-a-cheaper-subaru-impreza-sti-22b-clone-and-were-drooling) cică mai affordable.
-
Nice
-
Ce nu am inteles eu la P25 si la astia de la Cusco, ei iau GC-uri existente si le modifica? Practic ma refer la caroserie, ca totusi nu stiu cat usor se mai gasesc GC-uri coupe nerupte de rugina etc.
-
Da.