Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Andrei2023 on April 23, 2024, 12:48:08 PM »
Nu detin Subaru, masina este tot japoneza dar facuta in Ungaria, la fel, uneori cand este foarte cald afara, dupa ce opresc motorul se aude niste pocnituri mici la motor pret de cateva secunde. Le aud doar daca este liniste afara si sant langa capota. Masina a fost ok la fiecare revizie, posibil sa fie de la scutul motor sau altceva. Atata timp cat nu apare nici o eroare in bord iar comportamentul masinii este neschimbat nu imi fac griji.
12
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Forester on April 23, 2024, 11:15:10 AM »
...
La oprirea motorului se aude un mic zgomot, tacanit metalic ca si cum pocneste ceva de la caldura - am un video dar nu reusesc sa-l urc. O fi normal? Parca si la XT se auzea ceva similar...
...

Dacă țăcănitul a coborât de la volan... glumesc!  ;D
Pocnituri dupa oprirea motorului am auzit multi ani la ambele Subaru de le-am avut - ceva scuturi termice se contracta se re-așează, chestii d-astea.
Sa te bucuri de ea, faina!
13
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: Răspuns: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on April 23, 2024, 10:47:27 AM »
Cand cauti detalii in urma si descoperi ca acu' 8 ani aveai idei. Iar 8 ani mai tarziu cumperi produs (furtunul 3MI) care seamana izbitor cu ideea ta.
Weird AF  ???

 
Solutia la problema cu apa ar fi una destul de eleganta. In loc sa vina uleiul din AOS sus pe carter, sa ma intep cu el in returul de ulei al turbinei! Gen scot turbo, tai furtunul de retur la mijloc, intercalez piesa "??" si pun totul la loc.
Rezultat: panta generoasa, AOS mai jos decat busonul de degazare.
Contraargumente: lene sa desfac turbina iar si eventuale surprize neprevazute (de fapt asta e argumentul major).
14
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on April 23, 2024, 09:53:34 AM »
Poate nu ai observat tu pana acum dar genul acela de banda se afla pe toate cablajele de la Subaru. Inclusiv cu fire iesite inainte de mufa.

Cat despre par si izolatie fonica, posibil daca masina a stat mai mult timp in parcul auto sa fi intrat ceva rozatoare si apoi pisica dupa rozatoare.

Da, intr-adevar, asta mi-au zis si cei de la Autokino legat de banda aia neagra, i-am sunat sa programez o vizita la ei.
Mi-au zis si sa nu ma ingrijorez de cablaje ca nu sunt ceva grav ce nu se poate rezolva relativ usor. M-a linistit un pic asta.

Am obtinut aseara si cartea electronica de service - in germana, inca nu am apucat sa bag traducere.
Revizii la 15K, asta m-am prins asa la o prima privire.
15
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by Sorin03 on April 23, 2024, 08:31:44 AM »
Sa traiti  :police: , am inteles , iti multumesc pentru sfat! Spuneam mai sus ca am vazut ceva urme superficiale de rugina pe suruburi .

Primele semne o sa apara pe brate ...diversi suporti , fix in punctele de sudura ,capete de amortizoare,  asa ca prin zonele alea ma gandeam sa il folosesc cand o sa fie cazul si apoi sa dau cu ceara - pentru aia am luat aerosolul ala la 750ml, restul as vrea sa fie aplicata la pistol in 1 -2 straturi subtiri - se recomanda intre 50 si 150 microni.
O sa discut cu Robert ce as vrea sa fac , cumpar 1kg de clipsuri in avans , in caz ca se rup cele de la pasajele de la roti si dam bataie .
Mihai, ceara am pus-o in cos..asa , sa fie , probabil ca o sa o incerc pe cealalta masina . Soft99 se mentine bine , sunt impresionat, pentru intretinere , am Speed&Barrier tot de la ei si mai dau de 2-3 ori pana cand pun un strat nou.
16
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by Muttley on April 23, 2024, 08:02:01 AM »
Grija cu convertizorul de rugina, distruge orice tip de acoprire, fie ea zincare, cataforeza, samd. Ar fi aiurea pe masina noua.
17
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by MihaiFlorescu on April 22, 2024, 23:14:41 PM »
Spor! Nu cred ca o sa ai nevoie de double speed prea curand, dar sunt sigur ca o sa iti placa. In weekend am aplicat-o si eu pe capota la audi. Polish Angel aplicat in octombrie isi cam pierduse efectul hidrofob.
18
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Sorin03 on April 22, 2024, 21:02:18 PM »
Wow, a facut ceva damage animalutul, de la distanta pare o inimioara , cred ca era fan Subaru. ;D Inca odata , multa bafta si sa va poarte pe unde va doriti!
19
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by bob_ilie on April 22, 2024, 20:47:38 PM »
Frumos ! Drumuri bune !
Poate povestești ceva impresii/ diferențe între xt vs outback din punct de vedere al dinamicii… cât de “nervos”  părea xt comparativ cu outback-ul actual.
20
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by Sorin03 on April 22, 2024, 20:44:18 PM »
Dupa saptamani de asteptare , #brexit , au ajuns si produsele de la BH....muuuulta ceara sa facem baiță, o ceara de caroserie , un APC bun la toate si un convertizor de rugina in caz ca gasim ceva ruginit deja .

Dupa Paste fac primul schimb de ulei si filtre la 5000km si daca vine caldura programez si ceruirea .
Am testat si consumul intr-un regim mixt de condus ,cam 50:50 oras: extraurban si a iesit de 11.4% , benzina OMV 100...deci cam 1 leu/km .
Masina se simte excelent , imi place foarte mult feedback-ul oferit de directie, imi place sunetul motorului cand treci de 4000 de ture si m-am obisnuit si cu faptul ca este atat de neutra , ca poate fi enervant :) . Da, mai scarțaie in interior, infotainment-ul mai are lag ...but who cares. Functia de easy access si recunoastere sofer mi se pare extraordinara , desi cred ca va injumatati viata acumulatorului.
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10