Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by dan_b on April 12, 2024, 14:18:35 PM »
Poti sa o duci pe platforma la ITP, daca expira intre timp si nu vrei sa te dai peste cap.
Nu cred ca e un cost asa imens, si intre timp lucrezi in liniste.
32
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on April 12, 2024, 13:50:57 PM »
Open in new tab pe poza, apoi zoom, si vezi gaurile arse  ::)
Eu urmaresc perfectiunea, cat pot. Daca nu-mi iese, nu-mi iese, ncsf.

M-as fi uitat in talonul masinii sa aflu exact, dar ala-i ingropat sub o gramada de anexe de motor, pe sub bancheta din spate. Noroc ca tin jurnal pe net.
Deci pare-se ca-n jur de 7 iunie 2023 (aproximativ) omologam suspensia, eveniment insotit de ITP, ca de fapt aia-nseamna omologare. Cum masina asta e o vechitura hamalita prin gropi si neintretinuta, rulata abuziv milioane de km pe an, urmatorul ITP e cam in jurul aceleiasi date, anul asta.
Aka smf in ele legi idioate, emise cu unicul scop de a suplini deficitul bugetar. Nu poate omu' sa-si repare relaxat harbul, ca expira verificarea pistii.
Adica trebuie sa termin masina si s-o pornesc pana cel tarziu pe 3 iunie (luni), iar rodajul ala critic si de inceput pana pe 7 iunie (vineri). Gen sa n-o frec prin oras si la itepeu cu span in baie.
Cam greu, dar realizabil, de vreme ce am cafea multa pe aici.
Si sa nu omit evidentul: si sa mearga toate cum trebuie!

Acum vad pe factura de la i-wire, comanda e facuta in noiembrie 2023. Stiam eu ce stiam, si anume ca daca le aduc cu vaporul, ca sa economisesc osudalei, ajung la timp. Si au cam ajuns, recunosc.
Inca miros a rahat de pescarus.

Contents, desi am mai zis:
- cablaj motor proaspat. Daca are vreun defect m-am nenorocit, cu atatea variabile pe langa.
- grounding kit.
- hibrid MAF / (MAP + IAT). Cel din urma denumit din motive necunoscute si "speed density". Tre' sa vad de unde sperii un tarod 3/8"NPT, ca am o treaba cu galeria de admisie cu el, ca sa-l infig p-asta micu'.



Ah, si daca toate bune, daca toata munca si cheltuiala asta nu vor fi fost degeaba, mai la vara, incolo, am si ceva prostii pentru articulatii.

Numa' planificare pe capu' mio...

Edit: constrangeri similare de termene de finalizare am mai avut si-n trecuturi, cand modificam alta masina. Atunci schimbam orasul, ramaneam fara locuinta/hotel, garaj, etc. N-am mai avut sentimentul asta de 16 ani (rad nostalgic).
33
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by andea79 on April 12, 2024, 13:36:23 PM »
hmm ... veri intristing ... si s-a rupt in mers normal sau in momentul unui soc gen retrogradare / frana de motor ?
curea rupta asa sec fara sa fie raschetata pe spate de patine nu am vazut ....
34
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by Muttley on April 12, 2024, 13:24:13 PM »
AM = After Market.
35
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by radurus on April 12, 2024, 12:38:26 PM »
Explica la ce te referi te rog.
Si doar curios... Daca s-a rupt AM, de ce vrei tot AM?
36
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by Muttley on April 12, 2024, 12:35:10 PM »
Eu as incerca cu o curea noua mai intai.
Daca logica mea nu e prea praf, la rupere, cel putin pe jumatate de motor, supapele s-au inchis instantaneu. Supapele indoite sunt mai degraba la sarirea curelei.
Poti incerca si cu un endoscop inainte, sa cauti amprente de supape pe pistoane.

Si doar curios... Daca s-a rupt AM, de ce vrei tot AM?
37
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by radurus on April 12, 2024, 11:52:24 AM »
.
38
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by radurus on April 12, 2024, 11:44:00 AM »
Trist.
235000km

Cureaua de distributie s-a rupt.
Era Continental.
Avea ~38000km si vreo 3.5 ani montata in service autorizat cu tot ce trebuie nou pe acolo la role, pompa, intinzator.



Deocamdata am demontat doar capacul din dreapta unde am vazut capatul rupt.
Nu stiu cat de de stricat.

Pentru ca incercarea moarte n-are, as putea sa incerc o curea Gates, aliniez totul si fac o verificare de compresie.
Altfel, caut alt motor in stare cat mai buna.
Merita reparat la 235000km?
Cel mai probabil ar trebui cel putin:
- segmentat pentru ca are consum de ulei ~1.5...2L la 10000km
- supapele schimbate/verficate
- tacheti/axele cu came verificati sa nu aiba alte defectiuni provocate de ruperea distributiei.
39
Alte modele si non-Subaru / Re: A Quattro fara Quattro
« Last post by MihaiFlorescu on April 11, 2024, 18:01:48 PM »
Nici joja nu are dar o sa comand. Dupa o tura de 11km a scazut putin nivelul. Am mai pus 100ml si e ok. Deci au ramas 100ml din uleiul vechi in motor si filtrul vechi.

Acum observ ca daca e capota ridicata si doar contactul pus imi face verificare si imi arata si intre ceasuri, fara sa mai umblu prin tableta.
40
Alte modele si non-Subaru / Re: A Quattro fara Quattro
« Last post by Muttley on April 11, 2024, 17:22:35 PM »
Poluare cica. Unii care voteaza AUR deverseaza uleiul direct pe sol. Colectarea-ntr-un recipient, cred ei, le activeaza anvirontalismu'.
Sau ii obliga sa se duca direct in servis.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10