Subaru club Romania
Jurnale de bord => Legacy & Outback => Legacy/Outback IV (2004-2009) => Topic started by: shinoby on October 09, 2014, 18:45:15 PM
-
De circa o luna am achizitionat un Legacy 2.0 - 2008, 110 Kw, benzina si pe langa alte operatiuni in service, vreau sa inlocuiesc si bateria, intrebarea mea e : Daca scot bornele, sistemul audio se reseteaza, imi trebuie un cod ceva? Fostul proprietar nu mi-a dat manualul de instructiuni al masinii, nici nu stiu daca il are! Orice sfat cu privire la acest model e binevenit!
-
salut. nu cere nici un cod. poti deconecta bornele linistit, dar va trebui sa setezi din nou posturile de radio pe care le aveai salvate.
-
Buna,
Sunt interesat de achizitionarea unui subaru 2.0i ce parere ai de acest model consum fiabilitate?
-
Initiatorul are masina de aproape doua luni. Ar fi mai potrivit sa-i intrebi pe cei care au experienta de cativa ani cu aceste motoare.
-
Daca m-as lua dupa consumul afisat in bord, as vinde-o imediat! E o masina fiabila, pana acum, accelereaza decent, am devansat multe masini cu "staif" si in linie dreapta si in curbe, directia raspunde bine la comenzi, e stabila in curbe! Pana acum nu am ce reprosa! Sunt inca in faza de descoperire-acomodare!
-
Concluzii dupa 2 luni:
- Ambreiaj tare, fata de orice am condus pana acum, mecanicii firmei unde am schimbat distributia, uleiul, filtrele si placutele de frana spuneau ca da semne ca pica!
- Ma asteptam la mai mult de la motorul de 2.0 benzina, insa cu 2 pasageri in spate (4 ocupanti in masina, inclusiv conducatorul auto) masina pierde mult din caracteristicile "sportive"!
- Si cel mai important, nu este o masina pentru majoritatea drumurilor din Romania, jantele pe 17 cu anvelope ce au talonul pe 45 nu sunt potrivite decat pentru autostrazi/drumuri europene!
-
Comportamentul motorului cred ca e similar cu cel al unui 2.0 aspirat de la alte marci. Eu am condus 2.0 140CP de la Renault si nu m'a impresionat deloc, comparat cu un 1.6 102CP. Ptr veleitati sportive exista 3.0 la Legacy
Talonul nu e vina Subaru, poti opta ptr jante pe 16" cu un balon mai mare ptr comfort sporit, insa vei pierde un pic din stabilitate
-
Nu as vrea ca schimbarea dimensiunilor anvelopelor, altele decat cele din cartea de identitate a masinii, sa afecteze cumva sistemul de tractiune integrala; ceva pareri la rigiditatea pedalei de ambreiaj? Am inteles ca la unele marci ambreiajul ar fi hidraulic si ca sistemul se poate aerisi, insa la subaru n-am nicio idee....oricum marca la mine in zona e un fel de OZN ;D
-
Eu am schimbat ambreiajul la a mea, nu cu unul original desigur ca mi s.a parut exagerat de scump. Ambreiajul masinii l.am schimbat la 70000 cu unu original.. pe la 11000 a inceput sa patineze si l.am schimbat din nou cu sachs sau valeo, nu mai tin minte exact.. ambreiajul original chiar era tare dar asta e ok..