Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 22:22:57 »
Pe mail, baietica de la Cobb s-a aratat, IN PRIMA FAZA, dispus sa ajute, desi mailul l-am inceput cu "Ma numesc ashe, scriu mesaje cu tastele din Rumenia". Oricum, in filmul ala de 17 minute in care i-am dat fatala, se aude accentul de moldovean nespalat si se vede numarul de inmatriculare cu RO.
Si totusi, la inceput voia sa ajute. Dar doar atunci.

Ei, dupa filmul ala a dat-o-n:
- dar siiiigur n-ai frezat din flansa bellmouth?
- ce header si uppipe ai, ca ma fac ca uit faza cu "downpipe OEM se potriveste perfect"?
- dar o poza cu VIN-ul masinii nu-mi faci?

I-am raspuns, i-am trimis, si deja vedeam incotro se duce. Si aseara a fost previzibil. "Nu avem versiuni EDM aicea la noi la america, masina ta e altfel, normal ca nu se potriveste".
Eu le dadusem fatala, dar ei mi-au dat sah-mat. In lista de modele compatibile e doar "USDM". E dreptul lor, argumentul e solid si oficial.
La inceput voia sa ajute, dar cand le-a mirosit a schimbul 3 la ei, au schimbat-o pe corectitudine politica. Patesti.

Ca urmare, inainte de marea impatureala, am zis sa suflu-n bere si sa verific daca anomalia mea EDM nu ascunde si alte surprize.
Dar e ok la capatul celalalt.
Si sunt ironic, naiba, normal ca-s la fel evacuarile EDM/USDM, macar geometric. Dar asa-i specia.



Cu lectia cu fibra de sticla lipita de plamani invatata, p-asta am invelit-o afara-n frig. Ca ieri fu frig.
Si pentru ca acu' vreo 2 luni facusem turul bricolajelor din sat si am luat TOATE colierele din inox de le-am gasit, am zis sa le termin pe toate, ca ce drac sa fac cu ele... Sunt (le-am numarat acum) 78 acolo.



Iar dupa 6 ore de sabloane, foarfeci si sute de puncticele cacanii, ajunsesem abia aici.



Nuj de ce aveam eu o impresie naiva ca asta-i gata imediat. De fapt, cred ca raportul (incalceala piesa) / (durata de invelire) a fost cel mai tampit de pana acum.
Oricum, partea buna-i ca m-am perfectionat mult, si asta chiar a iesit misto. De exemplu, uppipeul are taieturi in tabla ca s-o mulez. Aici am facut pliuri, iar ciocanul a definitivat.
Idem si la sudura, tehnica e totul.
Pacat ca n-am sa mai fac niciodata. Poate doar pe masina ailalta, cand si daca i-o mai veni randul s-o termin.

Mda, deci 2 zile pline. Atat a durat.











Si detalii cu stantarile.
Pentru brida aia de exemplu, am taiat un cutit ca sa-i las lama in zona de latime maxima, am ascutit, astfel mi-a iesit o dalta foarte misto.



Never again! Groaznic procedeu, as fi dat banii daca as fi stiut, dar am mai zis.
In schimb, ce n-ar fi facut altul, sau poate da, nu pot sti sigur - atentia la detalii. Parezampla, sunt tare mandru ca la absolut toate-toate tevile m-am dus cu vata pana-n flansa. Arata urat, ies ate, dar izolarea e maxima. Si da, am verificat sa ramana loc de piulite/suruburi.
De fapt creca caut scuze sa nu-mi para rau ca m-am chinuit atat...

Bun, a urmat a jdemia proba pe masina. Voiam sa extra-imbrac in zona burdufului de planetara, si sa-mi fac semn unde. Dar o data ca nu pot, ca e prea aproape de tablier si nu mai suporta grosime adaugata, o data ca nu e nevoie, e la ani-lumina distanta de planetara, spre deosebire de OEM, la care gatul coboara mai vertical cumva.

Deci aproape de tablier fiind, va trebui sa imbrac termic furtunul de condens AC. La cate furtunuri 3MI am consumat, am protectie termica peveat'.
Iar agatatoarea am s-o fac mai slim putin, ca sigur o sa intepe in imbracaminte cand o strang.



Se contureaza insa o problema.
Am captusit tot, din chiulase pana aici. Deci gazele vor fi ceva mai (mult mai) calde dupa isprava asta. Abia asteapta catbacku' sa arda podeaua. Dar aici imi bat joc.

AMR la evacuare (imi notez, ca uit):
- ajustarile de mai sus;
- imbracat ghetto intermediara (si atat, ca pun toba OEM la inceput);
- montaj final DP si restul;
- scut termic flansa DP-intermediara (doar sa fie obsesiv tot);
- scut turbo.

Si ce ziceam alaltaieri e gresit. Abia acum incepe montajul. Ca pilota si staniolul nu-s montaj, sunt tortura.

A, da, gata concediul maraton... Aproape ca ma bucur, a fost prea de tot. Si asta pentru ca poporul a votat... nu mai zic ce si cum, ca e pacat de starea mea buna de moment.
2
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by dvddcn on Today at 14:11:30 »
Mulțumesc pentru detalii. De 720p am și eu camera, atāt merge pe ecranele mai mici.
Aliexpress - iți trimit link dacă vrei, 1080p, 90 lei aprox, excelentă :)
3
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by Xander on Today at 13:49:17 »
Mulțumesc pentru detalii. De 720p am și eu camera, atāt merge pe ecranele mai mici.
4
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by dvddcn on Today at 12:24:59 »
Felicitari pentru operatiile d ela suspensie.
M-ai facut curios cum se simte masina acum, cu arcurile Ironman.

Cum ti se par Ironman fata de Lesjofors?

Schimbarea este notabilă și binevenită. Mașina este mult mai fermă, fără a fi incomodă. Cānd e goală este la aceeași īnālțime față-spate, fără a mai fi nevoie de vreun liftkit. Arcurile sunt semnificativ mai groase, dar mașina se comportă foarte foarte bine. Nu aș mai sta fără.
Am făcut cam 3500-4000 km de cānd le-am pus, din care aproape 2000 īntr-o vacanță cu 4 persoane, nu s-a plāns nimeni :)

Să ne spui modelul poate ne cofeaza.

E o navigație luată de pe OLX, am datele de contact ale celui de la care am luat-o, cu asta se ocupă - ți le pot da īn privat. Mai jos regăsești caracteristicile - eu am ales asta gāndindu-mă și la preț, dar și că are slot 4G. Șiu că mai avea și varianta S8 (cea cu 8gb ram). Pe mine m-a costat acum cāteva luni 1250 lei. La care se mai adaugă prețul pentru cameră, īn funcție de ce vrei (eu mi-am luat inițial o camera 720p, iar după am luat una de pe Aliexpress 1080p care merge foarte foarte bine (probabil pe aceeași ar fi vāndut-o și el)



5
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Last post by marr on Today at 10:11:29 »
XV-ul merge super iar acc cu eyesight te duce relaxat la destinație fără să folosești intensiv pedalele sau să trăiești tensiunea de pe șosele patriei....

Yeap !
Eu il folosesc mult la drumuri lungi, pe autostrada si este, cu adevarat, o solutie excelenta ca sa ajungi relaxat si odihnit la destinatie.
Asa am facut anul trecut drumul de Croatia si a fost impecabil !
ieri am utilizat pentru prima data ACC-ul si pe drumurile patriei - recte DN 1, in conditii de aglomeratie, depasiri aiurea, circulatie in coloana, ploaie, am ajuns acasa mai fresh decat eram inainte sa-l activez.
Deci da, sunt in asentimentul tau - merita fiecare banut !
6
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Last post by marr on Today at 08:51:10 »
Vad ca anul asta miscam mai mult XV-ul.
Ieri am revenit dupa un drum cu ceva treaba la Iasi, pe traseul Sibiu - Brasov - Tg Secuiesc- Bacau - Tg Neamt - Iasi si retur -in total 917 km.
Sper ca peste 5 ani cand mai am de gand sa ajung pe la Iasi sa fie gata A7 de la Bacau la Iasi ca pe E85 e mai obositor decat pe Oituz !
Dealtfel, cel mai jult din tot traseul mi-a placut (ca de fiecare data) pasul Oituz cu serpentinele lui!
Mai ales la intoarcere, cand am prins mai liber pe Oituz si bonus, asfaltul ud !!!
Nu am mai facut de multisor un drum atat de lung fara autostrada (cel 17 km ai centurii Bacau nu se pun) pe care sa ma bucur de potentialul masinii asteia.
Aaa - sa nu uit - la intoarcerea spre casa, de pe la Fagaras incoace, cum eram obosit, era o ploaie marunta si se circula in coloana pe ambele sensuri, am folosit prima data ACC-ul pe un drum national.
Functioneaza impecabil si am ajuns in Sibiu mai relaxat decat intrasem in Fagaras !

Consumul mediu (conform CB) = 6,5 l/100 km

PS: Iar m-am bucurat de autonomia oferita de rezervorul de 65 l !
Am facut plinul la OMV Fagaras si la intoarcere, la OMV-ul de pe centura Brasov au intrat 48 l - deci ajungeam fara probleme acasa cu ce mai aveam in rezervor.
Deci, daca fac un calcul de la plin la plin (48,3 l pt. 717 km parcursi), ar iesi un consum mediu Fagaras - Iasi - Brasov de cca. 6.7 l/100 km, ceea ce e aproape de realitate (consumul Sibiu - Brasov, de regula, este in jur de 6 l/100 km (+/- 0,2 l/100 km). Iar de acolo, am trecut de doua ori pasul Oituz + mai bine de 1 h de tarat in coloana de la Podul Iloaiei pana in Piata Unirii din Iasi.

ODO: 57.307 km.
 
7
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by NicNic on Today at 00:01:24 »
Din cānd īn cānd notez ce modificări am mai făcut și cu ocazia uneia mai mari fac și cāte o postare.

Pe lāngă reviziile uzuale, la care mă bucur că nu scade nivelul uleiului (scade cam 150-200ml īntre revizii - 7-8k km), am schimbat de curānd suspensia și am pus arcurile ironman. Față + spate. Amortizoarele pe spate erau īn regulă (Bilstein ce au cam 15k km), iar pe față am luat și montat Ashika. Cu noile arcuri diferențele sunt semnificative, mașina este mult mai fermă și īnchegată, dar nu incomodă.

O să revin și cu niște poze și cu noile măsurători. Diferența pare să fie cam 3.5-4cm.
Am schimbat și rulmneți, suport cutie viteză etc.

Acum se simte chiar foarte bine :)


Felicitari pentru operatiile d ela suspensie.
M-ai facut curios cum se simte masina acum, cu arcurile Ironman.

Cum ti se par Ironman fata de Lesjofors?
8
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by Xander on May 09, 2024, 19:12:58 PM »
Să ne spui modelul poate ne cofeaza.
9
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by dvddcn on May 09, 2024, 18:19:45 PM »
Arata foarte bine masina! Sa te bucuri de ea in continuare.  E dovada ca exista "viata" si dupa 200.000km

Mulțumesc! Eh, da.. cred că există viață și după 200k. Mașina era aproape, dar acum chiar a devenit daily și eu cred că voi mai face ceva km :). am plecat cu ea de cāteva ori și din țară, īn vacanță, e o mașină care m-a făcut să iau īn calcul foarte serios să mă uit cātre un subaru (mai) nou. Dar momentan se comportă fix cum trebuie.

Mie īmi place playerul  multimedia. Greu găsești cu display așa mare pentru anul respectiv.

Nu mai știu dacă am scris mai sus, dar l-am schimbat. Inițial am avut unul de 2gb RAM care mergea decent, dar nu multumitor pentru un daily. Așa că am luat una cu procesor octa-core și 4gb RAM care merge foarte foarte bine :). Am montat și cameră marșarier 1080p, android auto wireless, funcționează foarte bine :)

10
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by Xander on May 09, 2024, 17:05:47 PM »
Mie īmi place playerul  multimedia. Greu găsești cu display așa mare pentru anul respectiv.
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10